Viikko 47 ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Greta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi pirre... Taidetaan samassa veneessä olla... vaikka tuo maha on ollu nyt nii outona, nii silti oon jotenkin satavarma että täti tulee ajallaan. Ja vaikka sen tietää että tulee nii pettymys tulee olemaan todella suuri...! =(
Ite yrittäny ottaa myös rennosti asian suhteen, mutta silti sitä surffailee täällä päivittäin ja kuuntelee omaa kehoaan. Tän mahan kanssa jännään, mut se voi olla vaan merkki menkkojen alkamisesta näin aikaseen tai sitten oman kuulostelun tuotetta...valitettavasti.
Mieli tekis nii kovasti tehdä testi, mutta järki sanoo ettei vielä, kun ei se kuitenkaan näkyis plussanan jos olis niin.
Eihän se auta ku odotella ja uskon että sitä rauhottuu kun aikansa ensin häslää asian kanssa.
Toivotaan kuitenkin parasta.

Tätä se vauvakuume näkymä teettää. Nyt olen luvannut itselleni että ensi kierrossa (jos nyt ei tärppää) EN ota stressiä. Taidan jättää kaikki surffailut silloin väliin, ja vain katsoa miten asiat etenee. Tuo stressikin kun on sellainen että vaikeuttaa raskautumista. Itsellä on nyt palelua jatkuvasti (ulkona tietty kylmä), pientä nippailua ala-vatsassa (joo, PMS oireita) ja vessassa käyn useammin kuin normaalisti (vettä juon paljon). Joten kaikilla oireillani on kyllä ihan looginen selitys ilman raskauutakin... Mutta toivoa on vielä, nyt kp 24/28 menossa.

Testeistä sen verran että en usko että kannattaa testata ennenkuin se eka kuukautispäivä on päällä. Monet testaa ennen, ja saavat plussan. Mutta en haluaisi kokea sitä että saan plussan vaikka huomenna, ja sitten täti tuleekin. Alkuajan km kun aika yleistä. Itselläni epäilen että sellainen oli viime kierrossa. Silloin meillä ei edes ollut varsinaista yritystä päällä, mutta sain vaikka minkälaisia oireita, todella vahvana. Silloin en edes ollut ottanut selville mitä oireisiin kuuluu, vaan niitä ilmestyi kaikenlaista: palelin, nippailua, närästystä, huimausta ym. Sitten täti tule 4 päivää etuajassa todella voimakkaana. Muuten täti tulee aina kuin kellontarkkuudella kp 28. Joten mietimme miehen kanssa olisko ollut niin että oli aikainen km? Sen jälkeen vauvakuume vasta alkoi, kun hoksasin että olishan se ihanaa saada meille vauva!

Plussaonnne meille kaikille! Ensi viikolla sitten katsellaan miten meidän kay!

Huomasin että täällä jossain palstaili toinenkin Tiuhti, mutta mä olen nyt sitten tiuhti pienellä t:llä! Eipä kummempia oireita suuntaan tai toiseen. Tai ainakaan mitään sellaista jolle ei keksiki muuta(kin) selitystä kun raskaus. Eli palelu ja pissalla käyminen. Ihmekö tuo jos pissattaa ja paleltaa, kun just join jääkaappikylpää pepsiä iiiison mukin ; ). Eli odottelua, odottelua. Vähän kyllä jännittää (jaa vähän...). +++++-säteitä kaikille!!!!

Tervehdys vain täältäkin! Mä halusin lisätä oirelistaani yleisen ärtyneisyyden ja yltiöpäisen tunteellisuuden ;) Ihan uskomatonta vuoristorataa tunteiden kanssa. Mulla on joku ihme hormoonimylläkkä kyllä vallallaan. Ihme finnejäkin on tullut naamaan; tähän asti ei mitään iho-ongelmia ole ollut. En ymmärrä. Ja tiputteluvuoto jatkuu. Hermothan tässä menee kohta. Yritin eilen illalla tsempata itseäni sillä, että ok, jos nämä oireet olisivat raskaudesta johtuvia niin ihan hyväksyttävää, mutta jos tässä kärvistellään vaan jonkin ihme hormoonihäiriön takia niin sitten kyllä räjähdän ensi viikolla!

Anteeksi kauhea tunteidenpurkaus, mutta tänään tälläista. Onneksi on illaksi mukavaa ajanviettoa tiedossa kamujen kanssa; pakko keskittää ajatukset johonkin muuhun kuin omaan napaan;)

Hei taaaaas! Olen selvästi tullut nettiriippuvaiseksi tämän vauvakuumeet takia. Jatkuvasti käyn täällä lurkkimassa, kun nyt on lomaa ja aikaa. Toivottavasto Greta nuo on oikeita oireita ; ) Koskas saat testailla?

Itsellä pitäis täti tulla ensi tiistaina. Jos ei täti silloin tule, testaan keskiviikkona.

Ja nyt on uusi oire: nenä on outo (joo, saa nauraa näille oireille ; ). Aamulla se on ollut hieman tukkoinen, ja nyt se on tosi kuiva??? Tuntuu siltä että limakalvot siellä olis kuivana. Onko tämä oiretta vai ei? Tukkoisuus kuulemma voi olla, mutta entäs tämä kuivuus? Onko kellään tietoa

Voisin muuten vaihtaa nimimerkkini uudeksi: hysteerinen kuumeilija... Niin tuntuu nyt tämä vievän kaikki ajatukset. Uskokaa tai älkää. mutten olen hyvin rauhallinen ja järkevä jalat maassa tyyppi...

Just sama täällä Pirre, olen pitänyt itseäni erittäin jalat maassa, terveen maalaisjärjen omaavana tyyppinä ja nyt tuntuu, että olen ihan sekopäinen! Sitä ne hormoonit teettää.

Olin jo vähällä käydä tänään ruokkiksella ostamassa testin, mutta maltoin sitten mieleni. Menkkojen pitäisi alkaa ke eli silloin vasta pääsen testailemaan. Mulla oli toissa edeltävässä kierrossa alkuajan keskenmeno, joten viime kierto meni ns. puhdistuskiertona, joten nyt on taas toiveet korkealla. Ensimmäistä tässä ollaan yritelty heinäkuulta lähtien. Toivotaan ainakin, että jollekkin tässä ketjussa osuis. Tuo tukkoisuus kuulostaisi erittäin hyvältä oireelta, toivotaan ainakin niin!

Kiitos Greta kannustuksesta! Näin on ihmeellistä tämän asian kanssa. Olen ystäväporukassa aina ollut se järkevä tyyppi. Muutenkin kuvittelen olevani suht fiksu ja rationaalinen asiassa kuin asiassa. Mutta nyt on mopo täysin karannut käsistä.

Nenään liittyen kävin tietty (ylläri) surffailemassa eng. kielisillä sivuilla, ja kyllähän tuo nenän tukkoisuus ja kuivuus hyvinkin voi olla oire. Vaikka voihan se olla oire tulevasta flunssastakin... Mutta toivossa on hyvä elää!

Ja olen Greta todella pahoillani tuosta km jonka olette kokeneet. Mutta parempaa onnea jatkossa.

Tässä minun oireeni kp 24/28: palelen jatkuvasti, vähän on nippailua, pissillä juoksen ja nenä on outo (tukossa välilä, välillä kuiva ja polttava tunne). Kaikki voi viitata kaikkeen muuhun kuin siihen vauvaan toki.

Pidetäänhän naiset toisiamme ajantasalla miten oireet etenee. Ja ensi viikolla vaihdetaan sitten niitä plus ja miinus uutisisa.

Eipä ole paljon tänään oireillu... Pissittää edelleen, mutta sekin voi olla oiretta alkavasta virtsatietulehduksesta, kun on nimittäin taipumusta niihin piruihin... Maha on maha, nyt ei nii paljoo oo tuntunu, vähä vaan.
Välillä sitä olevinaan on niiiin varma että joo, kyllä muuten nyt oon raskaana, mut sit taas taitaa se totuudenkeiju kumauttaa lekalla päähän ja sitä tippuu takas maan päälle, et ottaa nyt kuitenkin rauhallisesti. Tuskin vielä voin olla (vaikka oireet viittais) mutta en usko että se on mahdollista (mutta entäs sitten se outo tunne)... tämmöstähän se...

Joo ei tule näköjään tänään työnteosta mitään :)

Tiitiäiselle: olethan koittanut karpalomehua virtsatientulehduksiin. Mulla tulee kroonisena joka talvi, mutta aloitan aina heti pienen aavistuksen tullessa tiukan karpalomehukuurin, niin oireet häviävät. Kuulemma puristeet toimivat myös.

juu en oo kokeillu ku en siitä tykkää. mut sitrushedelmät ajaa saman asian kuulema!! penskana olin sairaalassa reilun viikon kun leikkasivat. Kroonisena myös oli sillon ja sit meinas jo toinen munuainen pettää estolääkityksen takia. Nyt muuten tuli ne ""mahakivut"" kehiin =) jee...?

