VIRALLINEN BB-PINO 2007 NUMERO 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyke:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt kyllä risoo ihan kybällä:
Jarkko olisi saanut kyllä lähteä! Nyt sen itsetunto taas nousi 100%ja pian taas kertoo omahyväisenä, että kaikki tykkää minusta. Mikä h*lvetti se älykkyystestijuttukin oli pk-huoneessa? Että hän oikein älykkyystesteissä pärjäisi muille. Voi v*ttu! Oikein Mensan jäsen varmaan (oksennus lentää)

PEESI, varmaan sen takia onkin portsarina *repskops*
Kun on niiiiiiin fiksu ja älykäs.

Minua myös mietityttää, että miksi tämä ydinfyysikko ei ole pyrkinyt johonkin mielenkiintoisempaan työhön. Ja huom! olen itsekin ollut portsari, joten en väheksy sitä työtä yhtään. Luulisi vain ydinfyysikon lahjoilla olevan muutakin käyttöä :laugh: :whistle:

Nimenomaan, ydinfyysikon työhön tarvitaan kipeästi Jarkon nerouden omaavia ;D
Joten, herätys kaikki maailman älykköpiirit, Jarkko tuloo kohta talosta ulos!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Mensan jäsen:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyke:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt kyllä risoo ihan kybällä:
Jarkko olisi saanut kyllä lähteä! Nyt sen itsetunto taas nousi 100%ja pian taas kertoo omahyväisenä, että kaikki tykkää minusta. Mikä h*lvetti se älykkyystestijuttukin oli pk-huoneessa? Että hän oikein älykkyystesteissä pärjäisi muille. Voi v*ttu! Oikein Mensan jäsen varmaan (oksennus lentää)

PEESI, varmaan sen takia onkin portsarina *repskops*
Kun on niiiiiiin fiksu ja älykäs.

Minua myös mietityttää, että miksi tämä ydinfyysikko ei ole pyrkinyt johonkin mielenkiintoisempaan työhön. Ja huom! olen itsekin ollut portsari, joten en väheksy sitä työtä yhtään. Luulisi vain ydinfyysikon lahjoilla olevan muutakin käyttöä :laugh: :whistle:

Nimenomaan, ydinfyysikon työhön tarvitaan kipeästi Jarkon nerouden omaavia ;D
Joten, herätys kaikki maailman älykköpiirit, Jarkko tuloo kohta talosta ulos!!!

heikompia hirvittää kun tämä jumalasta seuraava pääsee ulos talosta. Mitenhän suomi on pärjännyt ilman hänen nerouttaan nämä kolme kuukautta.

jaa-a en tiiä mikä meininki,kävivät nukkumaa sen jälkee ku sauli joutu lisähuoneeseen,jossa sauli puolestaan nukkuu...nyt heräsivät ja suunnittelevat että käyvät nyt suoraan yöunille..niko on kyllä ihan syötävän sulosen näkönen ku istuu ihan unenpöpperöisenä tossa sängyllä...aaw :heart:

tämän iltainen käytä valtaasi.. varmaan ne ketkä äänestää valitsee sen kolme tuntia tukiopetusta! kääk, sitä ei kyl kukaan jaksa katsoo. ikinä ei mitään kivaa, kotibileet olis jees, mutta illallapa se sit selviää. :)
saulille aika tyly kohtalo, ihan ku vankila se koppi.

Olen aivan tuohtunut. Ei se mitään, että Jarkko runkkailee peiton alla, ihan sama, mutta se miten se puhuu ihan puuta heinää. Ennen Suvin tippumista höpötti pk:ssa miten Riitta tulee tippumaan, koska on niin epäsopiva taloon jne. Sitten kun Riitta ei tippunutkaan ja riitta oli tästä kauhean yllättynyt ja Niko tsemppasi Riittaa keittiössä(Niko esim. kehui Riittaa ja sanoi, että me tykätään sinusta ihan hirveästi) Jarkko kuunteli Nikon ja Riitan juttuja, mutta ei puuttunut siihen mitenkään. Sitten seuraavaksi Pk:ssa sanoi, että oli arvellutkin Riitan jäävän taloon (puhui siis taas ihan paskaa) ja sitten seuraavaksi istuivat tupakalla niin Jarkko hokee Riitalle me tykätään sinusta, metykätään sinusta (eli yrittää nyt päästä Riitan avulla katsojien suosioon, koska huomasi, että Riitalla kannattajia) Huomasiko kukaan muu. Minulla nousi ihan niskakarvat pystyyn. Jarkon hokemisessa ei ollut yhtään sellaista lämpöä niin kuin Nikon, joka varmasti tykkää oikeasti Riitasta. Jarkko vaan pelaa. |O JARKKO ULOS!

Kai sitä ny mies saa runkata jos siltä tuntuu? Jospa se ei sitten "sikamaisuudellaan" enää häiritsisi teitä? :D

Onhan se sellanen ylimielinen, mutta ei se mua niin paljon häirihe että hiukset päästäni repisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Liisa:
mitä te sitä Jarkkoa haukutte? Sehän on ihan tavallinen suomalainen mies. Kaikkihan tuollaisia on? Minä ainakin tykkää. Tosi miehekäs ja ihana. Voisin ottaa omaksikin :)

aha! Ainakaan yksikään minun tuntema mies ei ole ONNEKSI tuollainen. Hyi hitto. Mutta makuasioistahan ei voi kiistellä :x

Yhteistyössä