Viikon 11 jännääjät

Sunnuntai 9.3.2008

Yrittämässä:

Caruso..............kp21/26............yk n. 1 v.......toinen yrityksessä
xAnnax..............kp23/29............yk3..............esikko haaveena
Baby-Alpakka....kp26/?................yk1.............1.yhteinen
tiigeri................kp26/25-30...........yk7...........1.toiveissa
Ouska...............kp 26/28-30......... yk 2..........eka toiveissa
Veena...............kp26/24-28...........yk9...........esikko toiveissa
Enchantress......kp 27/27...............yk 2..........esikoinen toiveena
Tuisku-84-.........kp28/28................yk3...........toinen haaveissa
Desole..............kp28/28-32...........yk7...........esikoinen toiveena
Riine..................kp28/31-34..........yk4?..........esikoinen toiveena
Gilmore.............kp 30/31-36..........yk 6...........esikko toiveissa
Tietämätön.......kp 32/32(-1).........yk2...........esikoinen haaveissa
Peppi30............kp 32/35...............yk2............1. haaveissa
Aubrieta...........kp38/42.............yk2(km:n jälkeen)....4.haaveissa


Haamuilijat: :heart:
Karpalo67.........kp25/28............yk yli 4 v.......toinen haaveissa
miina.................Kp 29/31...............yk3...........1. haaveissa


Plussanneet: :heart: :flower:



Hyvää sunnuntaiaamua!!
En ole testannut vielä, eikä taida tarvita testatakaan... eilen kaikki ne ihanat oireet loppuivat kuin seinään ja yöllä alko normaali menkkamainen olo. Lämpökin oli tänä aamuna enää 36.6 kun muina aamuina ollut 36.8....normaali aamulämpö minulla 36.3.
Tällä hetkellä pelkästään väsyttää, ärsyttää, v....taa ja keljuttaa. :headwall:
 
heips :wave:

karpalo :hug:

hoivoi.. tääl nippailee/pistelee, närästää( jo toista päivää ), ummettaa ja kaik haisee edelleenki hielle :LOL: testausta odotellaan viä :D

täälhä sakkilla on ny jännät paikat =)
 
No ei ole juur mitään oireitakaan (tääl ei ole kettuuntuneen näköistä hymiötä!! Mistä noita löytäälisää?)!! ÄRSYTTÄVÄÄ. Rinnat on aina välillä olevinaan raskaan tuntuiset,mutta lienee sitä ihan tavallista :(

Olishan se kivaa jos plussaks muuttuis.. *pessimistipäivä*


plussapuhureita kaikille, mun pessimismi kohdistuu vaan omaan napaan :)
 
Moikka pitkästä aikaa tännekin
Mä täällä jännittelen kovasti, toivon tietenkin ettei täti tule kylään.. Vauvakuume on vaan kasvanut kun avomiehestäni tuli eno tässä parisen päivää sitten.. ÄÄÄKKKK!
 
No sitten!!



Sopii tunnelmiin...
Ärsyttää, kuvottaa ja rinnatkin välillä tuntuu, mut kai tässä vaiheessa jo herkällä testillä edes haamuttais JOS jotain olis??

(toisaalta, jos pupuiltiin to ja pe, ovis tikutettu to, niin onhan se periaatteessa mahdollista et olis hedelmöittynyt vaik vasta su ja sit siitä olis vasta 7 päivää.. mut oon kyl ihan satavarma et ei taaskaan oo...) *rypee*
 
myymä
En tiedä onko tämä silkkaa hulluutta, että aion liittyä näin viime tipassa seuraanne mutta jännitellään nyt sitten porukalla ;)

Tilanne siis tämä:
Emme yritä vauvaa, ja olemme käyttäneet kondomia. Jostain syystä kuitenkin viime viikolla kp 22 rupesin tiputtelemaan ruskeaa tuhrua vähän, joka jatkui siis 3 päivää.
Nyt menkat myöhässä 3 päivää ja eilen testi nega. Minulla on kellontarkat menkat aina, joten siksi tämä on TODELLA outoa. Valkovuotoa myös valuu aivan solkenaan niin, että välillä kun käy hulahdus olen aivan varma että menkat alkoivat...
Toinen vaihtoehto olisi varmaankin jonkinmoinen tulehdus mutta mitään sellaiseen viittaavia oireita ei kyllä oikein ole...

