Huomenet!
Täällä taas herätty klo 5.10, jippiajee!
Illalla nautiskeltiin vajaa puoli tuntia kynttilän valosta. Sähköt oli poikki. Isot lapset oli silloin vielä hereillä ja voi mikä elämys

Eivät olisi millään malttaneet lähteä nukkumaan. Onneksi sähköt tuli ennen kuin kello löi 21.00.
Muistinkin väärin sen isännän ilmaisun siitä kikulista. Se olikin KUTISTUNUT LONKERO. No, synonyymi varmaan tolle mun käyttämälle :-D
Jaahas, täällä lähdetään panttailulinjalle sitten koko lössi? Katsotaan kuinka monta matkustajaa sen ansiosta lähtee lokakuun junaan.
Entu, mulla oli kans tommoset kauheen korkeet lämmöt siinä viime kierrossa. Ei ole kans muuten kuin kipeenä sellasia. Luulin, että olis merkannut jotain, mutta ei enää nykyisin näköjään ole MULLA varma merkki. Pakka on mennyt nyt aivan sekaisin, enkä aio enää sieltä uusia oireita nyt arpoa enää ollenkaan
Aikaisemmin lupasin syödän kilon jotain hyvää tavaraa, jos ovis tulee ennen kp 17. Nyt taidankin vaihtaa tuon niin päin, että jos ei tule, niin syön

Kovat on kivut vatsassa ja selässä. Taitaa yllättää. Arvashan sen, kun tilasin 18kpl ovistikkuja :-D Mutta mikään ei ole niin epävarmaa kuin mun ovis! Että eipä nuolasta...
Tehis kp 11/?