viikon 35 jatkot:)

Annulilta piti kysyä, että minkälaiset ajoitukset noilla hoitokerroilla on? Tarkoitan sitä kerroit, että sinä menet maaliskuussa PAS:iin mietein, että täytyykö näissä hoitokertojen yrityksissä olla taukoa esim. 1 kierto vai olisiko se PAS voinut olla jo tulevassa kierrossa? Vaikeasti kysytty, toivottavasti saat selvää mun tekstistä.

Mä oon saanut oikein sitkeän flunssan kun se alkoi jo kolme viikkoa sitten eikä se hanki millään kerätä kamppeitansa ja lähteä! Koko ajan on pientä räkää ja limaa ja yskää...

 
Kiitoksia rakkaat lohdutuksista :heart: Kyllä tämä tästä, eihän sitä auta muuta kuin alkaa taas katsomaan eteenpäin!
Meela, mulla on ens viikolla lääkäri jolloin varmaan selviää tuo PASin aikataulu. Ymmärsin, että se riippuu aikapaljon siitä miten mun elimistö palautunut hoidosta ja tietenkin milloin me itse halutaan se tehdä.Mukavia ovisaikoja sinulle ;)
 
Keskiviikko 6.2.2008


miranda-81..........kp 10/28-32..........yk7.............2.toiveissa
HenLai.................kp 11/24-33...........yk9............1.Toiveissa
meela..................kp 18/29-39...........yk11............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 21/28-30.............yk11...........2. Toiveissa
Annuli81..............kp 34/28-32.............yk10............1.Toiveissa


Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81
 
Onpas meillä hiljaista, no mä voin puhella omasta ).( !
Kyllä tänään latistu mieli kun kuulin ex-työkaverin odottavan esikoistaan... Elokuussa on laskettu aika. Meni kyllä oma mieli aika apeaksi. :'( Olen onnellinen heidän puolestaan, mutta ei sille voi mitään kun tietää kuinka huono tää oma tilanne on asian suhteen. Kyllä se tästä taas suttaantuu.

Tarvis varmaan vähän "hommailla" tänään, voisi olla semmonen aika.. Onko teillä ketkä ootte käyneet lääkärissä selvinnyt, että olisi liian lyhyt luteaali-aika? Musta vähän tuntuu, että mulla voisi olla jotain sellasta kun joskus tikutellessa omien laskujen mukaan max 9 pvää se aika!
 
Torstai 7.2.2008


miranda-81..........kp 11/28-32..........yk7.............2.toiveissa
HenLai.................kp 12/24-33...........yk9............1.Toiveissa
meela..................kp 19/29-39...........yk11............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 22/28-30.............yk11...........2. Toiveissa
Annuli81..............kp 34/28-32.............yk10............1.Toiveissa


Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81
 
Annulille suuri :hug: negasta. :|

Eilen tultiin lomailemasta ja tänään pitikin herätä jo klo.5 ! Odottelen tässä siis että pääsen lähtemään yhdeksältä sinne labraan antamaan ensimmäiset näytteet tutkimuksia varten. Täytyy olla siis kolme tuntia pystyssä hereillä ennen kokeita,pissaamatta 4h, syömättä/juomatta 12h ja käydä ennen klo.10 kokeissa niin yritän tässä nyt aikaani tappaa täällä. :D Mulla on ollut ihan ihme tuntumaa masussa nyt neljän päivän ajan.Vihleksii ja kelit on liukkaat..Mielikuvitus taas taitaa tehdä omiaan kun toivoo niin ettei tarvitseisi lähteä näitä kokeita pidemmälle tutkimuksia tekemään. :/

No mutta hyvää torstai aamua kaikille! Vielä pitäis kolme tuntia saada aikaa kulumaan ennen kun hyppään ratin taakse ja lähden tutisten ajamaan piikkiä kohti.... |O
 
Tervetuloa takaisin lomalta! Mitenkäs kokeet meni Piitu-Liinu?
Mulle on aina ihan tuskaa toi että täytyy olla pissaamatta tuntikausia!

