** Viikon 16 jännääjät **

Tervetuloa Cruella Devilla ja Huppa =)

Edelleen täti pysynyt poissa! :D Yritän odotella sitä meitin joukkotestauspäivää, oisko se nyt perjantai, lauantai vai sunnuntai...?

Alavatsaa jomottelee välillä, kuten on jo pitkään tehnyt ja alaselkä kipee.

Mullakin vakituinen työpaikka josta olen nyt ollut kyllä poissa 2004 huhtikuusta lähtien. Aloitin äippäloman esikosta silloin ja jäin hoitovapaalle ja sit ilmoittelikin kakkonen tulostaan ja uudestaan äippälomalle ja nyt taas hoitovapaalla. Jos nyt tän kolmosen sais vielä tähän samaan syssyyn :p

Poistunen nyt suihkuun, kun mies vielä hetken kotona ennen kouluunlähtöä....

piutsuli
 
TIISTAI 17.4.2007

Hilma71................kp 20/24-26..................yk 3v..............2. toivessa
raparperitaivas......kp 21/25-28................yk 14..............2. toiveissa
Piipi79...................kp 23/24-28................yk 4................1. toiveissa
Tilsu.....................kp 23/26-28.................yk 4...............1. toiveissa
pikkulintu77...........kp 23/28.....................yk 1...............1. toiveissa
Cruella DeVille........kp26/28......................yk 1...............2. toiveissa
e rika....................kp 28/28?....................yk 2...............1. toiveissa
mints....................kp 28/29......................yk 2...............1. toiveissa
huppa...................kp 28/30-32..............n. yk 14.............2. toiveissa
Minttuliina.............kp 29/32......................yk 1................2. toiveissa
Noppi....................kp 29/30-40.................yk ?................2. toiveissa
Hysteerinen..........kp 30/30-33..................yk 4...............1. toiveissa
Niksuliini79............kp 32/36......................yk 2...............1. toiveissa
malttamaton..........kp 33/37......................yli 1v.............1. toiveissa
piutsuli..................kp 34/32......................yk 1...............3. toiveissa
Jennie80................kp 40/36?.....................yk 2..............1. toiveissa


Haamuilevat

Misse81................kp 25/30-32...................1v.................1. toiveissa

Plussanneet

Minky....................kp 30/35-42.................yk 4...............1. toiveissa
kuukkeli................kp 28/30......................yk 3................3. toiveissa

Pudonneet

Kellukka


Laitoin Misse81 sut nyt haamuilemaan, mutta kerrohan heti sit, kun sinut saa siirtää "virallisesti" plussanneisiin :heart:

Muoks. Huppan kp:t lisätty.<br><br>
 
Jennie80
Onnea Misse81! :flower:

Minä testasin eilen negan... Ottaa päähän tosi rankasti ja kaikista eniten siksi, että menkkoja ei kuulu eli kierto on taas kerran seonnut. :\| Olisi niiiin paljon helpompaa kun tietäisi aina, koska menkat alkaa eikä tarvitsisi turhaan elätellä toiveita ja sitten taas pettyä ja pelätä että kierto on sekaisin. Huokaus.

Elmäntilanne olisi vauvalle oikein hyvä, on opiskeltu, biletetty, matkusteltu, ostettu kämppä ja vakiduuniakin on takana jo kolme vuotta. Ja mikä tärkeintä, maaliskuussa sanoin Tahdon unelmieni miehelle. :heart:

Onnea teille muille, minä odottelen tippumista...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2007 klo 09:02 Piipi79 kirjoitti:
TIISTAI 17.4.2007

