Viikon 11 jännääjät

Perjantai 29.2.2008 (karkauspäivä....)

Yrittämässä:

Caruso..............kp12/26............yk n. 1 v.......toinen yrityksessä
Karpalo67.........kp16/28............yk yli 4 v.......toinen haaveissa
tiigeri................kp17/25-30...........yk7...........1.toiveissa
Ouska...............kp 17/28-30......... yk 2..........eka toiveissa
Veena...............kp17/24-28...........yk9...........esikko toiveissa
Enchantress......kp 18/28...............yk 2..........esikoinen toiveena
Tuisku-84-.........kp19/28................yk3...........toinen haaveissa
Desole..............kp19/28-32...........yk7...........esikoinen toiveena
Riine..................kp19/31-34..........yk4?..........esikoinen toiveena
miina.................Kp 20/31...............yk3...........1. haaveissa
Gilmore.............kp 21/31-36..........yk 6...........esikko toiveissa
Peppi30............kp 23/35...............yk2............1. haaveissa


Haamuilijat: :heart:


Plussanneet: :heart: :flower:


Päivitin tämän päivän ja laitoin jo pinopohjat haamuilijoille ja plussanneille. Päivittäkää viikonlopun aikaan tarpeelliset, jos jaksatte ja intoa riittää. Minä lähden viikonlopun viettoon ja palaan kuvioihin heti maanantaiaamusta. Tulossa täysi ohjelma viikonlopulle, joten tuskin kerkeän konetta avata..... =)

Oikein ihanaa ja lemmentäyteistä viikonloppua kaikille pinossa oleville.
Tavataan maanantaina :wave: :heart: :hug:
 
Meneepä tää aika taas hitaasti... ;) :whistle:

Mies vielä iltavuorossa joten piiitkä päivä tiedossa. Vaikkakin meillä on poitsun (1,5v) taito saada aika kyllä kulumaan aika hyvin. Jos ei muuta keksitä niin siivoillaan kaappeja ja sovitellaan pojalle vaatteita. Se on hänestä niiin hauskaa! :D :heart:

Nyt on kierto siinä vaiheessa ettei voi kuin odotella.. Ja tietenkin varmistella tärppiä mahdollisen toisen oviksen tapahduttua.... :LOL: :whistle:

Mukavaa viikonloppua kaikille!!!!!

 
Juu hitaasti menee. Vielä pitäisi viikonloppu ja ensi viikko kärvistellä ennen kuin päästään kunnolla piinailemaan.. Pitää yrittää keksiä edes välillä jotain muuta ajateltavaa. Varattiin eilen lomamatka talvilomaksi niin koitan nyt keskittyä välillä sen haikailuun. :saint:

Ei muuta kuin hyvät viikon loput tosiaan kaikille!
 
Hei kaikki ja kiitos Karpalo kuvasta ja kauniista sanoista!
Täällä tänään jo vähän paremmalla mielellä, kyllä se tästä taas kun vähän potkii. Kp19 näyttää olevan menossa ja tässä voikin alkaa keksiä pikkuhiljaa oireita...

Iloista ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!
 
hei..

hermois kiehuu.. :kieh: niistä kuvista ny soittelen.. tää naislääkäri on laittanu kirurgille (ei osanu itse sanoa kuvista mitään) asian ny menee ja en saa vielkää tietää mikä siin o vial.. hermot menee ja justiin.. :kieh:
ja töis taas itketti.. yks mummo oli tosi huonos kunnossa :( ja kyl siä myös sapetti nää ihteään täynnä olevat sairaanhoitajat :kieh: ei voi ees vaippaa vaihtaa kun ammatti on niin "korkea".. :kieh:
ja mitäs viä.. eilen miehenkaa juteltii kaikesta.. en tiä mihin tää kaik menee.. ja se sano etten oo raskaana.. :/
nyt meen ennenkun hajotan näppäimet.. *ituttaa nii paljo :kieh:

perjantai iltoja kaikille :wave:
 
niin tutun kuuloista miina- :D mut koitetaanhan me maltella.. vaik ihan mahdottomaltahan se tuntuu :LOL: onneks enää tää viikko, ja sit ens viikko. ens viikolla jo mitä useempi päivä on "kuiva" niin sitä enemmän innostuu :D mulla siis menkat pitäis alkaa viimeistään ma, edellinen kiero 28 päivää, mutta ollut kahden viikonkin kiertoja. luulen et tiistaina testaan sit. hassua kun nyt ei malttais oottaa maanantaita ja testailua, mut sit ku se päivä tulee niin ei halua testailla kun haluaa pitää toivoa yllä tädin tuloon asti kun negan pelko ottaa vallan :p
 
nyt oon rauhottunu :D kävin kaupas ja söin pohjaan palanutta pataa.. nyt oksettaa (koska ootan oksennus oireita) :LOL:

nii ja eikös tosiaan karkauspäivänä naisetkin saa kosia ;) mie en kyl miestä kosi.. se on miehen tehtävä se :D ja ei miehel varaa oo ees kosasta, en taho mittää tavallista rinkulaa :D vaativa nainen.. heh..
 