Huh huijaa! Nettiriippuvainen olen minäkin ja sen lisäksi käyn välillä kännykällä katsomassa mitä tänne kuuluu... hullua!!!! =D

Oireet tänään: kauhea nälkä yövuorossa (yleensä ei ruoka maita), kotiin ajaessani aamulla alkoi yhtäkkiä taas huipata (ei niin kiva tunne 100 km/h vauhdissa) ja pissillä juoksen alvariinsa. Kaikkiin on varmaan aivan normaalit selitykset mutta nyt sitä vaan tarkkailee itseään 100% tarkemmin!

Aconin testit polttelee kaapissa mutta viikon verran tässä pitää ainakin malttaa mielensä. Ja päivät kuluu verkkaisesti........

Ai niin juu! Mä olen kanssa erittäin jalat maassa oleva, mut aattelen silleen et tänne on helpompi vaahdota asioista nimettömänä. Eihän kukaan tuttu kestäisi tätä oman navan tuijottelua. =D Tai kyllä mun mies saa osansa ja ystäväni kuuntelisi varmaan mielellään mutta kun asiasta pitäis olla vähän hys hys. Sekin oli jo liikaa että menin livauttamaan kaverilleni että vauva saa tulla jos on tullakseen.

Vti:stä sen verran et viime yönä luin jostain verkkoklinikalta sellaisen neuvon että virtsa pitäisi saada emäksiseksi. Antoivat ohjeen sekoittaa mehuun ruokasoodaa. Ja on sitten muuten pahaa!!!! Karpalomehua nautin itse mielummin. Greta: paljonko juot sitä päivittäin ja mistä tuollaisia puristeita mahtais saada?

Plussatuulia meille!!!

Vastailen täällä itse itselleni! Te kaikki onnekkaat taidatte olla unten mailla...

Käykääs huvitutti-sivustoilla http://www.huvitutti.net/arki/odotus/oireet.html Sieltä löytyy oirelistaa. Esim Pirren tukkoinen nenä.

Olen muuten eilen illalla, tänään aamulla ja nyt illalla mitannut lämmön kun olo on vähän outo. Eilen (tai siis toissapäivänä, yövuorossa vähän nämä vuorokaudet sekaantuvat) oli 37,1 aamulla vain 36,5 ja nyt illalla taas 37,1. Toi 36,5 on mun ""normaalilämpö"" joten mitähän tämä tarkoittaa??? Todennäköisesti ei yhtään mitään! Voi jessus et kavereilla olis hauskaa jos näitä mun haahuiluja lukisivat...

Huomenta kaikille!!!
Greta varmaankin tällä hetkellä vetelee sikeitä pitkän yön jälkeen...??!
Haluisin tuohon oireisiin vielä lisätä semmosen homman että eilen illalla oli ihan samanlainen tuntu kuin olils menkat parhaimmillaan päällä menossa. Kipuja tuntuu yleensä vasta sitten kun on alkanu, eli oikeestaan toinen päivä on kivuliain. nyt on neljättä päivää menossa kun on jossain vaiheessa päivää koskenu menkkamaisesti. ja tuo tosissaa oli ihan uutta että tuntu samalle ku olis toinen tai kolmas vuotopäivä menossa. Luulisin ainakin etten kuvitellu noita, sillä ilme väänty ilosesta kipua kärsivään eilen. Illalla maha oli myös turvoksessa ja pingottunu, piti ihan housun nappia aukoo, mitä onneks ei tarvii muuten harrastaa. Nyt aamulla yskiessä maha tuntu ihan niinku se olis jotenki ottanu ""vastaan""...? Mutta siis... nämähän edelleen voi viittailla alkavaan tätiin... Saattaahan ne porukat oikeesti nauraa näille jutuille mitä täällä on, mutta ninku Justiina sanoit, tänne on helppo purkaa tunteitaan kun toiset satavarmasti ymmärtää!! =)

Noh, yhdeksään tarttis mennä töihin ja huomenna sit firman pikkujouluihin =) pääsee ensimmäiseen joulupöytään!!! nams!!

ketjun ensimmäinen taitaa saada kai nyt viikonloppuna selville että kuinka käy, vai muistanko väärin. Plussaonnea kaikille!!!

