Viikon 11 jännääjät

Onnea Baby-Alpakka! :heart:

Aubrietalle plussatuulia :whistle: ! Jos se kerran testiajan sisällä sinersi niin kuulostaa ihan hyvältä, varsinkin kun sinulle ei niin kauheasti noita päiviä vielä ole, niin voisi vielä ihan hyvin olla hailakka! :heart:

Itse testasin kanssa aamulla Clearbluella, tulkitsin negaksi. Testiajan sisällä ehkä ehkä ehkä tuli viivanpaikka tai jotain, vaikea sanoa kun se koko ruutu menee kastuttuaan vaaleansiniseksi niin ei erota onko siellä seassa jotain vai ei. Testiajan kirkkasti jo mentyä ja värin tasaannuttua testiin tuli hailakka roskishaamun tapainen, mutta sehän ei enää sen viiden minsan jälkeen merkkaa yhtään mitään. Koitan olla ajattelmatta siitä sen kummempia (ja ajattelen silti), koska tuota Clearblueta on aika paljon moitittu juuri noista vääristä epämääräisistä haamuviivoista ja ihmeellisistä täplistä. Minulla on jo dpo 14, joten pitäisi kunnolla näkyä jos on näkyäkseen, eli nega taisi olla.

Tätiä odottelen huomiseksi, taitaapa se tulla kuitenkin. No, jään jännäilemään teitä muita!
 
Pahoittelut Tuisku :(
Ja plussanpuhalluksia Aubrietalle, Gilmorelle ja muille jotka testaavat ja tiirailevat!

Kiitos onnitteluista. Itse kärisn tällä hetkellä lähellä huonosta omatunnosta. Niin mukana on muiden plussayrityksissä ja sitten itse saa plussan, kun ei oikein vielä yrittänytkään. Toki, toki on vauva meille yhtä haluttu kun kaikille muillekin täällä, mutta on niin väärin, kun niin moni joutuu odottamaan niin kauan. :(
 
myymä
Mä rupesin tässä vähän mietiskelee tätä asiaa ja kyllä mä nyt oon jo 99% varma ettei tässä raskaana olla.... Mulla oli viime perjantaina TOSI kova kipu oikealla alavatsassa (ihan sama kipu kun silloin ku ovuloin) joten luulen että mun kierto on vain sekaisin ja ovuloin vasta pe ja sen takia menkat viipyy... :( Ehkä mä nyt ostan sen testin varuiks ja jos nega niin odottelen menkkoja saapuvaksi!
 
myymä
Äsken testasin puhtaan negan :( voi kökkö! Mitä ihmettä tämä sitten voi olla.... :( Vielä elättelen pientä toivoa että josko pieni oiskin saanut alkunsa vasta toissa vkl:na niin ei välttis näkyis vielä testeissä... on tääkin turhaa :snotty:
 
Keskiviikko 12.3.2008

Yrittämässä:

Caruso..............kp24/26............yk n. 1 v.......toinen yrityksessä
xAnnax..............kp26/29............yk3..............esikko haaveena
tiigeri................kp29/25-30...........yk7...........1.toiveissa
Ouska...............kp 29/28-30......... yk 2..........eka toiveissa
Enchantress......kp 30/27...............yk 2..........esikoinen toiveena
Desole..............kp30/28-32...........yk7...........esikoinen toiveena
Riine..................kp31/31-34..........yk4?..........esikoinen toiveena
myymä............. kp34/28................yk?...........haaveissa toinen
Peppi30............kp 34/35...............yk2............1. haaveissa
Aubrieta...........kp40/42.............yk2(km:n jälkeen)....4.haaveissa


Haamuilijat: :heart:


Plussanneet: :heart: :flower:
Tietämätön..........................esikoinen haaveissa
miina................................yk3...........1. haaveissa
Baby-Alpakka....................yk1.............1.yhteinen


