Viikkojen 31 ja 32 jännittäjät

tosta greippimehusta...tokaa tehtäessä join sitä kp2 kait eteenpäin yhen purkin kun oli niiiin sairaan pahaa...ja heti tärppäs sit ekasta kierrosta :) nyt taas ostin mehun mutta hieman erilaista, joten voipi olla ettei auttanut mitään, kun ei samaa "myrkkyä" ollut ;) tänään kp24/28-38..enkä kyl osaa sanoa kumpaankaan suuntaan.. vähän vois kuvitella että ois tärpänny, kun on semmonen jännä olo tuolla mahassa..ja vessattaa enemmän ja valkovuotoakin on jonkinverran..kävi jopa mielessä että oisinko jo mahdollisesti ollut raskaana kk alussa vaikka täti tuli normaaliin aikaa, mutta kun loppuivat silleen ihan seinään eikä tullut sitä turhuvuotoa paria päivää kuten ennenkin...hmm.. tarttiskohan mennä se testi jo ostaan....vai jaksaisko oottaa viel viikon verran ainakin...
 
miracle elä siinä punastele! Tervetuloa vaan! Saadaan vähän eloa tähänkin pinoon.

En ole pahemmin jaksanut jutella kuulumisia, meillä kun oli tuossa sairaalareissu neitin kanssa. Lopetti tosiaan syömisen ja juomisen protestina siitä kun imetys loppui. Siitä sitten seurasi pientä kuivumista, ja jouduttiin yksi yö viettämään osastolla tarkkailussa, kun oltiin menty ravinnotta jo useampi päivä. Että ei sen kovapäisempi tapaus ole tuo meitin tytär...

Mä join greippimehua nyt ovikseen asti, mutta minkäänlaista vaikutusta en huomannut. Varmaan toi imetys ja sen vähentäminen & lopettaminen vaikutti mun limakalvoihin aika paljon.

Meillä ykkönen tärppäsi ikään kuin vahingossa. :whistle: Tiedettiin toki mitä varmoja päiviä käyttämällä voi seurata, mutta ei kyllä yritetty raskautua. Suuren suuri toivomus olisi että homma hoituisi helposti nytkin. Tosin vasta yk1, että kai se on todennäköisempää ettei tässä kierrossa vielä.
 
Cassy, no mut hyvä et sai pienokainen hoitoa =)

Miulla tosissaan 17. pvä oli ovis tai sit sitä edellisenä pvänä. Tulloin viel tuntu limoja, mut sit illemmalla oli iha kuiva ku sahara.. eli sillo se ol ja sehä ol torstai. Laukkina sit lämmöt nous 37,1 ni tiesin ovuloineeni :heart: nyt siis kp20 ja dpo 7, ei tunnu yhtää et oisin raskautunu.. Dpo4 tunti kipua ja enempi tai vähempi senki jälkeen ollu vihlasua tms. Mut aika heikkoja tuntemuksia. Tännää sit ol iha menkkojen alkamisolo ko heräsin! Mut jospa ne ei sielt viel tulis..
 
Tervetuloo Swiss ja miracle. :wave:

Cassy: hurja tuo teidän neiti, aika voimakkaasti ilmaissut mielipiteensä imetyksen loppumisen suhteen. :)

Jos miekin alkaisin aktiivisemmin kirjoittelemaan. Lukemassa oon kyllä aina käynyt mutta... oma olo on niin oireeton ettei tiiä mihin suuntaan tässä ollaan menossa. Tänään ois ehkä dpo 12 (mihin en kyllä oikein usko vaikka täsmäiskin liman erityksen kanssa) tai sitten dpo 10 (silloin oli myös ovimaisia tuntoja). Ne ovulaatiotikuthan näytti miulla loppujen lopuksi ihan mitä sattuu, joten muiden tuntemusten pohjalta tässä elelty.

