Viikon 11 jännääjät

Täällähän on paljon jänääjiä! Eli tarkottaa pitkää plussa-riviä, eiks niin?? ;)
Meillä talokaupat loppusuoralla, eli huomenna tehdään kaupat. Muuttamaan päästään vasta kesäkuussa.
Mulla taas ihan ihme "oireita", rinnat on ollut oikeestaan koko kierron arat ja välillä ihan kipeet. Ja alavatsassa outoja tuntemuksia ym. ym. Vauvakuumeissani jo houreilin että olis viimeks ollu ns. valemenkat, kun olivat niin lyhyet ja niukat (alle 2 vuorokautta...). Mut joo, eiköhän se täti yllätä, kun ei olla kauheesti pupuiltukkaan tässä kierros. Mutta kaikille muille suuria +++++++++++++ :whistle: puhureita!!
 
tervetuloa joukkoon Baby-Alpakka :wave:

ja muillekkin heips :wave:

ja miina- mä oisi varmaa testannu kaikki minutin sisällä :LOL: mitäs se tikku sulle näytti? :whistle:

pääs pyörii se pirun ovis tikku ja ne kaks viivaa.. ja ei tänne sit muuta kuulu ku se et valkkaria tulee vielkin aivan liikaa :headwall:
 
Moi kaikki ja etenkin uudet :wave:

Mulla taas on tänään ollut sellainen "no ei tietenkään taaskaan tässäkään kierrossa" -päivä :( Jotenkin tuntuu tää niin pitkältä ja paksulta yrittämiseltä. Ja takaraivossa koputtaa koko ajan se km, vaikka ihan hyvin järjellä tiedän että yksi km ei lisää riskiä toiseen.. Mutta silti. Että MIKS tässä nyt menee näin pitkään (ja joo, se kesken mennyt tärppäs neljännestä kierrosta, että ei siinä nyt niin pitkään mennyt..) ja alanko mä kohta kutsuun tätä sekundaariseksi lapsettomuudeksi. Pöh,typerää,tiedän. Kai se on kun oon päässyt liian hyvään tottuun.. Kaks lapsista on tärpännyt eka kierrosta pillereiden pois jättämisen jälkeen, ensimmäistä "tehtiin" 7kk. Mutta niin se vaan on odottavan aika pitkä. JA sit jos tää odottaminen joskus loppuu, niin tiedän et joka ikisellä vessareissulla odotan et paperissa on verta... Sori, pakko oli nyt avautua. Helppo ymmärtää miks piinaviikko on just piinaviikko..
 
moi kaikille! viel olis 11 piiitkää päivää mulla.mun taustasta sen verran et kaksi Laparoskopiaa on tehty,nyt pitäs "paikat" olla auki. Ensimmäinen kuitenkin ihan luomuna ja yllärinä..et pitäs onnistua.ekan kaa en oireillu mitään,siks tavallaan ylläri, ja viel lisäks tulin raskaaksi sellasessa vaiheessa että olin laihtunu paljon ja elämässä oli stressitilanne.Olenkin nyt vitsaillu et pitäs tulla stressiä elämään että alkais vauvojakin tulee =)
 
Aubrieta :hug: Sanotaan että odottavan aika on pitkä, mutta niin se on kyllä se odottamisen odottaminenki joskus todella pitkän tuntuista! Joo okei meillä vasta yk3 menossa, mutt silti. Ja ku kuumeiluaki on jo vuosia ollu. Ihan ku ois jo yrittäny vuosia ku niin kova kuume ollu! Nii moneskos yk teillä nyt menossa en nyt nää tota listaa..? :)
 
miina-: Kiitos :) Pillerit on jätetty pois heinäkuussa -07, yritystä niin et 4. kierrossa tärppäsi. Km viikolla 7+ marras-joulukuun vaihteessa. Km:n jälkeen on ehtinyt olla vasta yhdet kuukautiset. Eli ei mitään maratonpitkiä yrityksiä, mut toi km masentaa taustalla yllättävän paljon. Tai siis estää olemasta toiveikas :(

Ai niin, ja miina- sulle piti viel sanoa että mä kans retkahdan testaileen aina IHAN LIIAN AIKAISIN. Mut minkäs sille voi...
 
mä tuun nyt tännekin pinoon mukaan!!eli mulla yk2 menossa ja km takan viime syyskuussa..heipsan!
kertokaapas kuvittelenko vai voiko nämä olla ensioireita!kp27/32(-1)
-pissattaa
-huuliherpeksiä ilmaantu aamulla 3(ei oo aikoihin ollu ja yleensä vaan jos flunssa)
-palelu
-väsyttää!!!
ensin oli kiukkunen hiiva 2pvä ja nyt 2pvä valkkaroa lorahdellu
-vatsassa ihme tuntemuksia aivastin niin tuntu kun kohtu olisi hellänä
-närästää koko ajan
-ikenistä tuli 2pv verta hampaita pestessä
-päänsärky
-vatsa sekasin plus ilma vaivoja,ihanaa!
närästää koko ajan ja iho ihan kamalassa kunnossa hiukset ihan rasvaset koko ajan..mul tulee koko ajan jotain ihme tuntemuksia vatsaan se on ihan hellänä..
 
