Viikkojen 31 ja 32 jännittäjät

Täällä myöskin pyritään apteekkia välttelämään ettei tuu testettua liian aikaisin, kun tuo kierto on joskus heittänyt jopa 38 päivään :(

Tuntemukset on kyllä niin kahdenlaisia ja koko ajan pelko,että täti tuleekin :/
 
Mulla taas kierto on hyvinkin säännöllinen.. Tai no ei säännöllinen kunnolla (26-36), mutta luteaalivaihe on aika lailla ollut vakio ja oviksen bongaan aina kun se tapahtuu. Kaksi kiertoa on ollut tuo 36, jolloin en ovuloi. Muutoin ollut 26-34 välillä ja tuossa 34 kierrossa plussasin. Ni tuonkin takia sit vaikea olla testaamatta, kun tietää milloin sen plussan tulisi testissä näkyä.
 
JenPen
Olen itse asiassa liittynyt tuohon tjot-porukkaan, mutta en malta pysyä pois täältä millään... :ashamed: Meillä on ihka ensimmäinen yritys menossa, jonka takia olenkin vähän pihalla näistä termeistä täällä, testausajankohdista ja niin edelleen... Mulla edelliset menkat alkanut 10.7. ja jos kierto olis ton 28 päivää, niin seuraavat alkais 7.8. Onko tuo siis ensimmäinen päivä jolloin voin testata?
 
JenPen
Ok, kiitoksia tiedosta. Ei millään jaksais odotta sinne saakka, kun mies haki tuon testin jo eilen valmiiksi kotiin, ja tossa se nyt kököttää pöydällä mun vieressä. Lukee että on erikoisherkkä testi, mutta silti vasta ekana päivänä sais testata ohjeen mukaan... :/ Meidän kyllä piti olla ihan tjot-asenteella, onhan se epätodennäköistä ekasta kierrosta tulla raskaaksi. Silti kuvittelen nyt kaikki oireet raskauden merkeiksi :LOL: Ollut jo useamman päivän menkkakipujen tapaisia tuntemuksia selässä, ja samanlaista turvotusta ja inhottavaa tunnetta alavatsassa. Yleensä kuitenkin niiden jälkeen menkat alkaneet heti seuraavana päivänä.
 
Heippa taas!
Tein testin, puhda nega (n. ei ollut kun kaksi tuntia viime pissasta mutta kumminkin) aika ihme juttu. Ennen kuopusta menkat oli aika tasan aina 28 päivää, nyt kuopuksen jälkeen olleet: 29,30,27 ja nyt tosiaan sitten jo menossa 31 eika menkkoja näy eikä kuulu. Väsyttää kyllä, mutta luulis tuon testin jo plussaa näyttävän...eipä auta kun odotella ja testata parin päivän päästä uudestaan ellei mitään kuulu. Koskaan ei o jäänyt menkat väliin eikä koskaan ollut näin pitkää kiertoa...toivossa on hyvä elää =)
 

29.7.2008

bluebaby.............kp 20/28......yk 31.... esikoinen haaveissa
JenPen............kp 20/28?.......yk1......esikoinen haaveissa
Swiss..............kp 20/24......yk4............3. lapsi toiveissa
Allusmamma...kp 22/24-27.....yk3.....2.lapsi haaveissa
miracle.......kp 25/26......yk7 (km 04/08) esikoinen toiveissa
Cassy.......kp 28/28-34....yk1....2.lapsi toiveissa
Rva Pikkumyy....kp 28/27-30...yk5(km 2/08) /4.s/1 yht.
artunäiti......kp 30/28-34....yk2... 2.lapsi toiveissa
snowball...kp 29/32....yk2......esikoinen toiveissa
Iina73......kp 30/27-28.....yk1.....2.lapsi haaveissa
kekkeri......kp 31/27-30.....yk5......4.lapsi toiveissa
Paapu..............kp 37/30-35


Testipvät:

