Viikoilla 40 ja 41 PLUSSATAAN!!!!!!!

Noppis
:D No kylläpäs meillä näitä oireita riittää! Vaikkei kai pitäisi olla edes mahdollisia tässä vaiheessa, vaikka oliskin raskautunut.

HaLPe mullakin oli 2 päivää päänsärkyä, ja tänään yökkäilin kun pesin hampaita. :LOL:

Meillä oli tänään luento plasebo-vaikutuksista, nää on varmaan niitä oikein parhaimmillaan. :LOL:
 
Voi pasha.. kp 14 ja ei oviksesta merkkiäkään. Tää on ihan käsittämätöntä. Aina on ollut jo tähän aikaan juilimisia ka kipuiluja jo monta päivää.. Nyt ei mitään, EI MITÄÄN :'( Mä en kestä jos mun ovis katoaa jonnekkin.... Blaah! Testit vaan negaa...
Mua masentaa nyt..
 
voih toiset on jo siinä vaiheessa, että jännäillään osuiko ovis oikeeseen aikaan :D
Täällä ovistestit näyttää negaa, mutta en ajatellutkaan sen ehkä ihan vielä olevan ajankohtainen.
Luulisin sen olevan enemmänkin loppuviikonjuttu :heart: Ehkä se nyt olis parempikin, kun saa hoitaa sairasta lasta.

Tyttö sitten otti ja sairastu. Silmätulehdus ja kuumetta 39 :ashamed: . Reppana on ihan veto pois, mutta ei unikaan oikein tule. Tässä nyt yritetään hoitaa parhaansa mukaan!

ihana lukea teidän "oireista" :D Pidän peukkuja jos ne vaikka olisi totisinta totta :)

Fi0na
 



****KESKIVIIKKO 24.9.2008****



pisita.............kp 21/28-38 (ka 33).........yk.3.....Kolmonen toiveissa
Kuumeilija........kp 21/26-41(ka 28)........yk.8....Esikoinen toiveissa
HaLPe..............kp 18/25................yk.8...........Esikoinen toiveissa
äiti 07..............kp 23/28-30................yk.3.........Kolmonen toiveissa
Millukka...........kp 19/30.........yk3 (km 5/08).....Viides toiveissa
Hemppu81......kp 20/23-32............yk2.................Toinen toiveissa
peipi80...........kp 18/26-29...........yk2...........Kolmonen toiveissa
josema..........kp 16/29-35.........yk.6...............toinen toiveissa
Hempukka87...kp 20/26-30....yk.syksystä 06...esikoinen toiveissa
MetsäMörrinVaimo...kp 15/28-30.......yk.3.........viides toiveissa
Käärme.........kp 17/25-28................yk.7.....kolmas toiveissa
yöperhonen- ....kp 16/29.......Yk.8......Esikoinen toiveissa
Leinikki..........kp 20/31-34........yk.2............toinen toiveissa
kaz..............kp 14/26-27.......yk.3...........Esikoinen toiveissa
FiOna............kp 16/31-33.......yk.?..........Toinen toiveissa
miiuska84.....kp 27/29 .........yk.?............Toinen toiveissa
Pouta-pilvi......kp 15/27-31....yk.3............toinen toiveissa
toivova-84.....kp 15/25-29......yk.3...esikoinen toiveissa
Veena......kp 20/24-28.....yk.17.......esikoinen toiveissa
Cassy............kp 23/26-28....yk.3.........toinen toiveissa
Maisa75.......kp 23/28-37............yk.4.......toinen toiveissa
kukkaiskeiju...kp 26/34-39.....yk.2.....esikoinen toiveissa
Noppis.........kp 22/30............................toinen toiveissa
Minni-07........kp 23/28..........................


TESTAUSPÄIVÄT:

MA 29.9:
TI 30.9:
KE 1.10:
TO 2.10:
PE 3.10:
LA 4.10:
SU 5.10:kukkaiskeiju,pisita,Maisa75
MA 6.10:Millukka,Hemppu81
TI 7.10:
KE 8.10:
TO 9.10:toivova-84
PE 10.10:
LA 11.10:
SU 12.10:







 
Täällä oire bongattu :wave: Nimittäin mulla on naamassa 4 finniä :eek: Ja olen lukenut täältä että joillekin on ennen plussaa tullut finnejä eli ehkäpä, ehkäpä... :D

Pouta-Pilvi: Onnea oviksen mettästykseen. Ainahan se ei välttämättä näy testissä (voi olla niin nopea piikki), eli varuikshan kannattaa lempiä joka tapauksessa.
 
