~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~

Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja Bianca72:
Missä on Valtsukka? Näyttää olevan pitkällä jo kierto.
olisko ollu odottajien pulella, kesämassuis, näin muistaisin
ei ollutkaan :ashamed:
Joo en ole. Sunnuntaina viimeks testasin negan ja sen jälkeen siirryin taas seuraavaan viikkopinoon eli viikon 43 jännääjiin. Joku seko kierto mulla mut saampahan jännäillä sit heti urakalla ku joka viikko :headwall: :headwall: Siirry Bianca72 sinäki sinne jos et ole vielä plussannut ja menkkoja ei ole kuulunut. Myös muita 42 viikkolaisia on jo sinne siirtynyt.
 
Siis mut voi ottaa listalta pois, kun mähän jo aikaa sitten kerroin siitä negasta ja tein uuden testin vielä viikonloppuna ja nega oli. Ihmettelen vaan, että missä täti viipyy, että saattoiko kemiallinen aiheuttaa nyt sen, että menkat ei käynnistykään itsestään! :'( Mut anyway, jännääjä en enää ole ja siitä olen ehtinyt jo hyvin toipumaan. Tässä vielä reissua pukkaa niin tavallaan ei edes toivoisi sitä tätiä heti, mutta jos kotiin tultua ei vieläkään kuulu niin pakko on mennä lääkäriin. Toivotaan ettei tarttis!

Peukkuja pidän niille joilla vielä tilanne auki :)+++++++
 
Kp1 täälläkin viimein. estelle mulla kans veny tuo kierto aika hurjiin mittoihin tällä erää mut kyllä nuo menkat näky mut sitte kuitenki löytävän. Normaali kierto mulla on noin 32pv ja nyt mentiin jo yli 50 päivän et jospa ne menkat sullekki vielä löytää ilman lääkäriä. Ite aattelin et odotan tuonne kp60 kieppeille ja sit alan kyselemään et mikähän on ku ei menkkoja näy ei kuulu mut ei sitte tarvinnutkaan ku tuhruttelu jo alko. Plussaonnea kaikille joilla se on vielä tässä kierrossa mahollista! Mä taidan ilmaantua säännöllisemmin palstoille taas sitte noin kuukauden päästä :wave: :wave:
 
~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~[/i]



TIISTAI 21.10.

Jännääjät:



Bianca72 ...........Kp 30/25-?.....Yk ?.........kuudes haaveissa
Jennyli................kp 33/32........yk 3..........kolmas rakas haaveissa
Hensku00...........kp 34/28........yk 3..........esikoinen haaveissa





Testipäivät:


13.10
14.10
15.10 Hensku00
16.10 Valtsukka
17.10
18.10 Henuliini, Murmelin, Sinderella
19.10 Maaemo
20.10 Jennyli

Haamuilevat:












Rakkaimpani 13.10 :flower:
Noppispoppis 14.10 :flower:





Uuteen kiertoon plussaamaan lähtivät:

Salamander :'(
Päärynärouva :'(
Selis :'(
MAM2 :'(
Ssihinä :'(
Minky :'(
Sinderella :'(
Maaemo :'(
Tyttö onnellinen :'(
Murmelin :'(
Valtsukka :'(
Estelle :'(
Tuittunen :'(
Henuliini






 
Laitoin estelle sinut uuteen kiertoon. Toivottavasti menkat alkaisi pian eikä venyisi hirvittävän pitkälle :hug: Pääsette sitten jatkamaan uuteen kiertoon josta toivon sydämestäni että plussa tulisi :heart:

Poistin myös tuittusen koska muistelen hänen jääneen taustalle?!

