tipsu84 :hug: sanat ei riitä kertomaan kuinka pahoillani olen.
Hui kauhea kun tämä ketju on alkanut elämään,ei meinaa perässä pysyä,mutta se ei haittaa.
Ja kaikille hätähousuille terkut että odotelkaahan vain rauhassa ei ainakaan kirvestä kannate vielä kaivoon heittää,sitä vielä tiedä miksi se muuttuu =)
Vai joukkotestaus päivä kuullostais aika kivalta,mulle sopis parhaiten sunnuntai tai aikaisintaa lauantai ku lauantaina olisi määrä alkaa,toivottavasti ei kuitenkaan.Vaikka ei tästä mun kierrosta tiedä ku kahet menkat ollu vasta synnytyksen jälkeen että vaikka heitteliski,mut kahet viimiset on ollu 32 päivän.
Tääl ei vieläkään mitään,jotenki alkaa tuntuun että pettyä saa,mutta ei mulla toisaalta ollu tytöstäkään mitään niin toivoa vielä on.En aio edes miettiä sitä vaihtoehtoa ettei olis raskaana ennunkun menkat alkaa.
Aika monella oli täällä on aika paljon raskauteen viittavia oireita,hyvä niin toivottavsti myös se plussa pärähtää sitten testiin =)
Sori jos jotain nyt unohdin mainita kun tää pää on vähän huono muistamaan kaikkea
Meidän viikko vihdoin ja viimein johan tätä on odotettu ja nyt sitten se odotus vasta alkaakin kun pitäs viikonloppuun asti sinnitellä,apua kuinka sitä jaksaa odottaa.
Hei muuten kuin monen kamut tietää että yritätte lasta?
Eilen mulla kaveri kysy ihan yllättäen että jokos sitä toista on mietitty ja mie menin ihan ymmälleni kun nuin yhtä-äkkiä tommosia kyselee ja vielä tämmösel ajankohdal niin sanoin vain äkkiä et ei,ja sitten mietin että no oishan sitä voinu sanoa että juu vähän mietitty
Oikein plussa rikasta viikkoa kaikille :heart: