VIILAAJAT 32

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siiseliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jeee Elviira!! Kyllä kannatti sun odotella, kun noin helpolla sitten plussakin tärähti! Mihin kohtaan miehen reissu ajoittuu, vai jokos se siellä oli? Onneaaaaaaaahh!!!!

Mies tosiaan lähtee parin viikon kuluttua ja tulee vuoden vaihteen jälkeen takaisin. Siinäkin mielessä täydellinen ajoitus, että ehtii olla ne pari vikaa kuukautta kotona.

Helsingissä homma menee näin: plussan jälkeen soitetaan terveyskeskukseen, josta varataan terkkariaika perustutkimuksille viikolla 8, ja lääkäriin pääsee viikolla 12. Kaupunki tarjoaa kaksi ultraa, ne on viikolla 13 ja 19. Tuon enempää en vielä tiedä:)

Vähän tuntuu pahalta näin nopeasti plussata, kun lähipiirissä ja viilaajissa on jo pitkään yrittäneitä. Jospa joku tässä imussa tulisi mukaan:)

Alkuperäinen kirjoittaja elviira80:
Vähän tuntuu pahalta näin nopeasti plussata, kun lähipiirissä ja viilaajissa on jo pitkään yrittäneitä.

Höpö höpö, ei tuollaisia pidä edes ajatella! Tapahtuu sitten kun tapahtuu. Iloinen ja ihana juttu. Onnea!!

Täällä on kahviteltu tädin kanssa jo toista päivää. Kovin on ollut tuskaista ja runsasta, sanoisinko.. Kävin ostamassa ovistestinkin ja voi kuinka noloa se olikaan olevinaan! Olin olevinani tosi reipas mutta sitten kassalla olikin semmonen nuori pojankloppi, ja mullahan meni pasmat ihan sekasin. Yritin olla normaali, mutta olin sitten unohtaa vaihtorahat sen pojan käteen, kun tungin jo testiä kassiin ja suuntasin ovelle.. noloa.. ;P

ONNEA TUHANNESTI ELVIIRALLE!!!!
Johan mä sitä sanoin, että plussahan sieltä tulla tupsahtaa. Nyt vielä Prinressa testiä kehiin ja voi olla ettei täti tulekaan häiritsemään reissuasi........
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

VOI ELVIIRA!!!!!!
ÄLYTTÖMÄN SUURET JA LÄMPIMÄT ONNITTELUHALAUKSET!!!!
IHAN ÄLYTTÖMÄN MAHTAVA JUTTU!!!! :D

EI SAA OLLA "ONNETON" TAI TUNTEA PAHAA OLOA SIITÄ ETTÄ MUUT YRITTÄÄ, USKON JA TOIVON ETTÄ JOKAISELLA ON OMA VUORONSA ONNISTUA!!! :)

VOI ETTÄ, OON YHTÄ HYMYÄ VAIKKEN TUNNE SUA OLLENKAAN!!! :D

KUULKAA NYT KANSSAVIILAAJAT, EIKÖHÄN OTETA MALLIA JA HYPÄTÄÄN SAMAAN JUNAAN, TAI AINAKIN SIIHEN SEURAAVAAN ;)

-Nella-

On kyllä ihanaa saada viilaajia tuonne odotus puolelle. Ehkä me kaikki täältä jossain vaiheessa perässä tullaan.

(.) Testailen tuossa keskiviikko (silloin ois kp43) aamuna ennen reissua siis jos täti ei oo ilmaantunut tänne siihen mennessä, niin sitte voi rauhassa maistella siideriä etelässä. Koska muuten en uskalla juoda mitään siis alkoholipitoista. Voin sitte hyvin mielin ottaa pari siideriä. Mutta oon varautunu siihen negaan koska keskenmenon jälkeen voi tosiaan olla menkat kadoksissa pitkään.

prinressa kp 38/32

Elviira: Olipas sitten erinomaisen täydellinen ajoitus! :D
Ei siitä pidä huonoa omaatuntoa potea, jos itsellä onni potkii kovemmin kuin toisilla, eikä se oikeasti ole muilta pois jos jotakuta onnistaa. :) Me yritetään rämpiä perässä. :D

-Inkku-

Huomenta...

