Viikkojen 31 ja 32 jännittäjät

Tervetuloa snowball mukaan!

Tässä päivitys

Lauantai 12.7.2008

Iina 73......kp13/27-28.....yk1.....2.lapsi haaveissa
Chessa.....kp14/30-40......yk4.....3.toiveissa
high5........kp?/?..............yk1....5. lapsi haaveissa
Tuulia79....kp18/30-35.....yk7....2.lapsi haaveissa
kekkeri......kp14/27-30.....yk5......4.lapsi toiveissa
Cassy......kp11/28-30....yk1....2.lapsi toiveissa
snowball...kp 12/32....yk2......esikoinen toiveissa

Mulle vois laittaa tonne kierron pituudeksi 28-34, on näköjään mulle tullut joku kirjotushärö kun laitoin omat tiedot.

Edelleen ovistesti näyttää puhdasta negaa, tänään siis kp11. Jos ei tuo parin päivän sisällä näytä edes heikkoa viivaa niin saatan jo hieman huolestua. Vaan eipä se auta nyt kuin odottaa.

Mä voisin ilmoittautua tähän pinoon mukaan... jos nyt oikein laskin niin noille viikoille jännäilyt menee :D eli:

hapamperi....kp18/33-38....yk2......2. lapsi toiveissa

Tänään on siis kp 18 ja melkein kontrolliviivan kanssa yhtä tumma viiva tuli ovistestiin. Tositoimiin ryhdytään täällä siis :D mun ei pitänyt mitään ovista tikutella, mutta heittelee tuo kierto sen verran että päädyin kokeilemaan tikuttelua.

Sunnuntai 13.7.2008

Iina 73......kp14/27-28.....yk1.....2.lapsi haaveissa
Chessa.....kp15/30-32......yk4.....3.toiveissa
high5........kp?/?..............yk1....5. lapsi haaveissa
Tuulia79....kp19/30-35.....yk7....2.lapsi haaveissa
kekkeri......kp15/27-30.....yk5......4.lapsi toiveissa
Cassy.......kp12/28-34....yk1....2.lapsi toiveissa
snowball...kp 13/32....yk2......esikoinen toiveissa
hapamperi....kp18/33-38......yk2.....2. lapsi toiveissa

Mää täällä taustailen.. Mulla hormonit vielä ihan sekaisin. Verisiä vuotoja tulee vähän väliä, että ei nyt sitten hajuakaan missä mennään. Eli kai mut sitten voi poistaa tältä listalta :snotty: Kaikesta huolimatta yritykset jatkuu.

Maanantai 14.7.2008

Iina 73......kp15/27-28.....yk1.....2.lapsi haaveissa
Chessa.....kp16/30-32......yk4.....3.toiveissa
Tuulia79....kp20/30-35.....yk7....2.lapsi haaveissa
kekkeri......kp16/27-30.....yk5......4.lapsi toiveissa
Cassy.......kp13/28-34....yk1....2.lapsi toiveissa
snowball...kp 14/32....yk2......esikoinen toiveissa
hapamperi....kp19/33-38......yk2.....2. lapsi toiveissa

Tervetuloa uudet mukaan! high5, poistin sinut listalta, vaikka olisitkin voinut olla mukanakin, mikäli ajattelit testailla viikoilla 31 tai 32.

Kalenterista katsottuna oviksen piti olla eilen tai tänään. Mitään tuntemuksia ei ole ollut.
Liman tuotannon perusteella ovis olis voinut olla eilen, koska tänään näyttää alkaneen "kuivakausi". Tiedä häntä sitten. Vauvahakemuksia on kyllä lähetetty...

Nyt sitten alkaa raastava kahden viikon odottelu. Esikoisesta tiesin kyllä jollakin oudolla tavalla jo pari päivää tärpin jälkeen, että raskaaksi on tultu. Vatsassa oli sellaisia kummia tuntemuksia ja jo heti alkuunsa alavatsaan tuli sellainen tunne, että siellä olisi kupla.
Ylipäänsä tuntui jotenkin erilaiselta kuin yleensä. En tiedä sitten mitä yksi raskaus ja synnytys ovat tehneet, ts. muuttuvatko tuntemukset.
Jälleen te, jotka olette useammin olleet raskaana, ovatko tuntemukset alussa olleet aina samanlaisia, vai vaihteleeko se raskaudesta toiseen?

