Viikoilla 40 ja 41 PLUSSATAAN!!!!!!!

Noppis
Heippa, haluaisin liittyä mukaan. Toinen lapsi on laitettu tilaukseen ja nyt kp 17/30. Ovistestistä sain plussan eilen ja eilen myös pupuiltiin. Testipäivä olis siis 3.10, vaikka en ehkä sinne asti pysty odottamaan. :ashamed:

Esikoinen on 1 v 1 kk tyttö. Itse olen 28 v opiskelija.
 
Miiuska84: eikös sitä sanota että juuri kun tuntuu ettei varmasti tärppää tässä kierrossa niin sillon se just tapahtuu? :D Mustakaan ei tunnu yhtään että tässä kierrossa tärppäis, mutta toisaalta, viime kierrossa tuntu, eikä tärpännyt niin...

Noppis: Mullakin osuu testipäivä jonnekin tuonne, mutta ajattelin malttaa odottaa 5.10 asti... :eek: tai niinhän mä nyt uhoan :LOL:
 
Noppis meillä onkin melkein samanikäiset esikoistytöt. Meidän rakkauspakkaus täytti maanantaina vuoden. :heart: Itse täytin sunnuntaina 25v.


Mä en halua ajatella noita testipäiviä kauheasti vielä. Ajattelen mielummin, että testaan sitten jos tarvetta on.
 
en tiiä,nyt on taas samoja tuntemuksia ku oli sillo kp 14-15/29, eikai mulla oo sittekki ovis vasta nyt?? ja seksiä ei oo ollu sitte lauantain että jos ovis vasta nyt nii myöhässä taidetaan olla jos tänä iltana päästäis hommiin..mieli maassa...
yölläki tuntu ku mahallaan nukku,nii hirveetä polttelua vas. munasarjassa n 5 min,sit nukahdin.. en tiiä.
 
jos on ovis tänään niin eikös se munasolu ole hedelmöittymiskykyinen seuraavat 24 tuntia, eli mahiksethan vielä olis. Tiedän että joskus on just sellasia päiviä kun tietää ettei varmaan tapahdu mitään, mutta joskus käy kivoja ylläreitä. :hug: Miiuskalle!
 
kiitos Fi0na peukuista! :) Multa kans peukut pystyyn kaikille, et tässä kierrossa tärppäis!! :)

miiuska :hug: välillä sitä voi tuntua tuolta, mutta ei tod. kannata vielä kirvestä kaivoon heittää, ku ei täs vaihees voi oikee ees tuntuu miltään :)

Myö viel eilen illalla varmuuden vuoksi pupuiltii miehen kanssa ja kaikki voitavamme ollaan tehty tän kierron suhteen ja nyt vaan odotellaan oisko meidän vuoro :)
 



LAUANTAI 20.9.2008



pisita.............kp 17/28-38 (ka 33).........yk.3.....Kolmonen toiveissa
Kuumeilija........kp 17/26-41(ka 28)........yk.8....Esikoinen toiveissa
HaLPe..............kp 14/25................yk.8...........Esikoinen toiveissa
äiti 07..............kp 19/28-30................yk.3.........Kolmonen toiveissa
Millukka...........kp 15/29-30.........yk3 (km 5/08).....Viides toiveissa
Hemppu81......kp 16/23-32............yk2.................Toinen toiveissa
peipi80...........kp 14/26-29...........yk2...........Kolmonen toiveissa
josema..........kp 12/29-35.........yk.6...............toinen toiveissa
Hempukka87...kp 16/26-30....yk.syksystä 06...esikoinen toiveissa
MetsäMörrinVaimo...kp 11/28-30.......yk.3.........viides toiveissa
Käärme.........kp 13/25-28................yk.7.....kolmas toiveissa
yöperhonen- ....kp 12/29.......Yk.8......Esikoinen toiveissa
Leinikki..........kp 16/31-34........yk.2............toinen toiveissa
kaz..............kp 10/26-27.......yk.3...........Esikoinen toiveissa
FiOna............kp 12/31-33.......yk.?..........Toinen toiveissa
miiuska84.....kp 23/29 .........yk.?............Toinen toiveissa
Pouta-pilvi......kp 11/27-31....yk.3............toinen toiveissa
toivova-84.....kp 11/25-29......yk.3...esikoinen toiveissa
Veena......kp 16/24-28.....yk.17.......esikoinen toiveissa
Cassy............kp 19/26-28....yk.3.........toinen toiveissa
Maisa75.......kp 19/28-37............yk.4.......toinen toiveissa
kukkaiskeiju...kp 22/34-39.....yk.2.....esikoinen toiveissa
Noppis.........kp 18/30............................toinen toiveissa


