VIRALLINEN BB-PINO 2007 NUMERO 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Jarkon tumputukset jäi näkemättä... :'( :heart:

eiköhän se niillä leveile vielä! Odota vain ihan rauhassa. Onkohan Jarkko ottanut siittiönsä talteen, ettei nyt mene vain hukkaan hänen ydinfyysikkogeeninsä!!!!

Kadin minäkin olisin valinnut. Toki Riittalla olikin hyvät syyt. Todella törkeästi käyttäytyi silloin Riittaa kohtaa juovuspäissään. Jarkko vaan "ei muista" tapahtuneesta mitään!

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
no jarkko osaa pitää hauskaa ilman viinaakin ;)
en mä ymmärrä, miten siitä on nyt tullut yhtäkkiä kaikkien inhokki :o must se on edelleen suloinen kotipoika :heart:

Kyllä on hiukan erillainen kotipoika kuin minä olen tottunut. Laulella 56v naisihmiselle alapää-laulua ja haluan pilluasi nuolla. Todella ihana herranterttu!

Alkuperäinen kirjoittaja hyi yök:
en mä ymmärrä, miten siitä on nyt tullut yhtäkkiä kaikkien inhokki :o must se on edelleen suloinen kotipoika :heart:

Kyllä on hiukan erillainen kotipoika kuin minä olen tottunut. Laulella 56v naisihmiselle alapää-laulua ja haluan pilluasi nuolla. Todella ihana herranterttu!

Mun huumori riittää ainakin tommoseen. Mitä iällä on väliä, yhtä lailla voi sitten ajatella että Ritsa on liian vanha taloon.

Kaikenlaista tylsyyttä sitä ihmiset haluaa kattoo. Kadi eikä Jarkko sais muka juoda... :headwall:

Joo hyvät olis sitten bileet=sama kun ei olis koko bileitä ollenkaan. Jeejee!

Kyllä Niko ja Sauli viihdyttää meitä tarpeeksi kuin nuo kaksi känniääliötä. Menisivät naimaan toisiaan Jarkko ja Kadi, kun toinen ajattelee vaan sitä ja toinen vaan känniään ja viinaa. Siinä olisikin sopiva pari.

Alkuperäinen kirjoittaja hyi yök:

Mun huumori riittää ainakin tommoseen. Mitä iällä on väliä, yhtä lailla voi sitten ajatella että Ritsa on liian vanha taloon.

Minulla on erittäin hyvä huumorintaju ja meillä heitetään kotona mustaakin huumoria, mutta tuo oli kyllä jo ihan hävytöntä. Siinä ei ollut mitään huumoria.

Alkuperäinen kirjoittaja Jarna:
Kaikenlaista tylsyyttä sitä ihmiset haluaa kattoo. Kadi eikä Jarkko sais muka juoda... :headwall:

Kyllä Niko ja Sauli viihdyttää meitä tarpeeksi kuin nuo kaksi känniääliötä. Menisivät naimaan toisiaan Jarkko ja Kadi, kun toinen ajattelee vaan sitä ja toinen vaan känniään ja viinaa. Siinä olisikin sopiva pari.

Niko vislaisi ja Sauli oksentelisi. JIHUU!!

Alkuperäinen kirjoittaja Jarna:

Niko vislaisi ja Sauli oksentelisi. JIHUU!!

Parempi sekin kuin kaatuilu ties mihin ja vittu-laulut

Alkuperäinen kirjoittaja bb-fani:
Hyvät bileet oli. Nauroin ihan vääränä, kun pojat tanssi niin, että terassin tuolikin hajosi. Kunnon kotibilemeininki.

Niko on niin symppis...kännissäkin.

Samaa mieltä :)
En tajuu miten ne muistaa molemmat kaikenmaailman tv-mainokset ulkoa.. Kihertelin niitä itsekseni viime yönä. Niko on niin ykkönen siellä :p

Jarkosta täytyy sanoa, että kuinka moni muu mies siivoais toisten oksennukset pois? ja valvois että känniset pääsee turvallisesti nukkumaan, ilman että tukehtuvat omaan oksennukseensa. Lisäksi Jarkko tsemppaa muita aina viikkotehtävissä, ja tekee parhaansa et vkotehtävät onnistuis, esim. hiihtotehtävä.
Kadi sen sijaan uhmaa sääntöjä tahallaan, ja liittää viinajutut joka asiaan. Nauro omalle jutulleen kännissä ajamisesta, muita ei naurattanu.
Et semmosia oon huomioinu vaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tara:
Joutuukohan koko porukka häätöäänestykseen vai mikähän juttu tulee Extrassa tänään? BB:n sivulla oli vain, että jotain erikoista nimettyihin liittyvää tulee..

Mulla tuli tämä sama ajatus ekana mieleen että tosiaan oisivat kaikki..Eipä se enää olisi kiva vaihtoehto,parempi ois ollu sillon kun oli enemmän porukkaa mutta ilta näyttää mikä käänne siihen on luvassa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tara:
Joutuukohan koko porukka häätöäänestykseen vai mikähän juttu tulee Extrassa tänään? BB:n sivulla oli vain, että jotain erikoista nimettyihin liittyvää tulee..

Ehkä näin, koska porukassa on vielä Sauli, joka ei ole ollut kertaakaan häätöäänestyksessä..tai sit ne laittaa Saulin ainoastaan nimettyjen lisäksi, sillä tuskin Sauli on nimettynä..

Yhteistyössä