Tulin tänne päivittelemään ja huppista, menikin jo keskiviikon puolelle,
eli laitetaas siis siten eli

Keskiviikko 16.7.2008

Iina 73......kp17/27-28.....yk1.....2.lapsi haaveissa
Chessa.....kp18/30-32......yk4.....3.toiveissa
Tuulia79....kp22/30-35.....yk7....2.lapsi haaveissa
kekkeri......kp18/27-30.....yk5......4.lapsi toiveissa
Cassy.......kp15/28-34....yk1....2.lapsi toiveissa
snowball...kp 16/32....yk2......esikoinen toiveissa
hapamperi....kp21/33-38......yk2.....2. lapsi toiveissa

Mitenkäs on, milloin olette ajatelleet testailla ja millä testillä? Itse ajattelin testailla maanantaina 28.päivä (kp29/27-28) Aconin herkällä, ellei tätiä sitten kuulu sitä ennen.
Testi on ostettu jo kaappiin odottamaan. Nyt alkaa se kauhean pitkä odottelu, puolitoista viikkoa, eikä parane alkaa kyttäilemään liikaa oireita.

Pitkää pinnaa kaikille!

Torstai 17.7.2008

Iina 73......kp18/27-28.....yk1.....2.lapsi haaveissa
Chessa.....kp19/30-32......yk4.....3.toiveissa
Tuulia79....kp23/30-35.....yk7....2.lapsi haaveissa
kekkeri......kp19/27-30.....yk5......4.lapsi toiveissa
Cassy.......kp16/28-34....yk1....2.lapsi toiveissa
snowball...kp 17/32....yk2......esikoinen toiveissa
hapamperi....kp22/33-38......yk2.....2. lapsi toiveissa

Missä kaikki ovat? Ovatko lomakiireet vieneet porukkamme mennessään?

Te, jotka olette tikuttaneet ovista, minkä merkkisiä testejä olette käyttäneet?
Taidan hommata minäkin tikut ensi kuuksi, jos homma menee liikaa
hakuammunnaksi.

Ihmeen hiljaista joo täällä meidän pinossa,vaikka onkin kahden viikon pino. Taitaa olla niin että suurinosa on noissa yhden viikon pinoissa taikka sitten kesälomilla.
Meidänkin jengi oli monta päivää mökillä mutta mukava oli taas tulla koneen ääreen. Onneksi aletaan olla jo "voiton puolella" tämän kierron suhteen, että kohta saa alkaa jännäilemään. Yksi testikin tuolla odottelee.
Ellei tällä kierrolla (kaan) tärppää niin kaippa minä Iina tulen kaveriksi tikuttelemaan, ihmetellään sitten yhdessä niitä viivoja =) saa kerrankin kaksi viivaa vierekkäin.

Minulla on periaatteessa 5 raskautta ollut, mutta kaksi meni kesken ihan alkuviikkoina. Oikeastaan olin viime kuussa ihan varma että raskauduin ja menkatkin alkoi jo päivää ennen kun yleensä ja vuoto kesti pidempään. Tuli sellainen olo, että olisko mennyt ihan alussa jo kesken. Eipä sillä väliä ole, mutta tuntui ihan siltä.
Mulla nuo alkuraskaudetkin on aika erilaisia olleet, ei mitään selkeää asiaa josta tietäisin että nyt olen raskana, kyllä se viiva on sen vasta kertonut ja tietysti oireita sitten tullut melko piankin. Mutta niitä on niin tosi helppo myös kuvitella että olen yrittänut olla kuulostelematta niin kovin tarkkaan olojani. Jossain vaiheessa vauvakuume oli ihan älytön, ei paljon muuta pääsä pyörinyt, nyt on taas sellainen rauhallisempi vaihe, kaippa tuo pienokoinen sitten tulee. Meidän perheessä on aina sellainen ajatusleikki että nämä lapset ovat valinneet meidän perheen. On hauska jutella esim. esikon valinneen meidät siksi että se arveli ettei kukaan muu meitä huoli =) ja kuopus taas sitten valitsi kun täällä odotti niin kivat sisko ja veli =) Ehkäpä tämä tuleva nelonen vielä harkitsee että kannattaako sittenkään tulla meillä =) No toivottavasti hän kuitenkin päätyy tulemaan, vaikka jokunen kuukausi vielä pitäisikin odotella.
Nyt pitää mennä nukkumaan kun aamulla on kuitenkin täysi tohina päällä. Oletteko te hypistelleet alennusmyynneissä pieniä vauvan vaatteita?
kekkeri

Moi Kaikille! On tosiaan ollut aika hiljainen pino ja miullakin työkiireet pukkaa päälle aika rajusti. Huomenna pitäisi töiden jälkeen hurauttaa mökille ja sitten alkaakin huima kahden viikon loma :D . Loput lomat olisi tarkoitus pitää sitten syksymmällä.

