~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~

aika jännä toi apteekin testi, koska mä oon saanu jo kaksi kertaa siihen sinises viivan eli viivanpaikan, koska raskaana en ole ollu. et ihmetyttää sit et onks mulla ollu viallisia testejä?!!

mut kaikille raskautuneille kumminkin kovasti tsemppiä alkuraskauteen ja toivottavasti kaikki menee hyvin.
 
Kiitos kaikille onnitteluista! :heart: :flower: :hug: Teille kaikille jotka ootte pudonneet uuteen kiertoon tai testanneet negaa! :hug: Niin ja kyllä se viiva on ihan selvä punainen viiva en vaan millään ois meinannu uskoo niin kuvittelin et se on jotenkin yli vaalee :LOL: Eli laita plussanneisiin vaan :heart: +++++tuulia!!!!! :heart: :heart: :heart:
 
Henskulle voima :hug: :hug:

Mulla aivan samat fiilikset, kun eilen sen negan menin testaan... samoilla kp:illä hän me tässä mennään... onhan meillä vielä toivoa niin kauan kun se tätskä ei tule!!! :heart: :heart:

Tervetuloa jännäilemään tyttö onnellinen
+++++++ :whistle:
 
Tyttö onnelliselle tervetulotoivotuksia pinoon.

Selikselle lohturutistuksia tädin saapumisesta.

Mullakaan ei oo kuuna kullan valkeana tullu apteekin testiin minkäänlaista viivan paikkaa. Ja niinku Rakkaimpani sano, viivan ei kyllä pitäis sininen olla. Epäilen nyt määki testien viallisuutta...

Noppispoppis sitte siirretään kipin kapin plussanneisiin =)
 
Noppispoppis ja Rakkaimpani lämpimät onnittelut molemmille :flower: :flower: :heart:


Selis
:hug: inhottava tuollainen huijaritesti:(

Itse vähän maissa, mut kaipa se kuuluu tähän vaiheeseen. Odottelen nyt et se tätskä saapuis ja pääsis uuteen kiertoon.

 
Kiitos tervetulotoivotuksista!
On tää niin pöhelöä, kun kokoajan pitää vaan tätä palstaa seurailla ja päässä joka toinen ajatus liittyy vauvaan ja testaamisen odotteluun... =) mutta minkäs teet...

Kovasti onnea plussanneille :flower: !! Ja :hug: niille, jotka täti yllätti!

Ja ssihinälle halituksia :hug: ..mistä ikinä poisjääntisi sitten johtuukaan
 
~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~[/i]



KESKIVIIKKO 15.10. TÄÄ VIIKKO TULI VIHDOIN!

Jännääjät:


Maaemo.............kp 23/.............yk 1.........esikko haaveissa
Bianca72 ...........Kp 24/25-?.....Yk ?.........kuudes haaveissa
Tyttö onnellinen .kp 25/28-32...yk 14.......esikko haaveissa
Tuittunen...........kp 26/28-32...................kolmas haaveissa
Jennyli................kp 27/32........yk 3..........kolmas rakas haaveissa
Murmelin............kp 28/28-38..yk11.........esikoinen haaveissa
Hensku00...........kp 28/28........yk 3..........esikoinen haaveissa
Sinderella...........kp 29/28-33...yk 4..........Operaatio Viitonen
Estelle................kp 29/28........yk18.........esikoinen haaveissa
Rakkaimpani..... PLUSSA 13.10...yk 4........kolmas haaveissa
Henuliini.............kp 32/29-34...yk 3..........esikoinen haaveissa
Noppispoppis.....PLUSSA 14.10.yk 6.........pikkukakkonen haaveissa
Minky.................PLUSSA 13.10.yk 2.........pikkukakkonen haaveissa
Valtsukka...........kp 49/32........yk.............




Testipäivät:


13.10
14.10 Noppispoppis
15.10 Hensku00
16.10 Bianca72, Rakkaimpani, Valtsukka
17.10 Minky
18.10 Henuliini, Selis, Murmelin, Sinderella
19.10 Tuittunen, Maaemo
20.10 Jennyli

Haamuilevat:












Minky :flower:
Rakkaimpani :flower:
Noppispoppis :flower:





Uuteen kiertoon plussaamaan lähtivät:

Salamander :'(
Päärynärouva :'(
Selis :'(
MAM2 :'(
Ssihinä :'(




 
Kotona ollaan...vihdoin!
Kyllä tulikin pisin reissu ikinä eli 4 yötä vietettiin sairaalassa pojan kanssa ja kova oli ikävä kotiin toisen pojan luo!