Aubrieta : Mulla tuntuu kanssa olevan suurimmaksi osaksi "no ei tietenkään taaskaan tässäkään kierrossa" - olo, mutta sitten aina välillä (varsinkin nyt loppukiertoa kohden), tulee "en jos kuitenkin" -olo.

Tietämätön: Tervetuloa mukaan! Itse en osaa nuista oireista sanoa kun en ole vielä koskaan kahta viivaa testiin saanut.

Täällä kanssa testihimot jo kummittelee, mutta koitan hillitä itseni. Vielä kokonainen viikko edessä ja sitten. Paitsi jos ei ole tarvetta testata. Ois se hyvä jos jaksaisi odottaa sinne ensi keskiviikkoon asti ja sitten vasta testata jos syytä.
 
Morjens kaikille!

Minulla kanssa alamaha tosi kipeä. Yöllä heräsin monta kertaa siihen, että vatsanahka oli pinkeällä ja paineinen ja oikeasti ihan koski. Nyt olen töissä ja edelleen alamasu pingottaa ja on hellä joka puolelta. Eli Tietämättömän kanssa samoja oireita: pissattaa, väsyttää, valkkaria tulee reilusti koko ajan, vatsa hellänä päältä ja sisältä...

Miina: mitä testi näytti??? Olet yhtä kärsimätön testaamaan kuin minäkin... =)

Täällä alkaa olla monella pian jännät paikat...jännää...peukut pystyyn kaikille!!!
 
Keskiviikko 5.3.2008

Yrittämässä:

Caruso..............kp17/26............yk n. 1 v.......toinen yrityksessä
Karpalo67.........kp21/28............yk yli 4 v.......toinen haaveissa
Baby-Alpakka....kp22/?................yk1.............1.yhteinen
tiigeri................kp22/25-30...........yk7...........1.toiveissa
Ouska...............kp 22/28-30......... yk 2..........eka toiveissa
Veena...............kp22/24-28...........yk9...........esikko toiveissa
Enchantress......kp 23/27...............yk 2..........esikoinen toiveena
Tuisku-84-.........kp24/28................yk3...........toinen haaveissa
Desole..............kp24/28-32...........yk7...........esikoinen toiveena
Riine..................kp24/31-34..........yk4?..........esikoinen toiveena
miina.................Kp 25/31...............yk3...........1. haaveissa
Gilmore.............kp 26/31-36..........yk 6...........esikko toiveissa
Tietämätön.......kp 28/32(-1).........yk2...........esikoinen haaveissa
Peppi30............kp 28/35...............yk2............1. haaveissa
Aubrieta...........kp34/42.............yk2(km:n jälkeen)....4.haaveissa


Haamuilijat: :heart:


Plussanneet: :heart: :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karpalo67:
Morjens kaikille!

Minulla kanssa alamaha tosi kipeä. Yöllä heräsin monta kertaa siihen, että vatsanahka oli pinkeällä ja paineinen ja oikeasti ihan koski. Nyt olen töissä ja edelleen alamasu pingottaa ja on hellä joka puolelta. Eli Tietämättömän kanssa samoja oireita: pissattaa, väsyttää, valkkaria tulee reilusti koko ajan, vatsa hellänä päältä ja sisältä...
Kuulostaa niin tutulta! Osasit kuvailla mun vatsakipua täydellisesti.. oon etsinyt tota sanaa, pingotus :D Siis aivan samanlaiset oireet.
 
Nämä oirejutut naurattaa - siis omat - ei muiden! :) Pakkohan niitä on itsestään aina silloin tällöin tutkailla - onko nyt vähän heikko olo? väsyttääkö tavallista enemmän? tunsinko jotain jossain? onko tämä nuhaa? - pöhköähän se on. Vielä en ole ryhtynyt nännejä nipistelemään, mutta enköhän kohta ala. Saisi hyvän sketsisarjan meistä vauvakuumeilijoista, jotka kurkkii koko ajan vessassa paperiin ja pikkareihinsa ja käpelöi tissejään ja haistelee kaikkea että yököttääkö! :LOL:
 
heh, totta Baby-Alpakka! Kyllä me kaikkea tarkkaillaan ja tarutaan jokaiseen oireeseen kuin kaukaiseen valonpilkkeeseen pienenä toivonkimpaleena :) Ei voi mitään! Itse yritän kyllä olla etsimättä oireita, ja sitten kun mahakipu on sellaista, ettei sitä voi olla ajattelematta, ryhtyy miettimään et oiskohan raskaudesta :D
 
"Oiremaniasta" vielä
Juu, itse ihmettelen välillä omaa hajuanikin - haisenko erilaiselle ja jopa pahalle :D
Sehän olis kamalaa, jos oma haju yököttäis.

