VIILAAJAT 32

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siiseliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla vielä pari tehokasta, työntäyteistä viikkoa ahkeroiden, ja sitten sais pari vkoa lomailla ;)
Toivottavasti jossain etelän lämmössä osa lomasta ;)

Jännäilyt alkaa olla ovella ja kovasti toiveita pidetään yllä, vaikka mitään erityisiä oireita en itsessäni ole huomannutkaan!
Töissä tosin ollut sen verran kiirettä että ei ole ehtinyt niitä miettimäänkään.
Vatsakipua tosin on ollut jo toista viikkoa, se hieman ihmetyttää, mutta muuten fiilikset suht normaalit!!

Ens viikoksi on onneksi luvattu hieman parempia lomasäitä, joten nauttikaa lomalaiset täysin rinnoin auringosta :) ..unohtamatta meitä muutamaa jotka täällä koneella vielä työn lomassa kurkkimassa käyvät!

Ja peukkuja kaikille :)

-Nella-

Nella26 oli ihan pakko tarkistaa sun jännäilypäivä listalta. Tuli mieleeni, kun mun kaverilla kävi just niin, et meni kovien vatsakipujen takia lääkäriin ja sieltähän paljastuikin raskaus. Josko sullakin olisi käynyt niin onnellisesti, pidetään peukkuja.
Omassa navassa ei taaskaan mitään ihmeellistä. Kp4/28 menossa ja sillä jatketaan etiäpäin.

Moikka tytöt!

Olen ollut mökkeilemässä ja näinollen myös nettipimennossa hyvän aikaa!
(.)Niinkun listalta näkyy,täällä eletään jänniä aikoja,tänään on siis kp37/36 eikä menkkoja kuulu!Lämpö on pysytellyt 36,8-37C tienoilla tänääkin(niinkuin jo siis yli pari viikkoa).
Aikaisemmin mulla oli jotenkin sellanen tunne,että nyt on tärpännyt,mutta sitten iski masennus että "ei kannata innostua,menkat tule kumminkin"-tyyliin.Nyt en enää tiedä missä mennään.Mullakin oli ihan huomattavia vatsakipuja jo viimeviikon lopulta lähtien,mutta nyt vähemmän.Myös valkkari on lisääntynyt taas...
Katsotaan nyt.Jos huomenaamulla lämpö ei ole laskenut,teen testin(ja raportoin tuloksen :-D ),koska sitten taas lähdetään mökille enkä halua huussissa testin kanssa turata :-D
Tsempit myös Nellalle!!!

Ja missä Minsku on,vieläkö etelän lämmössä???

Fanny kp37/36

Täällähän saadaan jännätä siis Fannya ja Nellaa samanaikaan. Täytyy varmaan tulla huomennakin koneelle kurkkimaan millaisia tuloksia Fanny on testaillut (toivotaan etteivät lämmöt laske ja että ++++++++++++ pärähtää tikkuun). koskas Nella ajattelit testailla jos tätiä ei kuulu ajallaan?
bdbdbdbdbdbdbdbdbdbbddbdbdbbdbd...pidän täällä sormet ja varpaatkin pystyssä teidän puolestanne.

Oijoi, peukkuja Fannylle!!! Ja Nellalle tietysti myös, kuinkas lähellä the jännäyspäivää jo ollaan?

Täällä menee jo rv 6+6, olo on ollut varsin hyvä eli ei muuta kun kyytiin vaan, ei tämä ole ollenkaan niin kamalaa kuin joskus yritetään maalailla:)

Heippa vaan...

No mielihän tekis tietty testata vaikka samntien, mutta koska oireilua ei tämän enempää ole niin ajattelin siirtää loppuviikkoon jos tätiä ei kuulu :D
Mutta odottavan aika on pitkä, ei voi muuta sanoa :) :)

Fanny, voi että, hienolta näyttää kyllä!!!
Kovasti peukutan kyllä sulle että olis siittiöt uineet maaliin asti ;)

Katotaan kuinka maltan oottaa..huomenna vapaapäivä joten saattaahan se olla että apteekissa on mutka käytävä...

