~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~

~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~[/i]



TORSTAI 16.10. TÄÄ VIIKKO TULI VIHDOIN!

Jännääjät:


Maaemo.............kp 24/.............yk 1.........esikko haaveissa
Bianca72 ...........Kp 25/25-?.....Yk ?.........kuudes haaveissa
Tyttö onnellinen .kp 26/28-32...yk 14.......esikko haaveissa
Tuittunen...........kp 27/28-32...................kolmas haaveissa
Jennyli................kp 28/32........yk 3..........kolmas rakas haaveissa
Murmelin............kp 29/28-38..yk11.........esikoinen haaveissa
Hensku00...........kp 29/28........yk 3..........esikoinen haaveissa
Sinderella...........kp 30/28-33...yk 4..........Operaatio Viitonen
Estelle................kp 30/28........yk18.........esikoinen haaveissa
Rakkaimpani..... PLUSSA 13.10...yk 4........kolmas haaveissa
Henuliini.............kp 33/29-34...yk 3..........esikoinen haaveissa
Noppispoppis.....PLUSSA 14.10.yk 6.........pikkukakkonen haaveissa
Valtsukka...........kp 50/32........yk.............




Testipäivät:


13.10
14.10
15.10 Hensku00
16.10 Valtsukka
17.10
18.10 Henuliini, Murmelin, Sinderella
19.10 Tuittunen, Maaemo
20.10 Jennyli

Haamuilevat:












Rakkaimpani :flower:
Noppispoppis :flower:





Uuteen kiertoon plussaamaan lähtivät:

Salamander :'(
Päärynärouva :'(
Selis :'(
MAM2 :'(
Ssihinä :'(
Minky :'(




 
Hensku00 mulla on kans ollu tänään tuo maha just tuollai oikealta puolelta munasarjojen kohalta kipeänä. Tiiä sitte mitä se merkkaa.. ja valkkaria on tullu heti urakalla.. Ja Murmelin ja Henuliini mulla oli kans tuota menkkajomotusta/-möyrästystä varmaan jo pari viikkoa sitte heti 2 viikkoa putkeen mutta ei näkyny tätiä sillon eikä ole näkynyt vieläkään. Ei tuo välttämättä tädin tuloa ennusta. Huomenna ajattelin taas testailla ku ei oo menkkoja näkyny ei kuulunu vaikka nuo kp:t vetelee jo missä sattuu. Huomenna kp 50, mukava tasaluku :D :D
 
Nega tuli jälleen kerran. Ei kyllä enää mun järkeen käy miks tuo kierto nyt on nuin sekasi. Sinänsä ihan kiva ettei ole menkkoja riesana ku vain tietäis syyn miksei niitä näy. Epätietosuus kaikkein ikävintä.
 
valtsukka pahoittelut negasta :hug: onko sun kierto aiemmin ollut näin pitkä? saanko kysyä, että ootko vasta lopettanut e-pillerit? Sillä kysyin koska mulla oli pillereiden lopettamisen jälkeen kierrot todella pitkiä,noin 45-60 päivää.


Täällä mä jännään, ei vieläkään menkkoja! :D viime kerrat ne on kyllä tulleet kellontarkasti kun oon näitä teroluteja syönyt. Nyt ei mitään, muuta kuin tuota samaa jomotusta tuolta oikealta alavatsassa.Vitsit mä toivon että mun aavistukset osuis oikeaan ja vielä plussaisin!:D Aattelin että huomenna aamulla testaan jos menkat ei siieks ala. Toivon parasta!

Ja plussatuulia++++++kaikille joilla vielä testaukset edessä!! :)
 
Hensku00 en ole syöny pillereitä tai ei olla muutakaan ehkäsyä alotettu nuorimman lapsen syntymän jälkeen. Mut tosiaan ei oo varmaan koskaan aiemmin mulla tuo kierto nuin heitelly. Tuota oikianpuolista jomotusta oon ny miettiny et jos se onki mulla ny vasta ovis käsillä :D . Ikään en oo sitä tikutellu mut muistelen et oon sen joskus aiemminki ollu tunnistavinani tuosta jomotuksesta (ja limoista). Sillonpa ihan turhaan vielä testailisinkaan ja ihan suosiolla saisin siirtyä pari viikkoa myöhempiin jännääjiin. Varmaan siirrynki niihin vielä tällä menolla :headwall: :headwall: No, jatkan vielä oottelua. Sinänsä ei mikään kamala asia ois vaikken vielä oiskaan raskaana ku kumminki tuo edellinenki lapsi on vielä niin pieni. Mutta silti ois kiva tietää miks menkkoja ei näy.. :headwall:
 
Paoittelut täältäkin valtsukalle :hug: Imetätkö vielä? Ajattelin johtuuko kierron heittelyt siitä?
Todellakin,ikinähän ei tiedä vaikka sinulla olisikin ovis päällänsä eli nyt vaan hyödyntämään ;) Hyvin voi nimittäin olla mahdollista nimim. 2 kertaa piiiitkästä kierrosta plussannut ;)

Hensku sulta haluaisin kysyä noista teroista kun mullahan on eka kierto menossa niiden kanssa. Eli montako päivää niitä syöt ja millä annoksella?
Mulla nyt 10 päivä menossa ja ihmettelen kun ohjeessa eilue kuinka monta päivää niitä syön? Niin kauan kun menkat alkaa vai miten? Mulla on annoksena 1tabl. 2kert. päivässä.
Toivottavasti sinulle plussa tulisi++++++++++++++ :heart:

Sinderella voin kyllä päivittää listaa jos sinä et ehdi =)

).( Aamulämpö vielä 37.1. Rinnat ei oo ihan niin arat nyt ja tänään on iskeny kiukutus kehiin joten menkat tuloillaan :kieh:
Kylmä mulla on ja välillä iskee hikikohtaus. Muuten ei mitään,vatsassa ehkä välillä menkkajomotusta. V.vuoto on niukentunu ja kn on kovahko mutta ihmeen ylhäällä ollu koko loppukierron.
Jos ovistikku näytti oviksen oikein niin lauantaina menkkoja vois jo odotella. En siis usko tärppiin koska ei pupuiltu ovisplussan rajoissa :ashamed:

Kun menkat alkaa niin soittelen taas aikaa polille ja tutkiaan onko mula polyyppi. Ajattelin samalla kysyä clomeja koska ovishäikkää on.
 
Jennyli mulla oli ohje terojen syöntiin että 1tabletti kerran päivässä kierron 15-24 päivä, eli kymmenen päivää. Aika jännä että sulle ei ole sen tarkempaa ohjetta siihen annettu että kauanko sun pitää niitä syödä? Toivotaan sullekin sitä ++++++plussaa!!! :)

Valtsukka voihan sulla johtua vielä tuo kierron venyminen siitä että hormonit on vielä sekasin,jos imetät tai jostain muusta?
 
Moi! Ja huoh... :'(

Oireita mulla on ollut tässä kierrossa vaikka muille jakaa. Siis uskottavia oireita dpo 5 lähtien , kuten lämmöt, alavatsan nippailut, repäisykivut, kiinnittymisvuoto kiinnittymisen aikaan jne. jne. Kuitenkin dpo 12 oireet alkoi selvästi vähentymään/muuttumaan ja nippailut vaimentui (nyt ei enää ollenkaan). Testasin pari haamua apteekin omalla, eivät olleet viivanpaikkoja. Silloin ärsytti, että haamu ei tummentunut 1päivässä ja päätin odottaa taas 2 pv.

Tänään dpo15 testasin sitten negan samalla testillä. Siis taas tätä :'( Ei tässä muuta... tätiä odotellessa. Jännä vaan kun yleensä täti on tullut rytinällä oikeaan aikaan kemiallisten kohdalla, mutta eihän tässä vielä paljon olla yli todellakaan.

Hensku, mun mielestä kaiken maailman nippailut on hyvä merkki! Itse aavstin jo jotain ikävää kun omat nippailuni vaimentuivat kuin seinään.

Onnea kaikille plussanneille ja plussia vielä enemmän kehiin, jooko! Pahoitteluni tippuneille, aina se ahdistaa aloittaa alusta. :hug:
++++++++++++++++++++puuuh!!
 
Jennyli, päivitä vaan sää. Me ollaan tosiaan tien päällä nää viikon loppupäivät melko useasti...

Estelle, negapahoittelut :hug: Sulla sitte vissiin joku kävi pyörähtämässä, mutta katto että oikea hetki tulla teille ei ookkaan vielä... :'( Jaksuja!

Iloisempia uutisia odotellaan...
 
Jennyli ja Hensku00 imetän kyllä ja jopa ihan täysimetyksellä mut toisaalta.. Ei tuo kyllä ole ainakaan ennen vaikuttanu menkkojen säännöllisyyteen tai raskaaksi tuloon. 2 kertaa aiemminki oon nimittäin tullu raskaaksi ihan täysimetyksen aikana :D Nii ja kierto on mulla palautunu normaaliksi tuohon n.32pv aina viimeistään 3kk päästä synnytyksestä. Mutta ootellaan ootellaan, ei kai tuo muu auta =) Pahoittelut tippuneille ja +++ :whistle: niitä toivoville!

Ai nii muuten.. Jennyli saako kysyä kuinka pitkästä kierrosta olet joskus plussannut? Mulla ku on yleensä tuo plussa näkyny siinä kp 31-31 jos tärppi on käynyt.
 
