Saankos vielä tunkeutua teidän mukaan näin viime metreillä?! hyvä kysyä, ja samantien kuitenkin tunkeutua.
täällä tätiä varotaan ettei ilmaantuisi nyt to. eli 19 päivä.. Teen kaikkeni, ettei osaa tänne meidän työ ja pilaa mun mieltä. Niin suuret on nyt toiveet!
Pillerit on jätetty pois jo joulukuun lopussa 2005. Mutta mitään hyvää ei oo kuulunu. Välillä toki on ollu jo "kyllästymisen" merkkiä, eikä niin tarkoin olla edes yritelty. Mutta nyt taas kuumeilen niin kovaa, että tuntuu kaikki mahdolliset oireet.. Toivottavasti ne on tottakin, eikä vaan sitä että kun toivoo niin tuntuu vaikka mitä..
oireita mm. välillä ällö olo, joka kuitenkin kuin itsestään häviää.. varsinkin iltaisin tuo ällötys tuntuu olvan enemmän.. makuuasentoon kun menee. (en kyllä tiedä, voiko edes olla mikään oire, että makuulla ällöttää...)
Rintoja nipistelee sillointällöin, parasta aikaakin.
Eli onko vaan haavetta, ken tietää???
Ja se, mistä sain lisätoivoa!!! Aamulla kun heräsin ja menin keittiöön, huusin ekana mikä täälä mätänee kun haisee niin pahalle! Mies vaan väitti ettei mikään haise, vei roskiksen pihalle, mutta ei kuulemma sekään haissu vaikka kuinka haisteli.. mutta mun nenään joku haisi niin pahalle kun olla ja voi.. illalla kun tulin töistä, haistin taas kumman hajun. nyt selvis, että se iltainen haju oli vaan makaronilaatikko.
Meillä 3v tyttö, ja sen raskauden aikana ei ollu muita oireita ku tuo hajuaisti.. sillon mies tuli töistä ja lämmitti itelle valkosipuliperunalaatikkoa (myöhään illalla) ja heräsin siihen kauheaan hajuun mikä siitä tuli... tein samaisena yönä testin, ja olin raskaana.
Sen jälkeen en oo sitä ruokaa tehny, jäi niin oksettavasti se haju mieleen.
Mutta josko nyt olis kans tärppi käynyt!!!!!
Onnea jo plussanneille, ja positiivisia testejä kaikille!!
Sori jos sepostukseni meni oikein sekavaksi. :ashamed: