~Viikot 31 - 32~

MAANANTAI 30.7

Peppi1981............kp 18/28-30............yk 25..............1.toiveena
Julianna...............kp 19/25................ yk 3................1.toiveena?
Nuhnus................kp 19/28.................yk 2................1.toiveena
Kaneliomena........kp 20/29.................yk 14..............1.toiveena
hannamamma......kp 20/28-31............yk 4................2.toiveena
Karpalo67............kp 20/28-30............yk 3v..............2.toiveena
äippä 84 .............kp 21/29.................yk 6................3.toiveena
Wiia....................kp 21/28.................yk 3................1.toiveena
pinkviini..............kp 22/28-35.............yk 7...................esikoinen
syliapina.............kp 22/31-35.............yk 3...................esikoinen
Annastiina69.......kp 23/27..................yk 1................4.toiveena
Meela.................kp 23/26-28.............yk 5................1.toiveena
Annamanna........kp 24/28-30.............yk 1................3.toiveena
Kvart Över.........kp 24/28-34.............yk 5...................esikoinen
Tilsu..................kp 24/26-28.............yk 5.................1.toiveena
Summer81.........kp 25/28-30.............yk 2.................2.toiveena
Nanna81............kp 25/29-37.............yk 8.................1.Toiveissa
nippanappa........kp 26/30..................yk 4.................2.toiveena
minime..............kp 26/31..................yk 3.................2.toiveena
Rosalux.............kp 27/30..................yk 2.................1.toiveena
ACU..................kp 28/31-32..............yk 2.................1.toiveena
Helmi1980.........kp 28/32-42..............yk 3.................2.toiveena
Hysteerinen.......kp 28/30-41..............yk 7.................1.toiveena
Milla73..............kp 28/28-31..............yk 10................3.toiveena
Mantelinkukka...kp 28/28...................yk 7..................3.toiveena
Äityli -84...........kp 29/34-40..............yk 11................2.toiveena
SuNi.................kp 31/30-35..............yk 1..................1.toiveena
MahDOTon........kp 31/28-34...............yk 10................2.toiveena
MiksiSiksi..........kp 33/34-36..............yk 9..................3.toiveena


Pudonneet :hug:

gataa
Bayan Fare
Tinttara84

minkä muka malttamaton.. ?? ei ku kiva vaan nähdä ku numerot kasvaa :D
 
Jee, meidän eka viikko alkaa! Voin sen aloittaa näin mukavasti plussauutisilla :heart: Eli tein Clearbluen testin, joka näyttää 3 päivää ennen menkkoja ja tällainen tuli:

http://www.aijaa.com/v.php?i=773144.jpg

Onhan se ihan haamu vaan, mutta kun testasin näin aikaisin niin eikö sen kuulukkin olla?! Toivottavasti kaikki on hyvin ja se vahvistuu päivä päivältä! Apteekin omalla sain vain todella haljun punaisen viivan joka juuri ja juuri erottui kun testiaika meni umpeen.
Meille yk5 toi tärpin ja suoraan pillereiden jälkeen, koska pidimme pari kiertoa taukoa yrityksestä. Ollaan hirmu onnellisia mutta pelottaa ihan kamalasti, koska vielä tässä vaiheessa menee niin suuri osa kesken...

Plussatuulia tuoden tähän pinoon :whistle: :whistle:

Tilsu :heart:
 
