Viikoilla 40 ja 41 PLUSSATAAN!!!!!!!

Tälle porukalle on tädin tulo kielletty seuraavaan vuoteen! Rikkomuksesta rangaistaan tuntuvasti ärripurrilla!




KESKIVIIKKO 17.9.2008



pisita............... kp 14/28-38 (ka 33).........yk3.....Kolmonen toiveissa

Kuumeilija..........kp 14/26-41(ka 28)........yk8....Esikoinen toiveissa

HaLPe..............kp 11/23-27................yk8.........Esikoinen toiveissa

äiti 07...............kp 16/28-30................yk3.........Kolmonen toiveissa

Millukka.............kp 12/29-30.........yk3 (km 5/08).....Viides toiveissa

Hemppu81........kp 13/23-32............yk2.................Toinen toiveissa

peipi80.............kp 11/26-29...........yk2...........Kolmonen toiveissa

josema.............kp 9/29-35.........yk.6...............toinen toiveissa

Hempukka87....kp 13/26-30....yk.syksystä 06...esikoinen toiveissa

MetsäMörrinVaimo.....kp 8/28-30.......yk.3.........viides toiveissa

Käärme..........kp 10/25-28................yk7.....kolmas toiveissa

yöperhonen- .........kp 9/29.......Yk.8......Esikoinen toiveissa

Leinikki..........kp 13/31-34........yk2............toinen toiveissa

kaz..............kp 7/26-27.......yk.3...........Esikoinen toiveissa

FiOna..............kp 9/31-33.......yk.?..........Toinen toiveissa

miiuska84........kp 20/29 .........yk.?............Toinen toiveissa

Pouta-pilvi..........kp 8/27-31....yk.3.......toinen toiveissa

toivova-84.........kp 8/25-29......yk.3...esikoinen toiveissa

Veena......kp 13/24-28.....yk.17.......esikoinen toiveissa

Cassy........kp 16/26-28....yk.3.....toinen toiveissa








 
huomenia.. =)
oma olo senku "pahenee"
eilisestä asti päällä hirveä uupumus ja väsymys, hengittäminen tuntuu "raskaalta" meinas eilen mennä taju vaunulenkillä...
ja lisäks lämmöt 37,0.. normaalisti just ja just 36,0... voi olla flunssaaki tulossa. tissit edelleen arat sivuilta,eilen automatkalla ollessa tissejä ja alavatsaa kuumotti ja tuntui tosi hentoisia viiltelyjä,ei sellaisia repäisyjä mitä mulla normaalisti on joka kierrossa.
 
Miiuska84, sullahan oireet kuulostaa todella lupaavalta!

Meillä on yk3, olin sen unohtanut eilen kertoa.

Parin päivän päästä saakin jo alkaa tikuttelemaan =) On se vaan aina niin jännää!!

Millukka, miltäs se kukko maistui?? Nam nam :D
 
Saiskos liittyä seuraan :wave:

Elikkäs meillä sellainen tilanne että toinen inssi menossa, joka tehtiin maanantaina ja parin viikon päästä pitäisi sitten selvitä josko vihdoinkin onnistaisi. Kovasti sitää omaa pientä toivoisi ja ajattelin tulla hakemaan vähän tukea ja toivoa tästä pinosta :)

Tiedot siis seuraavat: Veena....kp13/24-28...yk17...esikoinen työnalla
 
Saanko liittyä joukkoon iloiseen? :wave:

Mulla olis nyt kp16. Edelliset kierrot on olleet päälle 30 päivää, nyt tulee lyhyempi kun ovisplussa tuli kp14. Se olikin ensimmäinen, aiemmin en ole saanut plussia vaikka miten olen yrittänyt. Mulle vois panna kierron pituudeks vaikka 26-28. Tuun kuitenkin tähän pinoon, jos vaikka sais testausta venytettyä sillä keinoin pidemmälle. :D Jos siis tarvetta edes tulee...

Meillä menossa yk3 ja ennestään juuri vuoden täyttänyt tyttö. :heart: Syntynyt siis 09/07.

Plussaonnea! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pouta-pilvi:
Miiuska84, sullahan oireet kuulostaa todella lupaavalta!