Hilma71................kp 20/24-26..................yk 3v..............2. toivessa
raparperitaivas......kp 21/25-28................yk 14..............2. toiveissa
Piipi79...................kp 23/24-28................yk 4................1. toiveissa
Tilsu.....................kp 23/26-28.................yk 4...............1. toiveissa
pikkulintu77...........kp 23/28.....................yk 1...............1. toiveissa
Cruella DeVille........kp26/28......................yk 1...............2. toiveissa
e rika....................kp 28/28?....................yk 2...............1. toiveissa
mints....................kp 28/29......................yk 2...............1. toiveissa
Minttuliina.............kp 29/32......................yk 1................2. toiveissa
Noppi....................kp 29/30-40.................yk ?................2. toiveissa
Hysteerinen..........kp 30/30-33..................yk 4...............1. toiveissa
Niksuliini79............kp 32/36......................yk 2...............1. toiveissa
malttamaton..........kp 33/37......................yli 1v.............1. toiveissa
piutsuli..................kp 34/32......................yk 1...............3. toiveissa
Jennie80................kp 40/36?.....................yk 2..............1. toiveissa
Huppa...................??.................................?...................2. toiveissa

Haamuilevat

Misse81................kp 25/30-32...................1v.................1. toiveissa

Plussanneet

Minky....................kp 30/35-42.................yk 4...............1. toiveissa
kuukkeli................kp 28/30......................yk 3................3. toiveissa

Pudonneet

Kellukka


Laitoin Misse81 sut nyt haamuilemaan, mutta kerrohan heti sit, kun sinut saa siirtää "virallisesti" plussanneisiin :heart:

Muoks. Lisäsin myös huppan listoille, ilmoittele vielä nuo koopeet sun muut, jos haluat ne näkyviin.

joo unohdin ne kun eilen illalla kirjoittelin.. elikkä kp on 28/30-32. yk on jotain, ties kuinka paljon.. ainakin nyt varmaan 14. välillä oli niin sekaiset kierrot, että tipahti jo iteki kärryiltä, kun huideltiin jo päälle 70 päivää, eikä mitään merkkejä mistään ollut.. siitä onkin sitte into välillälaantunut, ja oltu vaan tyyliin, että jos sattuu tärppäämään, niin onnellisia olaaan. Ei sen kummemmin mitään laskeskeltu.. Ja nyt vihdoin tuntu, tai ainakin niin kovasti toivon etä olen sanut tuntumaankin, että tärppi olis käynyt. :)

Tiedän että jos täti nyt kurvaakin käymään, niin putoan kyllä korkealta ja lujaa!! :( niin suuresti nyt uskottelen, että nyt!!!! Vaikka yritän kyllä kuitenkin rauhoitella itteäni, ja joka toinen minuutti ajatella etten oo raskaana..

Mutta nyt täytyy lopetella, ja ruveta lähtemään töihin.. Palailen illalla taas.. :)
 
e rika
Tiistaita! :)

Olen jo eilisestä lähtien juossut vähän väliä vessassa ihan vaan sen takia, että pelkään menkkojen alkavan..

Nyt oireeni ovat: vatsa sekaisin, tissikipu poissa ja lämpötila (oho) 37.4.
Muuten oloni on varsin tavallinen.

Jos nyt yhtään muistelen oikein, niin yleensä ennen menkkojani tissikipu lähteekin ja vatsa on sekaisin. Pysyisivät nyt vaan poiiiis.

Mulla ei siis ole oikeastaan mitään syytä tämän hetken faktojen valossa ajatella, että tärppi olisi käynyt. Mutta sitten taas kun ajattelee: onhan se mahdollista!

Muuten, plussia tässä pinossa on jo aika monta siihen nähden, että eilen viikkomme vasta lähti käyntiin.. =) =) =) Go girls!! =)
 
heipat taas :wave: onnea misse! :flower: ja :hug: pudonneille.
mä vaan pikasesti nyt ku pakko mennä kotihommii ku pikku mies on tarhassa ni kerkee vähä jotaa. elikkä se joukkotestauspäivä, mikäs se sitte olis? ite olin aatellu pe testailla, käviskö se muille?
 
e rika
Jos perjantaihin asti selviän ilman menkkoja, niin päivä on ok ainakin mulle. Täytyy taistella kiusausta vastaan (onneks en ole vielä ostanut testiä ;) ). Suositelkaa muuten varmaa ja hyvää?? Testataanko kaikki vielä saman merkkisellä: voitais analysoida mitä näkyy missäkin..?:)
 
Jennie80, negapahoittelut! Toivotaan, että muuttuisi kuitenkin vielä, eikä olisi kyse ylipitkästä kierrosta.

