Viikoilla 40 ja 41 PLUSSATAAN!!!!!!!



****TORSTAI 25.9.2008****


pisita.............kp 22/28-38 (ka 33).........yk.3.....Kolmonen toiveissa
Kuumeilija........kp 22/26-41(ka 28)........yk.8....Esikoinen toiveissa
HaLPe..............kp 19/25................yk.8...........Esikoinen toiveissa
äiti 07..............kp 24/28-30................yk.3.........Kolmonen toiveissa
Millukka...........kp 20/30.........yk3 (km 5/08).....Viides toiveissa
Hemppu81......kp 21/23-32............yk2.................Toinen toiveissa
peipi80...........kp 19/26-29...........yk2...........Kolmonen toiveissa
josema..........kp 17/29-35.........yk.6...............toinen toiveissa
Hempukka87...kp 21/26-30....yk.syksystä 06...esikoinen toiveissa
MetsäMörrinVaimo...kp 16/28-30.......yk.3.........viides toiveissa
Käärme.........kp 18/25-28................yk.7.....kolmas toiveissa
yöperhonen- ....kp 17/29.......Yk.8......Esikoinen toiveissa
Leinikki..........kp 21/31-34........yk.2............toinen toiveissa
kaz..............kp 15/26-27.......yk.3...........Esikoinen toiveissa
FiOna............kp 17/31-33.......yk.?..........Toinen toiveissa
Pouta-pilvi......kp 16/27-31....yk.3............toinen toiveissa
toivova-84.....kp 16/25-29......yk.3...esikoinen toiveissa
Veena......kp 21/24-28.....yk.17.......esikoinen toiveissa
Cassy............kp 24/26-28....yk.3.........toinen toiveissa
Maisa75.......kp 24/28-37............yk.4.......toinen toiveissa
kukkaiskeiju...kp 27/34-39.....yk.2.....esikoinen toiveissa
Noppis.........kp 23/30............................toinen toiveissa
Minni-07........kp 24/28..........................


UUTEEN KIERTOON LÄHTEVÄT:
miiuska84



PLUSSANNEET:





TESTAUSPÄIVÄT:

MA 29.9:
TI 30.9:
KE 1.10:
TO 2.10:
PE 3.10:
LA 4.10:
SU 5.10:kukkaiskeiju,pisita,Maisa75
MA 6.10:Millukka,Hemppu81
TI 7.10:
KE 8.10:
TO 9.10:toivova-84
PE 10.10:
LA 11.10:
SU 12.10:







 
Miiuska84:lle :hug:

HaLpe kuulostaa lupaavalta =)

(.) Täällä ei nyt oo niin hyvä tilanne. Pupuilut on jääny taka-alalle, kun omakin vointi on ollut huono :( Tyttö ei ole kunnossa vieläkään ja oma jaksaminen on kyseenalaista. anoppi onneksi tulee tänään hiukan avuksi niin päsee lepäämään yms. :)

Harmittelin just eilen miehelle tätä meidän tilannetta, kun ei oikein ota onnistuakseen mikään :ashamed: Km ( keväällä ) jälkeen meni monta kuukautta( kohtutulehdus kesällä ) ennen kuin pääsi edes yrittämään ja nyt sitten tämä tilanne. Meillä ei muutenkaan oo koskaan ollut lapsen "teko" helppoa ( tyttöä odottettiin 2 vuotta!) niin helposti uuvahtaa pienestäkin vastoinkäymisestä..

Fi0na
 
On sellanen tunne, että menkat alkaa minä hetkenä hyvänsä. :| Ja menossa on vasta kp 21.. Että jipii.. Häätyy vaan toivoa,että pysyis poissa vielä ainaki sen pari päivää, ettei tuo kierto entisestään lyhene. :headwall: :headwall:
 


