Viikon 27 Plussaajat ;O)

Täällä on koko päivän ollu ihan jännä fiilis.. :p mahaa on nippaillu..iha ku sais jotai pienii sähköiskuja..sit on väsyttänykkii..jotekii nyt on semmoi olo et ois saattanu vaikka tärppi käydäkin :whistle: ei oo ees tullu tuhruvuotoo...tosin siihe on tainnu auttaa tää terojen napsiminen..
kekkeri terot=keltarauhashormonia.. =)
 
Täällähän on jo mukavasti porukkaa :D Tuli tuossa mietiskeltyä, jotta pitääsköhän pun vähän lykätä sitä testipäivää, kun ovisplussa tuli vasta perjantaina. Elikkäs se olis 4.7. siihen tulis just se 14 päivää.

Mitään oireita ei ole ilmassa, eikä vielä vois ollakkaan. Ilkeä jomotus vaan on jääny päälle oviksesta, ei muuta. Nyt pitää luovuttaa kone nuoren miehen käyttöön :)
 
Heis :) Tahtoo myös mukaan!! Tänään on kp 26, haaveissä myös ensimmäinen ja yritystä jo parisen vuotta.. Täällä kans kierrot heittelee miten sattuu..
Nyt on odotukset korkealla, on käyty aukiolotutkimuksessa kp 12 ja pistetty pregnyl-pitos kp 15.. Testi päivä on 30.6.

Välillä jännä olo rinnoissa ja nänniä kutittelee, heh... tiedä nyt mistä sekin johtuu :D Mahassa myös välillä pientä vihlontaa ja yöllä kuumia aaltoja, mutta nekin voi olla ihan omaa mielikuvitusta! Niin ja tänään olen huomannut alushousuissa pientä rusehtavaa, ehkä enemmän oranssiin menevää tuhrua, ihan kuin valkovuotoa mutta se olis matkalla saanut väriä yllensä... Todella kiinnostaavaa luettavaa :D yäk!
 
:wave: Daniela, mukava saada lisää porukkaa mukaan. Viestejä on niin kiva lueskella ja tietysti pitää peukkuja koko pinolle. Eikö se ensi viikko ole sitten jo meidän viikko, ehkä täällä alkaa jo malttamattomimmat kohta testeilla. Montakohan plussaaa saadaan, toivottavasti tietysti kaikki, mutta vähintään muutama!
Tässä kierrossa on tullut pupuiltua paljon, muutama kolmen päivän väli on tullut, mutta muuten. Viime pinossa eräs oli pupuillut joka ainoan päivän ja niin vaan plussa pamahti. Pitäiskö sitten siirtyä siihen taktiikkaan, ellei muuten tule :hug:
 
Plussaajien autokyyti :




Viikon 27 Plussaajien pino!


Rva Pikkumyy kp 21/29 yk 4 1. yht. haaveissa / tpv 2.7.2008

Lumi-Marja kp 23/25-28(32) yk4/ 2. yht haveissa tpv 2.7.2008

daisy kp 23/28-29 yk 1./ 2 haaveissa tpv 1-2/7.2008

kerkkeri kp 24/28-30, yk3 4. haaveissa tpv 2.7.2008

elriina kp 28/29-31 3. haaveissa tpv30.6.2008

Daniela kp 29 yk 2v 1. toiveissa tpv 30.6.2008

Noppis kp 30/36 yk 2 2. haaveissa / tpv 6.7.2008

tyty86 kp32/34 yk 4 esikko / tpv 29.6.2008





Kukkia iloksenne kukkiva Pionimme ja Karjalanneito! :D

 
Tervetuloa mukaan myös Daniela ja Plussailuonnea!


Nukuin 10 asti, olin eilen iltavuorossa ja luget kyllä myös väsyttää!

Minäkin sain Pregnylin kp 11 :saint:

Ihanaa pvää kaikille!


Tänäänkin iltavuoroon menossa


Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Olin tänään aamusta kuntosalilla, ja yhtäkkiä ihan tuli ihan hirmu oksettava olo... Pakko oli lähteä pois kun en enään kyennyt olemaan.. Aloin miettimään, että oliskohan se nyt tärpännyt.. Luultavasti vaan toiveajattelua.. Voiko pahoinvointi/etovaolo alkaa jo näin alussa??
 
:wave: Minä sitten petin teidät... :ashamed: ja tein testin jo... :ashamed: :ashamed: Antakaa anteeksi!En vain malttanut odottaa,uteliaisuus voitti :whistle: Negaa näytti :'( Kyllähän se voi vielä iloksi muuttua?Nyt vasta kp26...Tilasin lisää testejä mammaksilta :D Suurkuluttaja olen!Daniela:mielestäni etova olo ja pahoinvointi voi olla nyt jo.Laitan plussapuhurin sulle ! :hug:
 
elriina täälläkin polttelis testata jo huomen :eek: vaikka tiedän et nega tulis vaikka mitä tekis..liian aikasta testaa..jäitä hattuun siskot B) hyvin viel elriina plussa kerkii tulee..hyvää kannattaa aina odottaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:
Plussaajien autokyyti :




Viikon 27 Plussaajien pino!