Huomenta ihanat naiset!
Liityn seuraanna, nettiriippuvainen kun nykään olen ; ). Toivottavasti voitte hyvin ja huumori pysyy korkealle. Itsellä outoja tuntemuksia... Yöllä heräsin kun alavatsaa nipisti ja kovaa. Vasemmalta puolelta sellaista polttavaa aika kovaa kipua. Joskus on sellaista ollut (harvoin tosin) päivää ennen, tai samana päivänän, kun täti tulee. Mutta nyt niiden pitäsi tulla vasta tiistaina, eli todella aikaisin on kipua?

Yleensä olen kuin kello kierrossa, viime kierto tosin oudosti jäi lyhyeksi, vain 26 päivää. Silloin heräsin kans yöllä kovaan kipuun, ja seuraavana päivänä alkoi menkat. Joten jos sama juttu nyt, niin tänään alkais ; ( Mutta mutta, ihmettelen jos alkais jo, vasta kp 25/28 menossa. Nyt alkaa tuntua siltä että on 3 vaihtoehtoa:
a) olen sekoamassa täysin, ja pää keksii minulle oireita
b) minulla on jokin sairaus, kasvain, kystä tai jotain joka aiheuttaa oireita
c) olen raskaana

TOivottavasti tuo c)...

Palaillaan ja vaihdellaan kuulumisia. Ja nauttikaa perjantaista!
Pirre

Tiitiäiselle: otan tuon karpalomehukuurin siis heti jos alkaa vähänkin virtsiksen oireita ilmaantumaan, juon itse mehu noin 3-4 lasia päivässä ja muutenkin ihan älyttömästi vettä päälle. On hyvä saada mahdollisimman paljon nestettä kiertämään elimistössä. Itse en ole noita puristeita vielä kokeillut, koska tykkään karpalomehusta, mutta olen nähnyt niitä parissakin luontaistuotekaupassa ja apteekissa. Musta jotenkin luonnollisempi tapa hoitaa ko. vaiva kuin aina syödä uusi antibioottikuuri.

Joo, tää on ihana keksintö tämä tällainen nettikirjoittelu. En jaksa todellakaan vaahdota kavereille asiasta koko ajan ja eipä nää jutut taida niin hirveesti kiinnostaa ihmisiä, jotka eivät ole samassa tilanteessa. Tapasin eilen paria kaveria, jotka ovat samanikäisiä ja muutenkin samanlaisessa elämänvaiheessa sillä eroituksella, että he molemmat suoraan sanottuna vihaavat lapsia, joten en sitten viitsinyt alkaa heille selostamaan mun aristavista rinnoista ;) Ei mutta tosissaan, kyllähän ystävät jakavat kaikenlaisia asioita, ei se siitä ole kyse, mutta ehkä näitä juttuja on mukavempi vertailla täällä teidän kanssa.

Mulla nuo oudot mahanippailut on loppuneet nyt täysin sekä VIHDOIN myös tuo outo vuoto. Ja mielikin on tänään paljon aurinkoisempi (olisiko alkavalla viikonlopulla osuutta asiaan), joten mun ainoaksi oireeksi jää tällä hetkellä rintojen arkuus. Tai ei se ole edes arkuutta vaan jotenkin ne on vaan turvonneet ja mä oon koko ajan ""tietoinen"" niistä. Tosin niin ovat vissiin muutkin, koska eilen kun mulla kävi yks ukkeli täällä töissä vierailulla niin se puhu koko ajan mun rinnoille ;) hitto et mua nauratti, en jaksanut ottaa pulttia asiasta, ajattelin vaan, että kyllä kai ne sit on oikeesti pikkasen turvonneet!

Että tällaista täällä, pari pv pitäisi vielä odotella. Ja jotenkin nyt kun nuo kaikki oireet loppuivat, tuntuu, että täti sieltä tulee ensi viikolla, mutta yritän pitää mielen positiivisena. Ja toivon teille kaikille myös plus plus plusonnea.

Hei vaan!

Ollanpa täällä oltu aktiivisina, kiva!

