VIILAAJAT 15

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ilona -79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mahtavaa Ewa!!!!!!!!!!!! Ihanaa että muistit meitä ja tulit uutiset kertomaan!!!!! Tuolla plussanneissa Viilaajissa varmasti ilolla ottaisivat vastaan lisävahvistuksen kirjoitteluun :):):) Ja tänne meille saa ihan ehdottomasti käydä kuulumisia kertomassa. Merkkaankin nyt heti sinut onnelliseksi odottajaksi, enkä minnekään pois häädä.

Ilona, JOS pääsen ilman pläähiä sinne ensi viikkoon, niin alan oireilla ihan hulluna :D:D

Minerva77 29/28,y08/06 Hki
Fanny77 29/33,y06/06,km 10/06 Hki
Miksu 29/29,y09/06 Hki
Tehotyttö 35/42,lapset -96,-98,05,y07/06,km 10/06 Varsinais-Suomi
Entu 25/31 lapsi-06 Itä-Suomi y12/06
Joppuli 27/33, y09/06, Espoo
Ilona 27/29, yritystä 11/06, Pirkanmaa
Kirppuli 26/28, yritystä 08/06, Uusimaa
Prinressa 25/25, yritystä 9/06, Uusimaa
antzi 23/27, enkelityttö 10/06, uutta yritystä 12/06, Nurmijärvi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Monsku
Aikku
Mymmeli
Joanna
Ewa

Noin nyt on Ewa virallisesti odottava Viilaaja :)

Onnea Ewalle, vaikkei tunnetakaan:)

Tänään paistoi muuten aurinko! Jee! Joku takatalvi tulee ihan varmana, mutta päivä pitenee nyt sitten kesään asti! Ei kylmällä väliä ole, kunhan ei ole pimeetä:)

Peukkuja kaikille oirein tai ilman:)

Mua viiltelee monesti vasemmalta oviksen aikaan (muuten ei paljoa, mutta yhdynnän yhteydessä), ei koskaan oikealta. Enpä tiedä mikä siellä on, joskus tuntuu jotain vaikkei olisi ovisaika. Siellä on kuitenkin joku tyrä:P

Täällä pikavisiitillä... Täällä on taas tullu hurjasti viestejä hyvä että mukana pysyy...

(.)Rupeen vasta testailemaan jos ei kuukautisia kuulu niin joskus kuun lopussa... En oo kauheesti kerenny panostamaan täällä oloon kun tosiaan käyn koulua ja töissäkin samaan aikaan, just tulin vasta koulusta kotio... On niin kiva opiskella näitä lisääntymis juttuja koulussa ja sit miettiä omalla kohdalla. ;-)

Nyt kiireen vilkkaa saunaan ja sitte nukkumaan.. Onko muuten saunalla tappava vaikutus siittiöihin...

Prinressa kp 22/34-39?

Joo, odottava tunnelma todella. Saa nauraa ja kuuluvasti.
Minä keskityn nyt taas odottamaan ovista. Aivan ihmeellistä.
Eiliset merkit oviksen ohituksesta oli niin selvät. Illalla kipuilut ylty taas ja lämmöt tipahti 36,3 asteeseen. Aamulla oli taas korkeemmat, mutta jotain limailun tapastakin jälleen. Ei voi käsittää. Kohta pissin taas tikkuun, katsotaan mitä hää sanoo.
Nyt ei ehdi enempiä, moiks.

Tehis kp 19/?

Onpa Tehiksellä oikein metsästys meneillään, luulen että sun kannattais vaihtaa hetkeksi kirves kunnon haulikkoon niin saisit sen oviksen niitattua paikoilleen:D No ei sentään, mutta jotenkin tuntuu sun oviksen kanssa tuo lämpömittari olevan aika heppoinen ase.

Täällä yritän hommia tehdä, mutta menestys heikohko. Ja kun ei hommat maistu, niin tekee koko ajan mieli syödä. Huh.

No niin, tauko pidetty. YRITÄN päästä työpöydän ääreen kulkematta jääkaapin kautta:P

Moi!
Täältä katkes just sähköt puoleksi tunniksi!Outoa!Nyt taas toimii...

Kävin tänään(taas!)kattomassa yhden viikonvanhan vauvan,tälläkertaa poika.Oiken suloinen!

Voi Tehis toi sun ovis!Miten me saatais se jotenkin aisoihin??Se on nyt vähän turhan liikkuvaa lajia!Joudut siis lypsämää aivan alvariinsa :-D Ei kai teillä ENÄÄ panttailla??

(.)Mun kummalliset lämmöt ei ole vieläkään noussut 36,7C:ää korkeemmalle.Outoa!Normaalisti se on kumminkin heti ainakin yhen-kaks pykälää korkeempi.Mitähän tääkin nyt on?Mulla oli myös aamupäivällä tosi kovia kipuja oikealla,noin munasarjan kohdalla.Oli ihan vaikea liikkua!Meni kumminkn ohi...