Meillä on yk3, olin sen unohtanut eilen kertoa.

Parin päivän päästä saakin jo alkaa tikuttelemaan =) On se vaan aina niin jännää!!

Millukka, miltäs se kukko maistui?? Nam nam :D
kyllähän toi kukko oli namia

:p :p
 
Tervetuloa kaikki uudet :) Ja veena, toivotaan että se pieni nyt suostuisi pesän tekemään sinne kohdun syövereihin hippasen alle yhdeksäksi kuukaudeksi :) Olen taustalla seurannut teidän yritystänne, ja totisesti jo toivon että teille se onni suotaisiin :heart:

(.) täällä ovis luultavimmin tänään tai huomenna, eilen jo tuli sellaisia limoja, etten ollut varma mitä sinne housuun tuli :D Tänään sitten en enää noita limoja ookkaan seurannu ku en tiedä onko ne noita miehisiä eritteitä :LOL: :LOL: Mutta yritetty nyt ainakin on :)
 
kysymys nyt kaikille...auttaa ken osaa :)

nyt kp14 ja pari päivää tullut hentoa ruskehtavaa vuotoa ja tänään sitten juuri äsken enemmän pyyhkiessä ja oikein nk.veristä limaa mutta siis ruskeeta.... MITÄ ON?!? Ei nyt kait ov ainakaan??? Ei oo ennen tälleen kesken kierron tullut mitään muuta kun valkovuotoo..
 
kaz
pisita Muistan jostain lukeneeni, että ovulaation aikana kun munarakkula puhkeaa, niin voi tulla vuotoa..

http://kutri.net/iblog/C1537542522/E313981955/index.html

"Joillakin/joskus progesteroni, joka pitää kohdun limakalvoa "koossa" ovulaatiosta seuraaviin kuukautisiin asti, ei ehdi nousta riittävän nopeasti riittävän korkealle, minkä takia limakalvo "falskaa" hieman ts. ovulaation aikaan tulee hieman veristä/rusehtavaa vuotoa. Mikäli vuoto osuu juuri ovulaation aikaan, ei ole kirkkaan veristä eikä sitä tule päivää tai paria pidempään se on täysin normaalia, enkä sen takia tarvitse huolestua."
 
Kiitos tervetulotoivotuksista.

Kuumeilija: Kiitos :heart: Niinpä niin, sitäpä itsekin toivon :) Mehän ollaan tuttuja jo ainakin tuolta esikkopinosta. Mä kanssa erotan yleensä ovislimat jos ei olla lemmitty miehen kanssa, sen jälkeen se onkin sellaista mikstuuria ettei ainesosista ota selvää :D

Pisita: Yksi vaihtoehto mikä tuli mieleen on että oisit ovuloinut aikaisin ja se olisi kiinnittymisvuotoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Veena:
Kiitos tervetulotoivotuksista.

Pisita: Yksi vaihtoehto mikä tuli mieleen on että oisit ovuloinut aikaisin ja se olisi kiinnittymisvuotoa.
en kyllä usko että olisi kun ei ole ov limoja vielä ollenkaan näkynyt... ja kun tuo oli sellaista tosi limaista, ei siis vain tuhrua vaan limaa klöntteinä seassa...juu ompa tosi kivan kuulosta selostusta... :whistle:
 
Ettei sulla Pisita oo mitään tulehdusta? Tai ehkä sä olisit sen jo huomannu. Hankalaa kun ei oikein osaa auttaa :hug: Naisen keho kun on joskus aika oikukas ..

Täällä olo jatkuu ja oikein malttamattomana odotan taas ovis aikaa. Vaikka tiedän jo etukäteen, että hommat varmaan jää aika vähiin ( mies pitkää päivää töissä), mutta ei lannistuta vielä :kieh:

Kiva kun on paljon porukkaa niin saa kivasti iltaisin luettavaa :) Muuten ei meinaa saa olla koneella rauhassa. Päivät menee tytön kanssa nopeasti ja tehtävää riittää.
Vauvaa kuitenkin tännekkin toivotaan vaikka kuoppia matkalla hiukan on ollutkin. Nyt vaan kreippimahua litkimään :)

