Viikon lomalle - 7kk lapsi mummolaan

  • Viestiketjun aloittaja matkamies
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Kunhan kysyn:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja kunhan kysyn:
Alkuperäinen kirjoittaja :
jos olisimme halunnut matkalle ilman lapsia niin olisimme varmaan menneet sitten naimisiinkin ennen lasten tuloa;)
Onks sulla joka paikassa lapset mukana?
Melkeimpä:)
Vessassa, kaupassa, suihkussa, nukkuuko sun vieressä? Harrastuksissasi?
Mikäs vika siinä nyt on että haluan olla lasteni lähellä?
Vastasin vain aloittajan kysymykseen kertomalla mielipiteeni:(

Ja kyllä minulla on lapset mukana niin kaupassa kuin saunassakin (ovat vielä aika pieniä nuo 4) joten en todellakaan uskaltasi antaa heidän saunoa yksin,tosin käyhän isänsäkin välistä niiden kanssa saunomassa jolloin on minun aikani ja saan sen käyttää joko kirjan lukuun tai asunnon siivoamiseen:)
Harrastuksia on tällähetkellä se että vien noita 2 vanhempaa milloin mihinkin liikuntakerhoon
Kuulostat siltä että olet kyllä pahasti unohtanut itsesi. :|
 
Kunhan kysyn
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mikäs vika siinä nyt on että haluan olla lasteni lähellä?
Vastasin vain aloittajan kysymykseen kertomalla mielipiteeni:(

Ja kyllä minulla on lapset mukana niin kaupassa kuin saunassakin (ovat vielä aika pieniä nuo 4) joten en todellakaan uskaltasi antaa heidän saunoa yksin,tosin käyhän isänsäkin välistä niiden kanssa saunomassa jolloin on minun aikani ja saan sen käyttää joko kirjan lukuun tai asunnon siivoamiseen:)
Harrastuksia on tällähetkellä se että vien noita 2 vanhempaa milloin mihinkin liikuntakerhoon
On musta jotenkin ihmeellistä että lapset ovat aina ja joka paikassa mukana. Mut kukin tavallaan, mulla on itsellä kummiskin ne omat harrastukset ja omat ystäväni joita haluan tavata ihan aikuisten kesken, enkä raahata lapsia joka kauppaan/shoppailureissuille yms matkaan.
 
toinen vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Alkuperäinen kirjoittaja mama:
voisin lähteä.ja sille joka kaivoi ton "asiantuntijan " mielipiteen kannattaa muistaa että sitä se nimenomaan vain on,yhden ihmisen mielipide.
Linkitätkö mulle sitten vastakkaisia lastenpsykologien mielipiteitä tai tietoa lapsen kehityksestä joka kumoaa tuon mielipiteen? Mulla olis kyllä kirjallisena paljon samansuuntaista tietoa hyllyssä mutta en jaksa lähteä kaivelemaan kun vauva nukkuu tässä sylissä ja kun nykytieto aiheesta ei lisälähteistä miksikään muutu.
Miksi sellainen pitäs olla? Lue sä kirjojas ja elä niiden mukaan. Normaalisiti ihmiset elävät omien ajatusten mukaan. Kuvitteletko sä tosissas että jotku haluavat elää sana sanalta jonku kirjan mukaan?
Mulle ainakin on ollut tuo ihan selvää ilman mitään asiantuntijan mielipiteitä tai kirjoja ja kirjoituksia. Peesaan täysin tuon asiantuntijan sanomaa, mutta tosiaan - se on ollut mielipiteeni aina ja ihan itsestäänselvyys. Ja tällöin sen "noudattaminen" ei edes ole sen kummempi asia kuin että ostan maitoa kaupasta. On siis ihan normaalia eikä tuota tuskaa olla vauvan kanssa sympioosissa se aika, kun hän sitä vaatii. Eli meillä reilu vuosi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Kunhan kysyn:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja kunhan kysyn:
Alkuperäinen kirjoittaja :
jos olisimme halunnut matkalle ilman lapsia niin olisimme varmaan menneet sitten naimisiinkin ennen lasten tuloa;)
Onks sulla joka paikassa lapset mukana?
Melkeimpä:)
Vessassa, kaupassa, suihkussa, nukkuuko sun vieressä? Harrastuksissasi?
Mikäs vika siinä nyt on että haluan olla lasteni lähellä?
Vastasin vain aloittajan kysymykseen kertomalla mielipiteeni:(