Mulla loppui eilen liukkaat kelit kuin seinään. Pupuiltiin hiukan illalla ja taidan tänäänkin kokeilla.. jos irtoaisi :D
 
Torstai 7.2.2008

Annuli81..............kp 1/28-32.............yk11............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 11/28-32..........yk7.............2.toiveissa
HenLai.................kp 12/24-33...........yk9............1.Toiveissa
meela..................kp 19/29-39...........yk11............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 22/28-30.............yk11...........2. Toiveissa



Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81
 
Vuoto alkoi tänään, tasan 14pvaa siirrosta. Tuntuu tyhmältä pitää noita kp.itä mun kohdalla ylhäällä, kun niillä ei enää juuri merkitystä, mutta pysyypä nyt ainakin mielessä missä vaiheessa kiertoa ollaan.

+++++++tuulia kovasti tännepäin!
 
Täytyy tulla pohtimaan omaa olotilaani.. Mulla on jo muutaman tunnin tuntunut ilkeältä navan alapuolelta eli pimpsan päältä ja reunoilta. Tuntuu niin kuin olisi virtsarakontulehdus (ei ole koskaan ollut, mutta kuvittelen sen tuntuvan tältä?) on kokoajan sellainen hassu tunne ja niin kuin olisi pissahätä koko ajan, semmonen "paineen" tunne tms en osaa oikein selittää? On todella epämukavat olotilat :x
Mitähän tää nyt oikein on? On mulla ehkä ollut joskus jotain saman tyylistä, mutta en oo ihan sata varma.

Täytyy kyllä vielä huomenna kellistää ukko ja vähän varmistella (munhan ei pitänyt stressata tässä kierrossa, mutta kyllä se on taas siihen mennyt :ashamed:)
Alkaa oikein jo jännittämään se ensiviikon lääkäri... iskee paniikki jos se sanoo jotain huonoa!

Kävitkö muuten Annuli jo uudemman kerran lääkärissä?

Mitä Mirandalle ja Henlaille kuuluu? Oon kaivannut teitä!! :heart: Kyllä mä oon teitä muitakin kaivannut! :heart: :heart:
Nannan kuulumisiakin olisi kiva lukea :wave:
 
Perjantai 8.2.2008


Annuli81..............kp 2/28-32.............yk11............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 12/28-32..........yk7.............2.toiveissa
HenLai.................kp 13/24-33...........yk9............1.Toiveissa
meela..................kp 20/29-39...........yk11............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 23/28-30.............yk11...........2. Toiveissa



Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81


:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Moikka! Olen täällä käyny kyllä kuulumisia joka päivä lukemassa mutten niin ole kirjotellu, kun ei oikein tiedä mitä kuuluu... Kävin ultrassa keskiviikkona jollon piti olla rv 5+6. Vielä ei sikiötä näkyny, mutta sikiö- ja ruskuaispussi olivat. Ja mikä tärkeintä oli ihan oikeessa paikassa, eli ainaki oikean puolen munajohdin on auki! Nyt pitää viikko jännätä seuraavaan ultraan että onko sinne ilmestyny pieni vai osoittautuuko tämä sitte tuulimunaksi. Paljon oon lukenu ympäriinsä ja on ollu monia joilla ei vielä ole tuossa vaiheessa näkyny mitään, ja taas monia joilla on eli ei oikeen voi niidenkään perusteella päätellä miten käy.
Mutta kun tätä raskautta on odotettu se 1,5 vuotta niin onhan se jo tosi huono vitsi jos se ei sitte tästä enää etenis! Pakko uskoa että kyllä se tästä viel lähtee...
Meela onnea matkaan lekuriin! Toivottavasti sieltä ei mitään kummempaa löydy, tai jos löytyy niin on helposti korjattavissa!
 