Jos menkat ei ala, ajattelin tehdä uuden testin ensi viikolla ja siksi tulen teidän kanssanne jännäilemään.

Olen siis 22v mama 3 vuotiaalle tyttärelle. Syy miksi emme yritä vielä on työpaikka, jossa minut vakinaistetaan vasta huhtikuussa. Tiedän kyllä, että vakinaistavat vaikka ilmoittaisinkin raskaudesta mutta jotenkin olisi hieman noloa... Mutta toki jos raskaana ollaan ja siittiö on ollut kumiakin sitkeämpi, niin tervetuloa vain :)
Eli kp tänään 31/28 . "Haaveissa" toinen :)
 
Tervetuloa myymä! Oiskohan siel sit kuitenkin jotain tapahtunut :D

Tääl kova jännäys nyt, kp 28/27, ei merkkiäkään menkoista ja etova olo. Mitähän mahtais olla... tai mitähän ois toivottavasti ;)
 
kattoo nyt. tänään illalla (iso ehkä), mut varmaan huomenna aamulla sitten :D en kyl tajua tätä oloa.. siis mahaan sattuu ja tosi huono olo, tekis melkein mieli mennä lääkärin kautta kotiin täält töistä :(
 
Maanantai 10.3.2008

Yrittämässä:

Caruso..............kp22/26............yk n. 1 v.......toinen yrityksessä
xAnnax..............kp24/29............yk3..............esikko haaveena
Baby-Alpakka....kp27/?................yk1.............1.yhteinen
tiigeri................kp27/25-30...........yk7...........1.toiveissa
Ouska...............kp 27/28-30......... yk 2..........eka toiveissa
Enchantress......kp 28/27...............yk 2..........esikoinen toiveena
Tuisku-84-.........kp29/28................yk3...........toinen haaveissa
Desole..............kp28/28-32...........yk7...........esikoinen toiveena
Riine..................kp29/31-34..........yk4?..........esikoinen toiveena
Gilmore.............kp 31/31-36..........yk 6...........esikko toiveissa
myymä............. kp32/28................yk?...........haaveissa toinen
Tietämätön.......kp 33/32(-1).........yk2...........esikoinen haaveissa
Peppi30............kp 33/35...............yk2............1. haaveissa
Aubrieta...........kp39/42.............yk2(km:n jälkeen)....4.haaveissa


Haamuilijat: :heart:
miina.................Kp 30/31...............yk3...........1. haaveissa


Plussanneet: :heart: :flower:


Pudonneet: :'(
Veena...............kp27/24-28...........yk9...........esikko toiveissa
Karpalo67.........kp26/28............yk yli 4 v.......toinen haaveissa


Tule vain myymä jännäilemään... :wave:

On: Lämmöt tippuneet, kaikki oireet katosi sillon lauantaina. Testasin eilen sen toisen clearbluen ja sain enää tosi haaleen haamun haamun...tänä aamuna rfsu:lla nega. :'(
Eli nyt vain odotellaan tätiä saapuvaksi..........

Mutta pidän kovasti peukkuja ylhäällä teille muille!!!!!!!!
 
myymä
Karpalo67 muuttaisin hieman tuota minun osiotani tuolta, eli TÄNÄÄN kp 32/28, :)


:hug: toivottavasti täti jättäisi kuitenkin tulematta ja nega muuttuisi plussaksi! ei sekään mahdotonta ole!!!

