VIRALLINEN BB-PINO 2007 NUMERO 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Joko Riitta tai Jarkko tippuu varmaan.

Mua ärsyttää Niko ja Sauli, kun pk-huoneessa pillittävät ettei saa laittaa ruokaa. No se varmaan paljon auttaa, eikö ne hölmöt tajua että kannattais ehkä sanoo Jarkolle itselleen että keittiössä vois muutkin päteä.

Mä pelkään että mitäänsanomaton Sauli voittaa koko kisan, sillä on teineissä niin paljon fanittajia. Kadi jää sitten kakkoseks, ajattelin kyl yrittää sitä silti äänestää voittoon.

Jarkko on muka niin kunkku, että ei tuolla talossa varmaan viitsi sille alkaa päätään aukomaan. Sehän koko ajan siellä kehuskelee miten osaa ainoana laittaa ruokaa. Ala siinä sitten jotain tekemään. Silloin kun muut tekivät ruokaa, niin Jarkko kyllä aika ilkeästi ruuista kommentoi.

Kyllä ne mua kuunteloo.

(Arvatkaa kenen suusta lause kuuluu enemmän kuin usein... :x )

Miksei Niko Ja Sauli lyö nyrkkiä pöytään, että nyt ME tehdään ruokaa ja Jarkko häädetään vaikka pihalle sauhuille.
Mitä se pk huoneessa parkuminen auttaa...? :headwall:

mua ottaa niin päähän ku se jarkko siel yrittää olla keittiömestari!! :kieh: :headwall:
jos mä oisin tuol talossa niin varppina sanoisin sille asiasta ja menisin tekemään ruokaa...ja minusta on mukavampi tehä ruokaa muiden kanssa eikä vaan yksin...
(olen ammatiltani ravintolakokki)
argggg kun sapettaa toi jarkko...mix kukaan ei mene sinne keittiöön ja tee sitä ruokaa :D

No kyllä Jarkko sai multa sympatiat eilen,esitti sitten tai ei. Mutta voin sanoa,että mä en ainakaan ehdoin tahdoin ala siivoomaan toisen yrjöä tai istu sängyn reunalla paapomassa kun toinen yrjöö. Jos ei siis omasta lapsesta olisi kyse...mutta tollasessa tilanteessa kun ei olisi ollut mikään pakko! Niko olisi kyllä saanut mun mielestä ihan itse aamusella suihkutella yrjösatsinsa pois. Mieskin oikein sanoi,että eipä tuosta porukasta kukaan muu olisi kaverista noin huolehtinut kuin Jarkko.

Saulikin on toisaalta niin naurettava kun aina innolla vetämässä sitä viinaa ja kuinkas sitten käykään...oksentaa joka kerta. Että vähän on noloa.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
no olipa ällöttävä kooste eilen :x yhtä oksentelua vaan :x

Joo, ihan kun olisi katsonut viimevuotista BB:tä ja siksi en sitä juurikaan silloin katsonut. Tänä vuonna on ollut kiva seurata kun se EI ole ollut yhtä juomista tai lääppimistä tai toisten kassiin kuseskelemista. Tänä vuonna on ollut kivat tyypit siellä!!!

Kerrankos sitä kullekin sattuu vahinko ja juo omatekoista viiniä, kyllä Niko taisi oppia että toiste ei sitä juo.

Jarkko ulos nyt.. sitten järjetys Riitta, Kadi, Sauli ja Niko tasapeli!

Niin ja tosta jarkon ruuan laitosta,että miksi se ei saisi sitä ruokaa tehdä kun kerran osaa? Ja kukas siellä loihti silloin kaikki ruuat kun tarvikkeita oli tosi niukasti? Ja voisivat ihan reilusti sanoa Jarkolle,että haluavat tehdä ruokaa eikä puhua selän takana sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja LilliM:
No kyllä Jarkko sai multa sympatiat eilen,esitti sitten tai ei. Mutta voin sanoa,että mä en ainakaan ehdoin tahdoin ala siivoomaan toisen yrjöä tai istu sängyn reunalla paapomassa kun toinen yrjöö. Jos ei siis omasta lapsesta olisi kyse...mutta tollasessa tilanteessa kun ei olisi ollut mikään pakko! Niko olisi kyllä saanut mun mielestä ihan itse aamusella suihkutella yrjösatsinsa pois. Mieskin oikein sanoi,että eipä tuosta porukasta kukaan muu olisi kaverista noin huolehtinut kuin Jarkko.

Saulikin on toisaalta niin naurettava kun aina innolla vetämässä sitä viinaa ja kuinkas sitten käykään...oksentaa joka kerta. Että vähän on noloa.

Olen samaa mieltä Jarkosta!

Ei kovinkaan moni, varsinkaan mies, olisi noin pitänyt huolta toisista, jotka joi liikaa ja vielä siivonnut oksennukset.
Mutta kyllä minuakin ärsyttää Jarkon liika itsevarmuus.

Hei kuulkaas, siellä on peli menossa. 1½ viikkoa aikaa siihen kun joku voittaa 50000e. Jarkolla on ruvennu puntit tutisee, kun on huomannut finaalin olevan niin lähellä, Riitta nyt ei uskokkaan voittavansa, Sauli ehkä uskoo ja on mielessään asiasta "varma" kaikkia miellyttävällä käytöksellään, Kadi ei ehkä ymmärrä tajuta että voitto voi olla lähellä ;) ja Niko on ehkä ainut joka ymmärtää asian ja tietää olevansa vahvoilla. Onneksi se tieto ei ole vaikuttanut hänen käyttäytymiseensä.

