Viikko 5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shaina harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Shaina harmaana

Vieras
-800g :) Ensimmäinen etappi on takana ja Hannu Haarukka onnitteli minua diplomin kera..

Nälkä kasvaa syödessä, seuraava tavoite 2kg päähän eli 67kg. Se kuulostaa jo kivalta painolta pituuteen nähden (173).

Liikuntaa pitäisi vielä lisätä, koska vyötärön mittakin on vielä monta senttiä isompi kuin ennen raskautta. Vaikka painoin silloin kilon verran enemmän. Se on se lihasmassa.. sitä pitää saada ;)

ÄÄÄÄÄÄÄK!!! Hannu Haarukka suosittelee minulle 18 pistettä!! Siis tiputtaisi nykyisestä 2 pojoa! Ei taida onnistua..

Mitä jos minä jatkan vielä 20 pisteellä? Hidastuuko laihtuminen olennaisesti? Mun mielestä toi 18 kuulostaa niin vähältä.. apua..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2005 klo 08:02 Shaina harmaana kirjoitti:
ÄÄÄÄÄÄÄK!!! Hannu Haarukka suosittelee minulle 18 pistettä!! Siis tiputtaisi nykyisestä 2 pojoa! Ei taida onnistua..

Mitä jos minä jatkan vielä 20 pisteellä? Hidastuuko laihtuminen olennaisesti? Mun mielestä toi 18 kuulostaa niin vähältä.. apua..
:hug: ja onnittelut hyvästä saavutuksesta. :flower: Minulla ois torstaina punnitus ja tulis viisi viikoa täyteen. :whistle: Jännittää jo nyt et mitä se vaaka näyttää. ;) Ilmoitan sitten.Mua harmittaa kun mullakin on se paikkareitten romppu mutta en jaksanut niitä mittoja sinne pistää kun kerran ja enää se ei taida onnistua.Muuten kyllä käytän sitä ahkerasti. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2005 klo 08:11 sähäkkä kirjoitti:
:hug: ja onnittelut hyvästä saavutuksesta. :flower: Minulla ois torstaina punnitus ja tulis viisi viikoa täyteen. :whistle: Jännittää jo nyt et mitä se vaaka näyttää. ;) Ilmoitan sitten.Mua harmittaa kun mullakin on se paikkareitten romppu mutta en jaksanut niitä mittoja sinne pistää kun kerran ja enää se ei taida onnistua.Muuten kyllä käytän sitä ahkerasti. =)

Mehän ollaan sit samoille pv-viikoilla ;)

Kyllä se onnistuu, mittojen lisääminen meinaan. Se pitää tehdä aina sinä päivänä, kun sulla on se punnitus. Mitat saa lisätä vain kerran viikossa, olettavat että käyt vain kerran viikossa puntarilla. Eli käys sitten torstaina laittamassa mitat rompulle. Tai minä päivänä nyt aloitit sen käyttämisen, niin se on sun mittapäivä. On kuule kiva katsella niitä alaspäin meneviä käyriä.. vyötärön ja lantion mie oon laittanut vain joka toinen viikko.

Mulla on laitettu sinne ne mitat kun aloitin ja mulla on jokaviikon mitat ylhäällä kun mulla on sellainen speedhaper jolla jumppaan joka päivä ja laitan joka torstai sinne mitat ylös.Eli sieltähän mä saan ne kopsattua. ;)

Kokemuksen syvällä rinta-äänellä( :laugh: ) voin kertoa että vaikka paino laskee, ei mitat kulje HETI perässä.. Mulla ei oo lähteny pitkään aikaan grammaakaan, mutta mitat senkun pienenee.. Löysä nahka vetäytyy pikkuhiljaa :D

HEi Shaina, en ole tutustunut Hannu Haarukan sivuihin, mutta painonvartijana sanoisin, että pudota pisteitä vasta sitten, kun paino ei meinaa enää oikein tippua. Eli ei varmaankaan ihan vielä kannata luovuttaa kahta pistettä! =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2005 klo 20:59 Annuli kirjoitti:
HEi Shaina, en ole tutustunut Hannu Haarukan sivuihin, mutta painonvartijana sanoisin, että pudota pisteitä vasta sitten, kun paino ei meinaa enää oikein tippua. Eli ei varmaankaan ihan vielä kannata luovuttaa kahta pistettä! =)

Hannu Haarukka on se pvn rompulla seikkaileva tyyppi, joka taputtaa tai pyörittelee päätään riippuen siitä, miten viikko on mennyt ;)

Minäkin aattelin vielä pitäytyä siinä 20 pisteessä. Toi 18 kuulostaa niin pahalta..

Yhteistyössä