Viikon 11 jännääjät

Mie taas oon töissä :D Vielä kun ois oikeesti jotain muuta tekemistä kun palstailla ja lukea tän iltaiseen fysiikan tenttiin täällä. Mut ei kai pitäis valittaa kun palkka juoksee :) Kauheeta kun ei osaa olla ajattelematta vauva-asiaa.. mietin jo et jos erittäin herkällä testais aamupissasta lauantaina, kun silloin ois kp 26/27. Se vähän riippuu..

Miten laskette kp:t? Kun itse oon laskenut siitä päivästä kun rupee tulemaan oikein kunnolla verta, vaik jo 5 pvä enne alkaa tulemaan v. ruskeeta turhua paperiin, ja muutama päivä ennen jo kunnolla ruskeeta, sillain et laitan jo tamponin ihan hygieniasyistä. Mikä teistä sit ois kp 1? Hukassa :D
 
ahkeraa siivoomista kun tääl taas oon :LOL: piikutaukoa.. kahvia ku hörppäis nii jaksaa taas :p

enchantress mie en tiä miten ne kp oikea oppisesti menee.. mä otan heti sen kp 1 kun verta pikkasenki tulee.. koska mul sit aukee hanat kuitenkin samana päivänä.. mut eiks tohon oikeaoppiseen kp juttuun oo jokku kellon ajat ym..

aij... nyt nippailee ja pistää vasemmalta puolelta :|
 
Torstai 6.3.2008

Yrittämässä:

Caruso..............kp18/26............yk n. 1 v.......toinen yrityksessä
Karpalo67.........kp22/28............yk yli 4 v.......toinen haaveissa
Baby-Alpakka....kp23/?................yk1.............1.yhteinen
tiigeri................kp23/25-30...........yk7...........1.toiveissa
Ouska...............kp 23/28-30......... yk 2..........eka toiveissa
Veena...............kp23/24-28...........yk9...........esikko toiveissa
Enchantress......kp 24/27...............yk 2..........esikoinen toiveena
Tuisku-84-.........kp25/28................yk3...........toinen haaveissa
Desole..............kp25/28-32...........yk7...........esikoinen toiveena
Riine..................kp25/31-34..........yk4?..........esikoinen toiveena
miina.................Kp 26/31...............yk3...........1. haaveissa
Gilmore.............kp 27/31-36..........yk 6...........esikko toiveissa
Tietämätön.......kp 29/32(-1).........yk2...........esikoinen haaveissa
Peppi30............kp 29/35...............yk2............1. haaveissa
Aubrieta...........kp35/42.............yk2(km:n jälkeen)....4.haaveissa


Haamuilijat: :heart:
Karpalo67 ??


Plussanneet: :heart: :flower:


Lumipyryistä torstaita, ainakin täällä Savossa... Kuten näette, en malttanut odottaa enää testaamista, kun tuli hankittua Clearbluen tuplapakkaus niitä "3 päivää ennen"-testejä...
Hailakan haamun sain testiajan kuluessa ja se on siinä vieläkin. Mutta olen saanut ennenkin haamuja kyseiseen testiin, joten olen erittäin epäilevällä ja varovaisella mielellä...tosin nyt tuo haamu on ehkä hitusta vahvempi kuin ne väärät haamut aiemmissa kierroissa.

Itseasiassa minulla on olo, että en ole raskaana... :headwall:
 
Enchantress kyllähän se tuosta ekasta varsiniasesta vuotopäivästä lasketaan ja mun mielestä eka varsinainen on se punaverinen päivä. Mutta itselläni tuo ruskea tuhruvaihe kun kestää niin vähän aikaa, niin se on tietysti helpompi määritellä.

Mua alkoi jännitämään.
Oon ottanut tämän ensimmäisen kierron nyt vähän sillä lailla, että katsotaan nyt ihan rauhassa mitä alkaa tapahtua (paitsi että tietysti olen kuumeillut ja oireillut kauheasti). Kun en siis tiedä kierron pituutta ja oviksia en ole ryhtynyt niitä aktiivisesti etsimään ja päiviä hyödyntämään erityisesti.

Mutta satuin lukemaan tuolta oireketjusta, että parikin plussannutta oli kärsinyt samasta oireesta kuin minä. Eli että nännit kipeytyy pariksi päiväksi noin neljä päivää oviksen jälkeen. Ja kun minulla oli kaksi veikkausta oviksen suhteen joko kp 11 tai kp 16. Eka oli limainen ja kiimainen :) ja toisessa oli hieman kipuja. Nyt aloin arvelemaan että jos se eka oli ovis, kun siitä tasan neljä päivää tuli tuo kahden päivän nänninaristus.

