Viikkojen 31 ja 32 jännittäjät



27.7.2008


Swiss..............kp 18/24......yk4............3. lapsi toiveissa
Allusmamma...kp 20/24-27.....yk3.....2.lapsi haaveissa
miracle.......kp 23/26......yk7 (km 04/08) esikoinen toiveissa
Cassy.......kp 26/28-34....yk1....2.lapsi toiveissa
Rva Pikkumyy....kp 26/27-30...yk5(km 2/08) /4.s/1 yht.
pisita..........kp 27/28-38....yk1........3. lapsi toiveissa
snowball...kp 27/32....yk2......esikoinen toiveissa
Iina73......kp 28/27-28.....yk1.....2.lapsi haaveissa
kekkeri......kp 29/27-30.....yk5......4.lapsi toiveissa
Tuulia79....kp 33/30-35.....yk7....2.lapsi haaveissa
johanna83..kp 34/37.......yk4... esikoinen toiveissa
Aurora72....kp 36/35-38..yk4....1. yht (3 lasta ennestään)
[color]

Testipvät:

Torstai 31.7. snowball, miracle
Pe/La 1.8./2.8. pisita
Sunnuntai 3.8. Cassy
Maanantai 4.8 Iina73
[color]

Tippuneet Onnea uuteen kiertoon!! Plussatuulia!+++:whistle::

kerttu84[color]

Plussanneet::heart::heart:[color]

Chessa.....kp 29/30-32......yk4.....3.toiveissa
hapamperi....kp 32/33-38....yk2....2. lapsi toiveissa

 
AAM
Allusmamma tuuppaa tähän pinoon viikoksi :) jos tärppäis vaik ei siltä kyllä tunnu... :/
20/24-27.....yk3.....2.lapsi haaveissa..ehkä täältä tarttuis plussatuulia.... :whistle: no tietäähän kaik et se ei oo mahdollista mut hyvää fiilistä, anyone ? :p
 
Negaa näytti. :(

Tosin en nyt ihan kauheasti odottanutkaan mitään aikaisempien kokemusteni valossa. Ehkä pitäisi tosiaan testailu jättää tilanteeseen, jossa menkat ovat selkeästi myöhässä.

Testaan seuraavan kerran maanantaina 4.8. mikäli tätiä ei kuulu. Nyt tuli sellainen olo, että olen tosi iloinen, jos täti jossakin vaiheessa taas tulee. Pahempi vaihtoehto on se, että sitä ei kuulu ja teen miljoona negatiivista raskaustestiä.

Plussaonnea muille!
 
Iina73 millä testillä teit? ite oon molemmat kerrat käyttäny sitä apteekin omaa ja taidan samaan kallistua tälläkin kertaa..on näyttäny plussaa samana pvänä ku ois pitäny alkaa kk:t.. jospa vielä jaksais ootella viikon verran melki.. saatan kyl jo keskellä viikkookin kokeilla, kun saattas olla mahkut että oisin jo ollu kk alussa raskaana..vaix oireet ei kyl ilmoita että olis jo 6-8vko menossa..äääh.. miksei sitä vaan voi tiettää että nyt on vauva tulossa?!?!?!?!
 
Se on tätä naisen elon ihanuutta :D

Iina, no voih! Toivotaan, et täti ei yllätä ja saisit plussan myöhemmin! :hug:

Meil ol miehen kans riitaa tekstiviestitse (ko ei oo kotona), mie kilahin iha kauheesti siittä, et se ei vastannu mulle puoleen tuntiin ja sano et no kävi veskissä.. Mikähää ihme mullakii on... Jospa se täti alkaa tehdä tuloaan ja piinaa mun ajatukset tämmösiks pimeiks :ashamed:
 
Täällä testattu tänä aamuna (vaikka pitikin testata vasta ensi viikon alussa) ja tuloksena plussa !!! :heart: :heart:

Nyt vaan peukut ja varpaat pystyyn, että kaikki menee hyvin huhtikuulle saakka. =)

johanna: juu, miuta kiinnostikin tietää miltä sitä Donnaa tuntuu käyttää :) toivottavasti nega plussaksi muuttuu!

miracle: ne naisen hormoonit, hormoonit. ;)

Toivotaan, että Iinankin testi vielä plussaksi muuttuu.

Ja tietysti kaikille muillekkin plussaonnea!!! :heart:
 
Onnea plussanneille.

Täällä ei vielä ole tuntemuksia suuntaan tai toisiin. Tosin selkäkipua ei ole kuten edellisissä kierroissa. Saa nähdä onko mahassa ns. synttärilahja jo saanut alkunsa. Minulla ja miehellä on synttärit maaliskuun lopussa ja huhtikuun alussa.
 
Nyt vähän nolottaa... kun niin piti odottaa testausta siihen kp 38 asti mitä kierrot on pisimmillään ollut. Tänään kp 32 (tai voi olla myös 33) ja menin innokkaana testaamaan. Muutaman päivän on vatsaa nippaillut, vähän ihan pientä ällötystä ja tissitkin ihmeellisen kipeät. Ei mitenkään kamalasti, mutta vähän kuitenkin. No, tässä testin tulos: http://www.aijaa.com/v.php?i=2422202.jpg
 
Paljon onnea Chessa ja hapamperi! :flower:
Pidän peukkuja että pikkuiset pysyvät kyydissä mukana sen tarvittavat noin 40 vkoa.
Todella upeaa, jännäysviikkomme eivät ole vielä alkaneetkaan ja jo kaksi plussaa!