Pudonneet: :'(
Veena........................yk9...........esikko toiveissa
Karpalo67..................yk yli 4 v.......toinen haaveissa
Tuisku-84-..................yk3...........toinen haaveissa
Gilmore....................yk 6...........esikko toiveissa


Pahoittelut Gilmore :hug:

Kyllä myymä sinun tilanteesi on jännittävä ja varmaan stressaava. Pikaista ratkaisua toivotan!
 
riippuu ihan kp:stä.. jotkut testit, esim clearblue, väittävät et aivan sama mihin aikaan teet kunhan menkat on myöhässä. periaatteessa aamuvirtsassa aina suurin hCG, mut menkkojen myöhästyttyä sitä pitäisi olla paljohkosti ihan mihin aikaan vuorokaudesta vain.. tietysti jos hCG hyvin alhainen ja testin herkkyys suht korkea, voi olla et illalla tulee nega, mut aamupissasta haamu. tää ois mun näkemys :)
 
taisin pudota :'( aamulla tuli rfsu:n testillä "roskishaamu" siks tein näin aikasin koska mulla on lyhyt kierto,viimeks 25 pv..enkä malttanu oottaa ku oireitakin oli mutta oli sit taas tavallisia pms-oireita.eli nyt olis sit 1/24! :eek: aina vaan lyhenee toi kierto...
 
Hirmuisesti Onnea Plussanneille!!!!! Ihanaa!!! :heart:
Suuri lohtu :hug: tippuneille! Ja d :) b kaikille jänskäilijöille!

Nää piinaviikot on aina niin piinallisia!! :D Ei meinaa hermo kestää. Tädistä ei merkkiäkään vielä ja vähän "petyin" kun sitä tätsyä ei eilen näkynyt. Meni meidän 11. päivän rehvit pieleen, kun aikaisemmissa kierroissa 11. päivä alkanut menkat (11.1 ja 11.2). 11.10 oli myös keskenmeno... No joo, kaikkea sitä päässään pyöritteleekin. =) Alavatsaa juilii, vihloo nippailee, mitä milloinkin, myös tuolta hävyn ja nivusten alueelta. Pissillä saa ravata alvariinsa ja mietin et oisko mahd. pissitulehdus tms. Nännit ei ole enää puristuksissa, mutta rinnat on tuolta "sivuilta?" aristavat. Ja testaileen en kyllä ala vielä, näin olen vakaasti päätänyt. Piinailaan nyt ihan rauhassa.
+++++++++++++ :whistle: tuulosia!!
 
heips..

pikasesti vain sanon että minut saa laittaa tippuneisiin.. kp 2.. :/
suunittelin lauantaina testailua mutta nyt säästy testirahat johonkin muuhun.. ja tänää alako menkkakivut vasta :kieh:

mutta nytten töihin.. :wave:
 
myymä
Plussaonnea kaikille heti näin aamusta!!! :)

ITse olin TAAS hätäinen ja tein eilen illalla vielä yhden testin. No negahan se sieltä...
Eilen oli tuntemuksia et rinnat ois arat ja vähän turvoksissa mutta olivat varmaaan kärsineet vaan mun jatkuvasta puristelusta ja tunnustelusta :LOL: koska nyt ei kyllä ole mitään tietoa turvonneista rinnoista. Samat vanhat patalaput ne siinä roikkuu....

oireita ei suuntaan eikä toiseen. Masua nippailee jatkuvalla syötöllä mutta ei ne menkat vain ala. Nyt ois niinkun viikon myöhässä :(
Täytynee jossain vaiheessa varmaan soittaa lääkäriinkin asian tiimoilta...
 
