Huomenia!!
Kiitti kaikille tsempistä. Voihan sitä vielä toivoa.
Päätin kyllä, etten masennu, vaikka tärppi ei vielä tässä kuussa onnistuisikaan.
mints: meillä on aika yhtäläinen kierto. Tää ovishomma on mulle kyllä totta puhuen aika uusi juttu, kun mielestäni (sori, nyt tulee ehkä liikaa infoa..) mä olin aika kosteahko ainakin VIIKON aina tuonne kp 16 asti, joten tarkalleen en osannut ovistani bongata. Mutta eipä siinä mitään, kun joka päivä tässä kuussa on hommailtu (kaikista suosituksista huolimatta
).
raparperitaivas: voisihan se sinun eilinen vuotosi olla kiinnittymiseen liittyvää.. miten muistelisin, että sellaiset vuodot ovat keltarauhashormonin erityksestä johtuvia ja se hormoni on tärkeä nimenomaan alkiorakkulan kiinnittymisessä kohtuun. Ja jos sulla ei koskaan ennen ole sellaista esiintynyt, niin mielestäni se vaan kertoo, että jotain sinussa nyt tapahtuu erilailla kuin ennen! Itsellänikin tässä kuussa jotain hassua pientä esiintyi (ihan vaan yhdellä vessakäynnillä paperiin) valkovuodon seassa mutta mä en omalla osallani katsonut sen olevan välttämättä raskauteen liittyvää, kun kyseessä oli ihan pienen pieni tuhru.
Ja taas omista tuntemuksista tänään: ei ole kyllä yhtään (eilisen negan jälkeen) sellainen olo, että edes voisin olla raskaana. Vatsassa ei ole mitään tuntemuksia, tosin rinnat ovat vielä kipeät. Lämpötilani on nyt 37.1. Taas on faktat lueteltu. \|O
Mulla on sellainen tunne, että tässä kuussa meidän pinosta aika moni plussaa. Kohtahan se viikon 16 todellinen piina alkaa, joten jaksamista kaikille!! :heart: