Viikko 47 ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Greta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei vaan kaikille ketjulaisille! Joo,mun kp on nyt 28/27-34...viime kuun kierto oli 28pvää ja normisti ollut 34 ja todella säännölliset.Yllätys oli viimekuun kierto ja tämän viikkoinen alavtsakipu ja pömppömaha..Vatsa pömpöttää reilusti ja sen huomaa koska ylimääräistä ei ole,olen hoikka ja siksi ihmeissäni.olisikohan mahdollinen raskaus koska oireita mielestäni on kun huvituttisivuilta kävin lukemassa..!!!??Alavatsakivut-vihlaisukivut,pömpötys/""turvotus"",palelu,virtsaamisentarve tiheentynyt,kova vatsa(ummetusta hieman),kuvotus välillä,ainainen nälkä ja syönyt olen ja paljon.Lämpöä oli juuri 37.3..Hmm???Olisiko yksi raskausoire raudan/veren maku suussa,tietääkö joku?elikkäs,nyt sitten odotellaan..:/KÄÄK..oNNEA yrityksille ja uusille odottajille!

apua, kirjoitin viestiä ja sormi lipsahti ja se katosi taivaan tuuliin. Enivei, siis laitoin ensiksikin viestiä Nainen25lle: raudan maku suussa on erittäin varmasti raskausoire, ja muutenkin sun oireet kuulostivat erittäin ""oikeilta"". Pidän peukkuja täällä pystyssä:)

Oma napa: kehuin täällä eilen kuinka mun outo tiputteluvuoto oli vihdoin ja viimein loppunut. No alkoi sitten uudestaa ja entistä voimakkaampana, ihan sellaisena kk vuotona, joten en tiedä nyt enää yhtää mistään mitään. Ehkä nää on nyt kunnon menkat jo. Kp ois 24 joten en oikein usko, kun on ollut tasaista 28 pv mut olen ihan sekaisin tän jutun kanssa. Kivutkin kyllä viittaisivat menkkoihin. Joten taisi olla menetetty kierto mun kohdalta. Mutta siis seuraan nyt tilannetta miten kehittyy.

Joku kyseli tuossa yrityskertoja eli meillä ensimmäistä yritetää ja vissiin 5. yrityskierto menossa. Yksi alkuraskauden keskenmeno takana toissa edeltävässä kierrossa.

Mutta jos ei muuta niin tsemppailen täällä teitä muita ja nyt kun on saatu monta uuttakin jäsentä mukaan niiin P A K K O on ainakin jonkun meistä plussata tässä kierrossa. Peukut pystyyn+++++++

Hei Greta!Kiitos vastauksestasi,kiva kun joku inffoilee noista oireista,tosin itse en usko olevani raskaana,mieheni mielestä olisin,noh will see..Saas nähdä mikä on homman nimi!?Joo,toi sun vuoto juttu kuulostaa oudolta,ihmettelen sitä suuresti ja jos sun kierto normisti on 28pvää,että miten ne nyt niin aikasin,hmm..vaikuttaa siltä että kaikki ei olisi nyt ihan kohdillaan..Olen pahoillani keskenmenostasi,pidän sinulle jatkossa peukkuja että sitten kun plussaa niin toivon että kaikki menee hyvin.En voi käsittää kun olen niin epäileväinen..ehkä kuvittelen vaan kaikki oireet..,en tiedä.Kaupassa kävin ja yht äkkiä raudan maku oli suussa,ihan kuin haava,joka olisi vuotanut..mutta ei siellä mitään näkynyt,eikä syljen mukana tullut verta,kun tein itsestäni hullun räkimällä kaupan ulkopuolella...:))he,hee.

Tervehdys kaikille! Kiva kun uusia tulee mukaan, jännitetään täällä yhdessä. Täällä kp 26/28 menossa. Viiime kierto minullakin outo, alkoi jo 26/28 vaikka muuten on viim. 15 vuotta ollut tasaista 28/28. Saa nähdä miten nyt menee...Minulla oireilee vieläkin, ja uusia on tullut:

palelen
nälkä
pissittää
rinnat turpoamassa, ja hieman arat
alavatsakipuja
nettiiippuvuus ; )
läpöä 37,3 c, norm 36,6

Kaikki voi olla pms oireita ; ( Mutta ovat kyllä tosi aikaisin siiä tapauksessa. Tiistaina sais testata, jos ei täti ole tullu kylään. Mukavaa lauantaita ja ++++++ tuulia

Hellou!
Yötyö takana ja pikkujouluhumusta laskeutunut mies edessä=) Herra tautia lisätköön... Aika kunigasolo, kun itse on ihan kunnossa, kerrankin...;)
Muumille kilokaupalla onnea!!!!!!!!!!!! Varmasti ihana olotila!! Toivottavasti meistä edes joku pääsee sun kanssa uutta ketjua rakentamaan!
Tiuhtille kiitos tuhdista tietopaketista, täyty oikeen lukea pariin kertaan, että meni kaikki jakeluun... Ja joku muukin siellä kehotti tohtorin pakeille, anteeksi en muista nimimerkkiä.Laitan hajapäisyyden yötyön piikkiin!Tammikuussa raahaan itseni lääkäriin, oiva uuden vuoden lupaus? Miksiköhän sinne on NIIN vaikea mennä?
Töissä tuli joku ihme vatsan kouristus yöllä, en oikein tiedä mikä oli, mut ei ainakaan ilmavaivoista johtuvaa... Nyt lähden kärräämään näitä haisevia ystäviä koteihinsa ja palaan myöhemmin lukemaan viestit tarkemmin.
- emma

kiitos onnitteluista! nyt ku on pari päivää menny haamusta, alkaa vasta kunnolla tajuamaan... jos vieläkään =)

kyllä mä luotan, että teistä joku mun kanssa lähtee... monen oireet kuulostaa tosi lupaavilta. ;)
mulla on nenä aivan tukossa, ja flunssanen olo, muuten ei just nyt ihmeempiä oireita.. ja mä aina ajattelin, että rinnoista sen huomaa, jos oon raskaana, mutta ei, ihan tavalliset on. harvoin kyllä saatta pienesti vihlasta, mutta ei kaikilla siis tunnu raskaus heti rinnoissa..

käyn täällä melkeen joka päivä kyttäämässä teidän kuulumisia =) toivotaan ennätysmäärä plussia ens viikolle!

Onnea sinulle muumi:))Onko toi sun flunssa vasta alkanut?mulla on nyt vlopun ajan ollut hieman tukkoinen nenä ja nuutunut olo.Paleltaa ja seuraavana hetkenä ihan tuskan hiki,niinkuin nytkin..Se raudan maku suussa oli jännä juttu..kp on nyt 29/28...hmm,eikä mun rinnat ole kyllä milläänlailla erilaiset,hieman arat jos nyt niitä puristelemaan alkaa.Mä olen kyllä todella epäileväinen,en usko olevani raskaana..Onko sinulla ollut pahoinvointia ja paljon menkat olivat myöhässä??ONNEA PALJON:)))

Mitä lähemmäks keskiviikkoa mennään, sitä vähemmän uskallan toivoa. En vaan uskalla. Tulee vaan ihan kauhea pettymys. Tai tulee se joka tapauksessa. Yhdynnän jälkeen kun kävin vessassa, paperiin tuli hentoisesti punaista. Enteili tätiä viimeksikin. blaaah... +++ -onnea teille muille!

kiitos =) mun kierto on yleensä 29. nyt on kp 33. kp 27 tuli kurkku kipeeks sekä palelsi ja oli nenä hieman tukossa, ja kunnon flunssa pukkas sitte kp 30. oon kans kuullu että raudan maku suussa on raskausoire, itsellä ei sitä kyllä ollu, ikenet oli kyllä tosi arat. en mäkään olis rinnoista arvannu raskaana olevani. eikä sitä oikeen muutenkaan uskonu, edes sillon, kun testin tuloksen näki, ei oikeen usko vieläkään... vaikka jotenki tiesikin, että nyt tärppäs, niin silti ei usko =) kirjotin tonne odottajat puolelle ensioireet ketjuun enemmän oireista, jos kiinnostaa lukea.

koska ajattelit testata nainen 25, jos menkat ei ala? mä testasin kp 31. lupaavalta kuulostaa =)

No,ajattelin odottaa viikon..jos ensi vloppuna ei ole alkanut niin raskaana olen...ehkä.Pillerit lopetettuani kierto on ollut aina säännöllinen 30-34/34...viimekuussa alkoi 7pvää aikasemmin joten en nyt oikein tiedä kumman kierron mukaan eläisi?!ei oikein tiedä mitä ajatella:/

...Voi jospa täältä liityttäisi muumin kanssa plussa-puolelle. Nyt on 22/23 ja päätä särkee kovasti ja nenä on tukossa. Tuossa on siis kaikki raskaus-oireet (naurettavat!)

Mieleltäni kuitenkin olen kovasti raskaana. Huomiseen.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

tuli äsken!!!!! Itken ja tärisen, ja tänne tulen laittamaan ilmoituksen kun oma rakas kulta mies on töissä....

Kp 26/28 menossa, ja hermot petti. Mitä vain voi tietty tapahtua vielä, alkuajan km kun on tavallista.

Ihanaa sunnuntaita kaikille, ja toivottavasti tämä ++++ tarttuu teihin.

VOI PIRRE::))))PALJON ONNEA SINULLE JA MIEHELLESI.Minulla on tunne että menkat alkaa,vatsa on sen tuntuinen,menkkakipuja,mutta tämä on elämää...PALJON ONNEA,toivon että kaikki menee hyvin teillä siellä!

ONNEA PIRRE!!!!!! Kauheesti onnea! Hieno juttu että tuli plussaa! Hienosti alkaa tämä meidän jännäysviikko. Positiivisella mielellä nyt kaikki että saadaan Pirrelle seuralaisia odotusketjuun. =D

Niin ja myöhästyneet onnittelut myös Muumille!

onnea pirre! mikä la sulla on? mulla olis 27.7.2006, mut haluaisin elokuulaisiin, kun heinäkuulaiset on kaikki jo niin pitkällä ja itselle kaikki on niin uutta ja ihmeellistä =)

nyt kaikki joukolla mukaan vaan!! +++

ONNEA PIRRE!!!! Kiva saada +++-uutisia! Mulla taitaa nyt olla kp 31/34 (tosin edellinen kiertohan oli 51 päivää?!?!?). Pari päivää jos malttais. Menee fiilikset aika ylös-alas. Välillä positiiviset fiilikset,välillä taas on ihan varma että kohta täti tulee. JÄNNÄÄ!!!!

PIRRELLE ONNEA!Tuli ihan hirmu hyvä mieli, kun luki sun viestin=) Viikko ei ole vielä edes alkanut ja tuli jo plussa, oliskohan se hyvä enne=)
Täällä siis krapulaisia ystäviä taputeltu lapiolla päähän... Tosi hauska päivä ja vauvailukin unohtunut mukavasti!
Mulla alkoi oviksen aikaan karmea flunssa, nenä vähän tukossa vieläkin. Siihen samaan syssyyn tuli aivan järkyttäviä vatsakramppeja, jotka aamulla oli ohi. Sen jälkeen alkoi törkeät rytmihäiriöt(mulla joskus muutenkin), jotka oli jo aika epämiellyttäviä. Oireita siis on, mutta taudinkuva/diagnoosi vääränlainen=)
Yritän myös pitää päätä kylmänä, niin ei kolise niin kovaa, kun täti kurvaa ovesta.
Plussaonnea kovasti taas kaikille!!!!

PIRRELLE ONNEA!Tuli ihan hirmu hyvä mieli, kun luki sun viestin=) Viikko ei ole vielä edes alkanut ja tuli jo plussa, oliskohan se hyvä enne=)
Täällä siis krapulaisia ystäviä taputeltu lapiolla päähän... Tosi hauska päivä ja vauvailukin unohtunut mukavasti!
Mulla alkoi oviksen aikaan karmea flunssa, nenä vähän tukossa vieläkin. Siihen samaan syssyyn tuli aivan järkyttäviä vatsakramppeja, jotka aamulla oli ohi. Sen jälkeen alkoi törkeät rytmihäiriöt(mulla joskus muutenkin), jotka oli jo aika epämiellyttäviä. Oireita siis on, mutta taudinkuva/diagnoosi vääränlainen=)
Yritän myös pitää päätä kylmänä, niin ei kolise niin kovaa, kun täti kurvaa ovesta.
Plussaonnea kovasti taas kaikille!!!!

Käääk,eihän tätä kestä..kp on nyt 29/28..alavatsassa tuntuu kk kipuja,muuten oireeni ovat pysyneet samoina,paitsi päätä särkee ja hikoilu ja palelu on jollain lailla voimistunut,hikoilen jo kämmenistäkin,hetkittäin,eikä koskaan ole vastaavaa ollut,niin ja lämpöä oli tänään aamulla 37.3,normisti 36.5-36.6...://...taitaa kk alkaa ensi yönä..:(

Sori tuplaviesti, meidän kone tök-tök-tökkii!!Hei nainen25, meinaatko testailla lähipäivinä? Vai oliko se niin, et meinaat vloppuun odottaa? Mulla ei hermo kestäis, hyvä kun tonne sunnuntaihin sätkin! Jos mä nyt kuitenkin uskaltaisin sanoa, et alavatsaa nippailee välillä...lämpö on myös yli 37 ja kuuma-kylmäaaltoa vuoron perään....
Toivottavasti sulla ei menkat ala, pidän peukut pystyssä!
Ja Justiinahan se oli, jonka unohdin aamupäivällä. Tiedän, että vuoden päästä pääsee tutkimuksiin, jotenkin sitä vaan ajattelee, et kyl se sieltä ajan kanssa. Tai ajatteli. Nyt alkaa olla aika valmis jo mihin vaan!Siis tammikuussa varaan ajan...

jos nyt ei ala, niin kyllä mä odotan ensi vloppuun,haluan ainakin olla varma asiasta ja nyt kun on vaan ajatellut noita oireita ja pömpömahaani niin ei haluaisi pettyä.Jotenkin on uskaltanut jo ajatella että entä jos olenkin..?!vituttaa suoraan sanottuna tää mun alavatsa kipu ja mietin että uskaltaisko ottaa buranan yöksi,mutta jos onkin D...niin ei haluaisi,vaikka ei siitä varmaan mitään haittaa olisi,niinkun näin alussa....

Voisitko lainata mulle vähän sun hermoja=)Inhottavaa tietenkin toi kipu, mut panadoliahan sä voisit ottaa. Sitä ei tietenkään ole, kun sitä tarvis?;)nyt täytyy keskittyä bb:iin. Mä olen näköjään koukussa vauvoihin, big brotheriin, nettiin... hoitoon vaan!!

huomenta kaikille!kp 30/28....eipä alkanut kk yöllä.Hieman huono olo ja heti se raudan maku suussa kun heräsi..yök!voipi olla että kuvittelenkin:/Hyvää ma kaikille,palaillaan!

Uusimmat

Yhteistyössä