Mullakin on kyllä tosi ristiriitaiset fiilikset, kun välillä ajattelen, että nyt on kyl tärpännyt, ja toisena hetkenä oon ihan varma, et kyllä se täti sieltä tulee.

Mulla on noita mammaksin herkkiä puikkotestejä kotona, joten sellasella ajattelin testailla. Taidan kyllä sortua jo huomisaamuna testaamaan :ashamed: Tai katotaan, jos maltan mieleni sinne perjantaille!
 
Uusille tervetuloa mukaan :wave: ja onnea plussanneille :flower:

Joku voisi kyllä lähettää tänne jotain plussasäteitä... Mä sorruin taas tänään testaamaan, mutta ei mitään :( Luulis, että jos on tärpännyt, siellä edes jotain näkyisi, mutta ei *yhyy*.
Mäkin sitten vielä pe testaan muiden mukana, jollei tätiä tässä nyt näy. Sinänsä outoa, koska mun olo on niin täydellisen raskautunut?!!? Oireita on vaikka muille jakaa... Herkkis olen, huono olo aamusta iltaan, johon vaan syöminen auttaa, nälkä... Ihan samoja oireita, kun ipanasta. En kai mä näitä nyt ainakaan kaikkia voi kuvitella :ashamed:

Jos siihen tikkuun ei edes pe viivoja tule, niin onhan se pakko uskoa sitten. La olisi tiedossa iloiset siivoustalkoot ystävän uudessa talossa. Rakennuspöly pois vaan ja kurkku kosteaksi, jos tärppiä ei ole tullut.

Tsemppiä muille ja yritän taas hinata oman lippuni sieltä puolitangosta pois...
 
Pahoittelut pudonneille! :hug:

Täällä edelleen odotellaan...valkkari vähentynyt, alavatsasta nippailee välillä. Ehkäpä täti tulee kylään. Oon mukana joukkotestauksessa jos pysyn mukana perjantaihin asti. Ja vaikka testi näyttäis silloin vielä negaa, niin tuskin kuitenkaan juo vloppuna, koska munasolu irtosi aivan satavarmasti 15 päivää sitten... =) Ei se munasolu tuonne voi ihan miten pitkäksi aikaa tahansa jäädä pyörimään...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2007 klo 13:15 Mints kirjoitti:
Pahoittelut pudonneille! :hug:

Täällä edelleen odotellaan...valkkari vähentynyt, alavatsasta nippailee välillä. Ehkäpä täti tulee kylään. Oon mukana joukkotestauksessa jos pysyn mukana perjantaihin asti. Ja vaikka testi näyttäis silloin vielä negaa, niin tuskin kuitenkaan juo vloppuna, koska munasolu irtosi aivan satavarmasti 15 päivää sitten... =) Ei se munasolu tuonne voi ihan miten pitkäksi aikaa tahansa jäädä pyörimään...
Jos ovistestissä oli plussa silloin, tarkoittaako se, että munasolu irtosi satavarmasti? Kun meillä näin ja sitten myös puuhailtiin...
 
noppi: Itseasiassa ovisplussa tarkoittaa, että munasolu luultavasti tulee irtoamaan seuraavan 24-36h kuluessa eli munasolu ei irtoa silloin kun on plussa vaan paljon myöhemmin. Ja periaatteessa irtoaminen voidaan varmistaa vaan verikokeella eli kun munasolu irtoaa rauhasesta muodostuu keltarauhanen ja tämä voidaan todeta kierron 21. päivä kohonneena progesteroni määränä veressä.
 
jaahas, eli jos me puuhailtiin vain samana päivänä, kun ovis+ oli, niin oltiin siis liian aikaisessa... yritys ei ollut kovinkaan aktiivinen muina päivinä (lue: ei yhtään), koska päätettiin tapella pari päivää :LOL:
 
Joo, mutta kyllähän ne siittiöt elää sisällä muutamia päiviä. Aina sanotaan, että tyttöjä tehdään päivää ennen ovista ja poikia ovispäivänä tai jälkeen. Syynä se, että tyttösiittiöt ovat hitaampia, mutta kestävämpi ja taas poikasiittiöt ovat nopeampia, mutta ei niin kestäviä...
 