Fi0na
 



TORSTAI 18.9.2008



pisita.............kp 15/28-38 (ka 33).........yk.3.....Kolmonen toiveissa
Kuumeilija........kp 15/26-41(ka 28)........yk.8....Esikoinen toiveissa
HaLPe..............kp 12/25................yk.8...........Esikoinen toiveissa
äiti 07..............kp 17/28-30................yk.3.........Kolmonen toiveissa
Millukka...........kp 13/29-30.........yk3 (km 5/08).....Viides toiveissa
Hemppu81......kp 14/23-32............yk2.................Toinen toiveissa
peipi80...........kp 12/26-29...........yk2...........Kolmonen toiveissa
josema..........kp 10/29-35.........yk.6...............toinen toiveissa
Hempukka87...kp 14/26-30....yk.syksystä 06...esikoinen toiveissa
MetsäMörrinVaimo...kp 9/28-30.......yk.3.........viides toiveissa
Käärme.........kp 11/25-28................yk.7.....kolmas toiveissa
yöperhonen- ....kp 10/29.......Yk.8......Esikoinen toiveissa
Leinikki..........kp 14/31-34........yk.2............toinen toiveissa
kaz..............kp 8/26-27.......yk.3...........Esikoinen toiveissa
FiOna............kp 10/31-33.......yk.?..........Toinen toiveissa
miiuska84.....kp 21/29 .........yk.?............Toinen toiveissa
Pouta-pilvi......kp 9/27-31....yk.3............toinen toiveissa
toivova-84.....kp 9/25-29......yk.3...esikoinen toiveissa
Veena......kp 14/24-28.....yk.17.......esikoinen toiveissa
Cassy............kp 17/26-28....yk.3.........toinen toiveissa
Maisa75.......kp 17/28-37............yk.4.......toinen toiveissa
kukkaiskeiju...kp 20/34-39.....yk.2.....esikoinen toiveissa






 
Taidan minäkin kömpiä mökötyskolostani mukaan jännääjiin. Mun tiedot tässä:
Maisa75.......kp 17/28-37............yk4........toinen tähtäimessä

Tänään bongasin oviksen sekä tikulla että varmistukseksi vielä clearblue:n testillä. Iltaohjelmaa on siis tiedossa. Mulla olisi kyllä huomenna gynelle aika; en tiedä pitäisikö sitä siirtää vai voinko mennä sinne kuin omena siemenet sisällä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maisa75:
Taidan minäkin kömpiä mökötyskolostani mukaan jännääjiin. Mun tiedot tässä:
Maisa75.......kp 17/28-37............yk4........toinen tähtäimessä

Tänään bongasin oviksen sekä tikulla että varmistukseksi vielä clearblue:n testillä. Iltaohjelmaa on siis tiedossa. Mulla olisi kyllä huomenna gynelle aika; en tiedä pitäisikö sitä siirtää vai voinko mennä sinne kuin omena siemenet sisällä :LOL:
osuvasti sanottu :D

on: kp12/25 ja yk8 kävi eilen gynellä yksityisellä (makso vaan 75e)samalla oon käyny ennenkii, ku se on niin progyne :D Havaitsi mulla parhaillaan irtoamassa olevan munarakkulan yhden, joten määräs mulle yhen annoksen pregnyliä (5000)ja mä pistin sen eilen ite mahaan, jotta ovulaatio varmasti tapahtuisi..yleensä tota ei määrätä meikäläisille, ku on niin suuri vaara monisikiöraskauksille, mut, ku se nyt näki varmasti, et oli vaan yks eholla..samalla se tutki miehen simpat (otti mun kohdunsuulta ruiskuun ja katto mikroskoopilla, oltii siis miehen kans edellisiltana pupuiltu)..eilen illalla oli tosi kivulias ovulaatio ja innokkaina kerettiin pupuilla kaks kertaa eli päivällä ja illalla :D nyt sit jännittää..eikä voi kovin aikaseen ees testailla, ku pregnylissä on HCG:tä..

Jaksamista kaikille oviksen pongaamiseen ja testauksen odotukseen..
 
Onpas sulla HaLPe tiedossa jännittävä odottaminen =) Ja kun vielä oli tuo Selvä irtoaminen niin ei muuta kuin peukut pystyyn sinne päin bdbd!