Prinressalle pidän kovasti peukkuja!!! :) bdbdbdbbdbd

Tämmöstä kyselen ihan mielenkiinnosta...
Kun ootte tikuttaneet ovista, niin kuinka tarkalleen se sattuu kierron puoleenväliin?
ja kun ootte sen bonganneet, niin ootteko muuten huomanneet itsestänne oviksen, vai onko se ollu vaan tikku joka sen on ilmaissut? :)
Varmaan tyhmä kysymys, mutta utelias kun olen niin uskallan kysyä ;D

Kivaa viikonloppua, minä lähden töihin :)

-N-

Nella,

Mä oon saanut bongattua sen oviksen vain haaleana viivana, mammaksin testejä oon käyttänyt, nyt tosin en oo ees tikuttanut moneen kuukauteen kun mun oviksen kyllä tuntee, kerran olin jo aivan varma, että nyt puhkee umppari, mutta tajusin vasta myöhemmin et sen oli pakko olla ovis. Nyt ei oo muutamaaan kuukauteen ollut mitään kovin kummosia kipuja, mutta nyt tiistaina sitten taas vihloi oikein kunnolla, mutta niin vähän että pystyi vielä elämään ja olemaan sen kivun kanssa. Jostain olen lukenut et särkylääke siihen kipuun auttaa, kun oon ihmetellyt et miten sitä pystyy seksiä harrastamaan kun on niin kipee ettei pysty kävelemään.

Mä oon nyt sitten puhunut miehelle, että syksyllä tutkimuksiin, suhtautui asiaan omalla rauhallisella viileydellään ja totesi, et niin on sitten tehtävä. Saa nähdä, en pysty kuvittelemaan meitä missään lääkärin puheilla keskustelemassa sänkyhommista tai muutenkaan meidän asioista, mutta kaikki aikanaan.

Kaverin vauva on siis syötävän söpö pikkuinen nöpö nenä, on se kummallista pitkän odotusajan jälkeen pidellä sitä rukkaa sylissä, kun se tapittaa ja ihmettelee, et mikäs täti toi nyt sitten on. Keskiviikkona oli muutaman tunnin hoitamassa sitä pientä, kun vanhemmilla menoa, tyttö oli enkeli ja nukkui päästi mut siis todella helpolla. Katsotaann mitä maanantaina tapahtuu kun taas tarvitaan hoitotäti.

Mulla siis alkoi loma, viisi viikkoa täydellistä vapautta... En oo ikinä ennen ollut noin pitkällä lomalla. Viikon päästä minä sitten ihmettelen kreetalaista meininkiä ja isken aurinkorasvaa ympäri ihoa. Toivottavasti saadaan tänne suomen maallekin auringon paistetta... Niin muuten jännäilen tällä kertaa siellä reissussa, on aika mieletöntä jos siellä plussaa, kun ei oo ees miestä mukana, eli taidan tehdä mahdolliset testit vasta täällä kotisuomessa....

Oikein rattoisaa viikonloppua kaikille, mä lähen nytten juoksemaan tonne metsään ja yritänn kaivaa jostain seuraa Maija Vilkkumaan keikalle, joka ois melkein naapurissa tänään, ei malttais jättää väliin....

T: Joppuli kp 18/28-????

Mä oon saanu tikutettua oviksen 24 päivän kierrossa kp:lle 12 ja 13 , eli aika tarkalleen puolivälissä on oltu...Tosin tais myös pitemmässä kierrossa olla kp13, et en sit tiiä miks sillon oli aika aikaisin...Liputan vahvasti sen digitestin puolesta, vaikka kallis onkin...Ei tartte miettiä et onko se haalee viiva ovis, kun näytöllä vilkkuu selvä merkki et onko vaiko eikö :D Ja tuntemuksistakin on tässä kevään aikana oppinu aika lailla tarkasti tietämään millon se ois on...Tosin tuntemuksia on yleensä ollu enempi aina päivää ennen ja jälkeen sen ovisplussan...ei niinkään sillon testien mukaan h-hetkellä (tai sit se meidän ajoitus mättää sen takia, pitäs varmaan koettaa puuhailla aina kun on vähänkin jotain oireentynkää ;)

Täti viihtyy täällä jo kuudetta päivää, sais häipyä jo pikkuhiljaa...