MAANANTAI 30.7

Peppi1981............kp 18/28-30............yk 25..............1.toiveena
Julianna...............kp 19/25................ yk 3................1.toiveena?
Nuhnus................kp 19/28.................yk 2................1.toiveena
Kaneliomena........kp 20/29.................yk 14..............1.toiveena
hannamamma......kp 20/28-31............yk 4................2.toiveena
Karpalo67............kp 20/28-30............yk 3v..............2.toiveena
äippä 84 .............kp 21/29.................yk 6................3.toiveena
Wiia....................kp 21/28.................yk 3................1.toiveena
pinkviini..............kp 22/28-35.............yk 7...................esikoinen
syliapina.............kp 22/31-35.............yk 3...................esikoinen
Annastiina69.......kp 23/27..................yk 1................4.toiveena
Meela.................kp 23/26-28.............yk 5................1.toiveena
Annamanna........kp 24/28-30.............yk 1................3.toiveena
Kvart Över.........kp 24/28-34.............yk 5...................esikoinen
Summer81.........kp 25/28-30.............yk 2.................2.toiveena
Nanna81............kp 25/29-37.............yk 8.................1.Toiveissa
nippanappa........kp 26/30..................yk 4.................2.toiveena
minime..............kp 26/31..................yk 3.................2.toiveena
Rosalux.............kp 27/30..................yk 2.................1.toiveena
ACU..................kp 28/31-32..............yk 2.................1.toiveena
Helmi1980.........kp 28/32-42..............yk 3.................2.toiveena
Hysteerinen.......kp 28/30-41..............yk 7.................1.toiveena
Milla73..............kp 28/28-31..............yk 10................3.toiveena
Mantelinkukka...kp 28/28...................yk 7..................3.toiveena
Äityli -84...........kp 29/34-40..............yk 11................2.toiveena
SuNi.................kp 31/30-35..............yk 1..................1.toiveena
MiksiSiksi..........kp 33/34-36..............yk 9..................3.toiveena




Haamuilijat:
Tilsu..................kp 24/26-28



Pudonneet :hug:

gataa
Bayan Fare
Tinttara84
MahDOTon
 
onnea Tilsu :heart: :heart: :heart: :heart: niin ja vielä lisään että mun mielestä tuo kyllä oli jo plussa eikä mikään haamu enää :D. ne mitä itse olen pitänyt haamuina niin en ole voinut kuvata kun ei kuvassa näy (ehkä juuri tuollaisia kun kuvailit tuota toista testiä ). tuohan näkyi selkeästi :D

voi kun saataisiin paljon samanlaisia uutisia!! itse ajattelin vasta sunnuntaina plussata :LOL:
 
Tilsu paljon onnea!! :flower:

Minä hätähousu testasin a just negan, mut silti on tosi vahva raskaustunne, ainoastaan siitä syystä että maha ei ole vieläkään turvoksissa(yleensä on jo kahta viikkoa ennen tätiä) ja rinnat on selvästi arat. Nämä olivat tuntemukset esikoisesta, joten jään odottelemaan, kuinka nolona saan tulla ilmoittamaan sitten kun tipun! |O (Enhän minä mikään pessimisti kuitenkaan! :ashamed: ) Mutta jos joku haluaa kommentoida niin kertokaa voiko vielä näyttää plussaa? Esikosta testasin vasta 6. viikoilla ja selvä plussa tuli HETI..
 
minime: aika aikaisin olet testannut, luulen että vaikka olisit raskaana, niin ei vielä näyttäisi. tietenkin riippuu myös siitä kuinka herkällä testillä olet tehnyt, mutta mä odottelisin vielä ainakin sellaiset 5-7päivää ennen kuin tekisin uudelleen :)
 
AnnaManna: Kiitos kovasti nopeasta ja mieltä keventävästä vastauksesta!! :hug: Niin mulla itelläki järki sanoo ja jotenki on kuitenki rauhallinen olo vaikka tuon negan sain. Onneksi en itse oon törmänny noihin haamuihin, hulluksi tulisin! :LOL:
 
Tilsulle onnea odotukseen!!! :flower:

Itsellä täällä on jotenkin sellanen olo, että ne menkat alkaa vaikkei tavanomaisia menkkaoireita ole vielä tässä vaiheessa ilmaantunut. Mitä nyt alavatsaa nippailee, mut kun sitä on ollunna jo pidemmän aikaa. Näppylöitäkään ei ole vielä yhtään ilmestynyt ja niitä yleensä tulee muutamia päiviä ennen menkkojen alkua. Se onkin varsinainen merkki siitä menkat tulee... Joten tämä täällä jatkaa vain odottamista että miksi tilanne muodostuu!!! Yritän malttaa mieleni etten testailis ennenkuin aikasintaan sitten kun menkat on päivän myöhässä ton pidemmän kierron mukaan, eli nyt se tarkoittais sitä että lauantaina vois testailla.