Ja kyllä minulla on lapset mukana niin kaupassa kuin saunassakin (ovat vielä aika pieniä nuo 4) joten en todellakaan uskaltasi antaa heidän saunoa yksin,tosin käyhän isänsäkin välistä niiden kanssa saunomassa jolloin on minun aikani ja saan sen käyttää joko kirjan lukuun tai asunnon siivoamiseen:)
Harrastuksia on tällähetkellä se että vien noita 2 vanhempaa milloin mihinkin liikuntakerhoon

SIIS KOLME LASTA EIKÄ 4 menee jo kiireessä nappulatkin sekasin kun koitan samlla leipoa sämpylöitä...eikös vaan tuoksu hyvälle;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi sellainen pitäs olla? Lue sä kirjojas ja elä niiden mukaan. Normaalisiti ihmiset elävät omien ajatusten mukaan. Kuvitteletko sä tosissas että jotku haluavat elää sana sanalta jonku kirjan mukaan?
En kuvittele, mutta mielestäni on omituista että teilaat psykologian professorin laajaan tietoon perustuvan kirjoituksen sillä että "se nyt on vaan yhden ihmisen mielipide". Minulla on alan koulutus ja oikein mielelläni luen kirjoja ja elän sen mukaan, minkä oletan olevan lapsilleni parhaaksi, kiitos vain toivotuksesta. :) Linkin laitoin siksi, koska ap kysyi jättäisinkö lapseni hoitoon, ja sanoin että en jättäisi, ja laitoin linkin perusteluksi koska en itse jaksanut alkaa kirjoittamaan samantyylistä litaniaa.
Vissiin kirjoitin että se on vaan yhden ihmisen mielipide? Auo sille joka kirjoitti sen.
 
