Viikkojen 31 ja 32 jännittäjät

AAM
NYT(kö) !!!

huijasin ja tein testin nyt jo.... :ashamed: sain kotitestin ovisj a r.testi tikut eilen ja pakkohan oli niiden uutta herkempää laatua oli testata...

MIKÄ TOI ON ?? mitä mun koppuraiset silmät näkevät vai näenkö väärin ???? :eek: :eek:

Tunkeudun tänne teitin pinoon :)

Mut onnea allusmamma!!! :flower: Kyllähän siinä selvästi vaaleanpunaista näkyy!! Hienoa. Pikkuiselle kovasti tarrasukkia matkaan.

Ja onnea tietty kaikille plussanneille :heart: :heart:

Onnittelut kaikille plussanneille :flower: Olen siis käynyt teitä kurkkimassa vaikka irroittauduin tästä ketjusta aikaisemmin. Mulla siis poistettu kierukka joku aika sitten. Hormooneissa kieriskellen tuli epätoivoinen olo kun tuhruttelua koko ajan.. Kunnon menkoista on jo aikaa. Tai siis alkuviikosta olis kai pitäny alkaa. Ne nyt on ihan sekasin vielä, niinkun mun pääkin ;) Tein testin kuitenkin keskiviikkona,neg tuli. Nyt on ollu tänään ihan hurjan heikko olo. Vapisuttaa ja pyörryttää. Vatsassa pientä nippailua ja välillä repäisykipuja. Muuta ei oikeestaan ole. Voihan nää enteillä menkkojakin tai jotain.. Tai sitten mulla vaan yksinkertaisesti on vielä hormonit niin sekasin että elimistö temppuilee :kieh:
Aamulla näin muuten haikaran lentävän :D Jännä kun kahden edellisen odotusten aikana on haikara lentänyt tästä yli. Tosin silloin jo taisin tietää olevani raskaana. Epätoivoisesti toivon että se olisi enne :p Niitä nyt ei niin usein tässä lentele. Anyway,halusin tämän jakaa teidän kanssa :saint:

Allusmamma

Kyllä tuossa haamu on :flower:
Onnea!

).(

Minut saa poistaa listalta :ashamed:

Kp1 :headwall:
Ei onneks venyny kierto ku 39:n päivään.
Menkat alko yöllä...
Kyllä mä uskon et jännittämällä saa menkat myöhästymään, mun kohalla ainaki tais käyä niin ku toivoin olemattomia :LOL:

Maha ihan jumalattoman kipee ja kauhee tulva :eek: :LOL:

Nyt pitää alkaa valmistautumaan töihin lähtöön... :wave:

Heipähei! Jospa minä ilmoittautuisin taas mukaan, kun oli tuossa vähän taukoa välillä. Tai siis vasta 2. yrityskertahan on takana, mutta oli taukoa kirjoittelussa..siinä vähässä mitä nyt olen kirjoitellut. Eli toinen lapsi haaveissa ja esikoinen vm.-06. Nyt kp 30/28. Viime viikon lopulla ja vloppuna oli muutaman päivän niukkaa vuotoa ja vähän menkkamaisia kipuja. Laskeskelin nyt, että vuotoa oli noin viikko mahdollisen oviksen/hedelmöittymisen jälkeen eli voisiko olla kyseessä kiinnittymisvuoto?! Voi kun olisikin. Mulla ei vaan kyllä ole minkäänlaista olotilaa/tunnetta että olisin raskaana, paitsi nyt menkat "huimat" 2 pv myöhässä. Joskus kyllä aiemminkin kierto on heittänyt parilla päivällä, mutta tosi harvoin kuitenkin ja on johtunut stressistä tms. No, mutta olen päättänyt odottaa vielä, enkä ryntää hakemaan testiä. Ensi viikolla eli vkolla 32 testaan, jos vielä puolukkapäivät on kateissa. Plussaonnea kaikille!!

Paapulle :hug: , paljon onnea uuteen yritykseen ja miraclelle onnea! :flower:
Allusmamman tilanne vaikuttaa myös tosi hyvältä. Koska ajattelit testata uudestaan?

Tätiä ei ole kuulunut edelleenkään ja testasin tänä aamuna puhtaan negan Apteekin omalla (se uudemman mallinen) testillä. :'(
Nyt sitten pähkäilen vielä, että jos ovis on ollutkin silloin kun mulla oli rinnanpäät kipeät ja sitä valkovuotoa tuli saavikaupalla. Siinä tapauksessa plussa ei kyllä vielä ehkä näkyisi. Tosin ei ole mikään raskaanaolo-olo edelleenkään. Muistaakseni Clearbluen testin ohjeessa sanotaan, että jos kierron pituudesta ei ole tietoa, tulee testata 19 päivää suojaamattoman yhdynnän jälkeen. Jos tätiä nyt ei nyt kuulu, niin tuon Clearbluen ohjeen perusteella lasken seuraavan testipäiväni olevan lauantai 9.8. Miltei on sellainen olo, että tulisipa täti, se ainakin kertoisi, että elimistöni toimii. Olin jo niin iloinen noista ensimmäisistä menkoista.

