Viikon 11 jännääjät

heipsan! voi itku :'( , täällä on näin monta tädin yllättämää. Onneksi joku sentään aina plussaakin, se antaa toivoa! :) Onnea!!

Mulla muuten noi kp:t 28/29 tänään, elikkä sunnuntaina liityn joko pudonneisiin tai sit saan jännätä! Tonne esikoispinoon jo avauduinkin, kun tänään mulle tullut vähän rusehtavaa valkkaria alkkareihin, sen jälkeen ihan tavallista. Ei koskaan käynyt näin ja menkkojenkin pitäis alkaa vasta sunnuntaina. Äh..nyt en pysty oleen ajattelematta asiaa, vaiks kuinka yrittäisin.. On tää kyllä ankeeta!! Tosin kummalta on tuntunut myös mahassa, mutta se nyt voi olla mitä vaan.

TOIVOTAAN et tulee plussia viikonlopun aikana!! Pääsisinpä mäkin testaileen..vaikka varmaan kyllä pitkitän maanantaihin jollei täti tuu moikkaan.

palaillaan..
 
Pahoittelut tädin terrorisoimille :hug: Ensi kiertoon uusin voimin! Joo tiedän, ei juuri lohduta :(

Mulla etova olo jatkuu ja rinnat on oikeesti TOSI kipeet. Tätiä ei näy :) Koskahan testaisin uudelleen jos epätoivottua vierailijaa ei ala kuulua? Keskiviikkona vielä oli tyylipuhdas nega. Tikutetusta oviksesta nyt 15 päivää... Millon muuten ultralla alkais näkyä lapsivesiontelo? Ke ei ainakaan näkynyt kuin paksu kohdun limakalvo.. Pöh. On vähän sellainen turhatoivo -fiilis - ja sit toivon kuitenkin niin kamalasti ja koko ajan!!!!!
 
myymä
Lauantai 15.3.08 :flower:

Yrittämässä: :heart: :flower:

xAnnax..............kp29/29............yk3..............esikko haaveena
Ouska...............kp 32/28-30......... yk 2..........eka toiveissa
Enchantress......kp 33/27...............yk 2..........esikoinen toiveena
myymä............. kp37/28................yk1...........haaveissa toinen
Peppi30............kp 37/35...............yk2............1. haaveissa
Aubrieta...........kp44/42.............yk2(km:n jälkeen)....4.haaveissa


Haamuilijat: :heart: :heart:


Plussanneet: :heart: :heart: :heart:
Tietämätön..........................esikoinen haaveissa
miina................................yk3...........1. haaveissa
Baby-Alpakka....................yk1.............1.yhteinen


Pudonneet: :hug: :hug:
Veena........................yk9...........esikko toiveissa
Karpalo67..................yk yli 4 v.......toinen haaveissa
Tuisku-84-..................yk3...........toinen haaveissa
Gilmore....................yk 6...........esikko toiveissa
Caruso....................yk n. 1 v.......toinen yrityksessä
tiigeri.....................yk7...........1.toiveissa
Riine......................yk4?..........esikoinen toiveena
Desole....................yk7...........esikoinen toiveena

Päivitystä! :)

Tänne ei mittään uutta... EHKÄ kohtu jokseenkin turvoksissa mutta edelleen voipi johtua alkavista menkoista... Rinnoissa ehkä pientä turvonneisuutta tai sit vaan toivon ja kuvittelen... EIlen olin ihan varma et menkat alkaa ku taas juili masua sen verta mutta eihän ne sitten alkaneetkaan....
 
huomenta. mulla viekin noi kpt väärin, eli nyt tänään 29/29...vaikkakin nyt just jäi papruun vähän verta, että jo on kurja jos tästä tuleekin kp1... no mukavaa lauantaita kaikille!
Aubrieta testaa pian!! viimeistään huomenna! jännää.. :)
 
myymä
xAnnax Anteeksi, en huomannut yhtään noita sun oikeita kp:ita. Laitoin sinut vielä odottajiin, eli josko vuoto runsastuu (mitä emme tosiaan toivo) niin siinä tapauksessa lasketaan vasta pudonneisiin! Plussaonnea kuitenkin :heart:
 