Ilmoitelkaahan tytöt kuinka käy, jännään teidän puolesta ihan täysillä!!!!!! :D

-Nella-

Moi!

(.)Tilanne outo!Aamulla lämpö edelleen 36,8C.No,teen testin ja ennenkun tulos edes on valmis,alkaa kamala vatsakipu.Niin kauhea,että joudun ottamaan ihan tuhdin särkylääkkeen.Vuoto ei kumminkaan ala.Ei MITÄÄN,ei ruskeaakaan!Testi oli puhdas nega.
Kipu meni lääkkeellä ohi,muttei kunnon vuoto ole edelleenkään alkanut.Äsken tuli aivan minimaalisesti vaaleanrusehtavaa limaa,ei muuta.Maha kyllä tuntuu siltä,että kohta taas sattuu...
Eiköhän ne menkat sieltä kunnolla ala,vaikkakin ihmetyttää ettei ne lämmöt ole laskenut-eikä vuoto alkanut!!Eli ei kai auta muu kuin odotella.

Nellalle peukut pystyssä!!!

Fanny kp38/36 tai 1/?

Fanny, mää en oo koskaan (tai siis tosi kauanhan tässä on yritettykin) mittaillut lämpöjä ja en sen vuoksi oikeastaan edes tiedä mitä niiden lämpöjen pitäis millonkin näyttää ja milloin niitä olis hyvä mittailla...
Mutta voishan sitä koittaa :)

Mää niin toivoisin että sulla olis tärpännyt, te ootte sen verran kauan yrittäneet että teille(kin) sen mieluusti soisin..niinkuin se minusta nyt kiinni olis :) :)

Mun vatsakipu on tosiaan ollu semmosta "jäytävää", kestänyt reilun viikon ajan,
särkylääkettä mun ei oo tarttenut ottaa, joten sinällään kummallista.
Jos menkat nyt alkaa normaalisti niin pitänee silti käydä lekurissa jos vatsakivut jatkuu ettei vaan oo jotain allergiaa tjs.

Mun hyvä ystävä kävi tänään ekassa ultrassa!! :D
Siellä oli semmonen n.12cm vauhdikas veijari uiskennellut ;)
IHANAA, IHANAA :D

Peukkuja pidellen ja toiveita ylläpitäen,

Nella

Fannylle ja Nellalle hurjat peukutukset db db db db db db db db db db !!!!!!!!!!!!!

Täällä ei mitään uutta.Rintoja aristaa, mut kun sitä on ollu joka kuukaus, niin liittyy varmaan vaan ovikseen... Ens viikkoo taas odotan jännityksellä, vaikka toisaalta oon taas niin pessimistinä et kun se ei aikasemmin oo onnistunu niin tuskimpa nytkään... Alkaa jo olla epätoivonen olo kun on kuiteskin jo puolisen vuotta yritystä takana :(

Hei

Toivottavasti mahtuu yksi uusi tulokas teidän ketjuunne... Olen 25v ja yritystä meillä on ollut jo vuoden verran. Keväällä olin jo hetken raskaana vaan toukokuussa todettiinkin että se oli tuulimuna. Suru oli suuri mutta nyt taas lippu jo korkealla ja uusi yritys käynnissä. Menossa kp 22/28.

Oikein paljon peukkuja pystyyn teille Fanny ja Nella joilla jännät päivät käsillä.

Tervetuloa Titta!

Päivitäthän itsesi esittelylistalle ja jännäyslistalle. Harmillinen juttu tuo ikävä kokemuksesi, mutta toivottavasti pian tärppää uudelleen.

Kesänjatkoja myös muille viilaajille!

Caktus - edelleen leikkausjonossa...

Tervetuloa Titta!!!
Mukaan mahtuu kyllä :D
Pahoitteluni ikävästä kokemuksesta, nyt peukkuja uuteen yritykseen ;)
Lisää itsesi listalle !

