Viikon 27 Plussaajat ;O)

Plussaajien autokyyti :




Viikon 27 Plussaajien pino!


Rva Pikkumyy kp 25/29 yk 4 1. yht. haaveissa / tpv 2.7.2008

Lumi-Marja kp 27/25-28(32) yk4/ 2. yht haveissa tpv 4.7.2008

daisy kp 27/28-29 yk 1./ 2 haaveissa tpv 1-2/7.2008




SiiriSisilisko 37v. kp 28/30-31 yk 4. /1. haaveissa tpv 3.7.2008

elriina kp 32/29-31 3. haaveissa tpv30.6.2008

Daniela kp 33 yk 2v 1. toiveissa tpv 30.6.2008

Noppis kp 34/36 yk 2 2. haaveissa / tpv 6.7.2008




Pinosta tippuneet ja kohti uutta kierrosta menevät:


tyty86 kp34/34 yk 4 esikko

kekkeri kp 27/28-30, yk3 4. haaveissa tpv 2.7.2008



Pihalla kukkiva kukkamme ;=)

 
:wave: minä taas...testien suurkuluttaja :D Niinpä taas testasin! :ashamed: Tällä kertaa apteekin Gravidanilla?Ja hitsi vieköön...haamujen haamu =) Vuoto loppunut.Nyt on kyllä fiilikset niin sekaisin niin sekaisin että... Ja silti tiedän että se voi muuttua negaksi vielä.Mutta jos tuo ns minivuoto olisi ollut kiinnittymisvuotoa...Jos jos... :ashamed: Ei voi kun odottaa ja katsoa mitä tuleman on!Daniela:Onnea :flower: vahvasti vaikuttaa että + :hug: kaikille!
 
täällähän opn porukalla jännät paikat.. :D pidetään peukkuja d =) b
Joo ja taas minäkin testien suurikuluttajana menin tänään testaamaan..ja negahan se.. :( ja menkka jomotukset alko eilen illalla..eli huomenna tulee täti..
 
Huomenta..tänä aamuna menin tota kohdunnapukkaa kokeilee ni ylläri..sormee tuli verta..ja perisman r-testii tuli haamu..eli kemiallinen oli taas kysees..jo neljäs peräkkäin..alkaa masentaa pikkuhiljaa..eli siis paljon plussa onnee muille jännääjille..miu putosin :ashamed:
 
mitäs täällä! outo olo senkus jatkunee.. välillä tuntuu oudolta jopa ihan pakaroissa asti, elikkäs ihan niinkun vetäisi suonta, sellasta outo vihlontaa?!! ;) Juuri miehelle sanoin että kuinkahan sen testin uskaltaa tehdä, pelottaa se negan näkeminne, taas... tuntuu niin uskomattomalta että olis tärpännyt en pysty uskomaan että meille olis sellanen ihanuus käynyt...
Ja eilen vielä omaksi harmiksi huomasin että taas on tullut kilo tai kaks puntariin lisää.. tuskin ainakaan näin alussa raskauskaan näitä kiloja näin nopeasti tuo! :) joten on tässä tullut taas hyvin syötyä :)
 
Onpas täällä rauhallista vaikka ensi viikko on jo meidän viikko.
tyty86 :hug: , harmi juttu.
Elriina, hienolta kuulostaa, toivottavasti viiva vahvistuu.

Tänne ei tosiaan kuulu ihmeitä, olo on ihmeen onnellinen, monesti nuo pms-oireet ovat häirinneet, mutta eivät kyllä tällä kertaa. Alkaa jo olla jännittynyt olo, 27/28-30 että montaa päivää ei tarvi enää kärvistellä että tietää. Sitten alkaakin "jo" yk5, nopeasti nämä kuukaudet menevät...

Plussasäteitä, muistakaan heti ilmoitella jos viivoja ilmaantuu !! (tai vaikkei ilmaantuisikaan)

huh huh, niinpä tässä siivoillessa alkoivat ystävällisesti menkat...eli tiputtiin korkeelta ja kovaa mutta nyt alkaa jo olla paremmat fiilarit. Eipä tässä hätiä mitiä...kurjaa silti. Tsemppiä muille.
 
Tein tänään aamulla netistä tilaamani Advansed Ultra testin, näytti negaa.. tai itse luulin näkeväni haamujen haamun mutta mies ei nähnyt, eli en tiedä sitten.. Onko teillä kokemuksia näistä testeistä.. Lapsettomuusklinikalla kyllä sanottiin että kannattaa tehdä ihan apteekista ostettu testi kun noi netistä tilatut on joskus antanut väärää tietoa.. toivottavasti myös mun tapauksessa.. huomenna kyllä teen vielä ihan apteekin testin, odotukset on korkeella! kun näitä kummia vaivojakin on :)
 
:wave: Pahoittelut tädin yllättämille :hug: Itse pelko .... saapuuko täti yön aikana vai huomenna?! :( jotenkin luulen että ei onnistu vieläkään :'( No,en voi kun odottaa.Ja en ole tänään testannut! :D Koska testit käytetty kaikki... :ashamed: Huomenna sitten,apteekin omalla jos tätiä ei näy....DANIELA:Kyllä noissa testeissä on eroa.Mulla aina ollut apteekin omat tai lähinnä nuo puikkomalliset herkempiä.Ja kiva,sulla on oireitakin :hug: Joten,superpuhurit sinne!!!!!++++++++++++++ Miten tyty86 sulla?Toivon ++++++++++++++ ja :hug:
 
Tänään aamulla kun heräsin niin oli sellaset 2 tuntia tosi etova olo, oksetti.. Mutta ei näistä ota selvää... plussaa toivotaan kovasti, mutta toi tän aamunen testi vähän masensi :'( Mutta ei vielä olla toivoo hukattu :) huomenna on päivä uusi, ja apteekista ostettu testi! :) Elriinalle paljon ++++++++++++ tuulia :hug: Muille myös ++++++++++ ja paljon :)
 
Suuret aphoittelut tädin kouriin joutuneille :hug:

Haamua pukkaa. Olematon, mutta kuitenkin. On vaan alkanut juilia mahanpohjaa niin pahasti, että pelkäämpä tädin tulevan ja vievän haamun mennessään. Testasin jo tänään, kun en malttanut huomiselle odotella :saint: Testejä ei enempää olekkaan ennen postipaketin tuoa, joten testaan uudelleen loppuviikosta jos vielä aihetta siihen on.

Onnea kaikille haamuja nähneille, että se siitä vahvistuu :heart:
 
:wave: Mä olen pinna tiukkana täällä |O menkat kadoksissa ja testi näytti negaa?Haamutkin hävinneet :/ Ja vaikka neuvoja satelee"älä ajattele ja stressaa" helpommin sanottu kuin tehty!Vasemmasta rinnasta tuli eilenkin vielä "maitoa" ?Jaa,mä odotan vielä muutaman päivä ja testaan,loppuviikosta viimeistään verikoe....Kaikille isot halit! :hug: LUMI-MARJALLE +++++++++++++++++++++ :heart:
 
onnee kaikille piinailijoille ja paljon plussa tuulia.. B)

Täällä on tänään käyty lääkärissä..ei se vielä osannu sanoo mitää mistä nää kemialliset raskaudet johtuu ja välivuodot. Viikon päästä uudelleen jossa ultrataan munasarjat ja kohtu sekä otetaan papa. Sit ne kahen lekurin kaa yheltää päättää et mitä tehhää..toivon mukaa saan jonku selvyyden tähän..
 

Yhteistyössä