Mie varmaankin testailen 31.7 (malttamaton kun olen...), mutta en sitten tiedä miten pääsen tänne siitä ilmoittelemaan, kun mökillä ei ole nettiä. Älkää siis hermostuko, jos miusta ei pariin viikkoon kauheasti kuulu :ashamed: .

Ovista on yritetty hyödyntää ihan urakalla, yrityksen puutteesta ei ainakaan voi syyttää :whistle: . Onneksi tuo ukkokulta on niin innolla yrittämässä myöskin, että ei tarvvitse paljoa houkutella :whistle:

Tarvitsiko teidän muiden muuten miten kauan houkutella miestä yritykseen mukaan? Meillä meni ennemminkin niin päin, että mie olin se joka vetkutin lapsen hankintaa. Halusin käydä ensin koulun loppuun ja sitten kun tiesin, että valmistun, niin pillerit heitettiin roskiin saman tien.

Perjantai 18.7.2008

Iina 73......kp19/27-28.....yk1.....2.lapsi haaveissa
Chessa.....kp20/30-32......yk4.....3.toiveissa
Tuulia79....kp24/30-35.....yk7....2.lapsi haaveissa
kekkeri......kp20/27-30.....yk5......4.lapsi toiveissa
Cassy.......kp17/28-34....yk1....2.lapsi toiveissa
snowball...kp 18/32....yk2......esikoinen toiveissa
hapamperi....kp23/33-38......yk2.....2. lapsi toiveissa

Ollaan taidettu ovuloida jo koko porukka, ainakin noin periaatteessa. Itselläni tunteet menevät laidasta laitaan. Välillä on sellainen olo, että en varmastikaan ovuloinut (mitään kunnon vihlaisuja tms. merkkejä ei ollut, tosin en ole koskaan ennenkään huomannut sellaisia). Ihan jännäksi menee, että koska se täti sitten tulee, jos/kun tulee. Yritän kuitenkin nyt olla tarkkailematta mahdollisia raskauden merkkejä, koska kuten kekkerikin tuossa aiemmin totesi, niitä on niin helppo kuvitella itselleen. Toisaalta muistaakseni esikoisen kohdalla ei mitään varsinaisia oireita ollut (pahoinvointi tms.) ainoastaan se kumma tunne alavatsalla.

Meillä ei kyllä mene kovin vahvasti. Olen tikuttanut ovista kp9:stä asti, joka päivää negaa. Nyt siis kp17. Eikä meillä olla voitu raskauden eteen tehdäkään paljoa kun miehellä oli viikonloppuna ja alkuviikosta se ilkee ruokamyrkytys. Ilman ovisnegoja kropan tuntemusten perusteella olisin luullut että ovuloin kp14, mutta en nyt sitten tiedä. Eikä silloin siis ollut mitään toimintaa kun mies oli heikkona. :(

Oon kyllä pettynyt, mutta katon vielä pari päivää ennen kun hyppään pinosta pois. Toivottavasti kaikilla muilla tärppää!

*Muoks* Tänään sain MELKEIN tasavahvan viivan ovistestiin! Pitäkää peukkuja että huomenna saisin kunnon viivan!

Cassy, toivotaan ja pidetään peukkuja, että tänään ovistestin viiva vahvistuu tasavahvaksi!

Tässä tulee myös päivitys. Lisäsin tähän jo itselleni ja snowballille ensimmäiset testipäivät. Itselläni tuon testipäivän lukkoonlyönti auttaa siinä, ettei vain tule aiemmin testailtua.

Lauantai 19.7.2008

Iina 73......kp20/27-28.....yk1.....2.lapsi haaveissa.....tp 28.7.
Chessa.....kp21/30-32......yk4.....3.toiveissa
Tuulia79....kp25/30-35.....yk7....2.lapsi haaveissa
kekkeri......kp21/27-30.....yk5......4.lapsi toiveissa
Cassy.......kp18/28-34....yk1....2.lapsi toiveissa
snowball...kp 19/32....yk2......esikoinen toiveissa....tp 31.7.
hapamperi....kp24/33-38......yk2.....2. lapsi toiveissa