Korjailin omia kirjoitusvirheitä... :whistle:
 
minime: no mähän asun täällä!! ja odottelehan rauhassa, mäkin olen jo yhden hätähousuna tehnyt ja puhdas negahan sieltä tuli! ajattelinkin että teen tuolloin sunnuntaina kun kp30 on täynnä niin tulee sit se plussa jos on tullakseen..
 
Tilsu onnea hirmuisesti :flower: :flower: ja pino tarrasukkia mukaan :heart: Hienoa, että meidän viikot alkoi näin positiivisesti.

MahDOTon :hug: sinulle ja tsemppiä seuraavaan kiertoon. Itseäni pelottaa että perässä tullaan, rinnat on kuin ilmapallot ja mahaa nippailee edelleen. Taitaa olla tällä kerralla lyhyemmän kierron mukaan, eli tuskin tärppäs vaikka pupuiltu on ainakin enemmin kuin paljon :ashamed:

Aika menee raivostuttavan hitaasti :headwall: :headwall: , Toisaalta,
tuntuupahan tämä loma pidemmältä :LOL: :LOL:
 
Kiitos kaikille onnitteluista ja tarrasukista!
Toivottavasti pysyy kyydissä. On kyllä maha tosi kipeä välillä. Ihan sellaista kuukautiskivun tuntuista ja rinnat on raskaat ja nöpöllään kokoajan. Laskettu aika menee huhtikuulle niin nyt sitten tästä pinosta iso porukka sinne!!! :heart:
:hug: MahDOTon
 
tilsu,paljon onnea!!! :heart: ja mahDOTon, pahoittelut tädistä. perässä tullaan muutaman päivän päästä... pari päivää sit oli oireita tädistä, mut ne hävis. olo on kyllä sellanen et muutama päivä ja hanat aukee :kieh: (oikeen pessimisti...)
 
Summer81 Täällä nippailee alavatsaa, tuntuu että kohta alkaa vuoto ja rinnat kipeytyy koko aika, eli täti sieltä varmaan on tulossa... Pientä toivoa yritän elätellä, mutta aikasta moinen pessimisti myös täällä asustaa. Mikä päivä sulla oli ovis? Mulla on nyt ilmeisesti menossa dpo10.
 
nanna81, epäilen et tossa kp 14-15 tienoilla. en tosin yhtään ole varma. kuitenki sen kp 14 jälkeen vasta yritystä, ku oli se hiivalääkitys ja sit sai vasta koittaa...et odotukset ei korkeella. olispa tosi ihme jos oisinkin. mut niitä oireita tädistä jo näkyvissä... toivon kuitenki et sulla onnistais!!! niin vielä tosta oviksesta... mulla on ihan sellanen olo, että luulen aina oviksen olevan ja se on olluki jo aikoja sit. pitäs varmaan parin päivän välein koko kk ajan pupuilla niin olis taattu et siittiöt ui koko ajan.
 
Summer81 Samoihin aikoihin on näköjään meillä ollu sitte oviski, eli siis minäki menen tässä kierrossa tuon lyhyemmän mukaan. Pidetäänhän molemmat vielä liput korkeella ja peukut pystyssä siihen asti, kunnes jotain varmoja todisteita tulee johonki suuntaan :) !
 
Ihania uutisia Tilsu :heart: SUUREN SUURET Onnittelut!
Sen verran monesti tehnyt itse tuon Clearluen testin pelkkänä vaakabingona, että kuvaa katsoessa ihan pelästyin, kun näin elämäni ekaa kertaa siinä pystyviivankin :D

Kaikille jo tippuneille hurjasti tsemiä seuraavaan kiertoon :hug:

).( kp 20/29 ja mensujomoilut jo alkaneet. Tosin kierto on ollut muutenkin kaikkea muuta kuin normaali... Heti menkkojen jälkeen tuli välittömästi monen päivän liukkaat kelit (kun yleensä rutikuivaa) ja sen jälkeen en limoja juuri bongaillut. Yleensä ovisajan erottaa kohtuullisen selkeesti. Rinnatkin oli kipeet heti kierron alussa, mutta nyt ei mitään, kun normaalisti oviksen jälkeen kipeytyy heti...
Toivottavasti seuraava kierto on jo normaali - positiivisella asenteella eteenpäin

:LOL:
 

Yhteistyössä