Testaan ehkä maanantaina tai tiistaina. Jemmassa miulla on pari testiä mutta koetetaan venyttää. :whistle:

Mutta oikein paljon plussatuulia tänne. Toivottavasti plussia tulee ropisemalla!!! :heart:
 
Tervetuloa Swiss ja rohkeasti takaisin vain Miracle!
Tämä loppuaika oletetun oviksen jälkeen on mennytkin yllättävän nopeasti. Ensi viikkoon eli jännäysviikkoomme on aikaa enää kolme päivää!

Tässä päivitys

Perjantai 25.7.2008

Iina 73......kp26/27-28.....yk1.....2.lapsi haaveissa.....tp 28.7.
Chessa.....kp27/30-32......yk4.....3.toiveissa
Tuulia79....kp31/30-35.....yk7....2.lapsi haaveissa
kekkeri......kp27/27-30.....yk5......4.lapsi toiveissa
Cassy.......kp24/28-34....yk1....2.lapsi toiveissa
snowball...kp 25/32....yk2......esikoinen toiveissa....tp 31.7.
hapamperi....kp30/33-38......yk2.....2. lapsi toiveissa
kerttu84......kp30/?.........yk1..........? lapsi toiveissa
pisita..........kp25/28-38....yk1........3. lapsi toiveissa ...tp 1.8./2.8.
Swiss.........kp16/24......yk4............3. lapsi toiveissa
miracle.......kp21/26.......yk7...........esikoinen toiveissa...tp 31.7
 
Uusi päivitys tälle päivälle

Perjantai 25.7.2008

Iina 73......kp26/27-28.....yk1.....2.lapsi haaveissa.....tp 27.7.
Chessa.....kp27/30-32......yk4.....3.toiveissa
Tuulia79....kp31/30-35.....yk7....2.lapsi haaveissa
kekkeri......kp27/27-30.....yk5......4.lapsi toiveissa
Cassy.......kp24/28-34....yk1....2.lapsi toiveissa
snowball...kp 25/32....yk2......esikoinen toiveissa....tp 31.7.
hapamperi....kp30/33-38......yk2.....2. lapsi toiveissa
kerttu84......kp30/?.........yk1..........? lapsi toiveissa
pisita..........kp25/28-38....yk1........3. lapsi toiveissa ...tp 1.8./2.8.
Swiss.........kp16/24......yk4............3. lapsi toiveissa
Pikkumyy....kp 24/27-30...yk5 /km 2/08/4.s/1 yhteinen
Aurora72....kp34/35-38..yk4........ ensimmäinen yhteinen (3 lasta ennestään)

Tervetuloa mukaan Pikkumyy ja Aurora72!

Jännitys tiivistyy! Itselläni ollut rinnan päät kipeät tänään. Esikoisen imettäminen on tuntunut epämiellyttävältä. Tiedä häntä mistä sitten johtuu.

Muutin oman testipäiväni jo sunnuntaihin, koska maanantaina aamulla on muuta häslinkiä. (Voi olla, että en ehdi päivittelemään tätä meidän listaa ma-ti, mutta päivittäkää te muut) Mutta vanha suunnitelma pitää muuten, eli jos epäselvä tulos, niin uusintatesti torstaina, jos nega, ja tätiä ei kuulu, niin uusi testi maanantaina 4.8.

Mukavaa viikonloppua kaikille! :wave:
 
Tervetuloa uusille! Yllätyin positiivisesti kun tulin tänne, miulla onkin jo kp 27 vaikka aattelin et on vasta 26... periaatteessa ei iso ero mutta tässä tilanteessa valtava. :D

Iinalle sunnuntaille plussatuulia. Toivottavasti sie aloitat valtavan plussa-aallon. =)
 
iltaa naiset!

minäkin voisin ihan kannatuksen nimissä tulla tähän pinoon... :D
oon nimittäin aikas varma tädin tulosta, rinnat ihan turvoksis, kauheet mielihalut ja se tuttu päänsärky. olen siis asennoitunut jo valmiiksi ja täällä vaan nautin näist mielihaluist ja siideristä :whistle:

mutta tänään siis kp33/37. yk ois neljäs ja tän kierron jälkeen siirryn tjottailulinjalle. (esikoinen siis haaveissa)
super-helteistä viikonloppua! huomenna suuntana meripäivät :p
 
Joo, täällä sitten ensimmäinen testi (malttamattomana) tehty ja niin selvää MIINUSTA näytti, että... No olihan tuo vähän odotettavissa ja toisaalta nyt 28/27-30 että voin tuo vielä plussaksikin muuttua, mutta tuskin. Kuopuksesta näytti vasta kun menkat oli pari päivää myöhässä niin plussaa. Tietysti harmittaa mutta eipä sille mitään voi, joten matka jatkuu...
Plussia tuulia toivotellen ja kerttu84 :hug:
 
kerttu ja kekkeri: :hug: :hug: kumpaisellekin!