Sunnuntai 20.7.2008

Iina 73......kp21/27-28.....yk1.....2.lapsi haaveissa.....tp 28.7.
Chessa.....kp22/30-32......yk4.....3.toiveissa
Tuulia79....kp26/30-35.....yk7....2.lapsi haaveissa
kekkeri......kp22/27-30.....yk5......4.lapsi toiveissa
Cassy.......kp19/28-34....yk1....2.lapsi toiveissa
snowball...kp 20/32....yk2......esikoinen toiveissa....tp 31.7.
hapamperi....kp25/33-38......yk2.....2. lapsi toiveissa

Maanantai 21.7.2008

Iina 73......kp22/27-28.....yk1.....2.lapsi haaveissa.....tp 28.7.
Chessa.....kp23/30-32......yk4.....3.toiveissa
Tuulia79....kp27/30-35.....yk7....2.lapsi haaveissa
kekkeri......kp23/27-30.....yk5......4.lapsi toiveissa
Cassy.......kp20/28-34....yk1....2.lapsi toiveissa
snowball...kp 21/32....yk2......esikoinen toiveissa....tp 31.7.
hapamperi....kp26/33-38......yk2.....2. lapsi toiveissa

Tuulia79:llä on enää kolme päivää siihen kun täti voi tulla tai sitten ei. Koska Tuulia79 ajattelit testailla?

Itselläni on tullut "oireita", joita siis ei tosiaankaan pitäisi tarkkailla. Tänään tuli päänsärky. En muista koska viimeksi olen kärsinyt päänsärystä niin paljon, että olen joutunut ottamaan päänsärkylääkettä. Mittasin myös lämmön, ja korvalämpömittari näytti 37 C, normaalilämpöni on 36,1 C. Valkkaria on alkanut tulla taas, välillä reippaanlaisesti. Lisäksi alavatsassa on ollut kaikenlaisia kummallisia tuntemuksia. Ei näitä kyllä saisi miettiä mitenkään raskauteen liittyvinä, mutta minkä sen nyt mahtaa, kun vauvakuume on kova. :ashamed:

Hyppään viimeisillä metreillä mukaan. Nyt on kp26, kierron pituudesta ei ole tietoa, sillä tämä on ensimmäinen luomukierto pillereiden lopettamisen jälkeen. Ovis saatto olla about kp 13-15 paikkeilla.

Kaikenlaisia tuntemuksia sitä on ollut, en sitten tiedä johtuuko vaan pillereiden "vieroitusoireista". Nännit on ollu kipeet melkeen pari viikkoa ja ajoittain nopeasti noustessa tuntuu kipeita vihlaisuja munasarjojen kohdilla. Tänään aamulla tetasin malttamattomana negan. Tosi ärsyttävä malttamaton olo.

:wave:
täällä tänään kp21/28-38..kierto heittelee joskus paljonkin, keskim. on ollut 32.. eka kierto jossa yritystä, joten tuskin olisi niin hyvä onni että heti tärppää.. viikon kahden päästä vois sitten testailla mikäli ei tätiä näy!

Tiistai 22.7.2008

Iina 73......kp23/27-28.....yk1.....2.lapsi haaveissa.....tp 28.7.
Chessa.....kp24/30-32......yk4.....3.toiveissa
Tuulia79....kp28/30-35.....yk7....2.lapsi haaveissa
kekkeri......kp24/27-30.....yk5......4.lapsi toiveissa
Cassy.......kp21/28-34....yk1....2.lapsi toiveissa
snowball...kp 22/32....yk2......esikoinen toiveissa....tp 31.7.
hapamperi....kp27/33-38......yk2.....2. lapsi toiveissa
kerttu84......kp27/?.........yk1..........? lapsi toiveissa
pisita..........kp22/28-38....yk1........?. lapsi toiveissa

Tervetuloa kerttu84 ja pisita! Monesko lapsi teillä on toiveissa? Ja koska olette ajatelleet testailla ensimmäilsen kerran? Itselläni fiilikset seilaavat laidasta laitaan. Välillä on sellainen olo, että en ole ovuloinut. Välillä haluan luottaa siihen, että elimistöni toimii jollakin tavalla ja että kyllä se ovis sieltä on tullut/tulee. Olen myös henkisesti valmistautunut siihen, että menkkoja ei ensi viikolla kuulu, mutta testit näyttävät negaa. Testaan siis maanantai-aamuna ekan kerran. Jos tulee haamu tai muuten epäselvä tulos, testaan seur. kerran torstaina 31.7., mutta jos maanantaina on selvä nega ja tätiä ei kuulu, testaan seur kerran vasta viikon päästä eli ma 4.8. (Mun on pakko päättää näistä testausjutuista etukäteen, muuten teen kymmenen testiä viikossa, nimittäin kokemusta on! :ashamed: )

kolmas olisi tänne tilauksessa....vaikka joskus mietin että hulluko oon, ku noi kaks ekaa poikaa :) painavat kun mitkäki apinat välillä...tyttö olis kiva :flower:
varmaankin testailen vasta 1.8 tai 2.8..jos ei mitään muuta tapahdu..tekis mieli jo ostella testi valmiix, mut koitan pidättäytyä vielä.. vähän vois olla tuntemuksia, mutta sit taas voi olla jotain ihan muutakin...eikä oikeetaan muista kahesta ekasta kerrasta ihan alusta mitään :whistle: taitaa muisti mennä kohta kokonaan...heh

