VIILAAJAT 14

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tehotyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten ois galluppi asumisesta? En tiiä onko teillä ollu jo?

Meillä omakotitalo n.120neliötä yhdessä tasossa. 3makkaria, olohuone, keittiö, takkahuone, tosi iso eteinen(voi laskea yhdeksi huoneeksi) ja sauna. Nii ja autotalli n.50neliötä.

Kermiteissä on ollu just vähän keskustelua, mutta laitetaan vaan gallup tänne.

AsumisG: Omakotitalo 180neliötä, kahdessa talossa. 2004 valmistunut mansardikattoinen talo. Alakerta: keittiö, ruokailuhuone, olohuone, 1mh, eteinen, kodinhoitohuone, vh, pesuhuone+sauna, wc. Yläkerta: 4 mh, aula (jossa tv), pieni kylppäri, pukeutumistila/vh. Autotalli&-katos+varasto (vielä vähän kesken).

Voihan ovikset sentään! Tän päivän juoksut on juostu ja reisissä tuntuu kivasti.

Meilläkin kokeiltiin viime kierrossa tuota tehiksen pihtaustekniikkaa :) kokonaiset 5päivää ilman seksiä. Mites pitkään tehis pihtaa?
Me asutaan tilavassa kaksiossa, tänne just mahtuis nyytti, mutta ei tämä ole tarkoitettu miksikään lapsiperheen kodiksi... muutto olisi kyllä tiedossa jossakin vaiheessa, vaikka ei sillä mikään kiire olisi.

Gallup osa kaksi
Hassuja ilta-aatoksia oli taas eilen.
Jotkuthan nostaa koivet kohti kattoa lypsennän jälkeen (tekeekö joku teistä niin). Itse en ole vielä moiseen ryhtynyt, aatellut että kyllä ne siemenet sieltä tulee sellasella paineella ettei siihen enää akrobatia muutosta tee, voinhan hyvinkin olla väärässäkin. Me ollaan nyt viimeaikoina miellytty lusikka-asentoon ja mietin sitä jos olen oikealla kyljellä ja munasolu irtoo vasemmalta niin voiko ne siittiöt päätyä oikeaan osoitteeseen? Käytättekö te jotain vauvantekoasentoa esim lähetyssaarnaaja vai lypsättekö siinä asennossa missä tuntuu parhaalta?

Mitkäs meillä on jännyspäiviä??

Minerva kp 8 / 28-30(=28-30.1.07)

No niin, nyt on illan pakolliset kuviot suoritettu ja jumpassakin käyty. Taidan siirtyä hetkeksi telkun ääreen ennen kuin hipsin yöpuulle, mutta ensin piti tulla kurkkaamaan, mitä tänne kuuluu.

AsumisG: Taisin jo jossain kohtaa mainitakin, että vuosi sitten valmistuneessa rivitalo huoneistossa asustetaan. Kaksi makuuhuonetta, olohuone, keittiö, kodinhoitohuone, pesuhuone, sauna ja erillinen wc, 76 m2 yhdessä tasossa ja pieni oma piha. Aika vaatimattomalta kuulostaa Tehiksen ja Prinsessan omakotitalojen rinnalla, mutta on meille ainakin toistaiseksi ihan riittävä.

Palailen Minervan kysymyksiin myöhemmin, kun olen hiukan pirteämpi. Hyvää yötä!

Ilona, ei tuossa asunnossa ole mitään vikaa!
Meilläkin asuttiin omassa rivarikolmiossa silloin, kun oli kaksi pientä. Ekaa taloa alettiin rakentaa, kun toinen oli alle 1v. Hyvin mahtui nelihenkinenkin perhe asumaan!

Ja pikavastaus Minervan kysymykseen. Meillä ei ole koskaan tehty mitään erikoistoimenpiteitä. Asennot on sitä mitä on. Ihan on vauva saatu alulle minä päällä asennossakin :-D Sen verran nykyisin yritetty avittaa, että en nouse pesulle, vaan vasta aamulla. Meillä kun tuo toiminta on yleensä hiljaa peiton alla ennen nukkumaan alkamista :-) Tai ainakin melkein...

