Viikkojen 31 ja 32 jännittäjät

Kp39/30-35.

Ikinä ole ollu näin pitkä kierto ja ei yhtään mitään oireita jotka vois olla merkki tulevista menkoista.
Mä varmaan roikun täällä vielä vaikka negaa näytti... :ashamed:
Vaikkakin plussaan en edes enää usko.

Mietin et millon sitä kannattas testata uuelleen ja sillon kyllä ihan viimesen kerran?

Plussaonnea testaileville :D
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mua ei kyllä hirveesti enää jännitä. Tuhru senkun lisääntyy, menkat alkaa varmaan huomenna. Mun kroppa huijaa mua, ihan sikana raskausoireita edelleen. :'(

Nyt sitten plussaatte kaikki muut! :heart:
:hug: Cassy elä luovuta... ja sit jos tätskä tulee ferkulla kunnolla niin eikun uuteen kiertoon sitten.. B) entistä motivoituneempana..
 
Heissan kaikille! =) Mä en jaksa odottaaa... |O Sain plussa ovistestiin vajaa kaksi viikkoa sitten sunnuntaina eli 20.8 . Laitettiin simpat sisuksiin muutama tunti testin tekemisestä. Nyt sitten vaan toivotaan. Alamahaa on nipistellyt 3-4 päivää,turvottaa hirveästi heti aamustakin. Sitten tuossa maanantaina tuli vähän verensekaista vuotoa pyyhkiessä. Pää tässä hajoaa kun miettii oliko vuoto kiinnittymisestä vai mun endon kepposia taas... :ashamed: Aletaanko nuo DPO päivät laskemaan heti siitä ovisplussasta vai miten? Jos niin nyt olis jo Dpo 11. Ja menkkojen alkuun vielä viikko. Mulla ollut kyllä melko aikaisin ovis? Viime kierrossa oli kp 12 mut yleensä kp13 ja tässä kierrossa ovisplussa kp 11.
 
Mnä myös taidan kuulua tähän pinoon. Lyhyesti: nyt on kp 31/33-35 ja toiveet korkealla kun ei ota kaaliin, illalla ei satu ristiselkään ja vessareissuilla paperi on puhdas. Ajattelin testata maanantaina aikaisintaan (mikäli sii tarvetta on). Toiveissa on minun kolmas, mutta meidän ensimmäinen yhteinen. Yritystä on nyt takana.. ääh... tämä on kierros numero kahdeksan.

Jo plussanneille onnea, jännääjille pidän peukkuja ja pahoitteluni tipahtaneille.
 
Hei kaikille! :flower:

Pahoittelut edelleen neganneille tai jo menkkojen uhriksi joutuneille! :hug:


Ilmoitan, että olen plussannut! :heart: :heart:

Aloitin testin teon 17:01, voiko tämä olla edes totta! :saint: :heart:


Niin Onnellinen Rva Pikkumyyja Pirpana :heart: :wave:
 
Hirmusesti onnea Rouva Pikkumyy :flower: :flower: :flower: Olen käynyt täällä kuumeilupuolen pinoissa "vieraissa" lukemassa teidän juttuja ja jotenkin olet jäänyt mieleeni =) Pikkuiselle vielä tooooooooosiiiiiiiii pitäviä tarrasukkia :heart:

toiveilija & önkimönki 16+0 :heart: :heart: :heart:
 
Onnea Rouva Pikkumyy :flower: ja tiukat tarrasukat pirpanalle.

ON... edelleen sekavissa oloissa. Testasin aamuisella epäonnisella testillä uudestaan ja nyt tuli testiviiva näkyviin mutta muuten näytti negaa. :ashamed: Nyt saa testailu jäädä hetkeksi, katsellaan alkuviikolla uudestaan.

Jos tällä kierrolla ei tärppää ajattelin ens kiertoon ostaa ovistikkuja. Onko kellään antaa suosituksia mistään merkistä?

 
Paljon onnea Rouva Pikkumyylle! :flower:
Ja :hug: tippuneille.

Itselläni tilanne vakaa, eli ei menkkoja eikä tunnetta siitä, että olisin raskaana.

Tulin tekemään päivitystä, vaikka en osaa laittaakaan niin hienoja otsikoita kuin miracle laittoi.

Tsemppiä kaikille mukanaolijoille!