Plaah. Negaa näytti, tosin ei ollut aamupissasta. Mut kai sen nyt jo pitäis näyttää melkein mistä vaan? ÄRSYTTÄVÄÄ. Tulis täti, jos kerran ei suostu plussaksi muuttumaan! Ja silti.. Näillä oireilla ilman testailuja olisin varma että oon raskaana. Turhauttavaa! Ja niitä teroja en uskalla alkaa, kun en tiedä miten ne vaikuttaa JOS sit kuitenkin olisinkin raskaana... Voi itku...
 
Pakko jatkaa vielä omaa napaa... Sori! Vuodatusta..

Mua NIIN ärsyttää. Oma keho.. Piru vie, yli kaks viikkoa testatusta oviksesta, ihan
selkeet raskausoireet (ällötys ja rintojen inhottava arkuus - tällasta ei oo ollut kuin
raskausaikana) ja sit kuitenkin testi on negaa toistuvasti. JA menkkoja ei toki kuulu,
vaikka niiden olis pitänyt alkaa täsmälleen 14 päivää siitä oviksesta jos ei raskaus
ala.. Ärsyttää kun tää asia saa mielessä ihan liian isot mittasuhteet, mietityttää koko
ajan. JA tuntuu et kai mä kuvittelen sit vaan ne oireet kun kerran testi näyttää negaa. JA
kuitenkin pieni toivo koko ajan on taustalla että jos kuitenkin olis käynyt hyvin kun
kerran ei menkkoja kuulu.. Ääh, en tiä, tyhmää. Ja illalla olis ollu kiva lähtee tyttökavereiden
kanssa viettään kaaauan suunniteltua tyttöjen iltaa, olisin NIIN halunnu, en oo tooooosi pitkään aikaan ollut missään - mut sit en kyllä vesiselvänä sellaiseen illanviettoon välitä lähtee(ihan jo senkin takia etten jaksa selitellä...), ja missään tapauksessa en nyt uskalla mitään juoda. Kun JOS!!! PAska sentään. Kun osais ajatella ihan kaikkee muuta.

Täytyis keksiä jotain ihan muuta ajateltavaa. :headwall:
 
Voit myyma tiputtaa mut korkeelta ja kovaa tuonne pudonneisiin :ashamed: . On kyllä tosi kurja olo, kun joudun nyt toteemaan, että tänään onkin kp1/28-29. Nyt alkaa jo tuntuun tää tädin tulo entistä pahemmalta..ei kai siinä vielä oo syytä huolestua, koska vasta takana 3 kiertoa pillereiden lopetuksesta, mutta jotenkin alkaa vaan jo harmittaan kovasti....

Plussaonnea kuitenkin teille muille tuhannesti!!!! =)
 
myymä
Sunnuntai 16.3.08 :flower:

Yrittämässä: :heart: :flower:


Ouska...............kp 33/28-30......... yk 2..........eka toiveissa
Enchantress......kp 34/27...............yk 2..........esikoinen toiveena
myymä............. kp38/28................yk1...........haaveissa toinen
Peppi30............kp 38/35...............yk2............1. haaveissa
Aubrieta...........kp45/42.............yk2(km:n jälkeen)....4.haaveissa


Haamuilijat: :heart: :heart:


Plussanneet: :heart: :heart: :heart:
Tietämätön..........................esikoinen haaveissa
miina................................yk3...........1. haaveissa
Baby-Alpakka....................yk1.............1.yhteinen


Pudonneet: :hug: :hug:
Veena........................yk9...........esikko toiveissa
Karpalo67..................yk yli 4 v.......toinen haaveissa
Tuisku-84-..................yk3...........toinen haaveissa
Gilmore....................yk 6...........esikko toiveissa
Caruso....................yk n. 1 v.......toinen yrityksessä
tiigeri.....................yk7...........1.toiveissa
Riine......................yk4?..........esikoinen toiveena
Desole....................yk7...........esikoinen toiveena
xAnnax.................yk3..............esikko haaveena