Alkuperäinen kirjoittaja analyzer:
Hei kuulkaas, siellä on peli menossa. 1½ viikkoa aikaa siihen kun joku voittaa 50000e. Jarkolla on ruvennu puntit tutisee, kun on huomannut finaalin olevan niin lähellä, Riitta nyt ei uskokkaan voittavansa, Sauli ehkä uskoo ja on mielessään asiasta "varma" kaikkia miellyttävällä käytöksellään, Kadi ei ehkä ymmärrä tajuta että voitto voi olla lähellä ;) ja Niko on ehkä ainut joka ymmärtää asian ja tietää olevansa vahvoilla. Onneksi se tieto ei ole vaikuttanut hänen käyttäytymiseensä.

Onnistunut analyysi!

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja viiraaa:
Rupeeko Sauli ja Niko nyt homostelemaan siellä?

No pitääkö sitä heti ruveta homosteluksi kutsumaan, jos esim. kavereina pussailevat keskenään. Niin tekee aikas moni muukin immeinen maailmassa, eikä se heistä homostelijoita tee...

Mä en ole koskaan kuullukkaan,et kavereiden kanssa noin nuoleskellaan???Yök!

tuskin sentään. Niko ei varmaan pettäisi Nooraansa. Eilenkin oli tosi pahalla mielellä, kun mietti mitähän Noora ajattelee kotibileistä. Voi pientä. Toivottavasti Noora on odottamassa....tai jos ei oleniin minä voin olla kyllä (pitää kysyä ensin omalta aviomieheltä passaako) Heh heh....

No pitääkö sitä heti ruveta homosteluksi kutsumaan, jos esim. kavereina pussailevat keskenään. Niin tekee aikas moni muukin immeinen maailmassa, eikä se heistä homostelijoita tee...

Nuoleskellaan? Eikös antaneet poskisuukot? Minusta nuoleskelu tarkoittaa ihan kielareita jne.

Mutta tuo leimaaminen on ihan hirveää. Suomi24 (tiedän, että siellä käy vaan teinit) on Niko leimattu jo homoksi. Miten ihmiset on noin paskiaisia? Minusta pojat antavat kunnon viihdettä. Tuo eilisen koosteen tanssiesitys oli upea ja hauska. Olisitteko voineet kuvitella Jarkon jorailemassa noin? tuskin vain...edes humalassa.

Alkuperäinen kirjoittaja kirahvi:

Nuoleskellaan? Eikös antaneet poskisuukot? Minusta nuoleskelu tarkoittaa ihan kielareita jne.

Mutta tuo leimaaminen on ihan hirveää. Suomi24 (tiedän, että siellä käy vaan teinit) on Niko leimattu jo homoksi. Miten ihmiset on noin paskiaisia? Minusta pojat antavat kunnon viihdettä. Tuo eilisen koosteen tanssiesitys oli upea ja hauska. Olisitteko voineet kuvitella Jarkon jorailemassa noin? tuskin vain...edes humalassa.

jeps. mä nauroin ainakin pojille ihan kippurassa. niko ja sauli oli niin hauskoja ettei mitään rajaa.

Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:

jeps. mä nauroin ainakin pojille ihan kippurassa. niko ja sauli oli niin hauskoja ettei mitään rajaa.

No niin on. Ihan huippuja. Soisin voiton kummallekin tai sitten jakaisivat sen...ovat kyllä ihania velikultia. :)

onkohan koskaan ollut näin tiukkaa finaalia tulossa? Ensimmäinen bb oli ihan selvä jo alkumetreillä, että perttu voittaa, toinen bb oli ihan farssi ja nyt on kyllä melko tiukkaa Saulin, Kadin ja Nikon välillä. Itse haluaisin, että Niko voittaa.

Niin tuo leimaaminen on tosi rasittavaa ja lapsellista puuhaa... Kaikista huvittavimpia on välillä kun uutisissa lukee esim. jostain amerikkalaisesta julkimosta, joka on ollut naimisissa miehen kanssa ja sitten kun eron jälkeen rupeaa seurustelemaan naisen kanssa, niin heti on lesbo... Jostain kumman syystä ei käsitetä, että ihminen voi olla myös BI... Mutta tää nyt meni vähän ohi BB-aiheen, mut kuiteskin...kukas sen tietää, et jos Niko oliskin vaikka bi

:D

Tiesittekös muuten Kadista, että laittaa joka kuukausi 10? hyväntekeväisyyteen? :)
On myös suunnitellut lähtevänsä jonnekin ulkomaille (en muista minne) auttamaan jotakin vähäosaista perhettä. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
punainen puhelin on soinu taas eilen (vai oliko tää jo täällä) ja Kadin vuoro oli vastata

Joo, ja siis Kadi joutui valitsemaan jonkun valvomaan koko yön---->valitsi itsensä. Ei päässyt pihallekaan koko yönä, ihmeen hyvin on pärjännyt. Multa olisi mennyt hermot.

Tän vuoden bb on kyllä siinäkin mielessä paska, että hirveesti saavat kaikkia inhottavia juttuja. Vaikkapa punainen puhelin, ainoastaan Suvin, Piian ja Nikon kohdalla puhelu on sisältänyt jotain positiivista.

Yhteistyössä