Keskiviikko 30.7. miracle
Torstai 31.7. snowball, artunäiti
Pe/La 1.8./2.8. pisita
Sunnuntai 3.8. Cassy
Maanantai 4.8 Iina73[color]


Tippuneet
Onnea uuteen kiertoon!! Plussatuulia!+++:whistle::

kerttu84
johanna83
Tuulia79
Aurora72
pisita
[color]

Plussanneet::heart::heart:

Chessa.....kp 29/30-32......yk4.....3.toiveissa
hapamperi....kp 32/33-38....yk2....2. lapsi toiveissa [color]

 
Moikka taas, minä jos selviän huomisesta menkatta, sitten kyllä alkaa jännittämään jo ihan tosissaan! :saint: :heart:

Kiitos Miracle päivityksestäsi! :flower:

Kyllä niitä plussia varmaan tulee enemmän kuin kaksi tällä viikolla, toivotaan!



Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja JenPen:
Olen itse asiassa liittynyt tuohon tjot-porukkaan, mutta en malta pysyä pois täältä millään... :ashamed: Meillä on ihka ensimmäinen yritys menossa, jonka takia olenkin vähän pihalla näistä termeistä täällä, testausajankohdista ja niin edelleen... Mulla edelliset menkat alkanut 10.7. ja jos kierto olis ton 28 päivää, niin seuraavat alkais 7.8. Onko tuo siis ensimmäinen päivä jolloin voin testata?
Heippa! Teilläkö on alkanu yritys :flower:
Tuutko takasin tuonne kerhopuolle vielä?
Sua onki kaivattu... :D
 
:wave: Mietin jos liittyisin mukaan...En tiedä onko järkevää mutta tässä vähän tietoja: Elikkäs olen 24.v ja mies 34.v. Keskenmeno 04/06. PIllerit jätetty pois 12/05 Nyt taitaapi olla yk31 |O :( :'( Todettu endometrioosi 02/08. Tehty laparoskopia 05/08. Tässä nyt ainakin syksyyn kokeillaan omatoimisesti vielä ja sen jälkeen katsotaan hoitoja. Voitte varmaan kuvitella että vauvakuume on melkoinen kun 2,5.v saanut joka kuukausi pettyä. Nyt menossa kp 20/28. Mutta juu näillä mennään :heart: Niin ja jos mukaan vielä pääsee? :flower:
 
Pudonneille :hug: ja onnea uuteen kiertoon!

Itselläni ei ole tätiä näkynyt, mutta ei kyllä ole mitään vahvaa tunnettakaan, että olisin raskaana. Ainoa kummallinen oire on, että vatsa on kolmatta päivää sekaisin, ilman mitään eriteltävää syytä.

Peukkuja vielä mukana oleville!
 
JenPen
Meillä on tosiaan alkanut yritys! Tai siis ei tietenkään mitään varsinaista yritystä vaan ihan vaan TJOT... :whistle: Onko teillä yritys alkanut, vai ymmärsinkö oikein tuosta että teillä on keskeytys ehkäisykeinona?
Niin missä mua on kaivattu, tuolla Toivottomissa haaveilijoissa vai missä? =)
 
eilen siis luulin että no nyt se täti sitten saapui, kun alkoi ruskehtava turhuvuoto...mutta ei edelleenkään ole yön aikana putoukset avautuneet.... vaan aavistuksen ruskehtavaa tulee pyyhkiessä...että jatkuuko nyt vielä kp30 vai onko kp2... APUJA!!! mulla ei aikasemmissa oo tullu minkänlaista vuotoa ennen testiä/plussaa... voisko vielä olla mahkuja ettei se täti tuliskaan vaan plussa?!?!
 
pisita, kai se aina mahollista on :heart: Miulla itelläni vaan aina miltei tuhrulla alkaa.. Mut ny testasin negan eikä vieläkää tuhrua.. Dpo13 kuitenkin jo, ni uskosin, että sieltä ne menkat tulee sit vaa vähä myöhemmi =)
 

Yhteistyössä