Päivitystä. Tein vielä eilen testin illalla ja puhdas nega edelleen... kyllä ottaa niin pattiin! MEnin sitten juomaan eilen kun ei tässä perkele edes raskaana olla! :(
Oireitakaan ei ole... mutta onneks mies on näyttänyt vihreää valoa ja päästään yrittämään kunhan ne menkat alkais... nyt voidaan vain harjoitella ;)
 
myymä
Mulla alkaa olee toivo kokonaan mennyt... Ei tässä raskaana olla ihan varma olen siitä!
Tänään alkoi taas tosi kova kipu oikealla alavatsassa (on vaivannut silloin tällöin yli vuoden verran eikä terveyskeskuksessa tehdä asialle mitään) ja tänään sitten löysin sieltä alavatsasta pienen pahkuran... Huomiseksi on yksityiselle nyt sitten aika varattuna, että jos vihdoin ja viimein selvitettäisiin mikä se patti on.. itse kuitenkin epäilen että se on jotenkin yhteydessä myös tähän menkattomuuteen... :( Toivottavasti ei mitään vakavaa....
 
Aubrieta, kyllä jatkuu. Aivan kamala olo on aina välillä kun etoo oikein kunnolla ja mahaa juilii. Mut kai se on kestettävä, edelleen uskoisin et kyl ne meidän negat viel kunnon plussiksi muuttuu. Ihan hyvin ainakin mulla on hedelmoitys voinut tapahtua pari päivää myohemmin, ja siks ei näkyny nois 2 testis mitä tein heti alkuun kun menkkojen piti alkaa. :)
 
Aubrieta: minusta Terolutit eivät vaikuta sikiöön jos olet sittenkin raskaana.Itse söin Teroja noin 2 viikkoa, kun menkat eivät meinanneet tulla ja raskaustestit näyttivät negaa.Sitten heti Tero-kuurin jälkeen sainkin plussan testiin.Nyt tuossa tuhisee terve 7kk tyttö.
 
Täällä topicissa tuntuu ilmassa käsinkosketeltava turhautuminen!!! Mistähän johtuukin tällainen kierron loppupään venyminen ja näin monella. Aika huono plussaprosentti meidän pinolla; luin tuolta toisesta ketjusta että miinan pikkuinen ei ollut jaksanut pysyä kyydissä:( Jaksamista, miina, tiedän tunteen (ja senkin ettei sanat siinä vaiheessa paljon paina)... :hug:

Ärsyttää vimmatusti, mun oireet on edelleen vähenemään päin, mut tätiä ei vaan kuulu. Tai etomista, tosin hyvin lievää, on ollut, mut rinnat on lähes normaalit. Pöh höh. Tulis nyt, niin pääsis taas edes YRITTÄÄN!!! Mä kyllä haluaisin ne clomit terojen rinnalle; tällä kierrolla mä vaan estän sen oviksenkin teroilla, kun pitäis terolutia syödä 15.-24. päivä ja kierto on ollut 42 päivää. Eli terokuurin loppuminen aiheuttais vuodon jo ennen kuin oviksen pitäis olla... Kävin keskiviikkona lääkärillä joka ne antoi, ja oli ihan uus tuttavuuslääkäri ja jotenkin hässäkkä se tilanne etten "osannu" kysyä kaikkia kysymyksiä. Oonko ihan tyhmä, kun haluun mennä uudelleen että saan kysyä nekysymykseni..? Sain toiselle saman talon (eri kaupungin kylläkin - onkohan Mehiläisessä yhteinen sairauskertomusjärjestelmämaanlaajuisesti??) gynelle ajan huomiseks, meen kyselemään. Se on paikallisen keskussairaalan naistentautien ja synnytysten ylilääkäri, luulis että osaa ja tietää.. JA sit mulla on vielä kauan sitten varattu aika huhtikuun alkuun omalle gynelle, en peru sitäkään vielä vaik oon täs nyt rampannut, jos sattuu oleen silloin jotain ajankohtaista.

