~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~

~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~[/i]



PERJANTAI 17.10. TÄÄ VIIKKO TULI VIHDOIN!

Jännääjät:


Maaemo.............kp 25/.............yk 1.........esikko haaveissa
Bianca72 ...........Kp 26/25-?.....Yk ?.........kuudes haaveissa
Tyttö onnellinen kp 27/28-32...yk 14.......esikko haaveissa
Tuittunen...........kp 28/28-32...................kolmas haaveissa
Jennyli................kp 29/32........yk 3..........kolmas rakas haaveissa
Murmelin.............kp 30/28-38..yk11.........esikoinen haaveissa
Hensku00...........kp 30/28........yk 3..........esikoinen haaveissa
Sinderella...........kp 31/28-33...yk 4..........Operaatio Viitonen
Estelle................kp 31/28........yk18.........esikoinen haaveissa
Rakkaimpani..... PLUSSA 13.10...yk 4........kolmas haaveissa
Henuliini.............kp 34/29-34...yk 3..........esikoinen haaveissa
Noppispoppis.....PLUSSA 14.10.yk 6.........pikkukakkonen haaveissa
Valtsukka...........kp 51/32.........yk.............




Testipäivät:


13.10
14.10
15.10 Hensku00
16.10 Valtsukka
17.10
18.10 Henuliini, Murmelin, Sinderella
19.10 Tuittunen, Maaemo
20.10 Jennyli

Haamuilevat:












Rakkaimpani :flower:
Noppispoppis :flower:





Uuteen kiertoon plussaamaan lähtivät:

Salamander :'(
Päärynärouva :'(
Selis :'(
MAM2 :'(
Ssihinä :'(
Minky :'(




[/quote]

 
Kaikkille pudonneille :hug:

Taidan itsekin liittyä pian seuraanne, selvät menkkaoireet ilmassa... Huoh.

No kaikille plussanneille :heart: ja paljon onnea!

Ja kaikille tuleville testaajille jättisaavillinen lykkyä ja +++++++puuuh! :p

Ei muuta kuin uudelle kierrokselle ja pian! :headwall:
 
Henuliinille iso :hug:

Voi...missä on tämän pinon plussat?! Toivottavasti saataisiin niitä vielä lisää!!! :heart:

Sinderella ja maaemo älkää vielä lannistuko!! Eikös menkkaoireet voi olla myös raskausoireita ;) Etkös sinderella ole jo haamun saanut (vai muistanko väärin)?

Mulla taas on sellanen tilanne ettei tunnu missään :kieh: Kumman hiljaista tuola alakerran suunnassa |O
V.vuoto on lopahtanu tosi vähäiseksi!! Lämmöt oli aamulla vielä 37.2 ja puuh,kuuma on tän aamua ollut. Muuten oon kyllä lähinnä palellu. Nännit vielä arat mutta rintoja ei enää pakota.
Laskeeko lämmöt just ennen tätiä vai päivää-paria ennen?!
Terot lopetan tänään ja jos menkat alkais sitten maanantaina niinkuin pitäiskin!
 
Nyt kerkesin lukee läpi teijän aijemmatkin kirjotukset. Pahoittelut Minkylle ja Estellelle! Iso :hug: myös molemmille!

Täällä ei edelleenkään tätiä näy. Kummasti tuo nega ei oo latistanu millään mun toivoa vielä. Ehkäpä käyn tänään apteeksissa ja testaan huomenna uudestaan, ku on tuo mun oikee testauspäiväki. Toisaalta pitäis kyllä luottaa nyt vaan tuohon negaan, eikä toivoa liikoja, ku aiemminki se täti on ilmaantunu kuitenki. :headwall: Eilen vihlo tosi kovasti muniksien kohalta ja säteili oikeen vasempaan jalkaanki saakka ja olin iha varma et nyt ne alkaa, mut mitään ei oo näkyny. Onneksi! Nännit on kans edelleen arat ja lämmötki semmosta reipasta 37.
 
Jennyli, mulla tuli roskis(!)haamu siihen dBestiin, jota siis ei tosiaankaan ois saanu ees tiirata :p Mulla laskee lämmöt puolisen vuorokautta ennen tätiä.

Bianca, herkimmät testit näyttää plussaa aikasintaan 10 päivää hedelmöityksestä...

Pah, täällä näyttäis täti olevan ovella. Sitä ennakoivaa rusehtavaa tuli äsken vähä. Ei ku uutta kiertoa putkeen täälläki. Oon nyt alkanu popsiin vehnänalkioöljykapseleita. Ens kierto taietaan mennä visusti jtp-taktiikalla alkaen heti ku täti poistuu ihan kierron loppuun asti. Tikuttaa en taia.

Pinon saldona kaks plussaa (on parempi ku ei yhtään plussia). Koittakaa nyt saaha niitä lisää! Mää meen vähä laskeskelemaan, mihin pinoon sitä liittyis seuraavaksi...
 