No samapa tuo vielä tässä vaiheessa. Katsellaan sitten ensi viikolla.

T. Baby-Alpakka, joka on ihan rela eikä yhtään hötyile, juu juu...
 
Joo! Sitä mäkin, et oikein oon laskenut siitä punapäivästä. Mut kyllä testaan lauantaina jos ei tuu sitä tuhrua sillonkaan, kun se on aika varma merkki siit et menkat ei tuu :D testinä kuitenkin clearbluen digitaalinen -3 pvä, et se 80% varmuudel näyttää positiivisen tuloksen jo la :)
 
Enchantress: Niinpä, yritin kyllä malttaa edes viikonlopulle.... :D Esikoisesta sain samanlaisen haamun dpo 9, niinkuin nytkin on ja silloin tuli paksu plussa dpo 12. Innostuin vain kun oireet on ollut niin hyviä. Kn:kin on ylhäällä ja suu kääntynyt yläviistoon niin etten meinannut löytää sitä ensin ollenkaan. ...vähemmästäkin innostuu. Tänään ei ole koskenut mihinkään, eilen illalla oli vähän taas menkkakipuja kun lauloin töissä mummojen kanssa |O
Lämmöt nousi taas yli 37:n vaikka parina päivänä olivat hieman alle. Ja pissillä ravaan edelleen. Mutta silti olen alitajunnassa varma, että en ole raskaana...intuitio...

Tuon toisen testin teen vasta maanantaiaamuna eli dpo 13....lupaan :ashamed:

Mites muilla, onko oireita bongattu??? Baby-alpakalla ainakin oli jo jotain.
 
varovainen :hug: karpalolle :)

nyt oon siivonnu.. täs suihkusta just tulin ja pian lähen hierojalle :p
ja karpalo tääl ei oo oireena muutakun nipistely ja pisto kummallakin puolella ala mahaa ja musta tuntuu et kaikki haisee hielle.. kokeilin tänää kans kn:nää niin se oli ihan pehmee ja siihen ylsi hyvin.. eli onkos nää nippailut menkka kipuja? :headwall:
 
Karpalolle paljon onnea! Nyt vaan sormet ja varpaat pystyyn että vahvistuu oikein muhevaksi plussaksi :flower: Saatiinkin pinon plussatili auki aikaisin!!!

Kirjoitin tänne eilen viestin mutta jostain syystä sitä ei enään pinossa näy. ompa ärsyttävää. No joka tapauksessa katsottiin tuo paksuna elokuva myös alkuviikosta ja siitä tuli taas ihan hirveä vauvakuume (ihan kun ei jo ennestään olisi :D ).

Ja sitä piti myös sanomani (mistä Aubrieta sanoikin) että mulla on ollut kanssa kokoajan sellainen "ei se sitten tästäkään kierrosta tärpännyt" -olo. Mutta kappas vaan nyt kun alkaa piina viikko läheneen niin alan olemaan kokoajan toiveikkaampi. Niin paljon sitä toivoo. Tekisi niiin mieli jo testat mutta koitan pitää näppini niistä irti. Toisaalta kun karpalokin sai noin aikaisen haamun.. hmm...

Muoks. No nyt se viesti näkyykin :ashamed:
 
Oireasiaa pohdittuani tulin siihen tulokseen että mulla on ollut aalloissa sellaista huonoa oloa. Siis viimeiset pari päivää vain. Ja siis vaikka olen kyllä syönyt kunnolla. Ja sitten rinnat on ollut kipeänä. Niin ja on myös kylmä kokoajan, vaikka niin mulla kyllä usein että sitä ei ehkä voi laskea, mutta kuitenkin. Eli toivoa on :D
 
ähh.. ei tullut mun viesti. tarvii kokeilla uudestaan.
Elikkä nyt elän kp20/29 yk3 ja kovasti toivon plussaa tästä kierrosta (niinhän me kaikki ;)) Olo ei oo kyllä mitenkään tavallisesta poikkeava, mutta kai sitä saa aina toivoa :).
 
Mukaan vaan, xAnnax!