Rva Pikkumyy kp 19/29 yk 4 1. yht. haaveissa / tpv 2.7.2008

Lumi-Marja kp 21/25-28(32) yk4/ 2. yht haveissa tpv 2.7.2008

daisy kp 21/28-29 yk 1./ 2 haaveissa tpv 1-2/7.2008

kerkkeri kp 22/28-30, yk3 4. haaveissa tpv 2.7.2008

elriina kp 26/29-31 3. haaveissa tpv30.6.2008

Daniela kp 27 yk 2v 1. toiveissa tpv 30.6.2008

Noppis kp 28/36 yk 2 2. haaveissa / tpv 6.7.2008

tyty86 kp30/34 yk 4 esikko / tpv 29.6.2008





Kukkia iloksenne kukkiva Pionimme ja Karjalanneito! :D

Tulitko meidän pihalle tekemään tuommoisia pioni puskaita??Upea!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elriina:
:wave: Minä sitten petin teidät... :ashamed: ja tein testin jo... :ashamed: :ashamed: Antakaa anteeksi!En vain malttanut odottaa,uteliaisuus voitti :whistle: Negaa näytti :'( Kyllähän se voi vielä iloksi muuttua?Nyt vasta kp26...Tilasin lisää testejä mammaksilta :D Suurkuluttaja olen!Daniela:mielestäni etova olo ja pahoinvointi voi olla nyt jo.Laitan plussapuhurin sulle ! :hug:
pöh, eihän toi mitään pettämistä ollut, päinvastoin, hauskaa kun meidän pino ei o niin rauhallinen vaan vauvakuume villitsee :) Testejä pitääkin tehdä ajoissa, että varmasti osaa sit käyttää kun on aika =)
 
:wave: Ja iltoja kaikille! Mulla alavatsassa,oikealla puolella enemmän ollut jomotusta koko päivän.Aaltoilevaa,muistuttaa menkkoja mutta ei niin kova kipu.Ja paperiin tuli haaleaa punaista,hyvin haaleaa...(oireita kehittelen :ashamed: ) Ja kun olen pahasti kuumeessa,vauva sellaisessa, :D tein huvikseni ovistestin...Ja siihen tuli haamu?Heh,kaikkea se teettää..Vasemmasta rinnasta tuli aamulla,ollessani suihkussa, nestettä?Yön jäljiltä kuivunut valkoista nestettä,ihan kuin joskus maitoa,kuivunutta.Älkää menettäkö hermoja mun kanssa?! :ashamed: Että näin...KIITOS teille kun olette siinä :hug:
 
Ihanaa päivää kaikille! :flower:

Juu, ei se pettämistä ole, vaikka testaakin aiemmin, minunkin piti tänä aamuna ovistestillä testata, näkyykö Pregnyl vielä siinä, mutta kun tilaukseni ei eilen tullut, niin vaikea on testata!



Elriina se voi olla, ettei plussa vielä näy testeissäsi!
Jännäillään vielä vaan!

Elriina, juu voin tulla, mikäs osoite olikaan?


Heippa, pian taas töihin mentävä!

Rva Pikkumyy
 
Noppis
Elriina toivottavasti oireesi olisivat sitä toivottua! :heart:

Mä veikkaisin (toivoisin) että ovuloin eilen, koska edelleen tuli limaa, lämmöt oli TODELLA alhaalla ja hirveä migreeni päällä (onneksi pupuilimme maanantaina, koska eilen ei PYSTYNYT), ja tänään aamulla lämmöt nousseet viimeisen parin viikon yleistä tasoa korkeammalle. Tosin minä ja tyttö olemme nyt myös flunssassa, joten lämmöistä päättely on nyt vähän yhtä tyhjän kanssa.

Mutta toivotaan. Mulla oli tuossa huhtikuussa sellainen valeovulaatio, että oireet löytyi, mutta menkkoja tai raskautta ei seurannut, joten katsotaan nyt onko tällä kertaa oikea.