Odottavalla kannalla,

Fanny kp17/30

Minäkin eilen sortusin lämpöjä mittaamaan oli 37,3!!
Mutta uskon vakaasti että luget nostaa niitä omalta osaltaan,
joten jätetään ihan omaan arvoonsa mittarin lukemat.

Täältä makkarakeiton (huom. kevyt broilerilenkki) keittelyn lomasta terve!

Ettei sulla sitten Fanny vois ollakin ovis vasta nyt? Jotenkin viittais noi oireet kovasti. Mutta sähän tikuttelit... Hmmm.

Minervalla on ainakin ovis ollu näköjänsä.

Täällä alkoi ihan kunnon limailut uudelleen ja silti lämmöt suht korkealla.
Ei olla panttailtu enää, mutta ei mitään urakointiakaan lypsyrintamalla. Ollaan vissiin vaan kolme kertaa peuhattu tässä kierrossa. Onneksi ei olla paria viikkoa jo lypsetty ihan tyhjäksi, kun tässä vasta vissiin oikeesti nyt alkas olla sen aika. Mutta eipä tässä mitään tehokuuria siltikään oteta. Jos jonkun ammunnan vielä laittas :-) Katotaan nyt miten toi karjakin on suostuvaista.

Nyt pitää mennä hämmentämään... soppaa siis :-)

Tehis kp 19/???

Joo,mä sain ovisplussan jo maanantaina kp15,tosi aikasin!Ja nythän on jo kp18(eikä 17...)!Eli ei se varmaan ihan näin kauan voi kestää...Onko joskus veistelty,että jos tärppi käy,lämmötkin nousee hitaammin?Toivossa on hyvä elää sano kirppu turkissa :-D !

Ja munkaan mielestä tota ei voi kutsua makkarakeitoksi :-D :-D

fanny siis 18/30

Joo,mä sain ovisplussan jo maanantaina kp15,tosi aikasin!Ja nythän on jo kp18(eikä 17...)!Eli ei se varmaan ihan näin kauan voi kestää...Onko joskus veistelty,että jos tärppi käy,lämmötkin nousee hitaammin?Toivossa on hyvä elää sano kirppu turkissa :-D !

Ja munkaan mielestä tota ei voi kutsua makkarakeitoksi :-D :-D

fanny siis 18/30

Minerva77 29/28,y08/06 Hki
Fanny77 29/33,y06/06,km 10/06 Hki
Miksu 29/29,y09/06 Hki
Tehotyttö 35/42,lapset -96,-98,05,y07/06,km 10/06 Varsinais-Suomi
Entu 25/31 lapsi-06 Itä-Suomi y12/06
Joppuli 27/33, y09/06, Espoo
Ilona 27/29, yritystä 11/06, Pirkanmaa
Kirppuli 26/28, yritystä 08/06, Uusimaa
Prinressa 25/25, yritystä 9/06, Uusimaa
antzi 23/27, enkelityttö 10/06, uutta yritystä 12/06, Nurmijärvi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Monsku
Aikku
Mymmeli
Joanna
Ewa

Lämmöistä (ihan mun oman tieteellisen tutkimuksen julkaisu)
Jotkut deodorantit eivät ilmeisesti päästä lämpöä "läpi",
joten mittaustulos saattaa olla virheellinen.
Olen huomannut asian esimerkiksi adidaksen deodoranttia käyttäessä.
Mitataan siis puhtaalta kuivalta iholta :)
Ehkä se suu on paras vaihtoehto tai se infrapunamittari.

Iltaa!
Voi tuota Tehiksen ovista… :-) Se tuntuu nyt tekevän kiusaa ihan tosissaan…
Täällä vähän sama meininki menkkojen kanssa: alkaa, ei ala, alkaa, ei ala… Eilen illalla tuli hiukan punertavaa vuotoa ja olin jo ihan varma, että tää kierto oli nyt tässä. Mutta tänään ei sit taas mitään. Jotain pieniä tuntemuksia alavatsassa on ollut, muttei niin pahoja kuin eilen. Jos mun ovis-arvaukseni olisi sattunut osumaan oikeaan, pitäisi tädin saapua huomenna… Mulla on koko päivän ollut tosi kurja olo, kurkkuun sattuu ja viluttaa. Perhanan flunssa! Päivällä mulla oli lisäksi tosi kuvottava olo, mutta luultavasti sekin johtui vain flunssasta… En mä todellakaan jaksa uskoa, että olis täräpännyt…

Toi Mineravan tieteellinen tutkimus saattaa kyllä hyvinkin pitää paikkansa. Sehän selittäisi hyvin oudon alhaisia lämpöjä, joita olen minäkin välillä mittaillut…
Kukas aloittaa sen uuden ketjun?

Ilona, kp 28/26-31

Kiitos ja kumarrus kaikille onnittelijoille! Siirrynpä tuonne odottajiin ja odottelen teitä kaikkia nopiasti seuraksi!

Ewa

(Täytyy tuota nimimerkkiä vaihtaa vaikka ulkkis-Ewaksi, kun Ewa on jollekulle rekisteröity)