Nyt pitää kiitää, moiks!

Tehis kp 10/?

Juu, kyllä nykyiseen asuntoon pitäisi ainakin yhden lapsukaisen helposti meidän lisäksi mahtua. Täytyy vaan muuttaa työhuone lastenhuoneeksi. Mutta tuo nyt ei ole kauhea uhraus, eihän meistä kumpikaan töitä kotona tee… :-)

AsentoG: Ihan tasan siinä asennossa ollaan oltu, mikä milloinkin on hyvältä tuntunut
;-). Ja pesullekin olen melko nopeasti noussut. Vähän pidempään olisi ehkä hyvä makoilla. Mulle sanoi muuten gynekologi (kun kerroin, että jälkikasvua olisi tarkoitus lähitulevaisuudessa alulle saada), että jos ei ala muuten kuulua, kannattaa kokeilla niin, että makaan yhdynnän jälkeen oikealla kyljelläni. Mulla kun on kuulemma taakse ja vasemmalle (muistaakseni, toivottavasti mä en nyt ole sekoittanut oikeaa ja vasenta :-)) kallellaan oleva kohtu. Eli kai se on jossain määrin yksilöllistäkin, että mikä paras asento simppojen uiskentelun kannalta…

Ilona, kp 19/26-31

Unohdinkin vielä siihen Minervan panttailukysymykseen vastailla.

En tosiaankaan tiedä, mikä se on oikea taktiikka tuossa lajissa :-)
On tuo miehen biologia tässä kohtaa sen verran hakusessa, että en osaa mitään päätelmiäkään tehdä. Täytyykin varmaan käydä vähän opiskelemassa jollakin sivuilla.
Meillä vaan sattumalta on pitkän ei-suunnitellun-panttauksen jälkeen nuo tjottailulapset saaneet alkunsa. Joten siitä tietysti vois jotain johtopäätöksiä vetää ;-)

Tää mun epämääräinen olo ei oikein voi muuta olla kuin lähestyvä ovis. Siis näin vahvoja alavatsajomotuksia ym. mulla ei oo ennen ollu ku vasta se parin viikon hautomisen jälkeen :-D Tai sitten tuntemukset vaan entisestään herkistyy. No, coolisti vaan puksutellaan eteenpäin. Nyt on panttailuja takana 10 päivää ;-) Ehkä yhden tyhjennysharjotuksen vois tässä ottaa ja sitten seuraava täsmäiskuna vasta :-) Määhän puhun kuin MIES :-D

Tehis kp 10/?

TÄSSÄ PIENI TIETOPAKETTI SIITTIÖISTÄ.
NYT ONNISTUIN HUKKAAMAAN LÄHTEEN, YRITÄN SEN VIELÄ ETSIÄ:

Siittiöiden muodostuminen

Tiede kuitenkin meni eteenpäin ja vihdoin havaittiin, että siittiöitä muodostuu kivesten siementiehyissä. Siittiönmuodostus on jaettavissa kolmeen eri vaiheeseen: 1) alkusiemensolujen jakautuminen (mitoosi), 2) varhaissiemensolujen jakautuminen meioosissa ja 3) esisiittiöiden muuntuminen siittiöiksi.

Esisiittiöiden kypsymisen aikana solut kulkevat lähemmäksi siementiehyen keskustaa. Kypsymisen aikana ne pidentyvät ja niihin kehittyy liikkumiseen tarvittava häntä. Siittiöt ovat irrottuaan kuitenkin vielä epäkypsiä eivätkä pysty liikkumaan. Ne eivät kykene myöskään vielä kiinnittymään munasoluun ja läpäisemään sitä. Siittiöiden lopullinen kypsyminen tapahtuu lisäkiveksessä. Tämä vaihe kestää 2–11 päivää, ja sen aikana siittiö saavuttaa liikkumiskykynsä, hedelmöittämiskykynsä sekä kyvyn läpäistä munasolun seinämän.