Näillä näkymin siis sunnuntai 6.7. on vasta DPO12, mutta jos joku kuvittelee, että muutenkaan voisin venyttää testaamista sen pidemmälle (viime kierron kemiallisesta huolimatta), niin on varmasti väärässä. :D
 
:wave: Kiitos Noppis :hug: Mulla alkoi eilen pieni vuoto? En muista milloin menkat olisivat siirtyneet näin paljon...Paitsi km:n jälkeen kierto muuttui.Katsotaan muuttuuko vuoto pahemmaksi... :'( Tosi piinaavaa!!!! |O Kyllähän stressi teettää..kaikkea... :D Jaa-a,yritettävä päivän touhuihin!Mukavaa keskiviikkoa kaikille :flower: p.s olkoon kp27 vielä :saint:
 
täällä ollaan niin huonolla tuulella että :kieh: ..vituttaa vaan..ja ilman syytä..ja se on selvä merkki aina et täti tulee.. :ashamed: aina ennen menkkoja rupee vituttaa ihan sikanaa..ihme kyllä tissit ei oo tulleet kipeeks kuten aina ennen menkkoja :| eilen vissii hehkutin et joo tärppi tullu..nyt en usko siihe enää yhtää :ashamed:
 
Iltaa! Mulla ainakin on varmaan menkat tulossa, kun on niin pessimistinen olo ollut tässä jo muutaman päivän ja tuntuu että koko maailma kaatuu päälle. Olen siis koko ajan hermot kireellä ja itkuinen. Uskon siis että on pms-oireita. Muutenkin ollut stressiä viime aikoina mm. töiden takia, niin en jaksa uskoa että tällä ekalla yrityksellä tärppäisi senkään takia. On jäänyt tällä viikolla nuo peuhaamisetkin väliin, kun mua vaan kiukuttaa kaikki :kieh: . Viime viikolla oli jos jonkinnäköistä nippailua vatsassa, mutta kai nekin oli vaan suolistovaivoja tai stressimahaa... Sori, oon nyt tosiaan vähän negatiivinen. Mutta odotan minäkin ensi viikkoa joka tapauksessa innolla edelleen (tämän kiukkuni keskellä)! Ja niitä plussatuulia tottakai meille kaikille! :wave:
 
Menin sitten piruuttani testaamaan mammaksi 10mIu herkkyydel oleval testil ja nega oli :ashamed: tuli siihe testiajan loputtuu viivanpaikka..mut siihe se sit jäikii..eli tätii saa odottaa tulevaksi parin pv päästä :snotty: ja napukkakii on pehmenny.. :headwall: Näin koko viime yön unta et plussasin monel eri testil..mut eipä olleet enne unii..
Siltikkin muille paljon voimia :hug: piinailuun ja plussa puhuri ++++ :whistle:
ps.vielä ei oo toivo kokonaa menny vaikka osa vietiinkii jo negan myötä..
 
Joo, eipä kannata yhtään niistä negoista tässä vaiheessa meneettää toivoaan. Tuosta kuopuksesta oli nega vielä vaikka menkat oli jo päivän myöhässä. Hän syntyikin sitten viikon la jälkeen. Kunnes täti tulee paikalle, siihen asti on toivoa!!
daisy :hug: tuollaisia fiilareita on aina välillä, toivottavasti kohta tuntuu jo paremmalta. Onneksi mahdollinen vauva ei välitä mielistä vaan kasvaa jos on vaan löytänyt sopivan kotikolon. Toivottavasti on =)

Mitään ihmeitä ei kuulu, pikkuhiljaa odottaa jo alkuviiikkoa, ma on 28 päivää joten sitten alkaa on olla lähellä. Kotona on vaan yksi testi ja pitäis malttaa odottaa sinne 30 päivää, joskos toivois jotain kohtuu luotettavaa tulosta saavansa. Tää on eka kierto kun mulla on vähän sellainen luottavainen olo, mutta mitään oireita ei todellakaan ole, että lähinnä tälläistä toivon sekaista odotusta.

 
Noppis
Minä joudun valitettavasti poistumaan tästä pinosta, kun se minun ovulaationi ei ota tullakseen/mennäkseen. Eli taas ovislimaa tulee niin, ettei ole kyllä asiasta mitään epäselvyyttä, ohi se ei vielä ole, ainakaan niin, että pääsisin viikolla 27 testailemaan. Hermo kyllä menee!!! |O

Plussaonnea teille kaikille muille!!!! :heart: :heart: :heart:
 
Tällä suunnalla on vähän jos jotain oiretta. Tissit arat, mahaa nippaillut oviksesta asti, metallin maku suussa, finnejä ei ole tullut, vaikka yleensä heti oviksen jälkeen pukkaa naaman täyteen, viluttaa...voihan tämä kaikki mennä pelkän liiallisen plussatoiveen piikkiin, mutta jotenkin olo on vain erilainen.

Nyt pitää kiiruhtaa muksuille ruuan laittoon. Viisihän heitä kaikkiaan on. Vanhimmainen täyttää huomenna 16v :heart:

Plussatuulia kaikille :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Kummallisia oireita vaan senkus ilmenee! vihloo välillä nivusia ja tuntuu tosi jännältä, mistähän moinen?!!? ;) Alaselkää juimii, mutta se voi hyvinkin olla merkki siitä että täti on tulossa... Osaako joku sanoa että mistä johtuu nännien kutiaminen??! :)
 

Yhteistyössä