Minä olen myös käynyt täällä lukemassa lähes päivittäin teidän kuulumisia, mutta en ole mitään kirjoitellut, kun ei oikein mitään mitä kertoisi. On kierrossa tämä hiljainen vaihe menossa. Ovulaatio lähestyy ja tässä kierrossa olisi tarkoitus taas käyttää ovulaatiotestejä. Mietin tässä joku päivä että enää tämä ja ensi kierto ni voimme taas hakeutua lääkäriin. Syksyllähän kävin ja mitään samanlaista vikaa ei löytynyt kuin esikoista yrittäessä, mutta sanoivat jollei huhtikuuhun mennessä ole tärpännyt ni sitten uudelleen tutkimuksiin ja aloitetaan alusta. Saattaa siis olla ihan muussa vika tällä kertaa. :/
Mä olen tässä ilmeisesti tulossa flunssaan. Poika on viikon verran ollut todella huonossa kunnossa flunsssan vuoksi. Korvatulehdus sitten todettiin kun kävimme lääkärissä ja antibiootti kuuri jälleen saatiin. (Vuoden alussa oli sama homma). Nyt kuitenkin näyttää poika voivat paremmin. :)

Tsemppiä meela lääkäriin!!

nanna Toivotaan ja uskotaan paarsta, että kaikki olisi hyvin!! :heart: Mä olin esikoisen aikoihin alkuraskaudenultrassa ja ne ei suostuneet edes ottamaan sinne ennekuin viikkoja oli kasassa 7. oiskohan just tuon epävarmuuden vuoksi.

mukavaa viikonloppua kaikille!
 
:headwall: Menin jo malttamattomana testaamaan vaikkei ovulaatiostakaan ole kun muutama päivä...että pitää olla tyhmä! Itsehillintä nollassa. No onneks on nuita testejä niin paljon että ei haittaa vaikka hukkaakin muutaman.. :D

Meela: 8 putkiloa ottivat verta ja pisunäytteet sitten. Onneks oli kiva mies ottamassa kokeet niin ei pelottanut niin paljoa. :D Heti kun oli saanu veret imettyä niin nenästä alkoi pulputa sit verta.Nyt on muutamana päivänä tullu joka päivä verta nenusta,sekin vähän ihmetyttää mistä moinen. Huonoa oloa on ollut mutta pistän sen niskojen piikkiin kun ovat niin jumissa.
Hyvin se sunkin lääkärillä käynti menee. Sais edes jotain selkoa sinnekkin missä mennään. :) Itellä oli ainakin kovin helpottunut olo käynnin jälkeen,tiesi että nyt lähtee asiat etenemään.

Täällä on käytäntönä ettei alkuraskauden ultraa tehdä ennen 10 viikkoa,tai siihen tosi lähelle parin päivän heitolla tähdätään.

Hyvää viikonloppua kaikille! Täällä aamu alkoikin mukavasti ulkoilun merkeissä,laskettiin pulkalla mäkeä ja kaiveltiin tunneleita pihalle. Mieskin on lomalla niin saa viettää laatuaikaa perheen parissa. :heart: Huomenna makkaranpaistoon ja koiruudet lähtee mukaan metsään vilisemään! :wave:
 
Lauantai 9.2.2008


Annuli81..............kp 3/28-32.............yk11............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 13/28-32..........yk7.............2.toiveissa
HenLai.................kp 14/24-33...........yk9............1.Toiveissa
meela..................kp 21/29-39...........yk11............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 24/28-30.............yk11...........2. Toiveissa



Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81
 
Älä sure Piitu-Liinu mä olen kanssa sellanen himotestaaja että oksat pois! Nyt mulla ei oo yhtään testiä jemmassa. Täytyy jossain vaiheessa tilata, että saa taas leikkiä kemistiä...
Ottiko ne 8 putkee verta?!?!? hui... :/

Mulla oli eilen aivan hirveä päänsärky, se oli erilainen kuin migreeni on ollut, johtui varmaan jumissa olevista niskoista. Pyörrytti ja teki pahaa, mutta en uskaltanut ottaa buranaa enkä migreenilääkettä kun pelkäsin niin, että menee ovistelut ihan piloille tai jotain...

Parane pian miranda!
 
Viikonloppuja!
Meela, ens viikon lopussa käydään taas lääkärissä. Ihana päästä suunnitteleemaan tulevaa sekä puhumaan tästä pieleen menneestä hoidosta.
Olen huomannut psyykkisen voinnin vaihtelevan todella paljon. Välillä olo ihan ok, välillä taas uskomattoman surullinen olo. Voisin kuvitella sen olevan ihan normaalia kaiken tämän jälkeen...