En kyllä millään jaksaisi odottaa kierron loppuun :kieh: Ensi viikolla aloitan kyllä sitten tikutuksen vaikken siihen 100 % luotakaan. Luulen, että seuraavaan viikonloppuun ajoittuu tuo ovis joten sinne sitten kunnolla rakkautta peliin :heart:

Fi0na
 
Hei, saanko mäkin liittyä tänne mukaan?
Tänään kp20/34-39 yk2. Ja esikoista "yritetään". Tänään on ovislimat bongattu, tikutellut en tänään ole. Odotettavissa olisi siis n.32-33 päivän kierto...
Toissapäivänä vähän varmisteltiin mahdollista ovista ja tänään kait pitää laittaa hynttyyt yhteen :D

Ajattelin teidän kanssa tulla jännäämään, on niin lupaava nimi :LOL:
 



PERJANTAI 19.9.2008



pisita.............kp 16/28-38 (ka 33).........yk.3.....Kolmonen toiveissa
Kuumeilija........kp 16/26-41(ka 28)........yk.8....Esikoinen toiveissa
HaLPe..............kp 13/25................yk.8...........Esikoinen toiveissa
äiti 07..............kp 18/28-30................yk.3.........Kolmonen toiveissa
Millukka...........kp 14/29-30.........yk3 (km 5/08).....Viides toiveissa
Hemppu81......kp 15/23-32............yk2.................Toinen toiveissa
peipi80...........kp 13/26-29...........yk2...........Kolmonen toiveissa
josema..........kp 11/29-35.........yk.6...............toinen toiveissa
Hempukka87...kp 15/26-30....yk.syksystä 06...esikoinen toiveissa
MetsäMörrinVaimo...kp 10/28-30.......yk.3.........viides toiveissa
Käärme.........kp 12/25-28................yk.7.....kolmas toiveissa
yöperhonen- ....kp 11/29.......Yk.8......Esikoinen toiveissa
Leinikki..........kp 15/31-34........yk.2............toinen toiveissa
kaz..............kp 9/26-27.......yk.3...........Esikoinen toiveissa
FiOna............kp 11/31-33.......yk.?..........Toinen toiveissa
miiuska84.....kp 22/29 .........yk.?............Toinen toiveissa
Pouta-pilvi......kp 10/27-31....yk.3............toinen toiveissa
toivova-84.....kp 10/25-29......yk.3...esikoinen toiveissa
Veena......kp 15/24-28.....yk.17.......esikoinen toiveissa
Cassy............kp 18/26-28....yk.3.........toinen toiveissa
Maisa75.......kp 18/28-37............yk.4.......toinen toiveissa
kukkaiskeiju...kp 21/34-39.....yk.2.....esikoinen toiveissa
Noppis.........kp 17/30............................toinen toiveissa






 
Alkuperäinen kirjoittaja Veena:
Kiitos tervetulotoivotuksista.

Kuumeilija: Kiitos :heart: Niinpä niin, sitäpä itsekin toivon :) Mehän ollaan tuttuja jo ainakin tuolta esikkopinosta. Mä kanssa erotan yleensä ovislimat jos ei olla lemmitty miehen kanssa, sen jälkeen se onkin sellaista mikstuuria ettei ainesosista ota selvää :D
Juuh tuttuja sieltä tosiaan :) En vaan oo nyt pahemmin siellä puolen ollut aktiivisena, koska sinne on tullu niiiiin paljon väkeä etten pysy tilanteissa mukana :) Nää viikkopinot on siitä mukavampia että muistaa toisten jännääjien tilanteet ja pystyy niihin kommentoimaankin jotain :)

Ovisajat siis monella käsillä, niin myös täällä. Toivotaan että tämä olisi se meidän kierto, en enää kyllä kauaa jaksaisi odottaa.. Ajattelin varata marraskuussa gyneajan kun tulee vuosi viimeisestä tarkastuksesta, ja voisin samalla käydä rupattelemassa tästä meidän tilanteesta jos ei siihen mennessä plussaa kuulu...

Noh, mutta taistelutahtoa kaikkien miesjoukkioille ja toivotaan että he löytävät tiensä kotiin :heart:

 

Yhteistyössä