VIILAAJAT 40

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Caktus.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä voin harkita sitten jos menee kp32 asti (eli viime kierron mukaan), nyt kp 29 ja tuntuu että alkaa jo vähän jomottelemaan.

-m

Fannyn miehelle onnitteluja :D
Testaatko huomen aamulla?

Voi Nella. Kumpa se nega vielä muuttuisi. Pitääkin käydä täällä useammin, kun on näin jännät paikat! Nellan lisäksi peukut pystyssä Minskulle ja Fannylle!!

Minä kävin tänään gynellä, kaikki kunnossa. Limakalvokin kuulema tarpeeksi paksu. Olo on kyllä tosi helpottunut, pelkäsin kamalasti että jotain kamalaa löytyy kun nuo viimeiset menkat olivat niin järkyt. Lääkäri oli ihana, nyt siis tästä päivästä eteenpäin tikutetaan ovista ja sitten verikokeisiin.

Tsempit kaikille ja Fannyn miehelle toivotaan sitä parasta mahdollista synttärilahjaa!

MOikka!

Täti tuli tänään... Kesken työpäivän, tosin tunsin sen kyllä jo aamulla että näin tulee käymään! Se nyt ei enää sen negan jälkeen niin harmita, koska tiesin etten raskaana ole!
Niin, ihan totta, ei siinä oikein sanoja ole itseään tai muitakaan lohduttamaan samassa tilanteessa olevia! :( ...ja niin kliseiseltä (ainakin minusta) kuin se kuulostaakin, niin ei tässä muu auta kuin uutta yritystä vaan !
Tuntemukset vaan oli jotain niin kummallisia aiempiin verrattuina, mutta kai sekin on sit ihan normaalia..tai sitten ei! parin viikon päästä gyne joten jospa sitten selvitellään mitä selvitettävissä on!
Kiva kuulla että Aavalla kaikki kunnossa "alakerrassa" :)
Fannyn miehelle kovasti SynttäriOnnea, voi että kun saisit miehellesi ihanan synttärilahjan antaa!!! :D peukkuja peukkuja :D
Minervallekin plussatuulia!! :D
Kiitos vielä kivoista sanoista ja kun jaksoitte ja jaksatte uskoa...

Nella

Lohturutistus Nellalle!

Ja Fannylle ja Minskulle peukkuja!

Mä mietin taas ovista...eli onko se ovis jo ollut kun rinnat tulee kipeeks? Vai onko se just sillon? Muista oireista päätellen (limaa ja ihan törkeen kipee maha) olis voinu olla eilen...ja eilen illalla sit tuli ne rinnatkin kipeeks. Mitäs ootte mieltä? Tjottaamalla ja jokatoinen päivä-puuhestelua taktiikalla kun mennään niin en sitä ovista nyt tikuta...

Yhyy, Minsku! :( :(

Fannylle vielä tiukat tsempitykset! Kai testi kuitenkin jo odottaa kaapissa, ettei tartte odottaa maanantaihin jos unohdat ostaa huomenna eikä tätiä näykään... ;)

Fanny, huhuuuu...? :)

Mitäs Viilaajilla on ohjelmistossa viikonloppuna? Meillä on aikalailla vapaata, kavereiden ostaman rivarinpätkän rempassa lupasimme käydä auttamassa.

Pikkumyy, minä luulen (en siis tiedä), että rinnat kipeytyy oviksen jälkeen. Ainakin mulla, tosin siitähän nyt ei minun tapauksessani ole varmuutta tapahtuuko sitä ovista vai luulenko vaan. Mikäs sinun kiertosi olikaan noin keskimäärin? Meillähän on sama jännäyspäivä, mutta minulla ovista ei todistettavasti ole vielä ollut.

Tsemppiä perjantaihin kaikille!

Tälläkin viilaajalla suht vapaa viikonloppu pitkästä aikaa, ja pitkään aikaan. Tänään ois yhdet synttärikaffet tiedossa, huomenna anopille syömään ja sunnuntaina markkinoille ja toiset synttärikaffet. Onneks vielä luvattu varsin kivaa keliä, ei tarvi vesisateessa ihmetellä.

