Viikon 11 jännääjät

Hei tytöt. Teen uuden testin vasta maanantaiaamuna, siihen asti haluan jännätä. Eilen oli mulla kans dpo 9 haamuillessani, koska ovuloin viime viikon tiistaina.

Miina-: Onnea haamusta! Voi että, miten ihanaa olisi, jos me saatais ne vahvat viivat parin päivän päästä.

xAnnax, Riine, Desole, Veena ja oliko joku muukin, joka "oireilee" jotenkin?? Peukut pystyyn meille kaikille, että meillä kaikilla olisi "pikkujoulutilaus" marraskuulle :heart:

Vielä omaa napaa sen verran, että heräsin viime yönä monta kertaa huonoon oloon, niin että piti nieleskellä ihan tosissaan. Valkkaria lorisee, tai mitä tuo nyt sitten onkaan (keltaista aika paksua lientä) ja tissit on jotenkin pullakamman oloiset.... Ainoa, mikä arveluttaa on menkkajuilinta, jota on ollut joka päivä, etenkin jos joutuu jännittämään vatsaa jonkun homman takia...menkkakipu kun on aina ollut se merkki tädin tulolle ja juilinta alkaa mulla aina viikkoo ennen mensuja. Mutta kun tää olo muuten on niin erilaista kuin muissa kierroissa. Minähän plussasin jouluaattoaamuna, mutta sitten tuli vuoto jne. En vaan muista yhtään, että olisi ollut näin paljon näitä "ihania" oireita.
No, jännitettävää todella riittää ensi viikon alkuun odottaessa........
 
Onnea Miina! Haamusta paksuksi vaan!

Mulla on nyt taas parin viime päivän "oireilujen" jälkeen sellainen hyvin oireeton olo. Ellei käsittämätöntä pirteyttä voi laskea oireeksi? Ja Karpalo67, mun mielestä ainakin menkkakivut kuuluu asiaan, ne tulee, vaikkei menkkoja tulisikaan.
 
Perjantai 7.3.2008

Yrittämässä:

Caruso..............kp19/26............yk n. 1 v.......toinen yrityksessä
xAnnax..............kp21/29............yk3..............esikko haaveena
Baby-Alpakka....kp24/?................yk1.............1.yhteinen
tiigeri................kp24/25-30...........yk7...........1.toiveissa
Ouska...............kp 24/28-30......... yk 2..........eka toiveissa
Veena...............kp24/24-28...........yk9...........esikko toiveissa
Enchantress......kp 25/27...............yk 2..........esikoinen toiveena
Tuisku-84-.........kp26/28................yk3...........toinen haaveissa
Desole..............kp26/28-32...........yk7...........esikoinen toiveena
Riine..................kp26/31-34..........yk4?..........esikoinen toiveena
Gilmore.............kp 28/31-36..........yk 6...........esikko toiveissa
Tietämätön.......kp 30/32(-1).........yk2...........esikoinen haaveissa
Peppi30............kp 30/35...............yk2............1. haaveissa
Aubrieta...........kp36/42.............yk2(km:n jälkeen)....4.haaveissa


Haamuilijat: :heart:
Karpalo67.........kp23/28............yk yli 4 v.......toinen haaveissa
miina.................Kp 27/31...............yk3...........1. haaveissa

Plussanneet: :heart: :flower:
 
aijai, jännät päivät meillä kaikilla käsillä :D Miten maltat maanantaihin, Karpalo? Itellä tuntuu ettei mitenkään kärsivällisyys kestä. Eli testaan melkovarmasti huomenna noil clearbluen -3 pvä digitaalisilla. Ei ainakaan haamua voi tulla :p Mut sit toisaalta, en tiedä uskosko siihen negaankaan jos tulee.
 
Niinpä, löysin Helistimestä listauksen, joilla kaikilla melkein oli ollut juilintaa ja olivat raskaana ja kaikki hyvin. Antoi kyllä toivoa, niinkuin teidänkin sananne, tytöt. Tänään on masussa tuntunut kuplintaa moneen kertaan....tuntuu aika jännälle :)

Enchantress: Olisipa kiva, jos me molemmat saatais plussauutiset tänne maanantaina =) Ja joukkoon liittyis miinakin ja moni moni muu....todella lupaava pino =)
 
Miina: En löytänyt enää sitä helistin-juttua, mutta toinen vastaava pino on täällä ja löytyy hakusanoilla: Haamu testissä ja menkkajuilintaa...

Minulla kanssa just äsken taas juili, mutta samalla on myös sellasta muutakin pingottavaa kipua...tiedä nyt sitten näistä kivuista. No, yritän nyt unohtaa pariksi päiväksi koko jutun...eli yritän pitää jalat maassa etten putoaisi niin hirveän korkealta maanantaina...
 
Onnea onnea, Karpalo ja miina!!! VOi kun päästäis KAIKKI haamupinon kautta samaan plussapinoon...