Nuori mies tuottaa noin 300 miljoonaa siittiötä päivässä. Viisikymppinen mies tuottaa päivän aikana 175 miljoonaa siittiötä ja 75-vuotias mies enää 20 miljoonaa. Valmis siittiö koostuu muutamasta osasta. Ensimmäisenä on pää, jonka kärjessä on niin kutsuttu akrosomi, jonka avulla siittiö kiinnittyy munasoluun ja siinä olevat entsyymit auttavat munasoluun tunkeutumisessa. Seuraavana ovat siittiön kaula, keskikappale ja häntä.

Siittiöt ovat todellisuudessa niin pieniä, että vasta nykypäivän tekniikalla pystyttiin määrittämään siittiöiden eri osasten todellinen pituus. Siittiön pään pituus on noin 5 162 nanometriä, kaulan pituus on noin 3 853 nanometriä ja hännän pituus lähes 10 946 nanometriä. Kyse on siis todella pienistä osasista.

Siittiöt ovat suhteellisen vikkeliä ollakseen äärimmäisen pieniä eliöitä. Siemennesteen keskimääräiseksi lähtönopeudeksi on arvioitu jopa 45 kilometriä tunnissa. Täytyy kuitenkin muistaa, että miehen kiihottumisen tilalla on huomattava merkitys ejakulaationopeuteen. Siittiöiden kulkunopeus emättimessä on noin 17 km/h.

Normaalisti mies ejakuloi noin 3–5 millilitraa siemennestettä, josta jokainen millilitra sisältää noin 50–100 miljoonaa siittiötä. On kuitenkin olemassa miehiä, jotka pystyvät ejakuloimaan jopa 11–15 millilitraa siemennestettä. Seksuaalinen pidättyväisyys on tässä kohdin erittäin ratkaisevassa asemassa, sillä arvioiden mukaan mies tuottaa vuorokaudessa 0,4 millilitraa siemennestettä.

Oli ejakuloidun siemennesteen määrä sitten mikä tahansa, niin siittiöt muodostavat vain noin 5–10 prosenttia siemennesteen kokonaissisällöstä. Siemenneste eli sperma koostuu siittiöiden lisäksi lisäkivesten, siemenrakkuloiden, eturauhasen sekä Cowperin rauhasten eritteistä.

Siittiöiden laskettu elinikä on reilut kaksi kuukautta. Aika on laskettu kehittymisestä ejakulaatioon. Elinikänsä aikana mies tuottaa keskimäärin 17 litraa siemennestettä. Mies ejakuloi elämänsä aikana keskimäärin 7 200 kertaa. Näistä 2 000 tapahtuu itsetyydytyksellä. Stakesin ilmoittaman tiedon mukaan suomalaispojat saavat ensimmäisen siemensyöksyn 14-vuotiaana. Yleensä se tapahtuu näkemällä niin sanottuja märkiä unia eli siemensyöksy tapahtuu tahattomasti unen aikana.

TÄSSÄ PIENI TIETOPAKETTI SIITTIÖISTÄ.
NYT ONNISTUIN HUKKAAMAAN LÄHTEEN, YRITÄN SEN VIELÄ ETSIÄ:

Siittiöiden muodostuminen

Tiede kuitenkin meni eteenpäin ja vihdoin havaittiin, että siittiöitä muodostuu kivesten siementiehyissä. Siittiönmuodostus on jaettavissa kolmeen eri vaiheeseen: 1) alkusiemensolujen jakautuminen (mitoosi), 2) varhaissiemensolujen jakautuminen meioosissa ja 3) esisiittiöiden muuntuminen siittiöiksi.