Tääl ol taas eilen oikeen vahva plussaolo, ku tuli valkkaria enempi ko ylleensä ja negakierros usein ollunna se semmost tahmeeta jo täs vaihees... Noh, saa kahtoo nyt... nännit ei kyl oo pingottuneet ja arat niinko plussakierrossa.. TOSIN, viime kierto ol negakierto ja sillo ne ol, mut ei koko aikaa kute plussakierros (siin en kyl koko aja niit vahtinu ku en aatellu et oisin raskaana)...

toivot. tänne tulis kunno plussa-aalto ja pyyhkäsis meidät kaikki mennessään plussaajien puolelle!!++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle:
 
Heippaus kaikille!

Pahoittelut Kerttu Menkoista, mutta Onnea nyt uudessa kierrossasi! :flower:

Kekkeri, samassa pinossa ennenkin olimme, pahoittelut negasta, mutta niin kauan kun ei menkkoja näy , se saattaa plussaksi muuttua! :flower:

Iinalla: Hyvänkuuloisia oireita! :flower:

Miracle, lisää itsesi vain listaan! :flower:

Oma napa en testaile, ennenkuin ensi vkn lopulla, jos tarvetta vielä, tässä kierrossa en käyttänyt ovistestejä, joten en ihan tiedä, milloin se edes oli?

Plussatuulia kaikille helteisen viikon aikana! :heart: ++++++++++++++++++++++ B)

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 


26.7.2008


Swiss.........kp 17/24......yk4............3. lapsi toiveissa
miracle.......kp 22/26......yk7 (km 04/08) esikoinen toiveissa
Cassy.......kp 25/28-34....yk1....2.lapsi toiveissa
Rva Pikkumyy....kp 25/27-30...yk5(km 2/08) /4.s/1 yht.
pisita..........kp 26/28-38....yk1........3. lapsi toiveissa
snowball...kp 26/32....yk2......esikoinen toiveissa
Iina73......kp 27/27-28.....yk1.....2.lapsi haaveissa
Chessa.....kp 28/30-32......yk4.....3.toiveissa
kekkeri......kp 28/27-30.....yk5......4.lapsi toiveissa
hapamperi....kp 31/33-38......yk2.....2. lapsi toiveissa
Tuulia79....kp 32/30-35.....yk7....2.lapsi haaveissa
johanna83..kp 33/37.......yk4... esikoinen toiveissa
Aurora72....kp 35/35-38..yk4....1. yht (3 lasta ennestään)
[color]

Testipvät:

Sunnuntai 27.7. Iina73
Torstai 31.7. snowball, miracle
Pe/La 1.8./2.8. pisita
Sunnuntai 3.8. Cassy

[color]

Tippuneet Onnea uuteen kiertoon!! Plussatuulia!+++:whistle::

kerttu84[color]

Plussanneet::heart::heart:[color]

 
Tervetuloa johanna mukaan, on taidettu olla joskus aiemminkin samassa pinossa... olitko se sie jolla oli aikeissa hankkia se Donna-sylkitesti? Sori jos muistan iiiiiihan väärin. :p

kertulle suuret pahoittelut. Toivottavasti nyt tässä kierrossa tulee plussa. :)

kekkeri: pahoittelut negasta... mutta älä vielä heitä kirvestä kaivoon. :hug:

Tuosta valkovuodosta (saa pompata yli jos aihe ei kiinnosta :D ) niin miulla on kyllä ollut oviksesta lähtien ihan sahara-meininki. Vähän outoo kun siis yleensä ei oo. Liekkö tuo sitten hyvä vai huono merkki, aiemmissa raskauksissa on nimittäin sitä tullut ja rajusti vähän ennen testin tekoa ja sen jälkeenkin. :snotty:
 
Täällähän on tapahtunut vaikka mitä, tällä välin kun en ole käynyt täällä!

