prinressa: mulle gyne sanoi että nimenomaan joka toinen päivä pitäis lypsää, läpi kierron (arvatkaa hihkuiko mies riemusta kun kerroin tämän

). Ja miten sitä muka jaksais... ja oisko se sitten niin kivaa. Ja oikeesti, "hani, on taas ollut yksi päivä väliä, tänään ois aika", ei kuulosta kovin romanttiselta
Lisäravinteista: mä syön foolihappoa. Greippimehuakin join, mutta kun kerroin siitä gynelle niin se mokoma rupes nauramaan...sanoi että ei ole mitään todisteita asiasta ja kuittas sen huuhaaksi. No ehkä ei ole todisteita, mutta jos se toimii kuitenkin niin juokaa tytöt greippimehua

En kyllä omalla kohdallani huomannut mitään eroa, joten juon sitten gefilus-mehua, pysyypähän masu kunnossa. Tuosta foolihaposta gyne sanoi että se on ihan ok, kunhan annostus on tarpeeksi suuri. Suomessa sitä ei niinkään tarvitsisi syödä, vaan ongelma on kuulemma ennenkaikkea Skotlannissa. Mutta, jos ja kun se kerran korjaa DNA.ta niin ei siitä haittaakaan voi olla. Yritin kysellä että olisko jotain muuta mitä vois napsia tai popsia niin ei kuulemma, pitää vaan syödä monipuolisesti ja terveellisesti, paljon kasviksia ja kalaa, lihaa vaan muutaman kerran viikossa, ja vain yksi herkkupäivä viikossa. No mitäpä uutta tuossa oli yleisiin ravintosuosituksiin verrattuna. Joo, voitte arvata että mun viime gyne-käynti kesti aika kauan kun kyselin siltä kaikkea mahdollista, taisin viettää 50min vastaanotolla, anteeksi kaikki ne kenellä oli aika mun jälkeen
Jaa, ja sit tämä viilaaja häipyy siivoamaan ettei kaikki ole huomenna edessä, lauantaina kun tulee vieraita jo heti aamusta.