Valtsukalle :hug: Hyvä kuitenkin ettei kierto venynyt hirvittävän pitkälle! Ja että ensikierto olisi taasen normaali! Luultavasti imetys kuitenkin vaikuttanut tähän kiertoon pitkittävästi?! Onnea uuteen kiertoon+++++++++++ :heart:

).( Odottelen vieläkin |O Kyllä menkat näköjään venyy Terolutkuurin vuoksi! Olen palellut iltaisin kamalasti ja eilen oli lämmöt (illalla) 37.5. Illalla oli myös menkkakipuja ja ajattelin että yöllä alkaisivat mutta vieläkin saa odotella |O
Aamulla lämmöt oli 37! Nyt ei ole taas tuntunut menkkojen suhteen miltään mutta eiköhän ne sieltä vielä ala ;)
En usko raskauteen kuitenkaan :ashamed: Yksi testi olisi kaapissa ja ajattelin tehdä sen lauantaina jos menkat ei ole alkaneet (uskon kyllä että alkaa). Olemme menossa tupaantuliaisiin eli viihteilyä olisi luvassa :p

Henuliinille,henskulle ja Biancalle
plussaonnea++++++++++++++++ :heart:
 
Bianca72
Menin sitten testaamaan ja NEGAN!!! :headwall: :headwall: ...ALKAA TODELLA OTTAMAAN PANNUUN...TARTTIS SAADA MÄKKÄRIN ATERIA MURHEISIIN :'( Oho!Sorry, kun huusin... :/

Niin ja ovis oli vissiin viime viikon ma-ke(?)
 
Henuliini :hug:

Bianca olen samaa mieltä sinderellan kanssa että plussa ei vielä näkyisi! Joten älä vaivu vielä epätoivoon :hug: Plussa on hyvinkin vielä mahdollinen :heart:

).( Ei vieläkään menkkoja |O Jos mulla olis ollut ovis silloin kun ovistesti näytti plussaa niin nyt olis jo menkkojen pitäny tulla 16pvän luteaalivaiheenkin mukaan!
Mulla oli lämmöt nyt illalla 37.6 eli eipä ne nyt sitten vielä laskeneetkaan :whistle: Mutta pienintäkään toivonkipinää en elättele vaan odotan niitä menkkoja! Ei tunnu miltään...tai välillä pientä menkkajomotusta ja rinnat on vielä hieman kipeät. Kn on kovahko,aika alhaalla ja mielestäni hieman avoinna! V.vuotoo hirveen niukasti :x
Odotellaan...voihan ne alkaa vaikka yöllä...
 
Kiitos Jennyli! Samaa toivon sulle, että tärppäisi mahdollisimman pian, mieluiten jo ennen hoitoja! Toisaalta on hyvä hakeutua ajoissa tutkimuksiin kuten oot tehnyt, ettei turhaan tuskastele kun asialle voi tehdä jotain. Itse en ole ollut yhtä aktiivinen :ashamed: kemiallisia pitäis olla kuulemma 3-4 peräkkäin ennen kuin aletaan tutkimaan, mutta näillä yk:illa sais kyllä jo mennä lekuriin muutenkin. Pakko se vaan on jossain vaiheessa mennä vaikka mua ahdistaakin että en pääse täällä suomalaiselle lääkärille. Selitä siinä sitten epämääräisin termein...

Mutta positiivisin mielin eteenpäin! Kyllä me vielä plussataan! =)

Plussatuulia+++++++++ ja +
 
~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~[/i]



KESKIVIIKKO 22.10.

Jännääjät:




Jennyli................kp 34/32........yk 3..........kolmas rakas haaveissa
Hensku00...........kp 35/28........yk 3..........esikoinen haaveissa





Testipäivät:


13.10
14.10
15.10 Hensku00
16.10 Valtsukka
17.10
18.10 Henuliini, Murmelin, Sinderella
19.10 Maaemo
20.10 Jennyli

Haamuilevat:












Rakkaimpani 13.10 :flower:
Noppispoppis 14.10 :flower:





Uuteen kiertoon plussaamaan lähtivät:

Salamander :'(
Päärynärouva :'(
Selis :'(
MAM2 :'(
Ssihinä :'(
Minky :'(
Sinderella :'(
Maaemo :'(
Tyttö onnellinen :'(
Murmelin :'(
Valtsukka :'(
Estelle :'(
Tuittunen :'(
Henuliini :'(
Bianca72 :'(