Ihanaa kun teillä on kaikilla vielä toivoa! Mulla on niin selvät menkkaoireet, että tulen kyllä putoamaan. Tuhru on jatkunut siitä dpo4 asti erittäin vähäisenä, nyt taas yltymään päin kun on dpo8. Kunpa nyt vaan ei alkisi menkat jo dpo10, niinkuin viime kierrossa....

Plussatuulia muille! :wave:
 
Bongasin eilen iltapäivällä kipuilua limojen lisäksi, joten uskon et ovis alkas eilen iltapäivällä. Tottakai kävi niin et sit ku oviksen selvästi bongaan niin mies ei ollutkaan valmis puuhastelemaan..joten uskon et ovis meni sivu suun!! :'( Tänään töiden jälkeen on varmaan jo liian myöhäistä, vaikkakin viel on limailua..ja luulen et sunnuntaiset simpat ei enää auta. En usko et täskään kierros tärppää..harmittaa todella!!
 
elkääpä viel sisaret heittäkö kirvestä kaivoon..... :hug:
täällä vähän sapettaa se että ei ukkeli jaksanu eilen hommiin ryhtyä vaan nukahti ku saunalyhty :headwall: :headwall: sunnuntai aamuna siis bongasin oviksen tikuilla ja sillo päivällä peitteitä pöllyteltiin vaan.... ois kyl voinu viel ma tai ti varmistella mut ei ni ei :snotty: :snotty: tosin mitään limoja en oo bongannu ollenkaan :eek: :eek: tänään on kyl jo liian myöhästä varmistella enää ett toi sunnuntai päiväinen on nyt ainut täsmä isku
 
Noppis
Millukka, ei mekään pöllytetty peittoja kuin ovisplussapäivänä, mut itsellä taas on hyvinkin positiivinen olo, meinaan eihän se muuta vaadi kuin 1 hyvin ajoitetun kerran! =)

Siis ei me missään seksilakossa olla :D , mut on ollut vähän hiljaista sillä rintamalla viime aikoina, eikä meidän pitänyt edes yrittää vielä. :D
 
moikka!
mulla ehkä oli ovis toissa päivänä, tosin ei viiva ollut yhtä tumma kuin kontrolliviiva, mutta tummempi kuin muina päivinä ja tänään taas vaaleampi. tosin en kyllä testannu samaan aikaan :) ja muutenkin taisi jäädä nua pupuilut turhan vähälle, kun piti sitten saada riita miehen kanssa juuri silloin aikaiseksi kun ois pitäny keskittyä tosi toimiin :headwall:
mutta toivotaan parasta, josko se ovis vasta tuliskin tai sitten että simpat on tarpeeksi sinnikkäitä ja eläisivat sen päivän jälkeenkin =)
 
Ois jo tosiaan Veenan vuoro plussata!!b :) d

Cassylle :hug:

Kaikille voimia jaksaa taas tämäkin kierto loppuun, jospa se plussa monelle pärähtäisi testiin :heart:

on: oon tosiväsy...alavatsaa vihloilee ja nippailee välillä aika ilkeästikin..tissit arat..yms..
 
pikaiseen omaa napaa!!! Mulla on ollut jänniä tuntemuksia!!! Kun se oikealla alavatsalla oleva kipu on tänään hävinnyt, mutta tilalle tuli sellanen epämääränen "tuntemus" tai melkein kipukin ihan tuossa alavatsalla keskellä. Ihan kohdussa. Niin ajattelin että joko se vois olla kiinnittymiskipua?! Ei ole koskaan ollut tuommosta ennen... Nännit on kipeät ja valkkaria riittää vaikka muille jakaa...hmm...olisko tää sellasta. Nyt se kipu tuosta alavatsalta on kyllä jo hävinnyt... Mutta päivällä nappas kyllä kunnolla. Kun mietin että jos oon ajatellu oviksen väärällepäivälle, niin periaatteessa mulla vois olla jo dpo 6, mut luulen että mulla on oikeasti dpo 4...niin eihän sen vielä kai pitäis kiinnittyä...?
 
Huomenia kanssasisaret!! Täällä myös oletetusta ov:sta 4pvää eli dpo4 menossa ja ei kyl suurempia tuntemuksia oo muutaku valkovuotoo on edelleen ei kyl kauheen runsasta ja tänään ollut mahassa aivan kuin menkkajomotusta... :eek: mitä lie sitten tarkottaa.. Voisin melkein jo ruveta vannomaan että olis tärpänny mutta ei vielä uskalla kun pari viime kk:kin ollut NIIN varma et oon ja ei sit ookaan ollut.. Voi kun jotenkin pystyis unohtaan kokojutun kunnes vasta olis aihetta testata..... :whistle:

:hug: miiuskalle!! Onnee seuraavaan kiertoon!!
 

Yhteistyössä