viina ei kaikille sovikkaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tepa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tepa

Jäsen
11.06.2004
75
0
6
niin.. onko kellään samaa ongelmaa kun minulla..?
mun mies kun ottaa viinaa niin se tulee hulluksi, siis ihan oikeasti! olin vielä n. pari kuukautta sitten raskaana, ja en tietenkään lähtenyt mukaan mieheni ja kaveretteni kanssa juhlimaan, vaan jäin kotiin miestä odottelemaan, ja kun hän tuli, hän saattoi olla ihan normaali, mutta hetken päästä se pimahti, kerrankin oli n.puolimetriä väliä etten olisi saanut kirveestä, tai jostain laudan pätkästä joka oli keittiön pydän pitkästä penkistä, jonka hakkasi ensin palasiksi, mutta onneksi mieheni kaveri kerkisi tulla silloin väliin, juuri silloin kun se meinasi sillä huitasta..ja kaiken kukkuraksi olin silloin vielä RASKAANA! ei voi muuta sanoa kun että hulluja riittää...
ollaan käyty monet keskustelut siitä että mitä minulle ja lapselle olisi voinut käydä ja niin edelleen, ja nyt se on lopettanut sen. mutta silti olen joskus vihainen vieläkin miehelleni siitä mitä sain kärsiä..
mutta nyt meillä on ihana reilun kuukaudenikäinen poika vauva ja menee hyvin... ainakin vielä....
onko muita samallaisesta kohtelusta kärsineitä?

Nyt menee taas hyvin kun mies ei juo? Entäkö kun alkaa viina taas maistua? Voi olla että tulee kaikki patoutumat ulos fyysisenä väkivaltana sua ja vauvaa kohtaan :/ Itse en uskaltaisi jäädä jos miehelläni olisi tuollaisia ongelmia kun nauttii alkoholia. Ihan vaan vauvankin takia ,ottaisin jalat alle ja lähtisin. Pieni vauva tarvitsee sua ei äitiä joka makaa mullan alla :( Juttele ainaskin miehesi kans että kääntyy ammattiauttajan puoleen ,ei nuo tuollaiset asiat ihan itse pois lähde. Miten käyttäytyy kun on selvinpäin?? :whistle:

Kuinka voit olla tuollaisen miehen kanssa? Itse ainakin pelkäisin miestä jatkuvasti jos väkivaltainen on ollut - vaikka vain humalassa ollessaan. Kehoittaisin sinua jättämään hänet !

Voi itku. Suostuisiko mies elämään ilman viinaksia? Tosin mä en ehkä luottaisi, että näin olisi vaikka lupaisikin. Jotenkin, kun tuollaista tapahtuu kännissä, se on vielä pahempi kuin se että selvinpäin: koska kännissä sitä ei oikeasti välttämättä ymmärrä itsekään mitä on tekemässä, ei ainakaan oikeissa mittasuhteissa, ja se on ajatuksena todella pelottava. Että toinen saattaa käydä päälle, eikä edes tajua mitä tekee, ja jatkaa vaan. Ja jatkaa kuinka kauan? En haluaisi ottaa selvää. :ashamed:

Hmm... Onko mies valmis luopumaan viinasta kokonaan? Jos ei, niin lähde ja lujaa! Et kai jää odottamaan mitä seuraavalla kerralla tapahtuu? Mitäs jos mies seuraavalla kerralla osuu? Mitä pojallesi tapahtuu, jos sinulle käy jotain?
Exäni oli samanlainen, sekosi viinasta ihan totaalisesti ja joikin todella usein. Milloin väistelin hiilihankoa, milloin potkuja jne. Vajaan vuoden sitä kesti ja sitten lähdin. Onneksi ei ollut lapsia silloin.
Tämä mies muuten raitistui lähtöni jälkeen ja on ollut selvin päin nyt jo 7 vuotta. Eli ihmeitäkin tapahtuu...

Jaahas, näitä juttuja..
Itse seurustelin muutaman vuoden miehen kanssa, joka oli selvinpäin aivan ihana, mutta humalassa väkivaltainen, mustasukkainen hullu, joka kävi muhun käsiksi ihan surutta. Muutaman kerran oli hengen lähtö lähellä.. :(
Sinuna lähtisin, kun on vielä henki kulta jäljellä, ajattele mitä se voi tehdä sinulle ja lapsellenne, kun taas naksahtaa päässä.. :o
Niin ja luojan lykky, meillä ei ollut lapsia :saint:
Voimia!! :hug:

Mun entinen mies oli juuri tuollainen. Lapsen syntymä rauhoitti tilanteen hetkeksi mutta sitten taas sama jatkui. Muuta ulospääsyä ei tilanteesta ollut kun ero. Ei tollasta kannata jäädä kattelemaan jos tahti jatkuu samana myös nyt lapsen synnyttyä.

meillä ei mies juo kirkasta ollenkaan,paitsi harvemmin muutaman paukun,koska se ei hänelle sovi ollenkaan..varsinkin jos v***tutukseen ottaa niin tietää et on nyrkkitappelu pystys,ei siis mun kans vaan muitte miesten.ja jos juo viinaa niin mä vaihdan baarii ku tiiän mitä tuleman pitää,mä kun en jaks kattoo äijien tappelui....nytkin on 2 vodkapulloa,mitkä mä olen saanu,visusti piilotettu ettei suutuspäissään mee ottamaan.mut jos mua löis selvinpäin taikka viinapäissään niin nappaisin pojan kainaloon ja lähtisin lujaa....(vaikka mies aina sanookin et hän ei naista lyö,mut mistä sen tietää ku kerran napsahtaa päässä niin voi se toisenkin kerran...)