Keskiviikko 23.7.2008

Iina 73......kp24/27-28.....yk1.....2.lapsi haaveissa.....tp 28.7.
Chessa.....kp25/30-32......yk4.....3.toiveissa
Tuulia79....kp29/30-35.....yk7....2.lapsi haaveissa
kekkeri......kp25/27-30.....yk5......4.lapsi toiveissa
Cassy.......kp22/28-34....yk1....2.lapsi toiveissa
snowball...kp 23/32....yk2......esikoinen toiveissa....tp 31.7.
hapamperi....kp28/33-38......yk2.....2. lapsi toiveissa
kerttu84......kp28/?.........yk1..........? lapsi toiveissa
pisita..........kp23/28-38....yk1........3. lapsi toiveissa ...tp 1.8./2.8.

Torstai 24.7.2008

Iina 73......kp25/27-28.....yk1.....2.lapsi haaveissa.....tp 28.7.
Chessa.....kp26/30-32......yk4.....3.toiveissa
Tuulia79....kp30/30-35.....yk7....2.lapsi haaveissa
kekkeri......kp26/27-30.....yk5......4.lapsi toiveissa
Cassy.......kp23/28-34....yk1....2.lapsi toiveissa
snowball...kp 24/32....yk2......esikoinen toiveissa....tp 31.7.
hapamperi....kp29/33-38......yk2.....2. lapsi toiveissa
kerttu84......kp29/?.........yk1..........? lapsi toiveissa
pisita..........kp24/28-38....yk1........3. lapsi toiveissa ...tp 1.8./2.8.

Esitin tuolla jo toisaalla kysymyksen greippimehun valkkaria lisäävästä vaikutuksesta. Valkkaria tuli ihan älyttömästi eilen keskiviikkona. Onkohan kyseessä vain lähestyvät menkat. Toivottavasti ei.

Kirjoitelkaa kuulumisia! :wave:

Heips!
Greippimehuista en tiedä mitään, mutta olen kuullut tosiaan sen lisäävän vuotoa ja näin helpottavan oviksen tunnistamista.

Mukava kun on saatu tänne lisää porukkaa vaikka harmittavan vähän viestejä tulee, täytyy sitten huinia noissa muissa pinoissa kurkkimassa kun toiset jännittävät myös =)
Tuo tämän hetken pino, olisko 29-30 niin on saanut ihan älyttömästi plussia, toivottavasti mekin saamme. Toinen asia mihin olen kiinnittänyt huomiota on se, että aika harvoin pinoissa on niitä joilla on monen monta kk yritystä, kaippa sitten monet jo hermostuvat jännäilyyn ja koittavat joko tjot tai hakevat apua.
Meilläkin yritystä on takana jo (jos nyt menkat alkavat) puoli vuotta ja periaatteessa jo 1,5 v, koska kuopuksen jälkeen ei mitään ehkäisyä ole ollut. Vaikuttaako se ikä nyt sitten vaan, ettei tärppää, mitään "vikaa" ei sen enempää luulisi olevan kun nuo kolme on kuitenkin muutaman kk yrityksellä saatu. Tosin ikää tulee koko ajan lisää, mikä ei tietysti helpota asiaa.
Olisi tosiaan mukava kuulla kuulumisia ja kyllä niitä haamuplussia nyt ainakin kohta pitäisi tulla. Itse meinaan testailla vasta la tai su, kun etukäteen tuskin mulla plussia näyttää. Yhtään sellainen raskautunut olo ei ole, ennemminkin nuo pms oireet päällä, herkkä ja ärea mieli ja tietysti herkkuja tekee mieli, pyh...

Moikka!
Liityn joukkoonne, jos mahtuu. Mulla kolmas yritysessä ja neljäs yk käynnissä. kp on15/24 eli kaikkemme olemme tähän kiertoon jo antaneet ;) :whistle: saa nähdä miten käy...
plussatuulia kaikille!
Swiss

Yhteistyössä