Oltais mekin varmaan menty naimisiin ennen lasten tuloa, mutta kun esikoinen oli jo olemassa kun mies tuli kuvioihinAlkuperäinen kirjoittaja mä:Me taas otettiin lapset mukaan häämatkalle kun olihan nuo häissäkin sekä hääjärjestelyissä ja jopa hääkuvassakin ja lapset kuuluivat täten meillä meidän perheeseen niin niillä yhtä lailla oikeus olla ja nauttia siitä jos olisimme halunnut matkalle ilman lapsia niin olisimme varmaan menneet sitten naimisiinkin ennen lasten tuloaAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Kukin tyylillään. Me mentiin naimisiin keskenämme eikä lasten kanssa ja ajateltiin että häämatkastakin nautitaan kahden :saint:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Me otettiin kaikki 3lasta mukaan häämatkalle,virkailija oli pudottaa lippuja hakiessa silmänsä päästään kun kuuli että mennään häämatkalle lasten kanssa,no kaappiinko nuo olisi pitänyt laittaa ja jos meillä lomaa niin miksipä ei myös lapsillakinAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Oltiin miehen kanssa häämatkalla kun nuorempi lapsista oli 8kk. Molemmat lapset oli sen viikon mun siskon luona hoidossa ja kaikki meni tosi hyvin. Ovat muutenkin läheisiä tätinsä kanssa.
Meillä oli vaan miehen kanssa niin kova ikävä lapsia ettei enää kyllä ilman heitä lähdetä mihinkään.
Eli tosiaan kuten aiemmin sanoin; kukin tyylillään. Ei tähän mun mielestä ole mitään "oikeaa" tai "väärää" ratkaisua, vaan kaikki toimii kuten syystä tai toisesta parhaakseen näkee.