Viikkojen 31 ja 32 jännittäjät

Kamalaa säätöä mahdollisen työpaikan johdosta. Ensin piti päättää perjantaina ja päättivät etteivät ota ketään. Mä olin paras hakija, mutta epäilevät pystynkö mä hoitamaan kevyttä sivousta ja kaupassakäyntiä ton jalan takia (no kukakohan himassa siivoaa jne.?). Sitten haastattelija sanoi, että yrittää peesata paikan mulle ja tänään saa tietää. Soitti äsken, ettei tiedä vieläkään mutta soittaa tänään myöhemmin uudelleen. Ei muuten, mutta just siirsin tän päivän työhaastista huomiselle, jos mä en tota paikkaa saa. Ja ens viikon keskiviikkona olis taas yks työhaastis. Työn ettiminen alkaa käydä työstä jo itessään.

Aamun vessareissulla tuli vaaleanpunaista paperiin, joten taisin nähdä harhoja eilenä... Tosin, eihän sitä vielä voi tietää. Etenkin kun toisen lapsen alkuraskausaikana vuotoa tuli ekoilla viikoilla välillä reippaastikin, ja silti raskaus jatkui onnellisesti loppuun saakka.
 
Kp 36 ja negaa näytti taas testi. Nyt vain toivon, että täti tulisi jotta pääsisi uudelle kierrolle :)

Onnittelut plussanneille :flower: ja pahoittelut tippuneille :hug:

Tämä poistuu nyt taustailemaan kunnes täti tulee ja saadaan jotain selkoa taas kropasta :whistle:
 
JenPen
Mulla on nyt siis kp 26/28, tosin toi kierron pituus ei ole ihan varma. Olettaisin kuitenkin että jotain tonne päin... Jänniä päiviä eletään täällä siis =) Varmaan torstaina-perjantaina testailen, jos ei tätiä kuulu.
 
Sain sitten sen duunin. :D

Menkat ei sittenkään vissiin alkaneet, koska sen aamuisen episodin jälkeen ei ole mitään näkynyt. Mun tuurilla ne sitten alkaa huomenna lorisemalla, kun pitää Tampereelle lähteä.
 

Yhteistyössä