Ja sit pakollinen annos omaa napaa:
Rinnat aristaa tänäänkin :) Vai johtuisko ne siitä että "kuulostelen" niitä..? Aamulla oli oikeasti ällö olo, yöllä heräsin jopa siihen et näin unta jossa oksensin ja ällötti. Hmm...? =) 8 päivää tikutetusta ovulaatiosta... Joko kuvittelen supertehokkaasti tai sit on luvassa JÄRISYTTÄVÄ aamupahoinvointirupeama? Ekasta lapsesta vietin pää vessanpytyssä kaks kk, ja se oli ihan hirveätä. Tokasta ja kolmannesta ei sitä ookaan ollut, mut niiden raskauksien aikana en ollutkaan koulussa vaan "vain" kotona. ELi ei ollut ihan niin stressaavaa.. Nyt opiskelen, ja aika rankassa vaiheessa on, saas nähdä.. Vaan nyt taidan mennä asioiden edelle. Mut kun tänään on sellainen toiveikas päivä :heart:

++++++++++tuulia kaikille, ja malttia, ei oo enää montaa piinapäivää!
 
voi Veena :'( , mut ei vielä toivo ole menetetty. Toivotaan parasta. Koita jaksaa! On varmasti älyttömän rankkaa testata kerta toisensa jälkeen negoja. En oo testaillut, kun yk1 kerran ja sillonkin masensi ihan älyttömästi. Nytkin taas jo etukäteismasentaa jos täti taas tulee..

Huh..kumosin just pari lasia punkkua alas lohdutukseksi miekkosen kanssa...toivottavasti jäävät viimeisiksi laseiksi sitten seuraavaan vuoteen ;). Ei olisi mitään sitä vastaan. Mulla ei kuitenkaan mitään oireita vieläkään. En muista miten se on ollut, mutta valkkarin tulo on ollut kokoajan ihan älytöntä, siis vieläkin, vaiks ovis oli luult. melkein viikko sitten. Keksittyä "oiretta" taitaa tuokin olla.. No kävinpähän kurkistamassa kuulumiset. Mun kone taas jumittaa, niin en päässyt 6.sivulle, enkä muista onnittelinko Karpaloa jo haamusta, niin Onnea :hug: !! Ihan huikee fiilis varmasti. :) B)
 
No voi kurjuus sentään, Veena.. :'( Mut niin kauan kun ei oo tätiä on toivoa.. Vaik luulen kyllä tietäväni miltä susta tuntuu.

Ja sitten: pah. Tänään ei enää mullakaan sitten MITÄÄN raskausoireita. Pah, pah, PAH!

JA omanapa-angstin jälkeen: Hyvää naistenpäivää kaikille!! :flower: :heart: :flower:
 
Veena, älä vielä vaivu epätoivoon, ethän. Tiedän miltä tuntuu aina saada se nega, on muutaman vuoden kokemus....

Minulla samat oireet ku ennenkin, mutta todella epävarma olo mullakin. Eilen oli kohdunsuukin ihan kuin kupoli, kivikova ja suusta ei mitään tietoa, mutta tänään taas alempana ja suu alaspäin ja raollaan, joten......... mutta joku sanoi jossain, että kerran jo synnyttäneellä ei kn:lla ole merkitystä, jos se onkin alhaalla välillä.

Mutta, voi että, on tää jotenkin karmeeta olla nainen tässä asiassa, ainaista kipuilua hormoonien ja kuumeilun ym. parissa.... :LOL:

Caruso: Mulla myös turvonneet jaa painavat tisut...hyvä oire...
 
samoin!

mulla muuten ongelma: tein tänä aamuna aamupissasta ton clearbluen digitaalisen. nyt siis kp 26/27. Maanantaina pitäis menkkojen alkaa. Lukija näytti negaa, mut se testitikku siel sisässä, joka on niinkun tavan raskaustesti, näytti ihan selkeetä haamua. mitä vois tarkottaa? kun tässä ajattelin, et voisko esim tarkottaa et hCG:tä on, mut vähemmän kun herkkyysasteen verran, joka tulkitsee sit negan. kun mun kaikki menkkojen enteilyoireet on poissa, ja nyt just aamulämpo mitattu 36.98, kun normi on 36.4 :/ .. ei kai pitäis tehdä johtopäätostä kumpaankaan suuntaan, tai edes turhaan nostella toivoa plussaan.
 
Enchantress: Sullahan on hyvinki mahollista et toi ClearBlue ei vaan näytä vielä..! :whistle:

Karpalo67: Etkö tehny tänään uusintatestiä? Teetkö huomenna?? tee pliis ettei mun tarvii yksin tehä! :LOL:


Niin ja KAIKILLE HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ! :heart: Nauttikaamme siitä kaikin mahdollisin keinoin!
 
Hyvää naistenpäivää kaikille ja kiitos kauheasti tuesta! Jotenkin nyt taas tuntuu vaikealta, mutta pitää vaan ajatella että ensi kerralla sitten!
Täällä taitaa täti tehdä tuloaan, tänään meinaan tuli jo tuhrua. Kumman ajoissa kyllä on kun ovulaatio plussan sain kp13, eli ovis kp14 jolloin menkkojen olisi pitänyt alkaa ensi viikon keskiviikkona. No otappa noista nyt selvää..

Voimia Aubrieta, toivotaan että vielä plussaksi muuttuu! Ja Karpalo tulehan heti kertomaan kun testaat uudelleen, antaa uskoa itseenkin kun tulisi kunnon lihava plussa noin pitkän yrityksen jälkeen. Ja xAnnax pahalta se tuntuu mutta kun menee päivä kerrallaan niin aina uusi kierto vie onneksi mukanaan..

Toivon niin että teillä muilla käy parempi tuuri!!!!!!
 

Yhteistyössä