Tän ketjun perusteella Oikea ja Hyväksytty vastaus ap:lle on että vauva kannattaa jättää hoitoon koska näin minäkin olen tehnyt, mutta jos erehtyy sanomaan että itse en jättäisi koska tnykytietoon perehtyneenä en usko sen olevan vauvalle hyväksi, saa paskaa niskaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
miksi täällä kysellään mitään, jos kuitenkin se oma mielipide jo selvillä ja faktatieto asiasta tuntuu itselle epämiellyttävältä (kirjoitetaan fanaattiselta). Ymmärtääkseni kaikki asiantuntijat ovat sitä mieltä, että tuollainen ero on alle vuosikkaalle ehdottomasti liian pitkä. Täällä aina oletetaan, että jos et halua viedä lastasi viikoksi hoitoon olet kateellinen. Mun vanhempani ottaisivat lapsen viikoksi koska tahansa, mutta mielestäni ei ole isovanhempien tehtävä kasvattaa meidän lasta. Ollaan matkustettu eksoottosissa kohteissa ennen lasta ja pienten kanssa matkustetaan kohteeseen, johon voidaan mennä koko perhe. Ja kuherrella voidaan, vaikka lapsi olisi mukanakin, niinhän sitä kuherrellaan kotonakin, ainakin meillä. Ei se kuhertelu rajoitu siihen yhteen etelän viikkoon.
Ei varmasti, mutta onko täällä oikeasti äitejä, jotka eivät halua viettää miehensä kanssa esim. yhtä yötä kaksistaan esim. mökillä saunoen ja vain toisistaan nauttien?
Ihania on ne iltahetket miehen kanssa kun lapsi on mennyt nukkumaan, mutta kyllä silti se ei korvaa sitä, että saa ja antaa jakamatonta huomiota elämänkumppanilleen ja voi valvoa koko yön ja nukkua aamulla pitkään jnejne....? En yhtään ihmettele miksi Suomessa erotaan niin paljon, kun sitä parisuhdetta ei tajuta vaalia.
Yksi yö tai 7 yötä? Etkö sinä huomaa mitään eroa?
Niin, täällähän on paljon äitejä jotka eivät ole edes sitä yhtä yötä! Ja minun puolesta voi ihan hyvin mennä viikoksi reissuun ne, joille se on mahdollista. En millään usko että se lapsi siitä menee rikki jos on tuttujen ihmisten kanssa ja tutussa paikassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
miksi täällä kysellään mitään, jos kuitenkin se oma mielipide jo selvillä ja faktatieto asiasta tuntuu itselle epämiellyttävältä (kirjoitetaan fanaattiselta). Ymmärtääkseni kaikki asiantuntijat ovat sitä mieltä, että tuollainen ero on alle vuosikkaalle ehdottomasti liian pitkä. Täällä aina oletetaan, että jos et halua viedä lastasi viikoksi hoitoon olet kateellinen. Mun vanhempani ottaisivat lapsen viikoksi koska tahansa, mutta mielestäni ei ole isovanhempien tehtävä kasvattaa meidän lasta. Ollaan matkustettu eksoottosissa kohteissa ennen lasta ja pienten kanssa matkustetaan kohteeseen, johon voidaan mennä koko perhe. Ja kuherrella voidaan, vaikka lapsi olisi mukanakin, niinhän sitä kuherrellaan kotonakin, ainakin meillä. Ei se kuhertelu rajoitu siihen yhteen etelän viikkoon.
Ei varmasti, mutta onko täällä oikeasti äitejä, jotka eivät halua viettää miehensä kanssa esim. yhtä yötä kaksistaan esim. mökillä saunoen ja vain toisistaan nauttien?
Ihania on ne iltahetket miehen kanssa kun lapsi on mennyt nukkumaan, mutta kyllä silti se ei korvaa sitä, että saa ja antaa jakamatonta huomiota elämänkumppanilleen ja voi valvoa koko yön ja nukkua aamulla pitkään jnejne....? En yhtään ihmettele miksi Suomessa erotaan niin paljon, kun sitä parisuhdetta ei tajuta vaalia.
Sitä voi vaalia just vaikka yöreissulla, ei se vaadi viikon erossa oloa vauvasta.
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Tän ketjun perusteella Oikea ja Hyväksytty vastaus ap:lle on että vauva kannattaa jättää hoitoon koska näin minäkin olen tehnyt, mutta jos erehtyy sanomaan että itse en jättäisi koska tnykytietoon perehtyneenä en usko sen olevan vauvalle hyväksi, saa paskaa niskaan.
Tässä kysyttiin omia mielipiteitä. Olisit vain sanonut sen ilman että linkittelet ja vedät kaiken maailman "asiantuntijoita" mukaan. Mutta ota vain itseesi tämä.
 
Kertokaa nyt mulle että mitä vaurioita noi meidän lapset nyt sai siitä että olivat sen 6 yötä meistä erossa? Luuletteko ihan oikeesti, että kärsivät nyt loppuelämän siitä, että me haluttiin nauttia toisistamme häämatkalla? :headwall: :LOL:
 
rasvie
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Tän ketjun perusteella Oikea ja Hyväksytty vastaus ap:lle on että vauva kannattaa jättää hoitoon koska näin minäkin olen tehnyt, mutta jos erehtyy sanomaan että itse en jättäisi koska tnykytietoon perehtyneenä en usko sen olevan vauvalle hyväksi, saa paskaa niskaan.
Sama asiahan se on joka asiassa. Ne joiden omatunto soimaa huonosta äitiydestä saavat nautintonsa siitä, että jotkut muut ovat yhtä huonoja. Ei oma omatunto soimaa enää niin paljon. Aivan sama kuin vauvan pistämisessä päiväkotiin tms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Kunhan kysyn:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja kunhan kysyn:
Alkuperäinen kirjoittaja :
jos olisimme halunnut matkalle ilman lapsia niin olisimme varmaan menneet sitten naimisiinkin ennen lasten tuloa;)
Onks sulla joka paikassa lapset mukana?
Melkeimpä:)
Vessassa, kaupassa, suihkussa, nukkuuko sun vieressä? Harrastuksissasi?
Mikäs vika siinä nyt on että haluan olla lasteni lähellä?
Vastasin vain aloittajan kysymykseen kertomalla mielipiteeni:(