****PERJANTAI 26.9.2008****


pisita.............kp 23/28-38 (ka 33).........yk.3.....Kolmonen toiveissa
Kuumeilija........kp 23/26-41(ka 28)........yk.8....Esikoinen toiveissa
HaLPe..............kp 20/25................yk.8...........Esikoinen toiveissa
äiti 07..............kp 25/28-30................yk.3.........Kolmonen toiveissa
Millukka...........kp 21/30.........yk3 (km 5/08).....Viides toiveissa
Hemppu81......kp 22/23-32............yk2.................Toinen toiveissa
peipi80...........kp 20/26-29...........yk2...........Kolmonen toiveissa
josema..........kp 18/29-35.........yk.6...............toinen toiveissa
Hempukka87...kp 22/26-30....yk.syksystä 06...esikoinen toiveissa
MetsäMörrinVaimo...kp 17/28-30.......yk.3.........viides toiveissa
Käärme.........kp 19/25-28................yk.7.....kolmas toiveissa
yöperhonen- ....kp 18/29.......Yk.8......Esikoinen toiveissa
Leinikki..........kp 22/31-34........yk.2............toinen toiveissa
kaz..............kp 16/26-27.......yk.3...........Esikoinen toiveissa
FiOna............kp 18/31-33.......yk.?..........Toinen toiveissa
Pouta-pilvi......kp 17/27-31....yk.3............toinen toiveissa
toivova-84.....kp 17/25-29......yk.3...esikoinen toiveissa
Veena......kp 22/24-28.....yk.17.......esikoinen toiveissa
Cassy............kp 25/26-28....yk.3.........toinen toiveissa
Maisa75.......kp 25/28-37............yk.4.......toinen toiveissa
kukkaiskeiju...kp 28/34-39.....yk.2.....esikoinen toiveissa
Noppis.........kp 24/30............................toinen toiveissa
Minni-07........kp 25/28..........................
Zande ...............kp 35/36.....................esikoinen toiveissa


UUTEEN KIERTOON LÄHTEVÄT:
miiuska84



PLUSSANNEET:





TESTAUSPÄIVÄT:

MA 29.9:
TI 30.9:
KE 1.10:Millukka
TO 2.10:
PE 3.10:
LA 4.10:
SU 5.10:kukkaiskeiju,pisita,Maisa75
MA 6.10:Hemppu81
TI 7.10:
KE 8.10:
TO 9.10:toivova-84
PE 10.10:
LA 11.10:
SU 12.10:







 
heräsin vähän ennen aamu kuutta ärsyttävään mahakipuun,tai se kipu on tuolla oikealla puolella ihan niinku ois joku munatorvikipee tms. :eek: :eek: :eek: pyörin ja hyörin ja yritin vaihtaa asentoa mutta mikään ei auttanu..... ei tullu oikein nukkumisesta enää mitään. Nyt edelleen on tuolta oikealta kipee mutta ylhäällä ollessa ei oikein tiedä että onko se selänm puolelta kipee vai sitten tuosta edestä :eek: :eek: :eek: ei helevata..kait sitä saa lääkäriin mennä jos ei ohi meni!!!!
 
Millukka: Mulla oli tuommosta samalta kuulostavaa kipua oikealla alavatsalla neljä päivää oviksen jälkeen, välillä sattu enemmään välillä vähemmän. en tiedä mikä oli mutta hävisi itsestään. Mutta jos siltä tuntuu niin mene ihmeessä lääkäriin. Mulla se ei ollut suoranaisesti kipua, mutta niinkun tosi kova paineen tunne. Toivottavasti menee ohi.

En tiedä johtuuko tästä vauva-ajattelusta, mutta mä oon alkanu näkeen ihan kamalia vauva unia :eek: Välillä siskon lapsille käy niissä jotain niin että kuolee, välillä saan itse vauvan ja sillä on joku hätä. Melkein joka yö nyt viitenä yönä olen jotain sellasta nähnyt... JA aina iltasin toivon että anna mun tänä yönä nähdä jotain ihanaa vauva unta, niin taas... :ashamed:
 
Huomenta kaikille =)

Ajattelin kirjottaa tänne ku tääl on varmaa samas tilantees olevia....

Esikoista yritetään ja mul on ny menos kp 35/36 ja raskausoireet on ihan valtavat mut ei oo normaaleit menkkaoireit lainkaan... ajattelin testata vast ens viikolla ettei tuu turhii pettymyksii jos ne menkat vaik v-loppun alkaa.... Plussatuulia kaikille :) :)
 
Millukka tuohan on ihan normaaliläpö oviksen jälkeen :) ihmekipua sulla..mul oli kans jotain ton tyylistä sillo oviksen jälkeen..hmm..

kukkis eiks kuolema unessa oo uuden elämä alku ;)

