VIILAAJAT 40

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Caktus.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Caktus.

Vieras
Esittelylista:

Minerva77 30/28,y08/06 Hki
Fanny77 30/33,y06/06,km 9/06 Hki
Pikkumyy28 27/29, 02/07, Pirkanmaa
Caktus 32/31, yritystä 11/06, Uusimaa
Aava80 27/28, yritystä 1/07, Helsinki
Nella26, 26/45, y05/07, Pohjois-Pohjanmaa
jossukka81 26/28, y01/07, Uusimaa

To-be-viilaajat:
Siiseliini 29/30, yritys alkaa 01/08, Varsinais-Suomi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku (syntynyt tyttö 10.6.-07)
Monsku (syntynyt tyttö 28.7.-07)
Joanna (syntynyt poika 2.8.-07)
Ewa (syntynyt tyttö 20.8.-07)
Tehotyttö 14.10.2007
Kirppuli
Entu 24.10
Ilona 27.10.2007
Minja
Elviira 26.2.2008
Inkku 28.03.2008
Prinressa 6.4.2008 NKL
Joppuli 13.4.08(LA varmistuu joskus)
haikkis 23.4.08 (LA varmistuu sitten joskus)

Aava, voisin todellakin luovuttaa osan tästä aamupirteydestä jollekin. Tänään oli kello soimassa 6:45 niin minä herään 5:53 eikä väsytä yhtään. Siis ihan käsittämätöntä, ja ehkä vähän ärsyttävää, mutta kai sitä nukkuu sen verran kuin tarvitsee...illalla sitten väsyttää varmuudella jo kymmeneltä :)

Toivottavasti Minsku pääsee miehensä kanssa matkaan, ei kai tuolla ulkona enää niin kauheasti tuule, sataa vaan ihan liikaa. Nauttikaa skumpasta ja toisistanne :)

Caktus.

Ajattelin,etten sano mitään,mutta...

Mulla oli eilenillalla vatsassa tosi kummaa toimintaa.Koko päivän oli vihlonut/painanut nivusia,erityisesti oikeeta.Sitten illalla sattu koko oikeeseen alavatsaan/kylkeen tooooosi oudosti ja rinnoissa oli sellasta aaltoilevaa on-off -kipua jota en ole koskaan tuntenut.
Nyt tietty toiveikas ajattelee,että ajankohta olis kiinnittymiselle täydellinen...
Tänään ei ole vastaavaa ollut,vaan nipistelee alavatsaa ja välillä ottaa oikeelta enemmän...rinnoissa ei mitään.

Äh,nyt tarttis vaan olla innostumatta!!!!

Fanny,joka ei saisi innostua (kp30/35)

Moikka! :D

Kivaa matkaa minsku, nauttikaa ja rentoutukaa :)
Fanny, ihanalta ja lupaavalta kuulostaa ! ! ! ! :D :D
..mulla on ollu kans normaalia enemmän vatsanipistelyjä, ja nimenomaan oikealla puolella! Tän viikon alussa tuli tosi voimakas kramppikin vatsaan!!En kauheen mielelläni täällä kehtaa tuntojani raportoida koska jos aihetta ei ole niin tulee todellakin sellanen olo että voisko enempää tuntemuksia keksiä ja kuvitella!! :(

Niin, tästä mun teiniongelmasta...Finneistä!
Ostin apteekista sellasta rasvaa joka kuivattaa ihoa ettei finnejä tulis...
No, TODELLA tehokasta se ainakin siinä kuivattamismielessä oli kun ehdin muutaman päivän (2xpvä) käyttää, on kasvot aivan hilseiset.. Grr... koitappa sitä sit meikin alle peittää!! Pitää nyt olla käyttämättä josko se helpottais, siis tuo kuivaminen hilseilyyn saakka! Finnien/Aknen torjumiseksi sitä pitäis käyttää pari kolme kuukautta, mutta tätä vauhtia mulla ei oo kohta ihoa kasvoissa johon sitä laittaa!! :)

Caktus, mäkin voisin tosta sun aamupirteydestä osani ottaa! Kun kello soi aamuisin 6:30, niin torkkua sit painellaan vähintään se pari kertaa ja sitten saa juoksun kans tehdä aamutoimia että kerkee 8:00 töihin!

Ihanaa viikonloppua Viilaajat, pidän peukkuja jokaiselle!!!