 
Henuliini ja Bianca :hug: Onnea teille molemmille uuteen kiertoon :heart:
Mitähän Henskulle kuuluu? Tuo nyt vielä yksi plussa meidän pinoon!!! ;) :heart:

Hensku ja minä siis enää jännäämässä!!
Tässä pinossa oli kyllä mahdoton määrä tippujia :( Mutta onneksi myös kaksi ihanaa plussaa :heart:
Seuraavaan kiertoon kaikki loput rytinällä plussaamaan!!! :heart:

).( Ei vieläkään menkkoja!!! |O Odotan kuitenkin sitkeesti lauantai aamuun testaamisen kans!!
Tänään mulla on särkeny päätä,nukuin niin huonosti |O Lämmöt on ollut vieläkin koholla ja aamulla oli ihan järjetön hikikohtaus kun läksin poikia hoitoon viemään ja töihin :eek: Kainalot ja tissin aluset oli ihan märkänä!! Ajattelin siinä että nyt varmaan lämpö tulee alas rytinällä :whistle:
Rinnoissa on akuutta mutta taitaa johtua siitä että niitä on tullu liikaa puristeltua :whistle: :LOL:
Ja tänään on kyllä valehtelematta ollut oksettava olo :x Mutta hoen vaan itselleni että älä kuvittele ja luo itsellesi oksettavaa oloa!!
Masutuntemuksia ei ole,välillä tuntuu että menkat vois jossakin vaiheessa iskee!!
Jään odottamaan |O Ja lekurille sanon kyllä heti että terot pitkittää kiertoani liikaa!!!
 
Jennyli Tosiaan vaan sinä ja minä täällä jännäämässä! :) Mä aattelin perjantaina testata, jos ei sitä ennen ala menkat. Ja tuskin ne alkaakaan, jotenkin tuntuu siltä et ne ei ihan heti sieltä tuu. Nyt jo viikon myöhässä.Mä vaan kans pelkään että tää on jotain terolutien temppuja tää kierron venyminen.... jota en kyllä ymmärrä, koska aiemmissa kierroissa mulla on tulleet menkat ihan kellon tarkasti neljässä päivässä terojen syönnin lopettamisesta! Joten sen takia mulla toiveet suht korkealla, että oisinkin raskaana, mut sit taas toisaalta kova pelko, että tää onkin vaan joku kiertohärö :( Mut nyt ei kun plussa++++tsemppiä meille!! Eiköhän plussata molemmat!!! Tässä on tosiaan jo niin hirveesti tippuneita tässä pinossa, ei tiputa me, eihän? :D
 
Tosiaan Hensku sinäkin niitä teroja söit!! Todella kummallista että sinulle nyt näin pitkän kierron on aiheuttanut...toivottavasti siis kaikki johtuisi vaan pienestä ihmisen alusta :heart:
Onko sulla muuten oireita? Tai onko Terot aiheuttanu sulle aiemmissa kierroissa mitään,esim. pahoinvointia?
Minäkin tosiaan olen odotellut menkkoja lähinnä sen ovisplussan perusteella mutta täytyy sanoo että niihinkin on jo luotto mennyt,jopa digitaaliseen :kieh: Ovisplussasta nyt 19 päivää :whistle:
Mä en vaan uskalla testata koska musta tuntuu se negan näkeminen pahemmalta kuin menkkojen alkaminen :ashamed: Mutta lauantaina on pakko poissulkea raskaus koska olen menossa viihteelle!
Jännittää hensku sun puolesta :D Toivottavasti saat mojovan plussan+++++++++++ :heart:
 
Jennyli raskauteen viittavia oireita mulla on ollut, esim. rinnat olleet tosi arat ja kipeet, ja vatsan nippailut ja välillä tulevat voimakkaat pistokset. Tietenkin nuo voi olla oireita lähestyvistä menkoista...Mut toivon niin että ois merkki raskaudesta!!! :) teroista mulla on tullu syömishimoja, ihan selkeesti lisää ruokahaluja nuo terot mulla.