Esisiittiöiden kypsymisen aikana solut kulkevat lähemmäksi siementiehyen keskustaa. Kypsymisen aikana ne pidentyvät ja niihin kehittyy liikkumiseen tarvittava häntä. Siittiöt ovat irrottuaan kuitenkin vielä epäkypsiä eivätkä pysty liikkumaan. Ne eivät kykene myöskään vielä kiinnittymään munasoluun ja läpäisemään sitä. Siittiöiden lopullinen kypsyminen tapahtuu lisäkiveksessä. Tämä vaihe kestää 2–11 päivää, ja sen aikana siittiö saavuttaa liikkumiskykynsä, hedelmöittämiskykynsä sekä kyvyn läpäistä munasolun seinämän.

Nuori mies tuottaa noin 300 miljoonaa siittiötä päivässä. Viisikymppinen mies tuottaa päivän aikana 175 miljoonaa siittiötä ja 75-vuotias mies enää 20 miljoonaa. Valmis siittiö koostuu muutamasta osasta. Ensimmäisenä on pää, jonka kärjessä on niin kutsuttu akrosomi, jonka avulla siittiö kiinnittyy munasoluun ja siinä olevat entsyymit auttavat munasoluun tunkeutumisessa. Seuraavana ovat siittiön kaula, keskikappale ja häntä.

Siittiöt ovat todellisuudessa niin pieniä, että vasta nykypäivän tekniikalla pystyttiin määrittämään siittiöiden eri osasten todellinen pituus. Siittiön pään pituus on noin 5 162 nanometriä, kaulan pituus on noin 3 853 nanometriä ja hännän pituus lähes 10 946 nanometriä. Kyse on siis todella pienistä osasista.

Siittiöt ovat suhteellisen vikkeliä ollakseen äärimmäisen pieniä eliöitä. Siemennesteen keskimääräiseksi lähtönopeudeksi on arvioitu jopa 45 kilometriä tunnissa. Täytyy kuitenkin muistaa, että miehen kiihottumisen tilalla on huomattava merkitys ejakulaationopeuteen. Siittiöiden kulkunopeus emättimessä on noin 17 km/h.

Normaalisti mies ejakuloi noin 3–5 millilitraa siemennestettä, josta jokainen millilitra sisältää noin 50–100 miljoonaa siittiötä. On kuitenkin olemassa miehiä, jotka pystyvät ejakuloimaan jopa 11–15 millilitraa siemennestettä. Seksuaalinen pidättyväisyys on tässä kohdin erittäin ratkaisevassa asemassa, sillä arvioiden mukaan mies tuottaa vuorokaudessa 0,4 millilitraa siemennestettä.

Oli ejakuloidun siemennesteen määrä sitten mikä tahansa, niin siittiöt muodostavat vain noin 5–10 prosenttia siemennesteen kokonaissisällöstä. Siemenneste eli sperma koostuu siittiöiden lisäksi lisäkivesten, siemenrakkuloiden, eturauhasen sekä Cowperin rauhasten eritteistä.

Siittiöiden laskettu elinikä on reilut kaksi kuukautta. Aika on laskettu kehittymisestä ejakulaatioon. Elinikänsä aikana mies tuottaa keskimäärin 17 litraa siemennestettä. Mies ejakuloi elämänsä aikana keskimäärin 7 200 kertaa. Näistä 2 000 tapahtuu itsetyydytyksellä. Stakesin ilmoittaman tiedon mukaan suomalaispojat saavat ensimmäisen siemensyöksyn 14-vuotiaana. Yleensä se tapahtuu näkemällä niin sanottuja märkiä unia eli siemensyöksy tapahtuu tahattomasti unen aikana.

Eli se löytyi jostain mtv3:n arkistoista.
Teksti: Kari Heusala
Lähteet: Miehen seksuaalisuus sekä Rakkautta ja kihelmöintiä

Pari kuukautta siis ne siittiöt elävät eli ei pitkähkölläkään panttailulla mene siittiöitä haaskuun ;-)

Mitä pidempään siis panttailee, niin sitä enemmän niitä siittiöitä siellä on?