Täällä ei uusia uutisia suuntaan eikä toiseen, ei näy menkkoja, ja vatsa kipeä ja turvottaa aika lailla, joka usein on ollut vahva merkki alkavista menkoista, mutta vielä toivoa pidetään yllä ;)
Olin jo menossa ostaan raskaustestiä, mutta lähiapteekki oli jo kiinni...
ja kieltämättä jotenkin oon aika arka meneen ostaan niitä, kun "pelkää" ett joku tuttu sattuu näkemään, ja kun ei millään haluis muiden tietävän ennen kuin on jotain tietämistä..

Ootteko tilanneet esim tuolta Mammaksin kautta testejä?
Kauanko on toimitusaika?
Ilmeisesti ovat ihan luotettavia?
Entäs nämä kaupasta saatavay rfsu.n testit, onko niihin luottamista?
Ystäväni teki niillä testin ja heti näytti viivat voimakkaina, hän ainakin on kehunut ja sanoo ettei kannata kalliista apteekin testeistä maksaa...
Aikuisiällä tämä ns. ujous tuntuu voimakkaammalta kuin ennen!!!

Cactus, mää pidän peukkuja leikkausjonon lyhenemiselle!!!!! :D bdbdbdbdbdbdbdbd

-Piinapäiviä viettävä Nella-

Tervetuloa joukkoihin Titta!

Nella,mie oon tilanna mammaksilta ja on tulleet tosi nopeesti (seuraavana päivänä tai viim. ylihuomenna). Oon tilannu liusketestejä ja viimeks "panostin" ja tilasin digitestit. Oli vähän kalliit, mut liputan ihan kybällä niitä...ei tartte miettiä viivan vahvuutta et onks nyt ovis vai ei ja raskaustesti näyttää plussan tai miinuksen, joten sekään ei sit jätä mitään arvailujen varaan...

Hei ja kiitoksia tervetulotoivotuksista.

Yritän tässä päivittää listaa, korjatkaa ja lisätkää jos jotain puuttuu.

Päivitys:
11.7 (ke) Nella26 ???
11.7. (ke) Joppuli luultavimmin
19.7 pikkumyy27
26.7 to Inkku78
1.8. (ke) Aava80 ?
1.8. (ke) Prinressa
17.7 (ti) Titta25

Nella: Minä testasin oman plussani silloin ruokakaupan halpistestillä ja tosi selkeä oli ja helppo käyttää. Ajattelin käyttää niitä jatkossakin jos niin onnellisesti käy että taas pääesn testailemaan. Ymmärrän hyvin että on noloa käydä apteekissa ostamassa pienellä paikkakunnalla koska ajattelen ihan samalla lailla itsekin. Ruokakaupasta ostaminen on astetta helpompaa =). Toivottavasti sinulle tärähtää komea plussa sitten kun saat testin hankittua ;).

Omasta olosta sen verran että mitään tuntemuksia ei ole ja lämmöt on yli 37. Kärsivällisesti vaan odotellaan...

Tein just tilauksen netistä, mammaksilta..
Päätin että jos tätiä ei kuulu, niin testaan sitte kun kotiin tuo testipaketti pärähtää!! ;)

..Juu, aattelinkin että ruokakaupasta ostetun voi helposti piilottaa muiden ostosten joukkoon!! ;)
Ja todellakaan en häpeä testiä ostaa, mutta empä halua kenenkään rupeavan tolkuttomasti utelemaan että joko nyt, ja eikö se vielä jne...
Ennen kuin on aika ulkopuolisilla tietää :)

Titta, oikein olet merkannut, siellä on myös esittelylista johon voit omat tietosi lisätä mikäli tahdot :)