Caktus, Fannyn kuulumisia odotellen

Fanny pitää nyt meitä jännityksessä... ;) Testaa jo!!! db db db db db db

Viiklonlopuksi ei oo sen kummempia suunnitelmia, oon lauantain töissä ja miehellä alkaa tänään päivystys joten ei voi mihinkään kovin kauas poistua kotoa. Toivon kyllä kovasti et ei tulis montaa hälyä vaan saatas viettää rauhallinen viikonloppu.

Aava, mäkin oon aatellu et rinnat kipeytyy vasta oviksen jälkeen, mut en nyt oikeen tiiä missä mennään kun en oo tikutellu.Yourdaysin mielestä ovis on tänään (kp 15 ja kierto viimeks 25päivää, tosin sitä heittelyä on ollut superlyhyestä tosi pitkään) ja limailua on edelleen runsaasti havaittavissa. Mutta hirmuset kivut oli tiistaina ja rinnat kipeyty myöskin tiistai-iltana...ja naamaan pukkaa taas vaikka minkälaista pattia :( Ota nyt sitten tästä selvää... Joka toinen päivä on kyllä ahkerasti puuhasteltu, joten olipa se päivä mikä hyvänsä niin simppoja pitäis olla jemmassa ;)

Toinen juttu mitä oon ihmetelly on se että naama kukkii nykyään oviksen aikaan, tädin tullessa kaikki on ok. Ja kaikki pms-oireetkin on hävinneet...enää en voi oikeen niistäkään päätellä et onko täti tulossa...Ennen huomas menkkojen alun just finneistä ja itkupotkuraivareista ym...

Reipasta perjantaita kaikille!

Veikkaan, että aamuvirkku Caktus on huomenna klo 7 täällä kirjoittelemassa. :D

Pikkumyy, samaa vaivaa minullakin. Näppyjä tuli viimeksi vähän ennen oletettua ovista ja normaalia enemmän. Olen enemmänkin kuivaihoinen kuin finneihin taipuvainen, yleensä ennen menkkoja tulee muutama. Myös menkkoja edeltävät itkuraivarit ja makeanhimo puuttuvat. Epäilen, että minulla aika oviksesta kuukautisten alkuun on liian lyhyt raskautta ajatellen, arvioisin sen olevan vain max 10 päivää.

Aava, et kyllä manaa mua tänne huomenna tohon aikaan... :) tosin hyvin mahdollisesti olen täällä kuitenkin yksinäni haahuilemassa kun muut tuhisee tyytyväisinä vielä täydessä unessa. Tänäänkin heräsin ennen herätyskelloa, ja se sentään soi 05:20...

Moi!

Kiitos tsempityksistä!

Täällä eletään kumminkin kp ykköstä!

Eilen tein testin,kun oli vielä sellanen olo,että tärpännyt on.Se oli puhdas nega,ja sitä sitten illalla itkettiin.Eli tänään ei enää tunnu niin pahalta.
Jotain kummaa tässä hommassa on silti ollut-epäilen,että jo kiinnittynyt tyyppi on pudonnut kyydistä.Lääkärikään ei mua täysin tyrmännyt ;-)
No,mutta positiivinen puoli on,että eteenpäin mennään!Rupean tiistaina syömään Clomeja viideksi päiväksi,sitten kp13 on ultra(ja ilmeisesti myös irrotuspiikki) ja sitten kp14 tai 15 INSSI!!Huiiiiii!!Eli kierrosta tulee aika roimasti lyhyempi kuin mun normaalista(joka oli nyt 36!!!).
Ollaan sitten miehen kanssa lomalla Roomassa,kun kaikki selviää...
Eli nyt ollaan virallisesti hoitopotilaita!Toivon todella,että tästä se apu tulee!

Pahoittelut kaikille menkkojen yllättämille!!

Fanny kp1/29??

Jo kiinnittynyt tyyppi olisi näyttänyt testissä joka tapauksessa haamua. Ne oireet ennen menkkoja ja raskauden alussa ovat niin samankaltaiset, että sitä kovasti toivoessaan haluaa uskoa kaiken johtuvan raskaudesta. Kiertohan voi olla välillä pidempi, välillä lyhyempi monesta muustakin syystä kuin raskaudesta. Lääkäri halusi varmaan vain olla empaattinen eikä jaksanut kieltää ja perustella tuota kiinnittymistä. Tsemppiä jatkoon!