Mun testailut meni monkään :headwall: testi oli joko viallinen tai sit mä mokasin jotain sen teossa. Siihen ei tullut sitä toista kontrolliviivaa, eikä ees se nestereagenssi tai mikä nyt onkaan lähtenyt kulkemaan siitä testi-ikkunoiden läpi...eli ihan kuollut koko testi :/ aattelin että lähen apteekista hakeen uuden...ois mulla yks babyplussan testi, mut siinä sanotaan et pitäs tehä aamupissasta, enkä malttais oottaa enää huomiseen....

Henuliini :hug:
 
Moikka!

Hienoa kuitenkin että ainakin kaksi plussaajaa tästä ryhmästä!

Täällä ne menkat sitten alkaa, just sellasta nippailua ja hikoilua kuin ennen tätiä. En taida tuhlata testiä kun tiän jo valmiiksi et sieltäpä se täti tulee kuitenkin. Eli mut voi poistaa testaajista ja muutenkin taidan poistua hetkeksi näiltä sivuilta. Vauvahaaveet hetkeksi narikkaan, on niin paljon muuta mietittävää ja järjesteltävää :xmas:

++++++++++- tuulia kaikille niitä tarvitseville ja kaikkea hyvää jokaiselle =) :hug:
 
Ja mää sitte testasin äsken. Pah. Niin selvä nega ettei selvempää enää voi olla :kieh: Ei haamua, ei viivanpaikkaa eikä roskishaamua. Ainoastaan yksi punanen kontrolliviiva nököttää sievästi lasin takana. Pah. Testi oli dBestin puikko, ei herkkä (20). Mutta ois sen tässä vaiheessa pitäny haamuilla jos plussaa olis tulossa. Pah.

Tuittuselle kans kaikkea hyvää jos poistut haaveilijoista hetkeksi.

Ja muille vielä testaamattomille plussia!!!!!!!!!!
 
Mä täällä tuun hulluks noitten raskaustestien kanssa!! :headwall: Samanlainen testi kuin aamulla, ja testi alkoi toimia vasta testiajan jälkeen. Siinä neuvottiin, että jos tulos 5minsan jälkeen on epäselvä, niin odota toisen 5min. Noh, odotin sit, ja nega oli :( ihan jotain viivanpaikkaa/haamua olin näkevinä, mutten ole varma. Ja oudosti kyllä toimi!! Menkoista ei kuitenkaan ole mitään oiretta, musta tuntuu että mulla loppuu jaksaminen!! :'( En kyllä oikein luota tohon testiin, ja vika kerta kun tuon testin ostin. Aattelin et vielä huomen aamuna testaan babyplussan testillä, jos sit viel on nega, niin sit kyllä täytyy vaan uskoa et jossain vaiheessa ne menkat sit on vissiin tulossa kuitenkin :'( Tuo äskönen testipissa oli kyllä aivan tajuttaman laimeeta, lähes kirkasta, ja mietin et voikohan se vaikuttaa? Vai onko kaikki toiveajattelua.... Mut niin kauan kun ei oo menkkoja niin on toivoa! Jos siis ei menkkoja huomis aamuun mennessä tule, niin sit vielä testaan. Jos sit vielä on nega, niin kyllä suuresti ihmettelen. :|
 
hei hensku00 niin mulla apteekin oma teki tuota että lähtee toooosi hitaasti etenemään, mutta niin kuulemma kuuluu, ja jos on apteekin oma, niin niihin ei tule viivanpaikkoja, näin apteekista anottu, toivottavasti saat plussan! :hug: kaikille negan tehneille toivoa on niin kauan kun ei menkkoja näy =)
 
rakkaimpani testi oli Onni-raskaustesti. Mulla joskus aiemmin kun oon tolla testannut, niin nopeesti lähtenyt etenemään testaus. Nyt oli tooosi hidas. Mut testi on muuttunut edellisistä testauskerroista, josko tää hitaus kuuluu tähän uuteen malliin. En sit tiiä, varmaan siis on normaalia hitaus, mutta outoa että testiaika menee umpeen ennen kuin mitään tapahtuu. :/ Mutta kuten sanoit, toivoa on niin kauan kun menkkoja ei ole, ja mulla niistä ei kyllä oikein ole merkkiäkään. Yhen tuttavan kanssa puhuin, niin hän sanoi että voi mennä viikkokin ennen kuin plussa tulee näkyviin...tiedä sitten. Mutta toivotaan parasta!
 
Bianca72
Tyhmänä tein taas testin, negasin!!
Kyselin nyt asioita odotuksesta, että kurkatkaapa tekin.. :/ :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 
Heippa!
Varmaan ei tartte huomen testailla,ihan menkat alkaa fiilis on edelleen.. mahas tuntuu ajoittain menkkamaiselta, tuli sellanen menkkoja edeltävä siivouspyrähdyskin.. että huonolta näyttää :(

Plussia kyllä nyt tähän pinoon kaivattais huimasti lisääääää!!!!
 