Nyt mulla on Minerva sulle täältä lähettää ohjeet tähän kiertoon ;-)
1) Nyt ei seksiä ennen ovista.
2) Tikuttelet vielä sen vahvan viivan jälkeenkin. Jos tulee vahva viiva vielä toisenakin päivänä, niin siitä vasta vuorokauden kuluttua nuo säästetyt mällit sisuksiin :-D
3) Raskaustestin teet tuosta 20 vrk:n kuluttua ja avot, hyppelet tasajalkaa kymmenen minuuttia ;-)
Yksinkertaista? :-D

Tehis kp 10/? (ovistikussa haalea viiva)

Hip heijjaa mimmit, kotona ollaan taas.

Kiitos Tehikselle työsuunnitelman laatimisesta, ajattelin siihen vielä lisätä pikkasen käsillä kävelyä :D
Tilailin lisää noita ovistestejäkin, varmuuden vuoksi!
Tänään oli pöksyt ihan märkänä ja ihmettelin että johan nyt on kumma EI VOI olla vielä ovista! No tein testin kun pääsin kotiin niin näytti superhaaleaahaamuviivaa. Joten eiköhän se anna vielä odottaa itseään. Toivon ainakin niin koska tikut loppuu muuten aika lyhyeen.
Tuo oli aika hyvä teksti minkä copy-pastetit! Kiitos siitä. Hyvä että laitoit tuplana, kertaus on opintojen äiti jonka opettaja varmaan tietää :D

Ilonalla oli siis ovis jo, onko ollut uusia tuntemuksia?
Onko Entu päässyt ratkaisuun onko se ovis ollut vai onko tulossa vielä?
Me muut sitten vielä odotellaan...

Minerva kp9/28-30

Juu, tajusinkin nuo ohjeet laitettuani, että jotain olennaista vielä jäi. Toi käsillä seisonta ihan hyvä idis ja sitten lisäksi vielä joku TULPPA :-D Tiedän joitain kauppoja, joissa ihan oikean mallisiakin :-) Esimerkiksi:
www.hurveli.com

Voi hyvänen aika, meillä mies polo on nyt ihan masis. Hällä laihdutuskuuri menossa ja totesi tuossa, että kikuli on menny ihan kuivettuneeksi siimaksi. Ja minä räkätin naama punaisena :-D Että lähti sitten laihtumaan sieltä ekaksi, voi voi...
Tehtiin nyt yhteispäätös, että meillä pantataan ovikseen asti. Auts. Katotaan nyt oikein tosissaan tää homma, että mihin meistä nykyisin on :-)
Toivotaan siis kohtalaisen lyhyttä kiertoa, ihan noin isännän kannaltakin. Vaikka en tiedä onko tuosta näivettyneestä lörpästä sitten mihinkään lypsyihin.

Sorry, mulla alkaa taas viirata. Mitähän tästä voisi päätellä, oikea suunta vissiin hormonitoiminnassa :-P

Tällaisissa tunnelmissa,
Tehis kp 10/?

Hervotonta läppää!! :-D :-D
Mutta myös asiaa!Eli panttailussa saattais sittenkin olla taikaa!Sen olen aikasemminkin lukenut,että jos simppojen laatu heikko,ei kannata lypsää joka päivä vaan pitää väleä.
Taidampa siis ottaa käyttön Tehiksen metodin minäkin!Eipä silti,jos nyt ei tärppää tulee panttailu testattua väkisinkin enskuussa-olen matkoilla 2 viikkoa just menkoista ovikseen!!Tai sitten ihmettelen raskaustestin tulosta Japanissa...!!

Asuntogalluppi taisi olla jo aijemmin,mutta menköön.
Eli asutaan kerrostalossa,130 neliötä,4 huonetta,keittiö,kodinhoito+kylppäri.Hyvin mahtuis lapsiakin!Kun tavattiin miehen kanssa oltiin jo kumpikin keritty hankkia omat asunnot,joten yhdessä saatiin sitten kunnolla tilaa pitkäksi aikaa!