Torstai 6.3.2008

Yrittämässä:

Caruso..............kp18/26............yk n. 1 v.......toinen yrityksessä
xAnnax..............kp20/29............yk3..............esikko haaveena
Karpalo67.........kp22/28............yk yli 4 v.......toinen haaveissa
Baby-Alpakka....kp23/?................yk1.............1.yhteinen
tiigeri................kp23/25-30...........yk7...........1.toiveissa
Ouska...............kp 23/28-30......... yk 2..........eka toiveissa
Veena...............kp23/24-28...........yk9...........esikko toiveissa
Enchantress......kp 24/27...............yk 2..........esikoinen toiveena
Tuisku-84-.........kp25/28................yk3...........toinen haaveissa
Desole..............kp25/28-32...........yk7...........esikoinen toiveena
Riine..................kp25/31-34..........yk4?..........esikoinen toiveena
miina.................Kp 26/31...............yk3...........1. haaveissa
Gilmore.............kp 27/31-36..........yk 6...........esikko toiveissa
Tietämätön.......kp 29/32(-1).........yk2...........esikoinen haaveissa
Peppi30............kp 29/35...............yk2............1. haaveissa
Aubrieta...........kp35/42.............yk2(km:n jälkeen)....4.haaveissa


Haamuilijat:
Karpalo67 ??


Plussanneet:
 
ahaa, jäi siis uupumaan tuo monesko toive kyseessä, elikkä esikoisesta täällä kovasti haaveillaan ja greippimehua on mennyt litratolkulla. Mahtaako sekään mitään auttaa.. ;), mutta nyt kun sitä on juonut pari lasia päivässä, niin siihen alkaa oikeestaan tottua ja se maistuu melko hyvältä :). Hyvät yöt kaikille!
 
Onnea haamusta Karpalo!!!!!! :heart:
Täällä edelleen samoissa tunnelmissa mennään, alavatsalla, nivusissa ja jossain häpyluun paikkeilla välillä nippailuja ja vihlaisuja, kyljissä kans. Koko ajan myös "pala kusrkussa" -tunne. Ja tuntuu et joku puristais nännejä koko ajan... Aika vinkee tunne. :D Mutta, mutta, jotenkin en vaan ite usko mihinkään ja nää rinnatkin on ollu tosiaan melkein koko kierron "erikoiset". :/ Sekin vielä, että oon alkanut juomaan kahvia yli 10 vuoden tauon jälkeen, kupposen sillon tällön. Ihme homma. :eek:
 
Aamupäivää!

Enchantress, kyselit että miten laskemme kp:t. Itse laitan kp1 aina se päivä, kun tulee oikeasti verta siten, että joutuu suojaa käyttämään. Yleensä vuoto alkaakin parin päivän tuhrulla, joten tuohon varsinaiseen aloitukseen osaa sitten varautua.

Ja mielettömästi onnea haamusta Karpalo!!! Voi että, joko me korkattiin plussatili! Oletko uusinut testiä?

Täällä mennään sekavissa tunnelmissa, toisaalta sellanen fiilis, että joku on nyt vähän erilailla kun yleensä tuolla alavatsan seudulla, mutta toisaalta epäusko ja itsesuojeluvaisto pettymisen suhteen jarruttelee tehokkaasti. Saattaa olla, että sunnuntaina koittaisin testailla jo, kun olisi kp28, ja viime kierto oli 28.
 
Hurjasti onnea Miina :flower: Toivotaan että viivasta tulee oikein kunnon paksukainen!!

Siis onpas plussaava pino jo näin alkumetreillä =) Mites Karpalo ja Miina, tiedättekö mikö dpo oli kun saitte jäljen testiin? Mietin vaan josko sitä uskaltaisi kohta testailla...
 
Ahaa.. Itselläni olisi tänään varmaan dpo 10 eli voisi siis jo näkyä jotain... Ja mieskin on tänään illan poissa niin saan pähkäillä tätä asiaa oikein huolella :D Vaikka päätin kyllä että odotan sinne ensi viikon keskiviikkoon. Mutta jotenkin on ollut mahassa sellainen omituinen olo. Joka tosin varmaan johtuu vain ja ainoastaan luovasta ajattelusta...
 
Miina: No ei taida olla yhtään enää jäljellä.. Mutta kaupassa pitää käydä kuitenkin ja Prismassa on apteekki eli ei ne kovin kaukana ainakaan ole :D

Vaikeeta kyllä on kun niiiiiin paljon haluaisi nähdä sen plussan siellä testissä ja eihän sitä voi nähdä ennen kuin testaa.. (huomatkaa mahtava looginen päättelykyky :D )
 

Yhteistyössä