-N-

Moikka

Taas uusi sivustakatsoja. Oon jo jonkin aikaa lueskellu, melkeimpä päivittäin, näitä keskusteluja, ni ajattelimpa laittaa jotain omaa tietoa.
Eniten mua on mietityttänyt, kun mun pitäisi olla "parhaimmassa" iässä tulla raskaaksi, ku oon alle 25. Mutta ei se niin taida olla.
Yritystä meillä n ollut vasta kolmisen kuukautta, mutta yli vuosi kumminkin hommailtu ilman ehkäsyä. Ongelmana on mitä luultavimmin mun tosi epäsäännöllinen kierto. Siitä mul onkin pari kyssäriä, jos vaikka jollain on kokemusta. Elikkä nuorempana likkana söin pillereitä 1,5 vuotta ilman taukoa, sen jälkeen menkkoja ei kuulunut 6kk, jonka jälkeen joudin syömään hormooneja, jotta ne tulis. Siitä asti mun menkat on ollu tosi epäsäännölliset.
Joskus ne tulee kaks viikkoa myöhässä, joskus viikon ja joskus vaan pari pvää. Jokunen kuukaus sitten siirty aina viikolla etiä päin. Ja sitten kun mull on toi vauvakuume ollut, ni ainahan sitä kaikkea alkaa kuvittelemaan ja toivomaan. Viime kierrolla otin ovistestit avuks ekaa kertaa, mutta enhän mä niillä positiivista saanut. Myöhemmin kyllä tajusin, että pari pvää ennen, ku alotin. Toivottavasti oltais saatu se hyödynnettyä.
Mä oon sitä mielikuvitus sorttia, että pieninkin epämääränen "oire" on oire raskaudesta. Viime kierron lopulla mulla oli mahassa tosi kumma tunne, mutta ei se mitään sen kummosempaa ollut. Nytten on ollut välillä hirmu huono olo, mutten uskalla miettiä sitä sen enempää. Ja testiä oon todella arka ostaa, koska mun kierto tosiaan vaihtelee tosi paljon. Enkä uskalla senkää takia, ku jos sieltä se nega tulee, ni se kyllä pistää niin kovin v*tuttaa. Mieluummin mä kärsin sillä "mitä jos" tunteella. Itsensä kiduttamista, mutta minkäs teet.

pimmu kp 30/29/mitä milloinkin.

Heippa Pimmu, tervetuloa joukkoon vaan..
tuore minäkin tällä palstalla vielä olen mutta hyvin olen saanut vastauksia minua askarruttaneisiin kysymyksiin ja mukavaa juttuseuraa kaupan päälle ;)

Mää ehdin popsia pillereitä n.10v, ja ainakin nyt parit menkat on tulleet suht säännöllisinä, mikä luulisi helpottavan ovulaation bongailua :) ..pillereiden syönnin aikana ne olikin lähes kellon tarkat!!

Meilläkin yritystä vasta vähän aikaa, joten kovin pro en tällä saralla ole, mutta hassua on kyllä tämä "valeraskautuminen" ja omasta mielestä takuulla varmat oireet raskaudesta. Nytkin mulle on alkanut tuleen finnejä kasvoihin, vaikkei niitä oo juurikaan pienen ikäni aikana ollu. Sekin on mielestäni nyt merkki raskaudesta.. ;)

..Mutta normaalia on tutkia omaa kehoa ja vartaloa ja siinä tapahtuvia muutoksia, oli ne sit raskaudesta johtuvia tai ei. Lääkäripalstojakin kun lukee niin varmasti löytää oireita ja merkkejä jos jonkinlaisiin sairauksiin.
Samalla tavalla raskauteen liittyviä.
Usein varmasti petytään, mutta ehkä jotain myös opitaankin :)
Luultavasti se kuuluu asiaan.

Kun lukee näitä palstoja/foorumeita, on täällä yhtä monta eritavalla ajattelijaa kuin on kirjoittajaakin, mikä lienee rikkaus juuri näitä lukeville..

Mutta, nyt menee netti tältä illalta kiinni, muuten jumitan tässä loputtomasti jakamassa ajatuksiani...

Pimmu, lisää itsesi listalle jos haluat :)

-N-

Hei

Nämä palstat ovat hyvä tuki ja turva meille näitä asioita pohdiskeleville. Itse olen myös huomannut että täällä netissä näiden asioiden pohtiminen kanssasisarien kanssa säästää poikaystävän hermoja ;) Toki hän on tässä jutussa yhtälailla mukana kuin minäkin mutta joskus taidan olla aika mahdoton... =)

Sellaisen gallupin laittaisin pystyyn että kuinka paljon teillä on lämmöt loppukierrosta enimmillään? Mittailin juuri ja sain tuloksen 37.5!! Yhtään ei ole edes flunssainen olo joten kipeä en pitäisi olla. Onko kukaan teistä saanut noin huikeita lämpöjä?