tiigeri ja caruso, voi höh! :hug:
Mut saa kans laittaa pudonneiden pinoon. Kävin eilen lääkärillä, ja kävelin sieltä ulos terolutit kourassa :/ Raskausoireet, varsinkin nännien kipeys jota ei oo ollut kuin raskaana ollessa, on tallella, tänään kp 42/42. Mut ultrassa ei näkynyt kuin varsin paksu kohdun limakalvo.missä vaiheessa se nesteontelo näkyy jos on näkyäkseen? Ja uskallanko alkaa syömään teroja nyt, haittaako ne jotain jos olenkin raskaana? Ymmärtäisin et ei, mut onko jollain parempaa tietoa? Kai ne keltarauhashormonina ennemmin tukis raskautta? Vai?
No, mut tätiä odotellessa, minkäs tälle nyt mahtaa. Varsinkin kun eilen r-testi oli tyylipuhdas nega.. Tais se haamukin lopulta sit vaan viivanpaikka olla vaikka ihan muuta uskoin ja toivoin. Pöh!
Plussatuulia jännittäjille!!!
 
Torstai 13.3.2008

Yrittämässä:

xAnnax..............kp26/29............yk3..............esikko haaveena
Ouska...............kp 29/28-30......... yk 2..........eka toiveissa
Enchantress......kp 31/27...............yk 2..........esikoinen toiveena
Desole..............kp31/28-32...........yk7...........esikoinen toiveena
myymä............. kp35/28................yk?...........haaveissa toinen
Peppi30............kp 35/35...............yk2............1. haaveissa
Aubrieta...........kp42/42.............yk2(km:n jälkeen)....4.haaveissa


Haamuilijat: :heart:


Plussanneet: :heart: :flower:
Tietämätön..........................esikoinen haaveissa
miina................................yk3...........1. haaveissa
Baby-Alpakka....................yk1.............1.yhteinen


Pudonneet: :'(
Veena........................yk9...........esikko toiveissa
Karpalo67..................yk yli 4 v.......toinen haaveissa
Tuisku-84-..................yk3...........toinen haaveissa
Gilmore....................yk 6...........esikko toiveissa
Caruso....................yk n. 1 v.......toinen yrityksessä
tiigeri.....................yk7...........1.toiveissa
Riine......................yk4?..........esikoinen toiveena


Pahoittelut pudonneille :hug:
Aubrieta, en vielä laittanut sinua pudonneisiin, kun eihän tuo vielä varmaa ole vai?

Kovasti odottelen teitä tuonne odotuspuolelle, siellä on listakin valmiina, mutta toistaiseksi ammottaa lähes tyhjänä. Hurjasti plussia toivotan kaikille nyt ja seuraaviin kertoihin!!!!
 
Voithan tosiaan ottaa yhteyttä lääkäriin, myymä. Tuo tunne kun ei tiedä mitään, ja mistä on kyse ja alkaako jotain vai ei on niin rasittavaa. Niin ehkä saat jotain helpotusta lääkäriltä.

Tai sitten keksit vähintään viikonlopuksi jotain sellaista tekemistä, ettet ehdi muuhun keskittymään, ja laitat valkoiset housut päälle ja juot viiniä. Niin eiköhän silloin joko menkat ala tai raskaus ilmoita itsestään! ;) Vaikka varmaan huumorillakaan ei nyt tätä tilannetta paljon auta. Tsemppiä!
 
myymä
Baby-Alpakka Joo täytynee ehkä soitella ensi viikolla jos ei ala :)
Meillä on onneksi rakentaminen juuri käynnistynyt niin mennään miehen kanssa riehumaan tontille joten hommaa onneksi riittää ja saan ajatuksia muualle :)
 
Baby-Alpakka : no älä laita :) Toisaalta, aika epätodennäköistä se on et enää plussaks muuttuu, luulen. Mutta ainahan voi toivoa :)

myymä: Eiks oo ÄRSYTTÄVÄ tunne kun menee ties miten pitkään eikä kuulu MITÄÄN!!?? Mullakin kierto on ennen viimeistä pillerijaksoa ollut aika tismalleen 28päivää. Ja nyt roikottaa yli 40! Viheliäistä.

Osaako kukaan tuohon terolutkysymykseen vastata? Lääkäri toki osais, mut hänelle on puhelintunti vasta ens viikolla..

 

Yhteistyössä