Ja kyllä minulla on lapset mukana niin kaupassa kuin saunassakin (ovat vielä aika pieniä nuo 4) joten en todellakaan uskaltasi antaa heidän saunoa yksin,tosin käyhän isänsäkin välistä niiden kanssa saunomassa jolloin on minun aikani ja saan sen käyttää joko kirjan lukuun tai asunnon siivoamiseen:)
Harrastuksia on tällähetkellä se että vien noita 2 vanhempaa milloin mihinkin liikuntakerhoon
Kuulostat siltä että olet kyllä pahasti unohtanut itsesi. :|

joillain ei ole muuta elämää kuin lapset.hösötetään omista pikku pettereistään ja ollaan superäitejä imetetään tonne kouluikään kuoritaan perunatkin vielä täysikäselle.Ja kehutaaan kun minä ja minun lapset.Minä tiedän kun olen 24/7 lapsessa kiinni ettei vain tule traumoja...
sitten nää äidin kultamussut asuu kotona vielä 30vuotiaana.. :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
[
Tässä kysyttiin omia mielipiteitä. Olisit vain sanonut sen ilman että linkittelet ja vedät kaiken maailman "asiantuntijoita" mukaan. Mutta ota vain itseesi tämä.
Ajattelin että yhden rivin linkki olisi lyhyempi selitys kuin se, että alkaisin haaskaamaan aikaani kirjoittaen monisivuisen romaanin aiheesta, jonka en ajatellut kiinnostavan muita. Vaikka onhan tähän ketjuun tullut nyt minuutteja pistettyä.. :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Tän ketjun perusteella Oikea ja Hyväksytty vastaus ap:lle on että vauva kannattaa jättää hoitoon koska näin minäkin olen tehnyt, mutta jos erehtyy sanomaan että itse en jättäisi koska tnykytietoon perehtyneenä en usko sen olevan vauvalle hyväksi, saa paskaa niskaan.
Sama asiahan se on joka asiassa. Ne joiden omatunto soimaa huonosta äitiydestä saavat nautintonsa siitä, että jotkut muut ovat yhtä huonoja. Ei oma omatunto soimaa enää niin paljon. Aivan sama kuin vauvan pistämisessä päiväkotiin tms.
Huonostaäitiydestä? No niinhän se olikin :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Kertokaa nyt mulle että mitä vaurioita noi meidän lapset nyt sai siitä että olivat sen 6 yötä meistä erossa? Luuletteko ihan oikeesti, että kärsivät nyt loppuelämän siitä, että me haluttiin nauttia toisistamme häämatkalla? :headwall: :LOL:
En todellakaan luule. Minä luulen että lapsillanne on ollut kivaa hoidossa ja luulen että teillä on romanttisia ja ihania muistoja häämatkalta, johon ei mielestäni kuulu lasten vahtiminen ja hoivaaminen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Kunhan kysyn:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja kunhan kysyn:
Alkuperäinen kirjoittaja :
jos olisimme halunnut matkalle ilman lapsia niin olisimme varmaan menneet sitten naimisiinkin ennen lasten tuloa;)
Onks sulla joka paikassa lapset mukana?
Melkeimpä:)
Vessassa, kaupassa, suihkussa, nukkuuko sun vieressä? Harrastuksissasi?
Mikäs vika siinä nyt on että haluan olla lasteni lähellä?
Vastasin vain aloittajan kysymykseen kertomalla mielipiteeni:(