Mutta onhan tämä oikeasti maailman jännin asia! Sitä kuluttaa energiaa paljon mitättömimpienkin asioiden pähkäilyyn yleensä - ainakin minä teen.

Malttamattomana minäkin odotan ensi viikkoa. Optimistisena. Jos ei tärppiä tule niin ainakin menkat, niin tietää sitten kierrostaan jotain. Toivottavasti.
 
karpalo:listaan tiedox mullakin esikoinen vast haaveis...kauheeta aatella et mulla olis ollu toukokuus laskettu aika sille keskemenolle........se olis jo kohta...
joo ja kyl näitä oireita saa kehiteltyy vaikka mistä=)sen kyl on huomannu,inhottavaa kun kaikkeen voi aina olla joku muukin selitys kun raskaus..heh me ollaan vaan vähän pöpejä
mäkin ensin niin heittämäs pyyhettä kehään ja sit rupeekin ilmaantuu kauheesti oireita kun aattelee ettei oo tärpänny=)ja kun mietin et viimex mun raskaudes en tajunnu mitään oireita yx kax hiffasin et menkat piti alkaa edellisenä päivänä..myöhemmin tajusin et olin nuhanen ja väsy oli mieletön..=)tsemppiä kaikille.toivottavasti pääsis pian plussaa..mä oon jo miettiny et jos menkat ei ala niiin testaan heti maanantaina=)
 
Negaa se näytti.. Niinku myös tänä aamuna.. Yhdyn kanssa noihin vatsatuntemuksiin. Eilen ja tänää on tuntunu enemmän ja vähemmän ihmeellisiä nippauksia ja kaikenlaisia pieniä tuntemuksia kummallakin puolin alavatsaa vuorotellen. :whistle:

Aubrieta: Tulikos testit sinne jo? Millon testaat? Mua naurattaa, ku sitte ku kp on 31 ni mulla ei luultavasti oo enää yhtäkään testiä jäljellä ku kulutan ne kaikki ennen ku menkkojen pitäis edes alkaa! :LOL:

Ootteko muuten nähny leffan Paksuna? Siin on hyvä se kohta ku ne menee siskon kanssa ostamaa varmaa kymmeniä raskaustestejä kerralla ja sit se muikki siinä tekee ne kaikki heti! :LOL: Tosin se nyt sit saiki pelkkiä plussia tikkuihin! :D

Pikkusisko sano just yks päivä et hei tässä kierrossa et sitte tee niin että "Joo mun menkat pitäis alkaa viikon päästä ni mäpäs nyt jo testaan!" Ja mä niin vannoin et joo en todellakaa, et aikasintaa sit ku menkkojen pitäis alkaa! Ja tässä sitä taas ollaan!! :LOL:
 
Mulla taas semmonen ongelma etten uskalla testata ennenku on myöhässä :D kiva pitää kiinni siit ajatuksesta et mitäs jos ois, eikä rikkoa haavekuvaa negoilla. saa nyt sit nähdä kuin alkuviikosta käy :D
 
hellurei :wave:

paksuna leffa on nähty ja on hyvä B)

ja hellurei tietämätön :wave:

hoivoi.. ketuttaa ja itkettää.. kohta saa varmaa hermo lomalle mennä :| ja ihme tuntemuksia ollu.. nipistelly ja sillain sattunutkin ensin vasempaan ja sitten oikeaan puoleen.. outoa.. nii ja yskiessä ja aivastaessa sama..

mut pika selitys nyt kun pitää mennä pyykkiä peseen ja siivoon.. heips :wave:
 
Huh, onpas täällä oireita! Jännät paikat tosi monella, kuulostaa siltä että plussaatte kaikki tyyni! :flower:

).( Noh, omaan napaan ei sitten mitään kuulukaan. Taidan olla se tämän pinkan kiintiönegaaja. :/ No, enpä vielä luovuta, katsellaan nyt ensi viikkoon vielä.

Jokos joku aikoo viikonloppuna testailla?
 
Hei... Voisko ennenkokemattoman LIUKKAAKS muuttunut valkkari/lima tarkoittaa jotain hyvää? =) Siis ihan sellaista silikonisen liukastusgeelin tasoista superliukkautta jos kokeilee sormien välissä :ashamed: joo, oon kokeillut, enkä ees muista että MIKS sitä mun sormiin pääty. Pestessä kai?
Ja tissit tuntuu silloin tällöin aroilta.. Ei nännit,mut muuten. Ja niin että oon ajatellut ihan muuta ja sit ne yhtäkkiä tuntuu, ei niin et miettisin että "no miltäs mun tissit nyt tuntuu, onko erityistä". Mä NIIN toivon... hitsi, on tää piinaa!

en oo nähnyt paksuna -leffaa, pitäis varmaan sit katsoa :) En testannut vielä. Toi Enchantressin tapa ajatella tarrautui muhun kuin liima, mä hellin ihan varo-varo-varovaista toivetta. Tänään - eilen oli eiliset mietteet, kuten ylhäältä voitte lukea.
 

Yhteistyössä