KIIITOS! :)
 
myymä
Alkuperäinen kirjoittaja Enchantress:
Ei todellakaan ole! +++++++++++++++++++++++++++ sulle, myymä :D tehdäänks sopimus, et viikonloppuun mennessä kummatkin plussataan? :D
Kuulostaa erihyvältä sopimukselta!!! :) Mä oon mukana!!!! :D
Sun oireet kyllä vaikuttais vähän lupaavimmilta :D
 
Emt, must tuntuu et on jo liikaa oireita :D mut niin selkeesti lämmöt koholla, maha vasemmalt puolelt kipeä ja jatkuva pieni etominen... kuitenkin vaan joku mielen kepponen :( Ei sais olla nyt, niin toivottu ois raskaus :heart:

Onks sul myymä usein menkat myöhässä? mul alkaa aina niin säntillisesti, ja niit enteilee se pari pvä ruskea tuhru, ja nyt vaan hiukan vitivalkosta vvuotoa :)
 
myymä
Alkuperäinen kirjoittaja Enchantress:
Emt, must tuntuu et on jo liikaa oireita :D mut niin selkeesti lämmöt koholla, maha vasemmalt puolelt kipeä ja jatkuva pieni etominen... kuitenkin vaan joku mielen kepponen :( Ei sais olla nyt, niin toivottu ois raskaus :heart:

Onks sul myymä usein menkat myöhässä? mul alkaa aina niin säntillisesti, ja niit enteilee se pari pvä ruskea tuhru, ja nyt vaan hiukan vitivalkosta vvuotoa :)

ei ikinä oo ollut vielä myöhässä :( Mulla on kans tosi täsmälliset menkat...
Mutta sit ihmetyttää et miks viime viikolla tuli sitä ruskeeta tuhrua?
Siksi tämä onkin niin outoa kun yleensä on AIVAN kellontarkat! .... parasta toivoen! oli se sitten mikä hyvänsä :D
 
Voi Karpalo! Niin toivoin parasta sinulle, mutta kyllä se varmaan vielä pian koittaa :hug:
Ja suuret surkut myös Veenalle, ja voimia! :hug:
Tervetuloa myymä! Jännät paikat sinulla.

Tuntuu monilla olevan oireita, oireiden oireita ja oireettomuutta... Omasta navasta: pe ja la iltana oli tosi kovat menkkakivut ja ihmettelin, että joko se sieltä tulee, mutta ei mitään. Nekin kivut loppui sunnuntaina. Ja kun en ollenkaan osaa päättää milloin pitäisi (jos pitäisi) testata vai odottaa, kun tämä eka kierto siis vasta meneillään. Eli vaikkaa vauvaa halutaan, niin menkatkin on ihan kiva juttu, niin sitten sentäään tietää kierrosta jotain. Kun en oikein usko tähän ekan kierron mahdollisuuteen. Yritystä on toki ollut, mutta tärpin mahdollisuudesta en tiedä.

Iloista viikon alkua kaikille, ja alkakaapa täyttämään plussalistaa ja vauhdilla! :)
 
Pieni määrä vuotoa raskauden alussa on ihan normaalia, et kyl sä ihan hyvin voit olla raskaana, myymä. Oudolt kuulostaa et noin paljon ois myöhässä ilman syytä :O Et annetaan vaan tädille ainakin 9kk porttikielto :LOL:
 
myymä
Enchantress Joo, porttikielto kuulostaa loistolta!!

Siis ei tätä asiaa voi vaan olla ajattelematta. Stressistäkin vois periaatteessa johtua mutta kun ei ole tähänkään päivään mennessä sellaista tapahtunut vaikka stressiä onkin niin.. äh! Ja mitä enemmän miettii, sitä enemmän innoissaan olen ja pelkään syvästi pettyväni pahemman kerran!

PLUSSATUULIA meille kaikille ihan hirmuna!!! :heart:
 

Yhteistyössä