Onnea lypsyihin friidut ja palaillaan!

Fanny kp9/n.32

Asento gallup: ei mitään tiettyä asentoa ovisaikoihin. Täytyy myöntää että oon kokeillu jalkojen nostoa koohti kattoa mutta vielä ei oo ainakaan ollu toivottua tulosta. heh.

Mun täytyy lähteä nyt kiillottamaan lypsyjakkaraa kun on ovis ovella kolkuttelemassa jo, eli oottelen sitä saapuvax lähipäivinä...

Prinressa kp 14/34-39?

Huh, kun on kiirettä pitänyt tän päivää! Nyt äkkiä tänne jotain. Täällä sellaista, että viimestään eilen oli ovis eilen siis tuli sitä yäksis limaa nippaili. Tänään lämmöt oli aamulla 37.2 ja päivällä olikin 37.5! Tuommoisia lukemia ei metsillä yleensä tuu kuin kipeänä, mitä en kyllä ole.

Galluppiin: omakotitalo kaksi kerrosta asuinneliöitä 135 plus varastot talli ja käyttöullakko. Yläkerrassa 3 makkaria, vessa, olkkari, keittiö,ruokailutila ja kodinhoitohuone (koirien makkari :)), alakerrassa takkahuone ja tosi isot pesutilat poreammeineen, tekninentila ja se talli+varasto.

Asennot on mitä sattuu (tiedoksi että olen älyttömän notkea spagaattiin taivun kevyesti ja joogailen aamuisin). Esikkokoin tuli asentoja miettimättä. Yksi suosikki on kyllä mies päällä ja mun jalat miehen niskan takana, eli pitäis olla varmaan aika yvät siitä kaverien polskia :D. Oukei liikaa informaatiota ei suodatin toimi näin väsynä. Nyt nukkumaan!

Entu kp kai 18??

Huomenet!

Täällä taas herätty klo 5.10, jippiajee!

Illalla nautiskeltiin vajaa puoli tuntia kynttilän valosta. Sähköt oli poikki. Isot lapset oli silloin vielä hereillä ja voi mikä elämys :-) Eivät olisi millään malttaneet lähteä nukkumaan. Onneksi sähköt tuli ennen kuin kello löi 21.00.

Muistinkin väärin sen isännän ilmaisun siitä kikulista. Se olikin KUTISTUNUT LONKERO. No, synonyymi varmaan tolle mun käyttämälle :-D

Jaahas, täällä lähdetään panttailulinjalle sitten koko lössi? Katsotaan kuinka monta matkustajaa sen ansiosta lähtee lokakuun junaan.

Entu, mulla oli kans tommoset kauheen korkeet lämmöt siinä viime kierrossa. Ei ole kans muuten kuin kipeenä sellasia. Luulin, että olis merkannut jotain, mutta ei enää nykyisin näköjään ole MULLA varma merkki. Pakka on mennyt nyt aivan sekaisin, enkä aio enää sieltä uusia oireita nyt arpoa enää ollenkaan :-)

Aikaisemmin lupasin syödän kilon jotain hyvää tavaraa, jos ovis tulee ennen kp 17. Nyt taidankin vaihtaa tuon niin päin, että jos ei tule, niin syön :-) Kovat on kivut vatsassa ja selässä. Taitaa yllättää. Arvashan sen, kun tilasin 18kpl ovistikkuja :-D Mutta mikään ei ole niin epävarmaa kuin mun ovis! Että eipä nuolasta...

Tehis kp 11/?

Tehishän oli löytänyt hyvän tietopaketin meille. Sitä lukiessani alkoi kyllä vahvasti epäilyttää, että me ollaan oltu liian aktiivisia tässä kierrossa ja jo ennen oletettua ovista. Mutta kun nuo marras- ja joulukuu meni työkiireiden ja sairastelujen takia niin vähällä lypsämisellä, niin nyt on sitten oltu aika innokkaita… ;-D Mutta jos ei tärppiä nyt tuu, niin täytynee ens kierrossa sitten vähän rajoittaa ennen ovista. Pitää sit vaan tosiaan hankkia niitä tikkuja, muuten kun on aikas vaikee varmistua h-hetkestä.