Joppulille aurinkoista ja rentouttavaa kesälomaa!!!!!!!

(.) Täti päätti tulla tänään vierailulle. En oo yhtään pettyny oikeestaan helpottunnu kun ei kierto venyny kuin 6päivää. Ens kierrossa aijon ottaa Terolutit taas käyttöön (silloin keskenmenon jälkeen lääkäri sano että kannattaa oottaa yöx "luomu" kierto ja sit syödä taas niitä teroja) ja aijon hakea niitä lisää jos ei pysy säännöllisenä. Luulen että myös mun jalkojen särky yhessä vaiheessa kiertoa on oviksesta johtuvaa koska se tulee just niillä main. Nyt vaan tarkkailemaan omaa vartaloa. Nyt vaan uutta kiertoa. Onnex pääsee etelään rentoutumaan.

Aijon varata hienäkuun lopun/elokuun alun junaan lipun, oikein ykkösluokkaan!!!

Prinressa kp1/?

Kiitos kun vastasitte :D

Itselläni menossa kp21, ja ovis laskureiden mukaan oli keskiviikkona..
Viime kierrossa arvioidun oviksen jälkeen, noin pari päivää myöhemmin tuli kai niitä ns. ovislimoja, joten ilmeisesti oltiin liian aikaisin liikkeellä ja se tuli myöhemmin.
Nyt tosiaan en oo kummemmin huomannu noita limojakaan, joten tiedäpä tässä sitten..
Pillereitä syödessäni en kertaakaan oo huomannu ovulointiani, joten tuskin tunnen vieläkään, tosin enpä ole niihin kiinnittänyt huomiotakaan..
Mutta kuten sanoitte niin ajan kanssa sitä oppii varmaan kehoaan tulkitseen ja bongailee tarkemmin, toivottavasti :D

Jotenkin huvittaa kun miettii mitä sitä joskus nuorempana mietti että kun jäi yksikin pilleri syömättä, niin ol aivan varma että nyt on raskaana ja sitä stressatessa menkat takuulla tuli myöhässä...
toki, niinhän voi käydäkin?!?!?!
Ja nyt kun "yrittämällä yrittää", niin ei se vaan niin yksinkertaista kaikilla olekaan!
Itsestäni en kauheesti voi sanoa kun yritystä on niin vähän aikaa vasta ollut..
MUTTA MUSTA TUNTUU ETTÄ TÄMÄ KESÄ JA AURINKO JA LÄMPÖ TUO
VIILENNYKSEKSI NIITÄ PLUSSATUULIA VIILAAJILLE MYÖS :) :)
Ja jos ei usko niin ei voi toivoakaan!! :)

HIENO JUTTU prinressa että kierto näyttäis suht normaalilta ja pääsette
tositoimiin :D :D

Joppuli, nauti lomastasi...
noin pitkä loma varmasti tuo säpinää myös vällyjen väliin ;)

Aurinkoista sunnuntaipäivää :D

-Nella-

Päivitys:
27.06. (ke) Minerva77
9.7. (ma) Fanny
11.7 (ke) Nella26 ???
11.7. (ke) Joppuli luultavimmin
19.7 pikkumyy27
26.7 to Inkku78
1.8. (ke) Aava80 ?
1.8. (ke) Prinressa

Laitoin ittelleni uuden jännäys päivän tuonne. Jännätään näköjään Aavan kanssa samoihin aikoihin.

(.) Täti vielä kylässä, mutta poistumaan päin.

Prinressa kp3

Oijoi, Joppuli ja Prinressa onnellinen pääsevät etelän lämpöön kohta! Meillä mies ei ole vieläkään lämmennyt matkaehdotteluilleni... Muutenkin loma alkaa olla sen verran täynnä ohjelmaa, että taidan joutua potemaan matkakuumetta joulukuulle asti.