Tervetuloa Zande

muoks. tänään on taas sellanen olo, et ei oo tärpänny :(
 
mukavaa perjantaita!
mulla ei kanssa mitään tuntemuksia oviksesta, pientä paineen tunnetta ollut mahassa tai selässä, vaikea sanoa. johtuu varmaan tästä alkavasta flunssasta :(
ei oikein ole positiivinen mieli tähän kiertoon, ei vaan yhtään tunnu siltä että olis tärpännyt. hommia kyllä tehtiin varmuuden vuoksi joka/jokatoinen päivä tällä viikolla, mutta ei siitä kumminkaan mitään tule. ihme masis mulla ollu pari päivää :headwall:
 
Noppis
Millukka Mulla on myös ollut jo viikon yli 37 (37.1-37.3) lämpö, mut sehän on, just niin kuin HaLPe sanoikin, normaali lämpö ja merkki siitä, että on ovuloinut. Ellei sitten sulla oo jotenkin alhainen lämpö normaalisti. Toivottavasti et tuu kipeeksi!

Niin itselläni nää oireet tulee ja menee, eilen oli kaiken maailman tissifiiliksiä, mut tänään ei oikein mitään. Suap nährä. :xmas:
 
Halpe: Voi kun oliskin! Sitten mulle olis kyllä tulossa viitoset :$ :LOL:

Auttakaa nyt tyhmää "hädässä". Kun tänään on dpo 6, enintään dpo 8 vaikka olisin väärin laskenut...Ja mulla on tänään tullut sellasta beigehköhköä valkovuotoa... :ashamed: Voiko noin aikasin alkaa menkat oviksen jälkeen?! Ja olis kyllä muutenkin ihan ennätyslyhyt kierto ilman pillereitä kun tänään kp 28. Lyhin ollut luonnostaan 34... Sitten tietysti innoissani mietin jos olis kiinnittymisvuotoa?! Mutta kuinka monella on oikeasti ollut kiinnittymisvuotoa...en tunne yhtäkään... :ashamed: No, varmaan parin päivän sisäänhän sen näkee että alkaako ne menkat vai ei...Muuttuu jännäks tää juttu :D
 
Kukkaiskeiju kyseli kiinnittymisvuodosta. Mulla ei ainakaan sellasta ollu tai sitten en vaan huomannu? Tosin lapsivedetkin meni mystisesti ilman suurempaa huomiota :LOL:
Mutta voihan noi kierrot tosiaan heitellä .esim ovuloimattomissa kierroissa..

Voi harmi Cassy, että sulla oli? huonoa tuuria matkassa.

Voi kun nyt tulis hyviä uutisia tästä ketjusta! Tahtoo myös itse niitä, mutta toistaiseksi ei hyvältä näytä :/ Mies on nyt vuorostaan sairas joten petipuuhiin ei oikein oo riittäny voimia :ashamed: Mies kyllä tietää, että nyt olis "paras" aika, mutta vointi on huono.
Minkäs teet, tärkeämpää on saada perhe terveeksi !Kuitenkaan ei ole tullut sitä vahvempaa viivaa ovistestiin, että toivoa vielä on :kieh:

Fi0na
 
Mulla ei ole kyllä epäilystäkään etteikö olis ovista ollut... Mutta katsotaan nyt sitten alkaako menkat vai ei. ja viime kierrossa kyllä kans tikutin sen, ja limoista ei myöskän voi kyllä erehtyä, ovat kuin suoraan kirjassa kuvatut. Mutta toivotaan parasta, pelätään pahinta. Muita?

Tässä on meidän palstalle "uutiset ja sää":
Kova ovulaatiovyöry on ylittänyt kaksplussan palstan. Liukkailla keleillä on ollut paljon liikennettä miljoonien siittiöiden matkatessa päämäärätietoisesti. Kolareita on sattunut ja ainakin satakunta siittiötä on kuollut. Sitkeimmät sissit ovat suunnittelemassa munasolun valtausta selvällä enemmistöllä.

Ja vielä voimassa olevat varoitukset:
Suurelle osalle ovulaatiovyöryn alle jääneistä kaksplussalaisista povataan liukkaiden kelien jatkumista. Asiantuntijat uskovat myös lämpöisten kelien jatkuvan. Tämä saattaa aiheuttaa nippailua alavatsalla, etovaa oloa ja nännien kipeytymistä. Muutaman viikon päästä suositellaan tehtäväksi raskaustestiä, jonka tuloksesta on informoitava välittömästi mahdollisesti muille kohtalotovereille.

Tässä kaikki tältä erää, hyvää illan jatkoa. :D
 

Yhteistyössä