Vai meinaa Tehikselle hyökätä ovis odotettua aikaisemmin… No, sittenhän tuo tikkujen tilaaminen tuottaa hyvin tulosta :-D Pääsee ”kutistunut lonkerokin” tositoimiin :-D :-D
Fannylla oli siis tiedossa pakkopanttausta ens kierron alkuun… Toivotaan kuitenkin, että saisit salamatkustajan mahaan ennen reissua :-D
Entun lämmöt oli tosiaan korkeella! Mulla oli eilen illalla tosi väsy ja kuumeinen olo, mutta lämpöä vain 36,9. Mutta ei siitä kai voi päätellä juuri mitään, kun en ole aiemmin juuri mittaillut…

Ilona, kp 20/26-31

Vielä vähän omaa napaa: laskeskelin tuossa noita jännäyspäiviä… Mä epäilen, että väli oviksesta menkkoihin olisi mulla sen 14 päivää (aiemmista kierroista ja tuntemuksista päätellen, varmuutta asiasta ei ole, kun en ole koskaan tikuttanut). Eli jos ovis olisi ollut kp 14, niin menkkojen pitäisi kai alkaa 19.1.. Mutta yhtä hyvin ovis saattoi olla kp 16 ja menkkojen oletettu alkamispäivä 21.1. Ja koska l.vaihe voi olla ihan hyvin myös esim 16 päivää, pitäisi varmaan jaksaa odotella 23.1. asti ennen kuin kannattaa kovasti elätellä toiveita… Huokaus… kyllä odottavan aika on pitkä!

Ilona 20/26-31 (=> jännäilyä 19.-23.1.2007, ja varmaan jo vähän aikaisemminkin ;-))

Iik! Kuulin juuri, että ex-työkaveri on saanut kaksoset! Oikein kuvankin näin ja voi luoja kuinka suloisia…! Mä varmaan sekoan ihan lopullisesti, kun parhaan ystäväni vauva keväällä syntyy :-/ Kovasti toivoisin, että siinä vaiheessa olisi jo omakin tulollaan…

Ilona, joka on näköjään ottanut tehtäväkseen viestikiintiön täyttämisen :-)

"Kutistunut lonkero" :D:D:D! Tehiksen mies-parka, nyt se lonkero joutuu vielä näivettymään ovikseen asti :D:D. Ihan hupsuja nuo miehet kyllä välillä on...

Minä yritän nyt heittää kaikki mittailut sun muut toisille. Olen nyt kuitenkin tullut siihen tulokseen että se ovis on joka tapauksessa jo mennyt, eli sille ei enää mitään voi. Siitä itsensä vahtaamisesta taas ei ole mitään hyötyä, eli YRITÄN ottaa rennosti tulevat pari viikkoa. Onneksi synttärit ja reissu tulossa, niin on edes jotain muuta puuhaa ja ajattelemista. Siltikin voi olla, että tää "otetaan lunkisti" asenne häviää jo iltapäivään mennessä :D.

Ilonan kanssa tosiaan aika samoissa! Kiva kun on joku jonka kanssa jännäillä samoihin aikoihin!

Eilen kyläiliin sellaisessa paikassa, jossa on esikon odotus viimeisillään :). Ihana vauvamasu on rouvalla ja ihana oli katsoa miten tarkkaan ja millaisilla haaveilmeillä katselivat meidän neidin touhuja. Ja siellä oli niin ihanasti alettu laitella kaikkea valmiiksi vaavin tuloon. Tippa linssissä katselin pienenpienen pikkuruisia vaatteita, että ihanko oikeasti tuo meidän touhutyttökin on sellaisiin mahtunut. Se vastasyntyneen hoito on jotenkin niin taianomasta, sitä vaan ihmettelee että minussako tuo ihmetys oikeasti kasvoi..........voi haikeus.........Tulipa hempeiltyä.