Ja kyllä minulla on lapset mukana niin kaupassa kuin saunassakin (ovat vielä aika pieniä nuo 4) joten en todellakaan uskaltasi antaa heidän saunoa yksin,tosin käyhän isänsäkin välistä niiden kanssa saunomassa jolloin on minun aikani ja saan sen käyttää joko kirjan lukuun tai asunnon siivoamiseen:)
Harrastuksia on tällähetkellä se että vien noita 2 vanhempaa milloin mihinkin liikuntakerhoon
Kuulostat siltä että olet kyllä pahasti unohtanut itsesi. :|
Siis korjasin jo tuonne jonnekin että nyt vielä 3lasta:) leipoo samalla ja netissä surffaillee ei taida sopia minulle;)

Anteeksi,miten muka olen unohtanut itseni?
Siis minä pidän lukemisesta ja lukea saan:)
laulaminen on ihanaa ja laulaa saan lasten kanssa jokapäivä:)
leipomisesta pidän ja leipoa saan:)
ja rakastan hyvää ruokaa jollin tilaan vaikkapa laivaloman jossa saan olla ja nauttia kun minua palvellaan hyvän ruuan kera;)

eli en koe olevani mitenkään outo,kaipa minun sitten pitäsi.............

nyt palaa sämpylät iiiik
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Tän ketjun perusteella Oikea ja Hyväksytty vastaus ap:lle on että vauva kannattaa jättää hoitoon koska näin minäkin olen tehnyt, mutta jos erehtyy sanomaan että itse en jättäisi koska tnykytietoon perehtyneenä en usko sen olevan vauvalle hyväksi, saa paskaa niskaan.

anteeks vaan mutta noiden kaikkien psykologien ja muiden "tutkijoiden" siteeraukset nostavat aina karvat pystyyn. Kyseessä on kuitenkin aina vain yksittäisten ihmisten mielipide ja vaikka sulla ois hyllyt täynnä kasvatusoppaita nii ei niistä sen autuaammaksi kasvattajaksi tule.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ois kiva kuulla kokemuksista joltain, joka on ollut nuin pienestä erossa, et onko äiti-lapsi -suhde kärsinyt..? tms.
Mulla oli kummilapsi viikon hoidossa 7 kk ikäisenä,ero tuli vanhemmille vuosien päästä ja lapsi jäi isälleen,näkee äitiä 2xvuodessa.No joo ei varmaan tuosta johtunut,oli äitissä vikaa muutenkin ja kummilapsi viihtyi meillä oikein hyvin ja ei ollut mitään ongelmia viikon aikana missään asiassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Kertokaa nyt mulle että mitä vaurioita noi meidän lapset nyt sai siitä että olivat sen 6 yötä meistä erossa? Luuletteko ihan oikeesti, että kärsivät nyt loppuelämän siitä, että me haluttiin nauttia toisistamme häämatkalla? :headwall: :LOL:
En todellakaan luule. Minä luulen että lapsillanne on ollut kivaa hoidossa ja luulen että teillä on romanttisia ja ihania muistoja häämatkalta, johon ei mielestäni kuulu lasten vahtiminen ja hoivaaminen.
Näin uskon (ja tiedän ) minäkin :flower:

 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Kunhan kysyn:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja kunhan kysyn:
Alkuperäinen kirjoittaja :
jos olisimme halunnut matkalle ilman lapsia niin olisimme varmaan menneet sitten naimisiinkin ennen lasten tuloa;)
Onks sulla joka paikassa lapset mukana?
Melkeimpä:)
Vessassa, kaupassa, suihkussa, nukkuuko sun vieressä? Harrastuksissasi?
Mikäs vika siinä nyt on että haluan olla lasteni lähellä?
Vastasin vain aloittajan kysymykseen kertomalla mielipiteeni:(