Kellukka :hug: tippumisesta ja oliko se Jennie joka oli testannut negan... jos oli liian aikaista??

Ja sitten tietenkin onnittelut Misselle :flower: , ja paljon tarrasukkia matkaan :heart:

Oma napa: ei mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen...

Tsemppiä me kaikki!!! Ja kylmenevän ilman mukana paljon +++++++++puhuria :whistle:
 
Iltapäivää!

Juu tosiaan onnea plussista ja haamuista ja tsemppiä tippuneille ja negailijoille. Tännepäin ei erikoista kuulu. Ei mitään normaalista poikkeavia oireita mutta ei ole tuhruakaan tullut sen koommin. Onneksi. Ehdin jo ajatella että joopa joo, tässä on vielä keltarauhasen vajausta miehen huonojen simppojen lisäksi. Onneksi ei ole siitä kysymys. Katsotaan nyt vaan rauhassa taas mitä tästä tulee. Perjantaiseen joukkotestaukseen en kuitenkaan ota osaa, jännään teidän muiden puolesta.
 
Tervehdys.


Nyt olen NIIN täpinöissäni että omaan napaan...

Mitä kummaa?? Mulla ei tätiä näy, ei edes tuhrua, mitä alkaa yleensä tulla päivää aikaisemmin ja viime kierroissa kp ollut 30 eli 29 alkanut tulla jo tuhrua :eek: :eek:

Jännittää. Jokahan sitä uskaltais testata?? En oo IKINÄ TESTANNUT, jännittää, oliskohan meille tulossa pikkuinen. Tosin....menkkamaisia kipuja on...mutta mutta mutta. Jännitys on huikea :heart: :heart:
 
iltoja!

kuinkas moni meistä nyt meinaa perjantaina testailla? alkaa kyl jänskättää ihan tosissaa vaikkei menkat oo viel myöhässäkää. noita alamahan vihlontoja on kyl ollu jo tosi pitkään ja tänään salilla piti ottaa rauhallisemmin ku tuntu vähä ilkeeltä :/ ja lievää päänsärkyä on sillon tällön. kai nää nyt jotaa oireita on tai sit oon valeraskaana ainaki :whistle:
 
Miten kaikki jaksaa odottaa perjantaille....mä oon niin kärsimätön että tulee aina testailtua aikasessa vaiheessa. Odottelen innolla muiden tuloksia

Tein tänään toisen apteekin testin ja samanlaista haamua näyttää kuin eilen...en osaa sanoa onko tummempi kuin eilen mutta kyllä siihen haalea viiva edelleen tuli. Pelottaa aivan kamalasti että menee kesken :headwall:
Tarkottaakohan mitään mutta edellisessä raskaudessa hormoni lisäänty huomattavasti jo päivässä eli testi näytti jo seuraavana päivänä tummempaa. Nyt pelottaa kun viiva lähes samanlainen kuin eilen...en tiedä onko sillä mitään merkitystä että miten nopeasti hormooni kohoaa ja voikohan eri raskauksissa hormoni nousta eri tavalla...mites teillä kenellä on ollut useampia raskauksia????
 
Hei Misse81 mä mietin kans tota samaa, et miten porukka jaksaa odottaa...mutta osalla se menee muutenkin sinne loppu viikkoon. Mä testasin just selvääkin selvemmän negan :headwall: :headwall: :headwall: Näin kärsimätön mä olen.

En tiiä, tekis mieli vielä aamu pissistä kokeilla uudelleen, sillä tätistä ei tietoakaan :/ Ja teimpä siis elämäni ensimmäisen raskaustestin. Ihanaa kun mieskin oli innoissaan, se itseasiassa yllytti kun kerroin ettei menkkoja näy. Hyvä ettei se ollut jo taluttamassa mua vessaan. Yhdessä sitten ihmeteltiin ja odoteltiin toista viivaa jota ei tullut :kieh:
 

Yhteistyössä