Tässä päivitys tälle päivälle. Miracle, mikä kp sulla olikaan eilen, kun sait sen haamun?

Sunnuntai 3.8.2008

bluebaby.............kp 25/28......yk 31.... esikoinen haaveissa
JenPen............kp 25/28?.......yk1......esikoinen haaveissa
Swiss..............kp 25/24......yk4............3. lapsi toiveissa
Allusmamma...kp 27/24-27.....yk3.....2.lapsi haaveissa
snowball...kp 34/32....yk2......esikoinen toiveissa
DeFeis............kp34/35....yk8.....3.lapsi toiveissa(1.yht)
Iina73......kp 35/27-28.....yk1.....2.lapsi haaveissa

Testipvät:

Maanantai 4.8 Allusmamma
Lauantai 9.8. Iina73

Tippuneet Onnea uuteen kiertoon!! Plussatuulia!+++:whistle::

kerttu84
johanna83
Tuulia79
Aurora72
pisita
artunäiti
kekkeri
Cassy
Paapu

Plussanneet::heart::heart:

Chessa.....kp 29/30-32......yk4.....3.toiveissa
hapamperi....kp 32/33-38....yk2....2. lapsi toiveissa
Rva Pikkumyy....kp 30/27-30...yk5(km 2/08) /4.s/1 yht.
miracle...............

Enhän minä mihinkään ensi viikkoon malttanut odottaa. Eilen hain r.testin ja kun tänäkään aamuna ei menkkoja kuulunut (kp 32/28), niin tein testin ja PLUSSA! Epätodellinen olo... Ainoa huoli on se, että kun ei edelleenkään mitään raskausoireita. Ekassa raskaudessa kun oireet tuli jo vähän ennen plussausta. Joka tapauksessa täytyy toivoa että kaikki menee ok, miten nyt sitten on tarkoitettukin. Aika hoomoilanen-olo on! B)

Huomenta!

Mä vähemmän kärsivällisenä ihmisenä menin pissimään tikkuun aamulla, ja siinä EHKÄ on joku haamun kaltainen viiva (testinä ClearBlue)... Eli nyt sitten vaan odotellaan, mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Ja koska en ole ihan varma, onko tikussa haamu vai onko mulla vaan erittäin railakas mielikuvitus, mua ei saa laittaa vielä plussanneihin.

Täällähän plussia oikein ropisee!!!! :) Hienoa!!
Daisy mulla ei esikoisesta ollut mitään oireita... tissit oli ekan kerran kipeet kun maito nousi synnytyksen jälkeen :D ihan pienen pientä kuvotusta oli pari viikkoa, mutta sekin alkoi vasta joskus rv 8-9 ja siinä se sitten olikin... puolenvälin jälkeen issias ja närästys, mutta ei se oireettomuus tosiaan välttämättä ole mitään pahaa :)

DeFeis Toivotaan, että se haamun kaltainen viiva sieltä kunnolla vahvistuu!!!! =)

Oih kuin ihanaa!! Onnea Daisy!! :heart: Ja toivottavasti DeFeisin haamu ei ollu harhaa :heart: :flower: :hug:

Meil o kamerasta akut tyhjinä (enkä tiiä mis ne toiset akut on, ni oottelen et mies herää ja kertoo. Tosin sit kyl testi o ehtiny jo kuivua, mut tokko sil nii väliä :p Ko uusia testejä teen kummiskii varmaa taas huomen tai ylihuomen (tein tänää siis ton toisen rfsu:n testin), ja kyl se hitusen on vahvistunu se viiva.

Ajattelin huomenna testata,Tekayn laskurin mukaan huomenna olis rv 4+0 oviksesta laskettuna kun ovis oli niin aikaisin,vaikka menkkojen pitäis alkaa vasta torstaina. Ei kyllä ole kun RFSU:n testi kaapissa jonka herkkyys ilmeisesti 25?? Tuskin siihen mitään viivaa saan mutta aina saa toivoa :heart:

KOPS! Minä tipuin, täti tuli tänne tänään. Eli kierron pituus olikin 36 päivää. Tapahtuneen oviksen aikoihin oli kohtalokas tauko hakemusten lähettämisessä tällä kertaa (keskityimme oletetun 28pvän kierron oviksen aikaan touhuilussa) Toisaalta ihan hyvä, että menkat tulivat. Huonompi vaihtoehto olisi ollut, että niitä ei olisi kuulunut taas aikohin.

Paljon onnea plussanneille ja peukkuja vielä jännääville. Itse jännäilen seuraavan kerran viikoilla 35-37.

Yhteistyössä