hei vain kaikille

LTM
hei olen 25v. yh sain esikoiseni 06 marraskuusa... odotus aika ei ollut helppo sillä sairastin hepatogestoosia (raskaudenajan maksasairaus) synnytys käynnistettiin viikolla 38+1.. silloin sain tietää että jos haaveena on vielä toinen lapsi niin sama sairaus tulee uudestaan!!! sain siis pojan 08.11.06 klo 23.12 hätäsektiolla.. :heart: Lapsen isän kanssa oli silloin jo hyvät välit ja olen onnekas sillä pojan isä käy aina kun pääsee ja katsoo poikaa kun olen töissä.. Olisin itsekkin mielelläni pojan kanssa,mutta rahatilanne ei ole hyvä ja siksi päätin mennä takaisin töihin en tosin tee täyttä tunti viikkoa vaan aina silloin tällöin... :) Poikani on nyt 10kk ja osaa jo vaikka mitä ei tosin vielä kävele,mutta yritystä on ja paljon... on ihanaa saada seurata kuinka lapsi kehittyy ja tietää olevansa erityisen tärkeä minulle ja muille!! :heart: Pojan isästä sne verran että hän nyt on ollut halukas palaamaan takaisin,mutta itse olen epäröivä.. sillä en tiedä voinko häneen luottaa... tarviten aikaa.. toivottavasti hän ymmärtää sen.. toivottavasti saisin teistä juttu seuraa ja erityisesti erittäin hyviä ystäviä. nitä kun ei ole koskaan liikaa :heart:
 

Yhteistyössä