TESTAUSPÄIVÄT:

MA 29.9:
TI 30.9:
KE 1.10:
TO 2.10:
PE 3.10:
LA 4.10:
SU 5.10:kukkaiskeiju
MA 6.10:Millukka
TI 7.10:
KE 8.10:
TO 9.10:
PE 10.10:
LA 11.10:
SU 12.10:







 
laitoin tohon noita testipäivii jos joku tietää jo milloin meinaapi testailla ;) itse en edelleen (ainakaan toistaiseksi) laita mitään päivää kun kaikkihan tietää ett kusasen ku kusasen ja aina liian aikaisin :LOL:
 
hih, uhosin että testaan vasta 5.10 jos tarvetta sillon vielä on, mutta ei ehkä kannata laittaa sitä tuonne...eihän sitä tiedä jos oikein pysyn itseni kanssa kurissa jos sitä malttaisi pidempäänkin odotella...inhoan turhia testien tekemisiä, niistä tulee jotenkin niin paha mieli...
 
jos sulla on kuiteski jotain hajuu tosta testaamisesti niin laitetaan alustavasti tonne listaan. sitähän voi sitten muuttaa tarpeen vaatiessa ;) pitäsköhän itellekki läpwsäyttää kuitenkin alustavasti joku päivä....hmmm... :whistle:
 
Voi toivotaan Cassy, että ei vielä merkkaa mitään huonoa bdbd! Itsellä tuhrutti ihmeellisesti pari päivää yhdessä kierrossa ja siitä kierrosta tuli myös plussa. Tosin se meni kesken sitten myöhemmin :(

En osaa kyllä vielä sanoa milloin testaan. Niinkuin joku muukin sanoi se voi olla millon vaan :kieh: Olen yleensä niin malttamaton luonne. Ehkä en kuitenkaan hae testejä kaappiin ennekuin vois olla pientä epäilyä. Muuten tulee tehtyä liian hätiköiden :kieh:
Kun tyttöä aloin odottamaan niin testasin varmaan koko apteekin hyllyn tyhjäksi :whistle: En vaan meinannu uskoa todeksi..

Nyt kutsuu sauna ja ehkä illalla vois jotain pientä olla :heart:

Fi0na
 
Mulla on tota tuhrua tullut siitä asti kun menkat alkoi synntyksen jälkeen. Viime kierrossa oli vähemmän, ja ehdin jo iloita. Vaan nyt se alkaa jo näin aikaisin, siis 4 päivää oviksen jälkeen. Enpä usko että mulla on kovinkaan suuret raskautumisen mahikset kun kohtu jo nyt vuotaa. Eihän sinne voi mikään kiinnittyä! :'( Piru kun surettaa...

Nyt aloin miettiä, että olen raskausaikana ja sen jälkeen syönyt kalaöljyä.... Luin netistä tänään, että ylimääräisiin vuotoihin taipuvaisten naisten ei kannattaisi käyttää sitä. Oikein mahtavaa jos mä olen itse aiheuttanut tämän. :headwall:
 
Noppis
Cassy älä missään nimessä heitä toivoa! Kyllähän kiinnittyminen mun tietääkseni voi tapahtua noin aikaisinkin, että jospa olis vaikka kiinnittymisvuotoa. Mutta muutenkin, kyllähän monet vuotaa koko alkuraskauden, ja silti kaikki menee hyvin. Että ei kai se vuoto automaattisesti ole paha juttu, luulisin.

Mä oon vissiin vähän jo rauhoittunut tässä yrittämisessä, kun on jo dpo 1, eikä oo yhtään oiretta, todellista tai kuviteltua. :LOL:
 
noppis, kerrohan mulle onko tuo dpo 1 se päivä kun se ovis on vai vasta seuraava? ja jos tikutat plussan niin siinä sanotaan että ovis tapahtuu n24-36 tunnin aikana niin onko se sitten ovisplussasta seuraava vai sitä seuraava päivä...? Oon joskus aiemminkin kysellyt sitä täällä, mutta kukaan ei silloin ole vastannut..?
 
Noppis
kukkaiskeiju mä en itse asiassa tiedä miten se kuuluu laskea, mut itse lasken niin, et se on oviksesta seuraava päivä, eli 2 päivää ovisplussasta. Eli mulla oli ovis eilen, torstaina tuli ovisplussa, ja tänään lämmöt oli jo nousseet 0,3 astetta.
 