Ensinnäkin, anteeksi miracle, en tiputtanut tarkoituksella. Tuli kämmi copy pasten kanssa. :ashamed:

kerttu84:lle :hug: , ja onnea uuteen kiertoon!

kekkeri, millä testillä testasit? Minulla on tosiaan huomisaamuksi odottamassa Aconin Early Detection, joka ei esikoisestakaan kylläkään näyttänyt mitään kp 27/27-28. Tosin mulle ei näyttänyt Vilja testikään kp 33/27-28 kuin hailakkaa haamua. kp 34/27-28 sain Clearbluella selvän plussan. Ja kyseessä oli sentään tyttövauva. Luin nimittäin jostakin (en kyllä valitettavasti muista, että mistä), että poikavauvaa odottaessa äidin veren hCG pitoisuus on matalampi. Eli jos sattuisikin käymään niin, että poikavauva olisi tulossa, ei tiedä kuinka pitkään sitä plussaa saisi odottaa. Ilmeisesti hCG erittyy hitaasti/heikosti virtsaani.

Plussatuulia kaikille!
 
Miracle oi kun oot tehny nätin listan! :heart: Aika monilla alkaa kp:t olla hyvässä mallissa, itsellä on vielä se viikko menkkojen alkamispäivään. Ja vähintään sunnuntaihin sinnittelen testausta, ellei maanantaihin. Jos siis silloin vielä on aihetta testata. Mä oon muuten tienny jo kp1 lähtien että meidän la olis 11.4. :ashamed:


Kertulle ja kekkerille isosti plussapuhureita tähän alkaneeseen kiertoon. ++:whistle:

) . ( Mä hieman ihmettelen kun eilen oli kuvotusolo aamusta iltaan, tänään vähän parempi. Aika paljon kaikenlaisia oireita, joista osaa on ihan mahdoton itse keksiä. Mutta kun oviksesta on vasta viikko, ja sekin oli jotenkin epävarmaa kun en sitä ovisplussaa ikuna testiin saanut! Muutenkin vasta yk1, ja multa vasta poistettiin kierukka kk sitten... Olen tosi skeptinen. Ja tänään kun olen käynyt vessassa tulee tooosi vähän verta valkkarin kanssa paperiin (sori yksityiskohtainen kuvaus). Toivoisin oikeestaan ettei mitään oireita olisi, ei tarvisi sitten pudota niin korkeelta.

Niin ja mulle voi laittaa testipäiväksi 3.8. Katotte sitten että sitä ennen ei meillä testailla!

Aurinkoista helleviikonloppua kaikille!
 
Cassy,kiitos :hug: mu siskon synttärit o muute tuolloin, mikä ois sun LA! :heart: Eli koetetaa ny aatella, et se todellakii on ja siehää plussaat!! :heart: Ja jospa se ol kiinnittymisvuotoa se pieni tuhru!! =)

Iina: ei hätiä mitiä, sitä mie arvelinkii, et copypasteemises kävi kämmi B)
 
Kai mun pitää tehdä tällainen väli-ilmoittautuminen, että mukana ollaan vielä... testauspäivää en vielä oikein tiedä. Aattelin testata kuitenkin aikaisintaan kp38 mikä on se pisin kierto mulla. Eli se menis vissiin ens viikonlopulle tai jotain sinnepäin :D katotaan nyt maltanko odottaa vai iskeekö menkat ennen sitä
 
chessa: juu, miehän se :wave: -ja sylkitestin hommasin. kyllä se oviksen näyttää selkeästi vaikka sitä on aika ajoin vaikea tulkitakin. sen huomasin, että näistä ovisoireista (limat yms.) menee melkee 2 viikkoa ennen ku donna näyttää ovulaatiohetken.
 

Yhteistyössä