Torstai 31.7.2008

bluebaby.............kp 22/28......yk 31.... esikoinen haaveissa
JenPen............kp 22/28?.......yk1......esikoinen haaveissa
Swiss..............kp 22/24......yk4............3. lapsi toiveissa
Allusmamma...kp 24/24-27.....yk3.....2.lapsi haaveissa
snowball...kp 31/32....yk2......esikoinen toiveissa
Defeis............kp31/35....yk8.....3.lapsi toiveissa(1.yht)
Iina73......kp 32/27-28.....yk1.....2.lapsi haaveissa
Paapu..............kp 39/30-35


Testipvät:


Torstai 31.7. snowball
Maanantai 4.8 Iina73, Allusmamma


Tippuneet Onnea uuteen kiertoon!! Plussatuulia!+++:whistle::

kerttu84
johanna83
Tuulia79
Aurora72
pisita
artunäiti
kekkeri
miracle
Cassy


Plussanneet::heart::heart:

Chessa.....kp 29/30-32......yk4.....3.toiveissa
hapamperi....kp 32/33-38....yk2....2. lapsi toiveissa
Rva Pikkumyy....kp 30/27-30...yk5(km 2/08) /4.s/1 yht.
 
RouvaSumppisuu
Minäkin tuppaan nenäni tänne onnitellakseni Rouva Pikkumyytä :flower: :heart: :flower: ! Aikoinaan kuumeiltiin yhdessä muistaakseni viikkopinossa 44 ja sen jatkoilla =) . Pirpanalle voin vaikka lahjoittaa oikein pitävät jarrusukat *ojentaa* tältä meidän vauvelilta, joka näki päivänvalon vajaa kuukausi sitten :heart: . Onnea koko perheelle!

Ja Paapukin näyttää täällä etsiskelevän kadonnutta tätiä, pidetään kuitenkin peukkuja, että ois kadonnut ihan tooooosi pitkäksi aikaa d =) b...ja hyvästä syystä ;) .

Sumppis
 
Rouva Pikkumyytä minullakin pakko tulla onnittelemaan ja aivan mahan pohjasta kipristi kun luin ihanat plussa uutisesi. nimimerkkisi on tuttu ja muistan kun sait keskenmenon,luin silloin juttusi :snotty: :hug: monesti olen nimimerkkiisi törmännyt täällä eri pinoissa ja toivonut plussaa sulle ja nyt se tuli sitten :flower: toivottavasti kaikki sujuu hyvin nyt loppuun asti.
(itsekkin plussasin huhtikuussa mutta meni kesken 10+rapiat toukokuun vikalla viikolla, nyt itse jännäämässä ensi viikolla jos olisi....)
 
Perjantai 1.8.2008

bluebaby.............kp 23/28......yk 31.... esikoinen haaveissa
JenPen............kp 23/28?.......yk1......esikoinen haaveissa
Swiss..............kp 23/24......yk4............3. lapsi toiveissa
Allusmamma...kp 25/24-27.....yk3.....2.lapsi haaveissa
snowball...kp 32/32....yk2......esikoinen toiveissa
DeFeis............kp32/35....yk8.....3.lapsi toiveissa(1.yht)
Iina73......kp 33/27-28.....yk1.....2.lapsi haaveissa
Paapu..............kp 40/30-35


Testipvät:

Sunnuntai 3.8. Iina73
Maanantai 4.8 Allusmamma


Tippuneet Onnea uuteen kiertoon!! Plussatuulia!+++:whistle::

kerttu84
johanna83
Tuulia79
Aurora72
pisita
artunäiti
kekkeri
miracle
Cassy


Plussanneet::heart::heart:

Chessa.....kp 29/30-32......yk4.....3.toiveissa
hapamperi....kp 32/33-38....yk2....2. lapsi toiveissa
Rva Pikkumyy....kp 30/27-30...yk5(km 2/08) /4.s/1 yht.


Snowball, testailitko eilen, ja mikä oli tulos? Itse testaan seuraavan kerran sittenkin jo sunnuntaina. Jos tulos on nega, niin sitten voin olla kyllä aika varma, että tällä kertaa ei ole tärpännyt ja että kuukautiset tulevat taas sitten kun tulevat, koska imetän vielä.
 
Huomenia kaikille! Iina onkin ajoissa hereillä! :flower:
Jotenkin ei osannut nukkua, kun heräsin pissalla käydäkseni. :saint:

Plussauutisia teiltä/teille vielä kovasti toivon/odotan! :heart:

Kiitos Millukka ja RouvaSumppisuu Onnitteluista! :flower: :flower:

Toivottavasti millukka sinulla on "tärpännyt" myöskin! :heart:

Rva Pikkumyy ja Pirpana :heart:
 
Mäki heräsin vähä vaille puol viis :heart:

Eli viel en uuteen kiertoon mee, ku tuhrulla taas nää menkat alkaa... Mutta mut voi siis pitää jo tuolla uuteen kiertoon menijöissä, koska sinne mä kyl meen. Ny ei harmita enää niin kovin :heart:
 

Yhteistyössä