Mäkin lisään pari uutta oiretta: välillä iskevä, kummallinen uupumus / surullinen olo, joka kestää ihan vaan muutaman sekunnin, ja sit ientulehdus. Sekin kuulemma vois olla oire (?). Ja maha on kyllä ollut todella kipeä ja turvonnut. Jos tää on vaan jotain normaaliin kiertoon liittyvää enkä ole raskaana, niin en kyllä mitenkään jaksais tämmöstä oloa joka kuukausi. Täytyy joka päivä yrittää lähteä mahdollisimman aikaisin töistä, että saa kiristävät housut jalasta ja pääsee makaamaan sohvalle. Ihan karseeta.

Itsekin oon aina pitänyt itseäni jalat maassa -tyyppinä, mutta kyllähän tää nettiriippuvuus on jo aika huolestuttavaa. Ja vaikka meidän kovasti piti yrittää Tulee jos on tullakseen -menetelmällä, niin otinhan mä ne ovistikut käyttöön jo kolmannessa luomukierrossa, kun näytti kierrot aika lailla heittelevän. Mutta eihän tässä kuumeilussa oikeastaan mitään pahaakaan ole, kunhan järki pysyy päässä eikä vaivu epätoivoon vaikkei nyt ekan puolen vuoden aikana tärppäisikään.

Mutta ens viikolla on jännää! +++++-säteitä kaikille!

Täällä uusi ensi viikon jännittäjä, kp 24/28 menossa. Oireita, oikeita tai päässä keksittyjä (näitä nettisivuja kun lukee niin jopa ilmavaivat lasketaan niihin, hih ) ovat:
palelua
nälkä
alavatsakivut
rinnat vähän arkana (pms tosin myös tavallista)

Toivottavasti saamme ihania ++++ uutisia ensi viikolla ; )

Moi, minä olen uusi tälle viikolle myös. Ajattelin jo, että en edes viitsi kirjoitella, koskapa mitään mainittavia oireita ei ole raskauden suhteen tullut, mutta onneksi löytyi minultakin tuo TUKKOINEN NENÄ. Hihii, voin siis elätellä toiveita. Viime yönä ihan heräsin tukkoisuuteen. No tosissaan...

Maanantaina tulee kierto ehkä täyteen, sillon olisi 23/23. Aikaisemmat kierrot on ollu 21 luokkaa, joten voipi siis sunnuntainakin alkaa kuukautiset.

Tämä olisi sitten virallisesti kolmas kierto. TIlasin pari viikkoa sitten kanadasta (?) 50 ovulaatiotestiä, eli tuo voisi toimia tällaisena varmisteluna... samassa paketissa tuli 18 raskaustestiä... Toivottavasti ei tarvitse itse käyttää kaikkia! Kuuluillaan.

Iltaa, vieläkö sopii mukaan? olin jo tuolla viikon 48 arvonnassa, kun meni laskutoimitukset sekaisin=) No, kp 26/34-35, joten ihan loppuviikkoon menee. Oireita tietenkin löytyy, niinkuin on jo vuoden löytynyt, blaah. Rinnat on olleet jo kohta viikon kipeät ja valkovuoto on lisääntynyt, jota en juuri aiemmissa kierroissa en ole huomannut. Vatsassa ei tunnu miltään, enkä viitsi edes kuunnella, kun läskiksi se menee taas kuitenkin. Paha mieli on joka tapauksessa menkkojen hyökätessä, niin yritän (mahdotonta?) vähän hillitä valeoireita. Onneksi jostain muustakin on tullut nettiriippuvainen=) Mietin jo välillä pitääkö mun mennä johonkin tukiryhmään vieroittamaan itseäni=) Ehkä myös ""uutuuden viehätystä"", koska en ole kauaa täällä kirjoittanut. Illanjatkoja!- emma

Mä en nyt jotenkin anna periksi oireilla.. On tullut niiiin monta kertaa tiputtua korkealta, kun on mukamas olu kaikki oireet ja blaah :(. Eli ei oireita suuntaan eikä toiseen, en ainakaan tunnusta. Kuitenkin toiveet on kovat, ei sille vaan mahda mitään. No ens viikolla tääkin trilleri ratkeaa. Tää olis vaan tupla-p***a -juttu, jos täti tulee. Ollaan meinaa reissuun lähdössä just ke, kun tätikin olis odotettavissa, ja se on aina vähän tylsää reissun päällä. +++ -onnea edelleen kaikille!

Minä täällä taas, riippuvainen riippuu langoilla=) Tuli mieleen, että kauanko teillä muilla on yritystä takana?Ja oletteko käyneet gynellä tarkistamassa tilannetta tms. Meillä siis jo vuosi takana, enkä ole saanut aikaiseksi tilata lääkäriaikaa, ehkä olis syytä...