Vähintään kaksipersoonainen Entu kuittaa kp 19/ dbdbdb++++++

Heissan!

Ahkeria olette taas olleet!

Täällä taitaa "ajat" lähestyä!Varsinkin tänään on vatsaa nipistellyt ihan urakalla ja tisseä myös!Se on hassua,mutta mulla on aina välillä kierrossa tosi selkeitä kypsyttely/ovisoireita ja taas väillä ei mitään!Siksi oonkin ajatellut,että mahtaako se muna aina edes irrota?Meinaan vaan,että oon mäkin jo senverran vanha mamma,kohta30v.,että kai se on jo ihan tosiasiaa ettei se muna enää joka kuussa irtoa.Eipä tuolle kyllä mitään mahda! ;-)

Miehen stressikäyrä on (taas!) niin punaisella,että panttailu taitaa olla paras taktiikka :-D !Täytyy varmaan niitä tikkuja sitten hankkia!Tosin seksinhän pitäis lieventää stressiä,muttakun sitten on se vauvastressikin...KÄÄÄÄÄK!

Ilona ja Entu onvatkin jo siirtyneet piinaviikoille!Koittakaahan taas kestää ;-) Entuhan on pitkästä aikaa itse jännäilylistalla!!Jee!

Tähän hätään ei muuta :-)

Fanny kp10/n.32

Huh mikä ilma on tänään ollut! Ei paljoa hiuksia oo tarvinnut laitella :)
Kauhee kiire töissä!
Tuota miesasiaa. Meidän köllikkä ylpeenä illalla vaan sanoo kasvattavansa supersiittiöitä ja rupeaa lukemaan. Odottaa tärppiä varmasti yhtä innokkaasti kuin minäkin ja on valmis tekemään mitä tahansa onnistumisen eteen. Syö jopa fooleja ja gla:ta.
Pitäs varmaan mennä tekeen jotain kotitöitä vaikka energiat on ihan nollassa kun on herännyt jo kuuden jälkeen, töissä on niin kauhee hoppu että pitää tehdä pitää päivää. Sama miehellä töissä vielä. Eihän tässä ees jaksais lypsylle lähteä, odotettu ovis vois tulla viikonloppuna :)
Oon miettinyt tota irtoamisjuttua samoin kuin Vanukaskin. Yhdestä kierrostahan en saanut siihen tikkuun sitä viivaa ja epäilin vain ajankohtaa. Kyllä sitä on niin malttamaton... Maaliskuussa meen gynelle uudestaan jos ei tulosta tuu, sitten ois popsittu ne luget loppuun. Ovistikkuja tilailin minäkin melkoisen läjän, mies oli ihan ihmeissään että "ootko ihan varma että ne sitten riittää" :D No saapahan itse ruveta pissaileen sitten niihin jos mä en enää niitä tarvii... voi minerva näitä juttuja, uni ois tervetullutta!

Ei auta muuta kuin odotella ovista!
minerva kp 10/28-30

Se puhuri siirtyi täältä sinne teille. Meillä oli upea auringonpaiste tossa iltapäivällä. Siirrettiin aamulenkkikin iltapäivään, kun osattiin tuota säänvaihdosta vähän odotella.

Täällä kans noi illat on aika nuokkumista, kun nyt toi poitsu herättäny aamuisin viideltä. Kerätään voimia sinne ovikseen!

Tsemppiä piinaviikkolaisilla ja oviksen odottajille! Ja oliko joku peuhailijakin mukana, tsempit sinnekin :-D

Tehis kp 11/?

Vähemmän ehdin seurailemaan tällä hetkellä jutustelua, mutta olen taustalla kaikki peukut pystyssä teidän oviksille! :)

Itse odottelen ovista vasta n. 21.1. tai jotain sinne päin.

Taas on mentävä, palataan paremmalla ajalla.