Sitten omaa napaa: Itselläni ei ole sitä maagista tunnetta, että olisin raskaana. Ainoastaan tänään iski kauhea väsähdys nyt iltapäivällä. Imettäminen tekee edelleen kipeää ja on yllättäen hieman epämiellyttävän tuntuista. Toisaalta lähestyvät kuukautisetkin voivat aiheuttaa arkuutta rinnoissa.

Chessa ja hapamperi, oliko teillä ennen testiä vahva tunne, että olette raskaana?
 
Mul o iha tunne et ei oo tärpänny :snotty: iho alkaa pikkasen paranemaan, eikä muutoinkaan oo mitään oireita. Mitä ny mahakipuilua joskus. Mä oon niin kyllästyny tähän, niin kyllästyny :headwall: :headwall: aina sama juttu..

Noh mut onneks se helpottaa sit taas kunhan täti on ollu vierailulla ees sen pari pvää, sillo tietää, et pääsee ees uuteen kiertoon, bongaamaan ovista yms :heart:
 
Kiitos onnitteluista =)

Iina, mulla on pari päivää ollut sellainen olo, että oon raskaana. Esikoisesta ei rinnat ollut yhtään kipeet ja nyt on ollut vähän. Vähän yököttää välillä, maha nippailee ja sitten mua paleltaa. Muut huhkii hellettä ja mä vedän lisää vaatetta sisätiloissa niskaan
 
johanna, mul ihan sama fiilis. Ei innostas ei yhtään tuas.. Miksei vois vaan tärpätä ja kerranki mennä raskaus hyvin |O

Ja sit sekin, ku ain vertaa siihe ekaan raskauteen tyyliin: "Mul oli sillon nännit pingottuneet ja arat, miksei ne nyt oo??" "Mul oli sillon tosi huono iho, ny sit negakierto varmalla ku alkaa vähä paraneen!" "Mul oli sillo repäsykipuja ees pari kertaa, ny negakierto ko ei oo varmaks ollu yhtään" jne jne jne!! |O |O Todella raivostuttavaa :headwall: :snotty: :'( Ja vaik kuin yritän miettii, et no sanotaan, et raskaudet voi olla nii erilaisia... Ni EI, mu päähän se EI mene... :headwall: :headwall:
 
Ihan ensin suuri :hug: kaikille joilla mieli maassa tai ottaa päähän. Toivon kovasti, että teillekkin se plussa tulee ja pian!!!

hapamperi: suuret onnittelut sinne! :heart:

Ja kiitos kaikille onnitteluista!

Iina: siihen siun kysymykseen... en oikein osaa sanoo. Joku tunne oli jostakin kun tavanomaisia menkkakipuja ei tullutkaan mutta ei kuitenkaan sellasta mitään varmaa. Välillä ollut sellasia ällötys-ellotuksiakin mutta laitoin ne mielikuvituksesta johtuviksi :D. Niin ja vilutus oli/on täälläkin.

Mutta mie pidän teille lopuille täällä peukkuja!
 
Maanantai 28.7.2008

Swiss..............kp 19/24......yk4............3. lapsi toiveissa
Allusmamma...kp 21/24-27.....yk3.....2.lapsi haaveissa
miracle.......kp 24/26......yk7 (km 04/08) esikoinen toiveissa
Cassy.......kp 27/28-34....yk1....2.lapsi toiveissa
Rva Pikkumyy....kp 27/27-30...yk5(km 2/08) /4.s/1 yht.
pisita..........kp 28/28-38....yk1........3. lapsi toiveissa
snowball...kp 28/32....yk2......esikoinen toiveissa
Iina73......kp 29/27-28.....yk1.....2.lapsi haaveissa
kekkeri......kp 30/27-30.....yk5......4.lapsi toiveissa
Tuulia79....kp 34/30-35.....yk7....2.lapsi haaveissa
johanna83..kp 35/37.......yk4... esikoinen toiveissa
Aurora72....kp 37/35-38..yk4....1. yht (3 lasta ennestään)


Testipvät:

Torstai 31.7. snowball, miracle
Pe/La 1.8./2.8. pisita
Sunnuntai 3.8. Cassy
Maanantai 4.8 Iina73


Tippuneet Onnea uuteen kiertoon!! Plussatuulia!+++:whistle::

kerttu84

Plussanneet::heart::heart:

Chessa.....kp 29/30-32......yk4.....3.toiveissa
hapamperi....kp 32/33-38....yk2....2. lapsi toiveissa


Itselläni ei tätiä näy. Eilen oli maha sekaisin. Tosin sekin voi enteillä tätiä, tai sit kuumuus teki tepposet.

Peukkuja kaikille!
 
Huomenia , taas vilkaisu, joko olisi lisää plussauutisia tullut!? :flower:

Iina hyvä merkki, kun menkkoja ei vielä näy! :D

Mukavaa hellepäivää kaikille! B) Ja Paljon PlussaOnnea edelleen kaikille! :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Huomenta, yksi uusi ilmoittautuu mukaan. :wave:
Pieniä tuntemuksia on että voisi plussatuulia olla ilmassa. On toi rintavarustus muuttunut vähän "kovaksi".
Kp on 29/28-34, joten vielä en uskaltanut testata. Torstaina ajattelin kuitenkin ekan testin tehdä ennen kuin lähdetään lomareissuille eri suuntiin :/

lisätietoja vielä yk2 ja toinen olisi toiveissa :heart:

Ja paljon onnea jo plussanneille :flower:
 

Yhteistyössä