Samoihin aikoihin jännäillään Prinressa! Tosin kuten kirjoitin, ovis osunee huonoon saumaan taas, keskelle telttareissua. Sain jo viikonloppuna kommenttia, että "sä et tainnut oikein innostua siitä teltassa nukkumisesta". Kaikki luulee että olen vaan niin neiti etten tykkää telttailusta. Väärin! Mutta kuten lupasin, tässä kuussa en stressaa tätä asiaa!

Onpas Elviiralla ollut tosi hyvä ajoitus, jos kerran mies on kotosalla enää pari viikkoa! Kaverillani oli samankaltainen tilanne, mies palasi ulkomaan komennukselta kaksi viikkoa ennen laskettua aikaa. Kaikki meni hyvin, kuten varmasti teilläkin. Eikä tosiaankaan mitään huonoa omaatuntoa nopeasta tärpistä, se ei todellakaan ole meiltä muilta pois!

Aurinkoista päivää, uskomatonta että on jo heinäkuu!

Kohta joutuu viikoksi nettipimentoon, paitsi jos käy jossain nettikahvilassa niin sitten on pakko piipahtaa kyllä kurkkaamassa Viilajien kuulumisia.

Mites muuten Minerva, jokos se kohta palailee reissusta? Seuraava jänskättävä onkin Fanny niin ja Minerva tietysti. Puhallan plussatuulia täältä.

Huomaa että on kesä kun on niin hiljaista täälläkin.

(.) Täti poistumassa vihdoinkin, täytyy aloittaa siis kylvömis harjoitukset, että on teräkunnossa oviksen aikoihin.

Toivottelen nyt kaikille hyviä lomia ja heinäkuuta kun en tiiä milloin seuraavan kerran kerkiän kirjottelemaan kun tullaan reissusta niin lähetään sitten maalle päin.
Prinressa

Huomenia!

Pitäis tikutella ovista, mutta nyt en yksinkertaisesti jaksa enkä viitsi, vaikka tikkujakin vielä ois jäljellä...mies on viikonlopun pois ja rupeis vaan harmittamaan jos just sillon bongaisin sen ovisplussan... Muuten ei kyllä oo toivosta luovuttu vaan pupuillaan tässä sen minkä keretään, jospa se plussa napsahtais tällä tjottailumeiningillä ;)

Kesä kun on ja jokapäivä töissä, niin ei hirveenä tuu koneella istuttua...ehkä ihan hyväkin juttu vaihteeksi :D Laittelen nyt kuitenkin aina välillä kuulumisia.

Prinressalle ihanaa lomaa! Täällä vaan paahdetaan töissä, on vaan muutama pidennetty viikonloppulomareissu (töitä on siis aina lauantaisin ja välillä sunnuntaisinkin) ja viikon loma syyskuun puolivälissä mitä odottaa...hohhoi...vähän tuntuu siltä että kesä vaan vilistää ihan silmissä ohi...

Aurinkoisia kesäpäiviä kaikille!!!! Ja plussatuulia +++++++++++++++++++++++++++++++

viimeistä päivää elellään täällännen kuin huomen aamulla lähdetään.... kentällä pitää olla jo 5.10. joten aikanen herätys tiedossa.

Mä siis kanssa netti pimentoon joutumassa... nauttikaa likat kun täällä on vielä lämmintä, näytti aika hurjaa vesisadetta viikonlopuksi...

T: joppuli kp 22/28-????

Tsemppiä ja onnea kaikille lähiaikojen jännättäville! Tänään alkaa vihdoin loma, ja kuten itselleni lupasin, se koskee myös tätä palstaa. :) Peukut on silti pystyssä teille kaikille, jatketaan taas syksymmällä (toivottavasti odottajien puolella). Ihanaa kesää!

Aava -lomafiiliksissä :)

Aurinkoista ja rentouttavaa lomaa Aavalle!!!!

Mä oonkin tän päivän kipeenä kotona, mahataudissa. Kerkeen siis tänään norkoilemaan koneella ;)

Mietin tässä et minkähänlaista haittaa ripulilääkkeistä on raskautumisen kannalta, kun huomenna varmaan joudun niitä ottamaan kun on ihan pakko mennä töihin. Ja niissä lukee et ei saa käyttää raskausaikana/imettäessä...