Hei!
Mäkin liittyisin joukkoon :) Neljättä kuumeilen, kierto huikeat 42 päivää, toissapäivänä tikutin oviksen, kuukautisista silloin 29 päivää. Eli

Aubrieta......kp30/42.......yk2(km:n jälkeen)......neljäs haaveissa.

Ja sais kyllä tossa tosiaan onnistua jo!! Tää yritys on jo viime heinäkuussa alkanut. Ja minä kun olen aina tullut niin helposti raskaaksi ja raskaudet on menneet hyvin...
 
Mulla tuli eilen ihmeellistä vuotoa. Valkovuotoa tahmeeta, missä oli seassa selkeesti veren/tummanruskeen väristä vuotoa. Sillee ihan pikkasen.. Mut eikai se nyt vielä voi mitään kiinnittymisvuotoa olla?!?!
 
Tervetuloa mukaan jännäämään Aubrieta!

Miina-, voisko olla jotain ovikseen liittyvää, joillakin tulee oviksen jälkeen, siinä surkastumisvaiheessa pikkusen vuotoa? Tietysti jos ovis olis ollukin jo poikkeuksellisen aikasin, niin vois olla jo kiinnitymistäkin? Pidetään peukkuja!

).( Omassa navassa ei mitään kiinostavaa, kunhan odotellaan, ja toivotaan. Tänään olen taas pelotellut itseni uskomaan, etten voi ikinä raskautua, kun kierrot ovat joskus menneet yli sen maagisen kolmenviiden. Huoh.... Pitäisiköhän varata gyneaika vaikka yksityiseltä?
 
Gilmore: Hmm..toisaalta ku teil on "vasta" yk6 ni ehkä ei vielä kannata hätääntyä, mutta toisaalta eihän gynekäynti pahaksikaan olis! :) Ite kävin muutama kuukaus ennen ku alettii yrittää ni tsekkaa et kaikki on kunnossa ym..
Nii ja tosta surkastumisesta piti kysyy et mikä se niinku on??
 
hei naiset :wave:

ja hei sinä uus :wave:

tulin moikkaileen kun täs oottelen että sauna olis kuuma.. tääl ei ihmeellist.. piti pikkasen itkua tirauttaa kun kahto E.T leffan :D

mutta lauantai iltoja kaikille :wave:
 
hei Tiigeri! hauskaa saunailtaa sulle :) meillä vain pizza/C.S.I -ilta, kun en ikinä itse ole oppinut saunassa käymään. amerikkalainen olen katsos syntysin.. sinne koppiin pakahtuu, pystyn ehkä vesikannun kanssa selviämään vartin sillä "jakkaralla" jolla noustaan varsinaisille lauteille :LOL:
 
Enchantress tääl naureskele, anteeks :D meikäläinen istu tunnin jos pikasuihkut laskettiin mukaan.. luin toki lehteä niin aika hurahti :p

tääl viä palloilen.. ei väsytä.. mut kuitenkin oon laput luukulla pian..
 
ei tarviikaan, mut tuntuu et vähälläkin mie sinne pakahdun. luulen et aloitan testailun maanantaina, kun sillon pitäis alkaa. mut varmaan siirtyy tiistaihin, kun oon vähän sellanen et kun ei voi testata, ei malta oottaa et pääsis, ja sit kun vois jo, ei uskalla kun pelkää negaa. :D tulipa pitkä lause.. meniks ees pilkut oikeen :LOL: hoono soomi.
 
ei me pilkkuja tarvita :D
plussa puhkun täältä sulle :whistle: ja testaa vaan.. rohkiasti vaan.. mä en ees mieti koskaa et mikä vastaus.. vaan se on aina het pakko testata.. ja tekis mieli 5min välein testata niin kauan et menkat alkaa :LOL:
 

Yhteistyössä