Tervetuloa vaan uudet jännääjät! =D

Emma: Kyllä teidän kannattaisi jo käydä tutkimuksissa. Vuotta kai pidetään sellaisena virstanpylväänä et olis jo pitänyt tärpätä. Rohkeasti vain puhelinta kouraan ja soittamaan :)

Oma napa:Eipä ole oireita ei :( Kyllä se täti varmaan tulee ensi viikolla visiitille. Nälkä on kyllä edelleenkin mutta rinnat aivan normaalit eikä enää huippaa.

Greta: Kävin ostamassa niitä karpalopuristeita. Kova oli hinta yli 20€ 60 tbl, mutta jos tämä antibioottikierre sillä saadaan katki niin hyvä on. Kiitti vinkistä!

Kaikille mukavaa viikonloppua ja monta plussaa ensi viikolle! =D

Olen tuolta viikko 46 ketjusta, mutta siellä on ihan kuollutta, joten tulen houkuttelemaan teitä tuonne toiselle puolelle =) tässä kopioni viikon 46 ketjusta

Tällä testattu kaks haamua, kp on nyt 32/29(32)
oon aina ihmetelly ihmisiä täällä, jotka testailee ja testailee ja kyselee onko haamu plussa, kyllähän se on! mutta nyt kun itselle näin kävi tekee ihan samaa... =) jotenkin sitä ei vaan usko ennenkun tulee vahva viiva..

no mutta oireista: tosiaan, oviksen jälkeen aika pian juotiin miehen kanssa viinipullo ja tulin niin humalaan, etten muista koska olisin ollu... Lämmöt oli sitä luokkaa, kun yleensäkin eli n.37,1 silti paleli ihan hirveesti koko ajan ja öisin oli taas märkänä hiestä. muutama päivä ennen menkkojen poisjääntiä tuli flunssa, tätäkin ihmettelin, koska olen ollut flunssassa viimeks 2 v. sitte. sillon myös itketti ja masensi koko ajan yleensä siihen aikaan on vitutus ja pms. suklaata täytyy myös yleensä saada aina ennen menkkoja reippaasti, nyt ei ole tehnyt mieli ollenkaan. on ollut muutenkin väkisin syömistä. nyt samat oireet jatkuu. rinnat on vähän arat, mutta tosi vähä, niinku ennen menkkoja. ai niin, ja väsyttää =)

ja sitte semmonen juttu, että jos sitä nyt raskaana ollaan, niin pitäis kai siirtyä heinäkuu 2006 ketjuun, ei vaan huvita yhtään, kun siellä on porukka jo melkeen kuukauden ehtiny kirjotella ja hämmästellä alkuraskautta. mulla olis la 27.7, mutta johan siitä taas joku herneen nenään vetäsee, jos liittyisin elokuulaisiin...

että tällasta purkausta meikäläiseltä... =) mutta seuraa siis odottelen ;)

Onnea muumille plussasta! Toivottavasti saat meistä jonkun seuraksesi!

Emma: Mä olen ravannut kaiken sortin tutkimukset läpi kun esikoista yritettiin. Muuta ei löytynyt kun epäsäännöllinen kierto ja ovulointi, muttei sillekään siis mitään varsinaista selitystä. Mieheltä tutkittiin siittiöt, mulle tehtiin kierron hormoonikartoitus ja munatorvien keittosuolahuuhtelu ultrassa (eli testattiin aukiolo) ja sitten tietysti useampi ultra. Seuraavassa kierrossa olisi munarakkula kypsytetty ja ovulaatio autettu hormoonein, mutta sitä enne tärppäsi luomusti : ) 1,5 vuotta yritettiin. Kun vuosi oli yritetty hakeuduin omalle yks. gynelle ja sain sieltä lähetteen lapsettomuuspolille keskussairaalaan. Aika nopeasti päästiin tutkimuksiin (1-2 kk taisi mennä).

No tällä kertaa yritystä elokuulta. Saas nähdä. Paleltaa kyllä, mutta on meillä vähän kylmempikin, kun tuli noi pakkaset. Eli ei oikeastaan mitään mikä näyttäisi suuntaan tai toiseen. Ei mulla yleensä mitään menkkaoireitakaan ole. Eli jännittystä loppuun saakka. ++++++

Uusimmat

Yhteistyössä