Kovasti oli tullut tekstiä tällävälin ja muutama uusikin mukaan jännäämään, tervetuloa :wave:

Minky,rakkaimpani ja noppispoppis hirmusti onnea :hug: :heart: Olipa kerrassaan ihania plussauutisia :heart:
Sinderellan puolesta jännittää myös kovasti ;) :heart:

Pudonneita rutistan lujaa :hug: Toivottavsti uusi kierto tuo teillekin ne kaksi viivaa :heart:

).( Jokunen päivä olisi vielä odoteltavaa |O Muuhun en kyllä edelleenkään usko kuin tädin tuloon :kieh:
Lämmöt 37 ja viluttaa,nännit on tosi arat ja v.vuotoa on aika runsaasti. Muuten ei niin mitään...ei menkkatuntemuksia eikä vihlaisuja tmv. Eli ihan normaalit oviksen jälkeiset oireet |O Suklaakin maistuu :x ja se on yksi hyvä merkki tädin tulosta!
Näillä Teroilla tiputtelu on onneksi pysynyt poissa!

Täytyy sanoo että mulla kävi kyllä hyvä tuuri sielä sairaalassa. 5 päivän aikana meillä oli 5 eri huonekaveria joista 2 raskaana ja 2 ihan pieniä vauvoja...hieman tunsin kyllä sisimmässäni kateutta :$ :ashamed: Ehkä minäkin vielä joskus :heart:
 
Nyt kaikille plussanneille onnittelut :flower: jos en ole vielä kaikkia muistanut onnitella,
ja heille jotka putos uuteen kiertoon halit :hug:

Mulla on täällä toiveet melko korkealla eilisestä negasta huolimatta....menkkaoireita ei oikein ole, ainoastaa mua jomottaa tuolta oikealta alavatsalta munasarjan kohilta, välillä siitä sillain repäseekin....onkohan ihan normaalia?Se on kyllä tosin jomottanut jo kaks viikkoa varmaan.Mä kyllä niin toivon että menkat jäis nyt tulematta, ja saisin sen plussan.. Noh, toivossa on hyvä elää! :)
 
Hensku toivotaan että sinulle plussa tulisi d :heart: b

Teiltä jo plussanneilta haluaisin kysyä että millaisia oireita teillä on ollut? Ja ootteko kukaan kokeillu kohdunnipukkaa millainen se on?
Tikutteliko kukaan ovista ja millä tahdilla pupuilitte kierron aikana?
Pakko ei tietenkään ole vastata mutta ensikiertoa silmälläpitäen ajattelin kysyä ;)

Minuu väsyttää eikä työt maita sitten niin millään |O |O |O
 
kiitoksia onnitteluista! :heart: :hug: kaikille pudonneille ja negan saaneille! Toivotaan että ens kierrossa olis sit teidän vuoro plussata! :heart: Jennyli: mulla on ollu kauhee tuskan hiki nyt vähän päälle viikon, lämmöt yli 37 pari viikkoa, maha ja alaselkä kipee, tissit tosi kipeet ja kasvanu, kamala nälkä koko ajan, ja edellispäivänä munkin oli ihan pakko saada suklaata vaikka se onki kyllä yleensä menkka oire :whistle: +++tuulia vielä jännääjille! :heart: :flower:
 
Kiva kun palasit jännäilyyn mukaan Jennyli!!!

).(Mä oon ihan sata varma, et täti kurvaa paikalle viimeistään perjantaina.. maha on ajoittain ku potkupallo, ja aina välillä menkkamaisesti sattuu ja nipistelee :( Höh... Nännit on edelleen superarat, v....ttaa.... sitä vaan funtsii, että miten taas tän kaiken jaksaa uudestaan enskuussa.. :headwall: :headwall:
 
Onnitteluja paljo noppispoppikselle! :flower:

:hug: seuraavaan kiertoon pudonneille!

Ja tervetuloa tyttö onnellinen! :wave:

(.) Täällä ei vielä oo tätiä näkyny. =) Alkaa jänskättään jo iha kauheesti, vaikka toisaalta koko ajan pelkään et millon se kurvaa paikalle. Mää nii kovasti toivon ettei ne alkaiskaan. Tänään ollu kyllä vähä semmonen menkkafiilis masussa.. :/ Mää meinasin ottaa varaslähdön testaamiseen kuitenki jo huome aamulla, jos ei täti siihen mennessä kerkee paikalle ilmaantuun. Peukkuja meille kaikille! d =) b
 

Yhteistyössä