Ai säkin oot lähössä viihteelle lauantaina? :) Munkin ois takotus, mutta musta tuntuu että vaikka testi näyttäis perjantaina negaa, en silti uskaltais juoda....tuntuu että en uskalla ennempää, ennen kun menkat tulee. :/ Mutta toivotaan, että me ei kumpikaan päästäs viihteelle, vaan kummallekin pärähtäis se plussa+++++ testiin!! :D ois se niin paljon mukavampaa!! Muakin jännittää sun puolesta Jennyli!! :D
 
Bianca minun tapauksessani Terolutit edistää raskaaksituloa sikäli että mulla on ollut pitkään tiputteluvuotoja. Hormonikokeissa selvisi että mulla on liian vähän progesteronia eli keltarauhashormonia joka on välttämätön raskauden jatkumiselle! Eli minun tapauksessa en tulisi raskaaksi ilman tuota Terolutia. Ovulaatioonhan tuo ei auta ja saattaa jopa 'väärin' käytettynä estää ovulaation kokonaan!
Tiputtelu on pysynyt mulla nyt poissa mutta tää menkkojen venyminen hieman mietityttää!!

Mulla ei ole Hensku oikeestaan mitään tuntemuksia masulla,ei repäisyjä eikä muuta :/ Välillä tuntuu kyllä pientä menkkamaista kipua!
Oireet mitä mulla on vaikuttaa ihan mummotaudilta eli kylmä ja vallankin tänään hirveet hikipuuskat :eek: Lisäksi mulla on noi rinnat arat mutta ovat olleet aiemminkin. Lämmöt just nyt 37.7! Iltaisin korkeemmat ja aamulla jotain 36.8-37.2 olleet.
Lisäksi mua on tänään oksettanut useamman kertaa :x Mutta epäilen saavani sen itse aikaan,jotenkin alitajuisesti :whistle:
Finnejä on ilmaantunut otsaan niinkuin aina ennen tätiä ja suklaakin on maistunut!
Oletko sinä tutkinut kohdunnipukkaa,millainen se sinulla on? Onko sulla v.vuotoa? Mulla hirveen niukasti :x
Saas nähdä päästäänkö tässä lauantaihin asti ilman tätiä ;)

Kumpa sinä henuliini plussaat++++++++++++++ :heart:
 
~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~[/i]



TORSTAI 23.10.

Jännääjät:




Jennyli................kp 35/32........yk 3..........kolmas rakas haaveissa
Hensku00...........kp 36/28........yk 3..........esikoinen haaveissa





Testipäivät:


13.10
14.10
15.10 Hensku00
16.10 Valtsukka
17.10
18.10 Henuliini, Murmelin, Sinderella
19.10 Maaemo
20.10 Jennyli

Haamuilevat:












Rakkaimpani 13.10 :flower:
Noppispoppis 14.10 :flower:





Uuteen kiertoon plussaamaan lähtivät:

Salamander :'(
Päärynärouva :'(
Selis :'(
MAM2 :'(
Ssihinä :'(
Minky :'(
Sinderella :'(
Maaemo :'(
Tyttö onnellinen :'(
Murmelin :'(
Valtsukka :'(
Estelle :'(
Tuittunen :'(
Henuliini :'(
Bianca72 :'(






 
Hensku mikä on tilanteesi? =)

).( Illalla lämmöt 36.8,samoin aamulla eli enteilisikö nyt siis tätiä???
Illalla oli myös hetken kestävää menkkakipua joka tuntui ihan maatessakin voimakkaasti! Yöllä ei kuitenkaan vielä alkanut mutta tähän päivään varaudun kyllä jo sitein.
Rintoja nipistelee ja aamusta on taas kuvottanut :x
Kylläpä se täti tulee nyt pahan olon kera!! Mikähän niegara sieltä on luvassa!! :eek: :whistle: :LOL:
 

Yhteistyössä