Ja kyllä minulla on lapset mukana niin kaupassa kuin saunassakin (ovat vielä aika pieniä nuo 4) joten en todellakaan uskaltasi antaa heidän saunoa yksin,tosin käyhän isänsäkin välistä niiden kanssa saunomassa jolloin on minun aikani ja saan sen käyttää joko kirjan lukuun tai asunnon siivoamiseen:)
Harrastuksia on tällähetkellä se että vien noita 2 vanhempaa milloin mihinkin liikuntakerhoon
Kuulostat siltä että olet kyllä pahasti unohtanut itsesi. :|
Siis korjasin jo tuonne jonnekin että nyt vielä 3lasta:) leipoo samalla ja netissä surffaillee ei taida sopia minulle;)

Anteeksi,miten muka olen unohtanut itseni?
Siis minä pidän lukemisesta ja lukea saan:)
laulaminen on ihanaa ja laulaa saan lasten kanssa jokapäivä:)
leipomisesta pidän ja leipoa saan:)
ja rakastan hyvää ruokaa jollin tilaan vaikkapa laivaloman jossa saan olla ja nauttia kun minua palvellaan hyvän ruuan kera;)

eli en koe olevani mitenkään outo,kaipa minun sitten pitäsi.............

nyt palaa sämpylät iiiik
Omista kirjoituksistasi saa sellaisen kuvan että elät vain lapsillesi. Miten aikuiset ystävyyssuhteet? Entä omat liikuntaharrastukset? Miehen ja sinun kahdenkeskinen aika?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Tän ketjun perusteella Oikea ja Hyväksytty vastaus ap:lle on että vauva kannattaa jättää hoitoon koska näin minäkin olen tehnyt, mutta jos erehtyy sanomaan että itse en jättäisi koska tnykytietoon perehtyneenä en usko sen olevan vauvalle hyväksi, saa paskaa niskaan.

anteeks vaan mutta noiden kaikkien psykologien ja muiden "tutkijoiden" siteeraukset nostavat aina karvat pystyyn. Kyseessä on kuitenkin aina vain yksittäisten ihmisten mielipide ja vaikka sulla ois hyllyt täynnä kasvatusoppaita nii ei niistä sen autuaammaksi kasvattajaksi tule.

Vieraalle :flower:

Ja mä en ehkä niin sokeasti luottaisi kehityspsykologiaan joka "tieteen"alana kuitenkin muuttuu jatkuvasti tutkimusten mukaan ja vähän senkin mukaan, mikä on minkäkin koulukunnan mielestä se oikea käsitys.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Tän ketjun perusteella Oikea ja Hyväksytty vastaus ap:lle on että vauva kannattaa jättää hoitoon koska näin minäkin olen tehnyt, mutta jos erehtyy sanomaan että itse en jättäisi koska tnykytietoon perehtyneenä en usko sen olevan vauvalle hyväksi, saa paskaa niskaan.

anteeks vaan mutta noiden kaikkien psykologien ja muiden "tutkijoiden" siteeraukset nostavat aina karvat pystyyn. Kyseessä on kuitenkin aina vain yksittäisten ihmisten mielipide ja vaikka sulla ois hyllyt täynnä kasvatusoppaita nii ei niistä sen autuaammaksi kasvattajaksi tule.
Jos se on tutkittua tietoa (vertailtu vauvoja tieteellisissä olosuhteissa), ei se ole pelkkä yhden ihmisen mielipide! Tajuatko eron?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ois kiva kuulla kokemuksista joltain, joka on ollut nuin pienestä erossa, et onko äiti-lapsi -suhde kärsinyt..? tms.
Mulla oli kummilapsi viikon hoidossa 7 kk ikäisenä,ero tuli vanhemmille vuosien päästä ja lapsi jäi isälleen,näkee äitiä 2xvuodessa.No joo ei varmaan tuosta johtunut,oli äitissä vikaa muutenkin ja kummilapsi viihtyi meillä oikein hyvin ja ei ollut mitään ongelmia viikon aikana missään asiassa.
Ja tämä ero johtui tästä viikon reissusta minkä vanhemmat yhdessä viettivät ilman lastaan? Anteeksi, en tajunnut pointtiasi.
 

Yhteistyössä