~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~[/i]



LAUANTAI 18.10. TÄÄ VIIKKO TULI VIHDOIN!

Jännääjät:


Maaemo.............kp 26/.............yk 1.........esikko haaveissa
Bianca72 ...........Kp 27/25-?.....Yk ?.........kuudes haaveissa
Tyttö onnellinen kp 28/28-32...yk 14.......esikko haaveissa
Tuittunen...........kp 29/28-32...................kolmas haaveissa
Jennyli................kp 30/32........yk 3..........kolmas rakas haaveissa
Murmelin.............kp 31/28-38..yk11.........esikoinen haaveissa
Hensku00...........kp 31/28........yk 3..........esikoinen haaveissa
Sinderella...........kp 32/28-33...yk 4..........Operaatio Viitonen
Estelle................kp 32/28........yk18.........esikoinen haaveissa
Rakkaimpani..... PLUSSA 13.10...yk 4........kolmas haaveissa
Henuliini.............kp 35/29-34...yk 3..........esikoinen haaveissa
Noppispoppis.....PLUSSA 14.10.yk 6.........pikkukakkonen haaveissa
Valtsukka...........kp 52/32.........yk.............




Testipäivät:


13.10
14.10
15.10 Hensku00
16.10 Valtsukka
17.10
18.10 Henuliini, Murmelin, Sinderella
19.10 Maaemo
20.10 Jennyli

Haamuilevat:












Rakkaimpani :flower:
Noppispoppis :flower:





Uuteen kiertoon plussaamaan lähtivät:

Salamander :'(
Päärynärouva :'(
Selis :'(
MAM2 :'(
Ssihinä :'(
Minky :'(






 
Bianca oviksen jälkeen lämmöt nousee n. 0.5 astetta! Tästä siis voi päätellä oviksen tapahtuneen. Lämmöt pysyvät koholla aina seuraaviin kuukautisiin asti jolloin taas laskevat. Jos taasen on raskaana lämmöt pysyvät korkealla!
Jos sinulla on ollut ovis alkuviikosta niin plussa voisi näkyä herkemmällä testillä joskus ensiviikonloppuna.
Ite oon sitämieltä että jos haluaa kuumeilla stressittömämmin niin ei kannattaisi mittailla lämpöjä ym. ollenkaan ;)

Mä otin juuri viimeisen Terolutin ja vuotoa odotellessa! Olen 100% varma että raskaana en ole...ei mitään tuntemuksia siihen suuntaan :ashamed:
No ensikiertoon pää pystyssä vaikka jotenkin musta on alkanut tuntumaan että tänävuonna ei tärppiä tule :ashamed:
Yritän kuitenkin josko polilta liikenisi ensikäynnillä clomit kypsyttämään munarakkuloita! Ensikäynnillä olen taas viisaampi monella tapaa...toivon kovasti että polyyppia ei löytyisi!! Taitaa vauvahaaveet siirtyä sitten pidemmälle |O
Mutta voi kumpa vielä joskus...täytyy yrittää ajatella että vauva tulee sitten kun sen aika on :heart:
 
Täällä näyttäis lämmöt olevan laskusuunnassa ja hiukan enempi on rusehtavaa tullu. Ja ku taustalla on se päivällinen nega niin volaa. Huomenna varmaan koopee ykkönen. Oon vetäny jo mielipahanlievityssuklaalevystä puolet ja olo on jo parempi.

Aseet ens kiertoon. En mittaile lämpöjä, romantisoidaan jtp-taktiikalla. Kattellaan sitte kuinka käy......

Plussatkaa ny hyvä naiset!
 
Mä en tehnytkään sitä testiä tänä aamuna... aattelin että annan olla pari päivää(jos maltan) ja testailen sit maanantai aamuna uudelleen jos ei menkat sitä ennen ala. Kuitenkin kun eilinen oli periaatteessa nega, niin kait sitä pitäs uskoa. Tiiä sit. Raskaus oireita tuntuu kyllä olevan, rinnat tosi arat, repäisykipuja, yms, mut nuo voi kans olla oireita tulevista menkoista, joten.... Ei voi muuta kuin ootella. Vielä en ole kaikkea toivoa kuopannut, mutta täytyy olla realisti...
 
Niiin nega, kuin voi nega olla... jo pitäis mennä kaaliin, että ei tässäkäään kierrossa tärpänny :headwall: :headwall: :headwall:

Kauhee aurallinen migreenikohtaus tuli yhtäkkiä, eipä ole aikoihin ollutkaan tälläista, eli odotettavissa ilmeisen runsas tädin vierailu aivan tuota pikaa...

Koittakaas te muut nyt vielä niitä plussia kahmia :heart: :heart: Mä taidan tästä siirtyä pikkuhiljaa kohti uusia viikkopinoja..
:wave: :wave:
 

Yhteistyössä