Viikon 11 jännääjät

myymä
Alkuperäinen kirjoittaja Karpalo67:
Minä väistyn, en jaksa enää tätä ainaista tippumista. Voisko joku päivittää pinoa edelleen?
Hyvää jatkoa kaikille ja toivottavasti moni plussaa tässäkin pinossa.
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
:hug:
 
Heippa! :wave: Voisin siirtyä tänne pinoon tuolta vk 10 plussaajista. Sillä alko olemaan aika hiljasta jo...
Meillä yk5 menossa ja toinen lapsi olisi haaveissa. Nyt kp35/29-35. Kp30 testasin apteekin omalla negan, nyt pieni toivon kipinä vielä on jäljellä. :) Huomenna aamulla testaan uudestaan apteekin omalla testillä ja toivon niiiiin kovasti että se mulle kahta viivaa näyttäisi! :heart:
 
Koskas täällä on muut testaamassa? Oonko ainut joka jännittää huomista??? :eek: Ja onnea tietämättömälle munki puolesta! :) Ja tietysti kaikille muille plussanneille myös!!! :flower:
Mulla joitakin oireita on, mut taitavat olla vaan mielikuvituksen tuotteita... Tissit välillä tuntuu painavammilta ja joskus vihlassutkin. Sitte alavatsalla juilii ja viiltelee aina välillä jne. Onhan noita... ;)
 
myymä
ipanapa-08 Meinasin tänään ostaa testin mutta maltoin mieleni... mä testailen varmaan loppuviikosta.....
PLUSSATUULIA KAIKILLEEEE! :)
tää menkkojen odottelu on raastavaa, varsinkin kun mun mahdollisuudet olla raskaana on lähes mitättömät.... Kun tietäis vaan mihin ne menkat on jäänyt..
 
onnea tietämätön :flower: :flower: :flower:

ja tippuneille iso :hug:

ja uusille :wave:

ja vanhoille :wave:

japjap.. ei tänne ihmeellisyyksiä.. närästys loppunu.. menkkoja ei näkymis eikä tunnukkaan missään edes kolottelevan.. et tällasta.. toivoissa elän :whistle:
 
myymä
miina- ONNEA ONNEA ONNEA!!!!! :) :heart:

voi kun minäkin... kai? :D ihanaa ku omat ajatuksetki on näin sekavat... heh! :)

Mitään oireita ei kyllä ole... :( voivoivoi! Tänään ajattelin käydä ostamassa testin kai...
 
myymä
Olen saattanut bongata oireen, joka voi johtua kyllä ihan muustakin... Mutta ravaan pissalla aika paljon! Tänään oon käynyt jo kolmesti.... hmm..
Menkkajuilintaa on kyllä mutta ei vaan ala...
Ossaako joku päivittää tuota meidän listaa.. minen ossaa... :(
 
Plussanneilla paljon onnea ja tarrasukkia! :flower:

Neganneille ihan hurjasti voimia ja toivotaan että vielä plussaksi muuttuisi! :hug:

Karpalo67: Voi prkleen prkl! Teillä jo sen verran yritystä takana että kovin plussan ansaitsisitte. Toivotaan että se vielä muuttuisi..
:hug: :hug: :hug:
 
Tiistai 11.3.2008

Yrittämässä:

Caruso..............kp23/26............yk n. 1 v.......toinen yrityksessä
xAnnax..............kp25/29............yk3..............esikko haaveena
tiigeri................kp28/25-30...........yk7...........1.toiveissa
Ouska...............kp 28/28-30......... yk 2..........eka toiveissa
Enchantress......kp 29/27...............yk 2..........esikoinen toiveena
Desole..............kp29/28-32...........yk7...........esikoinen toiveena
Riine..................kp30/31-34..........yk4?..........esikoinen toiveena
Gilmore.............kp 32/31-36..........yk 6...........esikko toiveissa
myymä............. kp33/28................yk?...........haaveissa toinen
Peppi30............kp 33/35...............yk2............1. haaveissa
Aubrieta...........kp39/42.............yk2(km:n jälkeen)....4.haaveissa


Haamuilijat: :heart:


Plussanneet: :heart: :flower:
Tietämätön..........................esikoinen haaveissa
miina................................yk3...........1. haaveissa
Baby-Alpakka....................yk1.............1.yhteinen


Pudonneet: :'(
Veena........................yk9...........esikko toiveissa
Karpalo67..................yk yli 4 v.......toinen haaveissa
Tuisku-84-..................yk3...........toinen haaveissa

Meniköhän kaikki oikein? Ensimmäinen yritys päivittämisestä...
Aamulla tuli minulle ylläriplussa!
 
kiireesti työpaikan vessassa kommunikaattorilla tänne, iiihan pakko: hei näkyykö clearbluessa "viivanpaikka"? reunoista hennon, hennon vaaleansinisenä.. Ei tarvi katsoa valoa vasten...? uskaltaisko TOIVOA??? Et olisin testannut (huonovointisen eilisen ja aamun jälkeen...) haamujen haamun?! Kp 40/42, dpo 12, ei aamupissaa... Nyt, plussatuulia tänne, saisko toivoa...? :) :heart:
 
myymä
Aubrieta Minulla ei kyllä tuosta mitään kokemuksia mutta tuo sininen väri kyllä kuulostaa lupaavalta! Yleensähän viivan paikat ovat täysin värittömiä.. valkoisia/harmaita enemmänkin! :)

PARASTA TOIVOEN!! :)
 

Yhteistyössä