Nella

babydust.gif

Nella, mä olen kans joskus sortunut noihin kuivattaviin, sekä reseptillä että ilman reseptiä oleviin, mutta en mä niitä ole voinut käyttää, mulle käy ihan samalla tavalla kuin sulle, että sitten lähtee nahka naamasta riekaleina :(

Jos nyt vaikka raskis laittaa tän koneen kiinni ja siirtyä viikonlopun viettoon. Joten: oikein hyvää viikonloppua kaikille viilaajille! Ja Minskulle hyvät matkat, vaikka tuskin enää olet linjoilla, vaan nenä kohta satamaa jollei jo kohti Tallinnaa.

Caktus

Nella sama vika-tulee tyhmä olo,jos taas kuvittelee jotain ja menkat alkaakin ihan normaalisti :( Mutta nyt vaan ajattelin,että täytyy varmaan kertoa lääkärillekin tuntemuksista,jos tämä kaikki ei tärppiä enteilekään...

Mutta pidetään nyt kumminkin kaikille tasapuolisesti peukkuja :-) !!

Fanny

Ooh nyt on tulossa ihan superjännäysviikko!
Plussanneilla on viimeiset hetket käsillä.
Kukakohan synnyttää ekana, Entu, Ilona vai Tehis?

Voi Fanny, nyt teet sen kauan odotetun plussan!

Nellallakin nipistelee :)

Jokos Nellalla ja Fannylla on testit valmiina kaapissa?

Itse en oikein osaa sanoa mitään itsestäni. Outo aamutukkoisuus jatkuu. Reisussa molempina iltoina about kymmeneltä unessa. Välistä vihloo masussa sivusta, mutta eipä oikeestaan muuta. Kai se täti sieltä tulee tuttua reittiään, kai sen on joku tilannut kestona eikä ole tajuttu sitä peruuttaa.

Reissu oli ihan hauska. Tallink tosin lähti tunnin myöhässä, varausjärjestelmän uusinnan takia... Tallinnassa oli pe iltana tajuton myrsky ja sulkeuduttiin hotellihuoneeseen vaan saunomaan. Lauantaina oli kaunis ilma ja käveltiin ympäriinsä ja tulihan sitä ostettua matkalaukku täyteet ja vähän enemmänkin ;) mies ihan innoissaan (hih)

Täällä tuo ilma ei oikein helli, joten taidan pistää pitkälleni tähän sohvalle ja vetää huovan korville.

minsku

Syksyistä sunnuntai-iltaa...
Aattelin tulla pikaisesti moikkaan onko kuulumisia ennekuin maajussit alkaa :)
Ne on niin sööttiksiä ja just sellasia kun maajussit vaan olla voi...

Minsku, kiva että teillä on ollut mukava reissu :)
Ja shoppailu on aina kivaa! Me suunniteltiin kesällä Tallinnan reissua syksylle, mutta se nyt sitten jäi, täältä kun se lähteminen ei oo niin yksinkertaista, eikä etenkään halpaa!
Minskulle peukkuja, just tolta minustakin tuntuu, mutta pitää olla uskoa ja toivoa niin kauan kuin toisin todistetaan!! Eikö?

Mulla on 1 mammaksin testi laatikossa...
On kyllä ollu niin kummallisia olotiloja taas viikonlopun aikana ettei koskaan aiemmin, mutta toisaalta taas täytyy sanoa että jollain tapaa myös menkkoja edeltäviä tuntemuksia on myös, joten nyt vaan kovasti toivotaan että täti ei löytäis meille!!
Mutta jos menkat ei huomenna ala, niin testaan varmaan sit TI-aamuna :D
Jännäähän tämä taas on!!
Miten Fannylla?
Onko yhtä mahtavia tuntemuksia kuin pari päivää sitten?
Mää niin toivoisin sullekin sitä plussaa ! ! ! :D :D

Kivaa sunnutai-iltaa Viilaajille, kovasti teitä kaikkia peukutan ja lämmöllä ajattelen!!
peukut.gif

Nella

..Ilta-sanomien sivuilla lukee että BB-Martina epäilee olevansa raskaana :D

Huomenta typyt!

Jokos Nella ois ollut malttamaton ja testannut????
Mitäs Fannyn oireisiin kuuluu tänään?

Mä oon kuoleman väsynyt kiitos viikonlopun.
Töitäkin pitäisi välillä tehdä, pah!

Mitkäs on Nellan fiilikset? Oireita plussauksesta tai tädistä????
Entäs Fanny?

Täällä kanssa väsyttää ihan sairaasti, taidan jättää harrastukset tältä illalta väliin ja pitää koti-illan, vaikka aamuvuoroja onkin niin vähän et tuntuu et niinä iltoina pitäis aina tehä jotain...

Ssoppailin taas viikonloppuna ;) Tosin tällä kertaa kirpparilla ja kokonaissaöldo oli 17,5 euroo ja sillä sain vaikka mitä :) Hirveesti oli vauvan ja lastenvaatteita myytävänä...sormet ois syyhynny mennä niitä penkomaan, mutta onneks en ollu yksin liikenteessä niin en joutunu kiusaukseen ostaa mitään...

Pitäis lähtee töihin-plääh!

Moi!

Hyviä viikonloppuja ollut porukalla,kivaa!

Siis mä en täällä enää yhtään tiedä mitä ajatella!Ongelmahan on nyt siinä,että mä en salli itseni edes pikkuisen ajatella,että tärppi olis voinut käydä!Pelottaa niin vietävästi,että olen väärässä,että kaikki oireet johtuu
-jostain kamalasta taudista
-siitä aukiolotutkimuksesta
-antibiottikuurista
Siis mullahan on ollut enenevässä määrin alavatsakipua ja nivusten vihlontaa-jostain syystä erit.vasen puoli vihloo (sieltä tiedän kyllä muniksen irronneen..)kyllä se oikeekin...Ja rintoja välillä nipistelee.
Mutta tosi outoa on ollut!Eli jos EN ole raskaana,täytyy tosiaan selvittää mistä tää johtuu!Apuaaaaaaaaaaaa!
Ja siis minä,joka olen koukussa lämpöjen mittaukseen,en enää uskalla mitata :-D

sekopää-Fanny

Mä pidän nyt kyllä peukkuja pystyssä Fannylle jo niin, että AUTTTSSSSS!!!! niitä ihan kramppaa. Koitappas nyt laittaa testiä kehiin. Koska ajattelit päästää itsesi ja meidät piinasta????
Mä ihan tärisen jännityksestä. Kyllä sulle Fanny ja monelle muullekin teistä jo sen plussan soisin.

Kiitos tytöt,mutta ,malttia kehiin!
Ensin ajattelin testata JO ke-aamuna,koska sillon on miehen synttärit ja parempaa lahjaa ei oliskaan,kuin pari viivaa tikussa...mutta en taida uskaltaakaan,koska jos/kun tulee nega,on synttärit pilalla!Joten parempi pitää nää erillään...
Niin,enkä omista vielä testiäkään...

piti tulla kurkkaamaan joko täällä on testattu. No huomenna aamulla Nella lupas testailla viimeistään... Toivottavasti saatais teistä nyt seuraa tuonne odottajien puolelle kun Ilonakin tapaa tällä viikolla jo Ipanan ja Entukin varmasti kohta jo synnyttää...

Nyt vaan kovasti plussa tuulia... puuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

Prinressa ja Nöpö rv 15+1

Iik iik, täällähän on ihanan jännittävä fiilis. Fanny, älä ota paineita meidän viesteistä! Testaat sitten, kun siltä tuntuu. Itse en oikeen ole sellasta tyyppiä, että olisin heti testit käsissä, vaan mielestäni olis hyvä, että mankat ois selkeesti myöhässä. Esim. muutaman päivän jo. Sitä pienemmät vaihtelut on mulla ainakin ihan normaalia kierronvaihtelua, ja tosiaan, mielihän siitä vain pahoittus.

Mutta, jos niitä viivoja sitten tuleekin tuplasti, niin heti raportoimaan tänne. Ja jakamaan vinkit, miten se onnistuu!

Meillä odotellaan limoja alkavaksi. Kullan kanssa on sovittu, että viikonloppuna ollaan ihan vaan kahdestaan. Taidankin huomenna käyttää sen lohdutusshoppailuoptioni ja ostaa jotakin suloista ja romanttista.. Uusia alusvaatteita ja jotain.. Mistähän kannattas ostaa..

Hitsi miten jännää!!!!
Eihän mistään tuu tällä viikolla taas mitään, ennen kuin Nellan ja Fannyn tilanne ratkeaa. Ihan tosissaan on pikkasen ruvennut mietittyttämään tää omakin tilanne (hui), mutta kun ei jaksaisi taas pettyä. Samat jutut vaan kuukaudesta toiseen, grrr.
En ees uskalla luetella oireita...

Missä se Nella luuraa!!! Ilmoittautumaan nyt ripeästi!

minsku