Tunnen itseni NIIN tyhmäks tän kanssa; miksei voi vaan ajatella että vauva saa tulla kun tulee; miks tästä pitää tehdä tällainen ikuisuusprojekti? Ja juosta lääkärillä kaks kertaa viikossa ja pohtia ja miettiä ja pissailla tikkuihin ja laskea päiviä??!! Varsinkin kun ei edes kuumeilla esikoista, vaan lapsia on jo KOLME ennestään. :headwall:

Enchantress: Mä alan kyllä jo menettä toivoni tän kierron suhteen :( Siis omalta osaltani!! Sun oireet kuulostaa paljon paremmilta kuin mun =) Tietty ainavälillä mietin ja toivon,mutta kyllä lähinnä pinnalla on suuri turhautuneisuus ja ketutus. Miksei tää voi vaan olla yksinkertaista...

Kassu: Kai mä alan niitä sitten nappaileen, kun niin oon itsekin ymmärtänyt...

myymä: tuuthan sit kertomaan! Kuulostaa siltä et todennäköisimmin (varsinkin jos oot hoikka) vois liittyä suolen sisältöön alamahan pahkura, mut myös siltä että kannattaa varmaan ihan reippaasti tutkia. Tsemppiä =)
 
Muuten, pitäisköhän tehdä uus pino meille, että saatais seuraaviakin piinaviikkoja viettää yhdessä? (vaik MÄ varmaan muutun ovuloimattomaks kohta kokonaan... *mur*) Ettei hajaannuta eri pinoihin =) Olis kiva seurata "tuttujen" kuulumisia. Vai jatketaanko vaan kylmästi täällä?
 
myymä
Aubrieta Olen kyllä hoikka joten täytyy sanoa että teit mun olon just todella hyväksi! Oon panikoinut kaiken maailman asioita ja nyt toivon tosiaankin että ois tota :) Ja tuo jatkopino ois LOISTAVA idea.. jaksaako joku tehdä? :)

Tänne kuuluu ihan paskaa... Oon yli 38 asteen kuumeessa :( olo on ihan hirveä. Kurkkuun sattuu ja joka paikkaa särkee... oijoi.. Noh, minä lähen vaatimaan petipalvelua.. :)
 
myymä
Noniin.. Olipa lääkärireissu.
eli lähdin illalla päivystykseen sairaalaan koska pahkura tosiaan tuli kipeemmäks ja kuume nousi lähemmäs 39. Päivystyksessä ulkomaalainen mieslääkäri rupee kokeilee vatsaa VÄÄRÄLTÄ puolelta... noh, minä sitten oikaisin että oikea puoli. Tunnusteli sitten ylä ja keskivatsaa muttei ollenkaan alhaalta. Kysyi "voitko olla raskana" ja sanoin ettei sekään kai mahdotonta ole, ei kuitenkaan laittanut raskaustestiin (toinen hoitaja laittoi, joten nyt on sitten selvillä etten ole raskaana)
NOH, otettiin verikokeet ja pisunäyte ja kaikki ok... Lääkäri sanoi "mene gynekologille joku päivä". Just.. Tästä ilosta maksoin 22 euroa ja kipu ja kuume on edelleen päällä :(
Lääkäri myös kysyi auttaako kipulääkkeet ja kun sanoin ettei auta, hän sanoi "kiitos hei" :D
Pyysin vielä saada sairaslomaa koska kuume on korkea ja olo kuin haudasta nousseella ja tämä antelias lääkäri kirjoitti YHDEN PÄIVÄN!!!

Varasin nyt sitten gynelle ajan tänään ja se on 18.45. (yksityinen jos vaikka joku ottais tosissaan)... Toivon että saan jonkun keltarauhashormonikuurin jotta saatais menkat alkamaan ja yritystä tositoimiin!

Käyn vielä lukemassa teidän kuulumisianne jatkossakin mutta jännäillä ei enää tarvitse!
PLUSSAONNEA KAIKILLE! Tulen myös kertomaan miten gynellä kävi...
 

Yhteistyössä