11.7 (ke) Nella26 ???
11.7. (ke) Joppuli luultavimmin
19.7 pikkumyy27
26.7 to Inkku78
1.8. (ke) Aava80 ?
1.8. (ke) Prinressa
17.7 (ti) Titta25
12.7(to) pimmu

Tosin mun kohdalta toi on aika laaja käsite koska ne menkat oikein tulee, kierto heittää niin paljon. Mutta jos oviksesta (jos sitä edes oli) lasken, niin kyllä niiden pitäis pikku hiljaa tulla.

Ellei sitten olis käyny tuuri meillä. En kumminkaan vielä uskalla hirveitä toiveita herätellä.
Hassua ajatella, että joskus sitä luuli, ettei tarvi kun ajatella seksiä ni johan tulee raskaaks. Sitä oli ihan paniikissa joskus penskana ku oli yks pilleri jäänyt välistä ja johan sitä mietti mitä äitille sanois. Mutta eipä se olekkaan ihan niin.
Sitä tuli aikasemmin ajateltua, että mä ainakin haluan vauvan sillon ja sillon, mut nyt ollaan o yli vuos oltu ilman ehkäsyä, tuloksetta. Ainakin vielä.
Ainakaan ei helpota, että mä oon hirveen malttamaton luonteeltani. Ja odotteluahan tää jos joku on. Ensiks odotetaan ovista ja sen jälkeen se odottaminen vasta alkaakin.
Ja tällä hetkellä on se ko. odottelu päällä. Onneks vielä ei olla rämähdetty takas maan pinnalle, jos siinä edes mitään hyvää on.

Joka tapauksessa, hyvää illan jatkoa kaikille. Huomenna taas täällä.

Fannylle ja Nellalle peukkuja!!!

ei mulla muuta;) No eikä. Tosiaan edelleenkin on ihan ok olo ja kovasti toivon ettei sen kummempaa pahoinvointia tulisikaan- mitä nyt aika usein pitää jotain natustaa, että olo pysyykin hyvänä. Paino silti tuntuu pikemmin laskevan, himot kun on tomaatti-näkkileipä-mustikkakeitto-osastolla.

Tsemppiä siis, kaikille muillekin tietysti!

Elviira 7+2

Pitkästä aikaa koneella...

Tervetuloa uusille...

Oli aivan mahtava reissu, ilmat hyvät ja nahkaakin käristelty. Nii ja tottakai tuli hyvin syötyä kreikkalaisia ruokia...

Joku kyseli epäsäännöllisistä kierroista niin mulla on myös ja niihin oon syöny noita terolut-lääkkeitä, niillä saanu ne säännöllisix.

(.) Ovista oottelen saapuvax viikonloppuna, aijon hyödyntää vaikka lähetään miehen mummolaan kyläilemään huomenna, eli taas netti pimentoa kolme päivää... Aijon myös alottaa terolutit lauantaina koska mulla niitä vielä yhteen kiertoon on ja lääkäri niin sano silloin km:n jälkeen.

Pitkästä aikaa koneella...

Tervetuloa uusille...

Oli aivan mahtava reissu, ilmat hyvät ja nahkaakin käristelty. Nii ja tottakai tuli hyvin syötyä kreikkalaisia ruokia...

Joku kyseli epäsäännöllisistä kierroista niin mulla on myös ja niihin oon syöny noita terolut-lääkkeitä, niillä saanu ne säännöllisix.

(.) Ovista oottelen saapuvax viikonloppuna, aijon hyödyntää vaikka lähetään miehen mummolaan kyläilemään huomenna, eli taas netti pimentoa kolme päivää... Aijon myös alottaa terolutit lauantaina koska mulla niitä vielä yhteen kiertoon on ja lääkäri niin sano silloin km:n jälkeen.