Viikon 27 Plussaajat ;O)

Iltaa kanssasisaret! Tänään ollut tuhruvuotoa ja menkkakipuja, huomenna todennäköisesti alkaa vuoto, tai pitäisi alkaa ellei stressini ole saanut kiertoani piteneen tai muuten sekaisin...minkäänlaisia raskausoireita ei ole, tai ei ainakaan ole todellakaan tunnetta että vois olla raskaana. Ilmoittelen huomenna tai lähipäivinä vielä tarkemmin. Plussia toivottelen edelleen kaikille! Kauniita unia :wave: |O
 
Heijsan!
Saako liittyä joukkoon? Tänään kp28/26-29. yk 6 ja haaveissa esikoinen. Hirmuisia menkkakipuja ollut jo monta päivää ja pissattaa jatkuvasti. Tänään tein sitten testin ja siihen tuli haalea viiva. Tein sitten toisenkin, ja siinäkin haalea viiva.. odottelen muutaman päivän ja teen uudestaan.. jännittää... :) .
 
mietteliäs täällä...

Niin tekisi mieli jo testata. Kp siis 30/30-31. Oireita ei ole oikeastaan mihinkään suuntaan. Ei vaan taas jaksaisi pettyä.

Peruslääkitykseni (verenpainelääkitys) vuoksi minun täytyy kyllä mahdollisimman pian tietää jos olen raskaana, koska jo viikolla 6 lääkityksestä voi olla haittaa ja se täytyy vaihtaa. Pitäisiköhän lähteä testiä ostaan? ;)
 
Täältähän löytyi tarkempikin pino minulle kuin tuo kolmen viikon pino =) Eli 30.6. sain ensimmäisen haamun ja tänään toisen aivan samanlaisen haamun. Pitää ostaa lisää testejä. Esikoinen olisi kyseessä, puoli vuotta yritystä takana ja nyt ekan kerran menkat myöhässä (nyt 32/28-29).

Alaselkä on kipeä, rinnat tosi kipeät, tunteet on pinnassa ja valkovuotoa on reilusti -että oireita on =) Mutta silti en oikein osaa uskoa, että nyt olisin raskaana.
 
Kp 29/26-28(32) ja veritestissä HCG 145, eli plussattu ollaan :heart: R-testiin hailakka viiru, mutta eiköhän tuo veritesti jo kertonutkin sen tärkeimmän. Nyt vain toivon, että pikkuinen pysyisi matkassa tällä kertaa loppuun asti.

Plussaonnea kaikille :wave:
 
Hei!

Näin Lumi-Marjan kirjoittaneen tänne ihan justiinsa ja mun on pakko tulla piipahtamaan tässä teidän pinossa!

Onnea Lumi-Marja! Ihania uutisia!! Meidän enkelit syntyivät samaan aikaan silloin helmikuussa ja olen niin toivonut plussauutisia :heart:

Toivon monen monta plussaa tähän pinoon :flower: Erityisesti jännäilen vielä rva Pikkumyyn ja ElinaMarian puolesta!

Muumiska ja Näppylä 8+0 :wave:
 
muumiska kiitos paljon ja kylläpä se vain lämmitti niin kovasti mieltä sinunkin plussauksesi, että herkistymäänhän se laittoi. Toivotaan, että nyt päästään onnellisesti loppuun asti ja saadaan kaikki muutkin tutut pian plussanneisiin :heart:
 
:wave: Onnea haamuilijoille :hug: Mulla yhä varsinaiset menkat kadoksissa?Tänä aamuna kiikutin pissanäytteen labraan.Pientä jomotusta vasemmalla puolella,rinnat aavistuksen turpeat ja sillai.Verikoe yksityisellä noin 50e....Katsotaan miten tämä etenee.Km lokakuussa 2007,vuosin melkein2kk,eikä neuvola muuta kuin odota vielä...ei hätää...Ekat menkat tammikuussa?Toivoa on vielä,siskollani kahdet menkat ja silti raskaana...ONNEA ja PLUSSIA KAIKILLE!!!!++++++++ :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja SiiriSisilisko:
Ei tullut plussaa viikolla 27. Kp 34 muuttui kp 1:seksi. Seuraavaksi sitten jännätään viikolla 31 tai 32 ;)
Sama täällä. Puolukkapäivät iski kp 30 eli "huiman" päivän-pari myöhässä. Mutta eikun yk:lle 2 ja sitten taas vkolla 31 näkee iskeekö puolukat vai tärppäiskö ;) .
 

Yhteistyössä