Ajattelin tänään tehdä kaapista viimeisen testin, joka oli sinne jäänyt, ihan vaan ihaillakseni kunnos plussaa... Mutta testipä olikin puhdas nega!!!! Eli terkkari veikkasi, että tässä on nyt kyse kemiallisesta raskaudesta, mutta pääsen huomenna verikokeeseenn varmistukseen, joskos testi oli vain viallinen. Tuun huomenna kertoon kuinka kävi, mutta eipä ole toiveet korkealla... :(

Pahoittelut kaikille pudonneille! Vahvasti tuntuu,et sinne mäkin nyt kuitenkin taidan kuulua... No huomiseen...
 
Voi miten ikäviä uutisia saikaan lukea :'( Minky pahoittelut ja iso :hug:
Voi miten kurjasti voikin käydä :ashamed: Sinullakin niin vahva plussa kun luulisi että kemiallisessa olisi vain haamu?! Hirmusti halauksia :hug:

Samoin estelle :hug: Voi kuinka teitäkin koetellaan :hug: Eikös sinulla ole useampi kemiallinen takana (jos muistan oikein)? Oletteko kääntyneet lääkärin puoleen jos kiinnittymisessä onkin jotain häikkää?
Toivottavasti teille kuitenkin vauva suotaisiin pian!! :hug:

Hensku mun täytyy kyllä huomena soittaa polille ja kysyä noista Teroista kauanko niitä syön...tai sitten lopetan ne ihan itse! Kuinka pian sulla on yleensämenkat alkanu lopettamisen jälkeen? Mulle gyne sanoi että saattaa hieman pitkittyä kierto! Olikos sinulla Clomit käytössä?

Valtsukka mulla on lähtenyt 2 raskautta alulle kp 40+ ja plussannut oon sitten siinä kp 60 tietämillä :whistle: Eli mahdollisuus on pitkästäkin kierrosta raskautua ;) Tosin mulla oli kyllä ihan syy pitkiin kiertoihin ja lääkityskin sen vuoksi.

Tylsää kun ei nipistele eikä tunnu vatsassa niin miltään |O Tylsää kun tietää ettei plussaa ole tiedossa :ashamed:
Isäntä ottaa nää asiat niin rennosti..sanoo vaan että joka kuukausihan on uusi mahdollisuus!! Niinpä mutta kun ei jaksaisi odottaa eikä jokakuukausi ole yhtä hyvät mahdollisuudet esim. ovuloimattomuuden takia :kieh:
Siksi mä haluaisin niin kovasti hoitoon!!
Itseasiassa mulla olis jo ekat inssirahat kasassa mutta luulen että ensivuoden puolelle tuokin vasta menee!

Noista nippailuista sen verran että pojista en muista niitä ollenkaan!! Ainoo oire minkä muistan ennen plussaa oli hirmuiset hikikohtaukset ja hengenahdistus joten tuo mummotauti saattaa olla mulla hyvä merkki raskaudesta.
Eka raskaus mikä mulla meni kesken rv 11 niin silloin ihmettelin miksei menkat ala kun kokoajan siltä tuntui. Sitten alkoi ruoka yököttää jonka jälkeen tein testin ;)
Tissikipua en muista kummassakaan raskaudessa olleen erityisemmin. Kun nythän mulla on parissa kierrossa ollu tosi kipeet nännit!!
Nyt tuo kipu on laantunut joten merkkaiskohan se menkkoja?!
 
Jennyli mulla ei ole clomeja käytössä, ainoastaan terot. Mulla on terojen lopettamisen jälkeen alkaneet menkat aiemmissa kierroissa 3-4 päivässä, eli aika pian. Kannattaa sun varmaan kysyä lekurilta että kauan sun niitä kuuluu syödä!? Jännä että gyne sanoi sulle että saattaa kierto pitkittyä, en tollasta tiennytkään. Toivottavasti ei mulla nyt vaan ole kierto pitkittymässä, vaan johtuis raskaudesta tuo ettei menkkoja ole vielä kuulunut :| Hitsi mä kyllä hypin seinille jos ne menkat sieltä tulee!! |O eihän sille tietenkään mitään mahda jos tulevat, mut harmittaa tietysti. Mulla on nyt iltapäivästä särkenyt ja jomottanut selkää aika lailla, semmosta jännää jomotusta. Voih kumpa tuo merkkais raskautta! Huomenna testaan....

Estelle :hug:
 
Minkylle ja Estellelle oikein suuri :hug: .

Kiitos vielä tervetulotoivotuksista! Minä täällä aloittelen vapaapäivien viettoa ja jännäilen tulevaa viikonloppua... =) Epäilys on, että ei nyt tässä kierrossa ole tärpännyt, mutta eihän siitä ihan varma voi olla ja elättelen vielä toiveita...

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!!!
 

Yhteistyössä