Voi Noppis kiitos tsemppauksesta. Vaan kun tää menee ihan saman kaavan mukaan kuin edellisissä eli negakierroissa. :( Mutta eipä se auta kuin odottaa, ja pitää pää kylmänä. Kalaöljyt jätän pois heti tänään. Mä olen muuten samanlainen, että r-oireet alkaa tyyliin heti seksin jälkeen. :LOL:

Kukkaiskeiju minä lasken samalla tavalla kuin Noppis. =) Eli mulle tuli ovisplussa maanantaina, tiistaina ovis, ja keskiviikkona dpo1.
 
ahhaa, eli mulla on kait sitten tänään dpo 1 kun toissapäivänä oli selkeä ovisplussa, tosin eilen en testiä tehnytkään...limaa tuli kyllä ihan samanlailla kuin toissapäivänäkin...eli taidan ottaa varman päälle ja ajatella että huomenna olis se dpo1. Kun viime kierrossa tuli kahtena päivänä selkeä plussa, toisena oli tummempi kun kontrolliviiva, ja uskon että tässä kierrossa se tummempi olis tullut eilen...eli näin. Kiitos!
 
Hellou!

Tulen mukaan kp 20 /28.

Vielä ei mitään oireilua ole..., ei yleensä ole ollutkaan vielä tässä vaiheessa ( tässä kun takana pari km:ää alle vuoden sisään), mutta eteenpäin vain mennään..

Tsemppaillan!!!
 
Mullaki on sellanen tunne, että tästä kierrosta ei mitään plussa tule. Mulla ei lopulta ole hajuakaan, millon oli ovis jos oli ollenkaan. Luulin, että se oli viikko sitte, mutta sen jälkeenki on tuntunu useampana päivänä, että nythän se ovis onki (ellen ole sitte ovuloinu 4 eri päivänä.. :D ). Neljänä päivänä oli alamaha kipeä, mutta nyt seki on kaonnu. Ja ko me ei olla oikeen ees peuhuteltu noita peittoja nii.. Ja JOS tästä sattuu jostain ihmeen syystä tulemaan plussa nii meille on tulossa toinen tyttö(ja mies siitä pojasta haaveilee).

Luultavasti testailen 6.10 (ellen sitte sorru ja testaa 3.10, mutta pietään nyt tuo 6. päivä pääpäivänä. :) ).
 



SUNNUNTAI 21.9.2008



pisita.............kp 18/28-38 (ka 33).........yk.3.....Kolmonen toiveissa
Kuumeilija........kp 18/26-41(ka 28)........yk.8....Esikoinen toiveissa
HaLPe..............kp 15/25................yk.8...........Esikoinen toiveissa
äiti 07..............kp 20/28-30................yk.3.........Kolmonen toiveissa
Millukka...........kp 16/29-30.........yk3 (km 5/08).....Viides toiveissa
Hemppu81......kp 17/23-32............yk2.................Toinen toiveissa
peipi80...........kp 15/26-29...........yk2...........Kolmonen toiveissa
josema..........kp 13/29-35.........yk.6...............toinen toiveissa
Hempukka87...kp 17/26-30....yk.syksystä 06...esikoinen toiveissa
MetsäMörrinVaimo...kp 12/28-30.......yk.3.........viides toiveissa
Käärme.........kp 14/25-28................yk.7.....kolmas toiveissa
yöperhonen- ....kp 13/29.......Yk.8......Esikoinen toiveissa
Leinikki..........kp 17/31-34........yk.2............toinen toiveissa
kaz..............kp 11/26-27.......yk.3...........Esikoinen toiveissa
FiOna............kp 13/31-33.......yk.?..........Toinen toiveissa
miiuska84.....kp 24/29 .........yk.?............Toinen toiveissa
Pouta-pilvi......kp 12/27-31....yk.3............toinen toiveissa
toivova-84.....kp 12/25-29......yk.3...esikoinen toiveissa
Veena......kp 17/24-28.....yk.17.......esikoinen toiveissa
Cassy............kp 20/26-28....yk.3.........toinen toiveissa
Maisa75.......kp 20/28-37............yk.4.......toinen toiveissa
kukkaiskeiju...kp 23/34-39.....yk.2.....esikoinen toiveissa
Noppis.........kp 19/30............................toinen toiveissa
Minni-07........kp 20 /28..........................


TESTAUSPÄIVÄT:

MA 29.9:
TI 30.9:
KE 1.10:
TO 2.10:
PE 3.10:
LA 4.10:
SU 5.10:kukkaiskeiju,pisita
MA 6.10:Millukka,Hemppu81
TI 7.10:
KE 8.10:
TO 9.10:toivova-84
PE 10.10:
LA 11.10:
SU 12.10:







 

Yhteistyössä