Piitu-Liinu täälläkin ollaan himotestaajia kun testaamiseen tarvetta. Tuossa vaiheessa ei kyllä mitään olisi voinut näkyä, kyllä se voi plussaksi vielä muuttua! Voikun täälläkin olisi lunta, mutta vettä näyttää ulkona tihkuttavan... Mukavaa päivänjatkoa kaikille :heart:
 
Kaipa täällä on taas tehty kaikki voitava tämän kierron hyväksi. Nyt sitten aletaan odottamaan ajan kulumista ja kuvitellaan oireita! :LOL:
En voi sille mitään, mutta aika pessimistinen on olo... jotenkin vaan tuntuu, että kyllä me taidetaan tarvita ammatti apua. On ihan hyvä ettei leijaile pilvissä kun se pettymys on sitten taas niiiiiiin kova. Kyllä mä uskon Annuli sen psyykkisen voinnin ailahtelevaisuuden olevan ihan normaalia sinun tilanteessasi, täällä kans menee mieli laidasta laitaan.

Miltä Piitu-Liinu? Alkaako oleen oikeita tai kuviteltuja oireita havaittavissa? ;)
 
Sunnuntai 10.2.2008


Annuli81..............kp 4/28-32.............yk11............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 14/28-32..........yk7.............2.toiveissa
HenLai.................kp 15/24-33...........yk9............1.Toiveissa
meela..................kp 22/29-39...........yk11............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 25/28-30.............yk11...........2. Toiveissa



Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81
 
Jaaha, mikäs se mulla nyt on, kun tulee pientä veristä vuotoa?! :/ Eilen alko. Oli poissa aamun ja nyt taas alko. Ovulaatiota ei pitäis vielä olla ja testasinkin varmuudeksi ni ei ole eikä ihan tuloillaankaan, kun ei näkynyt minkäänlaista testiviivaa. Pitääpä seurailla tilannetta.
 
Onpas Mirandalla jännä tilanne... Ei se sitte voi olla mitään kiinnit. vuotoakaan? Saako kysyä, että tuleeko sitä siteeseen asti vai pyyhiessä? Millon sulla on normaalisti ovis? Käytätkö liuskoja vai digimittaria? Mä oon nyt tosi uteliaalla päällä....

).( kuluisipa aika nopeasti, alkaa taas mielikuvitus laukkaamaan lujaa vauhtia! Hirveä pissahädän tunne on kokoajan tai sitten on joku tulehdus.. ei ainakaan pissatessa kirvele tms. niin en tiedä voiko olla virtsarakontulehdus? Onko kellään kyseisestä vaivasta kokemusta?

 
meela En usko että on kiinnittymisvuotoa, kun kp:t on vasta noin vähissä. Ovulaatio mulla on normaalisti kp:nä 16-17 ja joskus on ollut kp:nä 20. Vuotoa tulee vain pyyhittäessä ja on ihan hailakan punaista. Nyt ei taas ole aamulla tullut. Testeinä on ollut ihan liuska testit, tällä kertaa Babyplussan. :)


 
Maanantai 11.2.2008


Annuli81..............kp 5/28-32.............yk11............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 15/28-32..........yk7.............2.toiveissa
HenLai.................kp 16/24-33...........yk9............1.Toiveissa
meela..................kp 23/29-39...........yk11............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 26/28-30.............yk11...........2. Toiveissa



Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81
[/quote]

 
Mulla tuli tuota veristä vuotoo sillon ku mulla oli se kysta. No vähä ennen joulua tuli kierron puolivälissä reilun viikon ajan ja sen jälkeen oli sitte kontrolliultra eikä vuotoja oo näkyny sen jälkeen. Tai siis tietty tätivuodot on näkyny mut mitään muita ei. Täällä ovista odotellaan, ei oikeen tiiä limoista ku en tiiä onko toi vuoto minulta vai mieheltä peräsin.
 

Yhteistyössä